• Tomxxxx

    Ahoj, jezdím silnici a momentálně uvažuji o pořízení gravelu jako doplňku, víceméně jen na bikepacking (cca 2–3denní), očekávám nájezd určitě do 1000 km ročně. Výška 185 cm, váha cca 95 kg.

    Momentálně se rozhoduji mezi těmito koly:

    CANNONDALE TOPSTONE 4

    a

    GT GRADE SPORT

    Máte někdo s těmito koly zkušenost? Případně byste mi prosím doporučili jiný kousek nebo je to v této cenové kategorii s mými požadavky „jedno“?

    Díky moc za rady a ať to šlape :)

    1 1
    • MTesil  

      Ahoj,

      koukal bych po kole které má hydraulické brzdy. Nebo alespoň to co nabízí Decathlon.

      https://www.decathlon.cz/…_/R-p-313015?…

      0 0
    • MTBIKER doporučuje
      GT Grade Elite 28 kolo, bordó Skladem 2 ks

      Výprodej -22% GT Grade Elite 28 kolo, bordó

      19 899 Kč -22% MOC 32 899 Kč

      GT Grade Carbon Pro 28 kolo, černé Skladem 1 kus

      Akce -12% GT Grade Carbon Pro 28 kolo, černé

      od 82 799 Kč -12% MOC 104 999 Kč

      Cannondale Topstone Carbon Lefty 3 dámské kolo, alpine Skladem 1 kus

      savings Cannondale Topstone Carbon Lefty 3 dámské kolo, alpine

      76 499 Kč savings MOC 119 999 Kč

    • jIrI___  

      Osobně bych si nějakou tu korunu připlatil a chtěl hydraulické brzdy, to pro mě u gravelu bylo jedno z nejlepších vylepšení. Pokud nevadí dvouplacka, za fajn cenu se prodává Koyuk https://www.cyklobazar.cz/…0-model-2023

      1 0
    • wego1991  

      Topstona tuším, že 3 jsem měl kdysi půjčeného na víkend (Kolovna v Hynčicích pod Sušinou) a nebyla to žádná sláva (hlavně mi vadilo komplikované řazení – buď páčka nebo celá brzda) a brzdy (mechanické), ale na druhou stranu za ty prachy taky nešlo čekat nic extra.

      Kamarád teď koupil toto. Pak ještě mají v nabídce tohle. Oproti tvým kolům ve výběru nemají úchyty na vidlici, ale otázka zda je vůbec potřebuješ. Já je sice na gravelu mám, ale pokud nepojedu cestu kolem světa, tak je nejspíš nevyužiju :)

      Jinak souhlasím s Jiřím – hydraulické brzdy jsou základ. Na gravelu z větších kopců (užší pláště = menší trakce) obzvlášť.

      1 0
    • cyklista86  

      Otazka je na jake silnicce ted jezdis. Aby jsi pak nebyl rozcarovanej z toho tezkeho kramu co nejede a nebrzdi(v pripade tech mechanickych kotoucovek pri tve vaze…)

      0 0
    • Harmassan  

      Koukni na Merida Silex … mám to sice krátce, a první kolo s berany ale sedlo mi na první dobrou. Hydraulické brzdy bych bral jako základ, bez toho ani omylem. Má 5 úchytů na košík (2× vidlice, 2× uvnitř rámovky a 1× ze spodu) … ale dneska se stejně většina bagáže přidělává páskami …

      0 1
      • esmo  

        No a je v té cenové hladině?

        0 0
        • Harmassan  

          Základní „200“ na mechanikách ano. Jako tip pro rozšíření obzorů v zadané hladině.

          Pod 30–35 na hydraulikách jsem viděl snad jen Ridleyho v akci na fahradu nějaký měsíc zpět …

          0 0
    • Prazak0  

      Na cestování bych určitě bral ocelový rám, třeba Author Ronin v základní verzi, ceny začínají někde kolem 28 tisíc, rychlé kolo, hydraulické brzdy, 2×10, převodníky 46–30, což je určitě lepší než silniční. Na kole je možné namontovat různé nosiče, jsou tam šroubky, viz foto. Oproti kolu s hliníkovým rámem příjemnější jízda. Velikost bych tipoval tak 56, možná 58.

      0 4
    • Vicktorioo  

      Mrkni na cyklobazar a něco si vyber. V téhle kategorii řešit funglovku je zbytečné. Mrknul jsem a smrdí tam docela zajímavé Norco přesně na tvou velikost s parádní výbavou.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.