GT i-drive 5, 3.0 07 vs. Specialized FSR XC Comp 07

14 nepřečtených
  • --MUF--1

    Ahoj,chtel bych koupit sve prvni celoodpr.kolo a zrejme to bude jedno z techto dvou viz. nadpis.Obe stoji spostu penez a tak bych rad znal ruzne nazory zkusenejsich a znalejsich na kvalitu ramu i vybaveni.Co se tyka vzhledu tak se mi vic libi GT,ale to neni rozhodujici hlavni je kvalita.Vyuziti asfalt malo spis stredni az tezsi teren a semtam nejaky skok.Drazsi kolo neprichazi v uvahu.Predem dik za vase postrehy.

    0 0
    • MlokCZ  

      Obě jsou to velmi dobrá kola akorát mi přijde trošku divné vybírat proti sobě FSR XC a idrive5. Proti idrivu5 by měl být Stump. a né FSR XC. Obě ale mají v těchto osazeních některé ne zrovna ideální součástky, tím myslím např. u GT brzdy, u Spešlu tlumič, což vše dělá základ kola.

      Pokud tedy chceš vyšší zdvih, tak bych uvažoval osobně o Canyon ES5-ce. Vyjde cca na stejný peníze (možná o malý chlup více) a základ kola nemá žádné slabiny (tedy rám + Talas + Pearl tlumič) a komponenty taky celkem ok. A pokud ti stačí menší zdvih (jako FSR XC), tak bych uvažoval o Canyon XC4. XC4 vyjde už na 40tis. a ještě je super osazený (Reba + RP23 tlumič + ORO K24 brzdy), ze všech těch 4 kol nejlépe.

      U Spešlu bych pak raději šel do Stumpa.

      0 0
        Výběr z produktů
        GT Avalanche 29 Comp kolo, aqua Skladem > 2 ks

        Akce -14% GT Avalanche 29 Comp kolo, aqua

        od 17 099 Kč -14% MOC 25 699 Kč

        Marin Rift Zone Carbon 2 29 kolo, modré/karbon Skladem > 2 ks

        Akce -19% Marin Rift Zone Carbon 2 29 kolo, modré/karbon

        od 81 599 Kč -19% MOC 112 999 Kč

        Giant XTC Advanced 3 29 kolo, black/sapphire Skladem 2 ks

        -16% Giant XTC Advanced 3 29 kolo, black/sapphire

        43 399 Kč -16% MOC 60 999 Kč

        Lapierre Zesty TR 5.9 29 kolo, stříbrné Skladem 1 kus

        -20% Lapierre Zesty TR 5.9 29 kolo, stříbrné

        67 199 Kč -20% MOC 83 999 Kč

        Přejít do shopu (Kola / Horská)
      • --MUF--1  

        Ty kola jsem dal proti sobe kvuli cene.Nechci a ani nemuzu dat za kolo vic nez 40 tisic + -.Protoze muzu GT koupit kolem 39 a to Specia. za 43 tisic tak me zajimalo jestli je ten Spesl vyrazne lepsi.Ted bych to videl,ze jsou na tom obe skoro stejne tak asi pujdu do GT.Dival jsem se na Stump a ten coloodpr.nejde pod 50 tisic.Co se tyka Canyona ten nelze v CR sehnat a kupovat kolo v Nemecku nechci uz kvuli reklamaci atd.Akorat mi ted vrtaj v hlave ty brzdy na GT.Myslis ,ze jsou hodne spatny?

        0 0
        • Gtiker  

          Podle toho co píšeš, tak bych a šel do GT. Říkáš střední až těžší terén a semtam skok Spešl je fakt vyloženě XC kolo nijak ho nezavrhuji a určitě to bude super svezení. GT 5 je už endurko a snese hrubší zacházení než spešl, má větší zdvih a je celkově robustnější.Brzdy jsou prozatím dostačující jezdil jsem je na avalanchi a stačilo to. Časem stejně budeš kupovat jiné ať na spešlu nebo GT.Tak že já jsem pro GT :-)

          0 0
    • kesu  

      souhlas s mlokem,jen bych asi uvazil toho canyona vzhledem k tomu ze mi taky neni az tak sympaticky si kolo dovazet sam.ja bych z tyhle volby vzal jednoznacne gt kvuli vetsimu zdvihu a navic ten ram je mi sympatickej kvuli jeho chovani.jen bych mozna zvazil koupit levnejsi verzi s epiconem a vymenit nektery osazeni(treba vidli)..

      0 0
    • --MUF--1  

      Vsem dik,vezmu to GT.Libilo se mi hned od zacatku jen skoda te barvy.Ta zelena na 3.0 neni spatna,ale cerny 4.0 se mi libi vic.Nejsem zadny znalec,ale podle toho co jsem vycet na netu je osazeni 4.0 uz o hodne slabsi.Nerad bych na novem kolu hned vsechno menil.Rozdil je 9tis.a nevim jestli je mozny za tyhle penize se dorovnat vybave 3.0.Jak to vidite?Co by se muselo na 4.0 hned menit?

      0 0
      • Gtiker  

        Vem určitě 3jku, 4ka má zaprvé tlumič z továrním nastavení tlumení což je největší problém a nemusí ti vyhovovat nastavení což 3jka má už float R kde si ho nastavíš sám a vidlice tam je jednoznačně lepší na 3jce, brzdy na 4ce jsem nejezdil tak nevím ale taky asi žádná sláva. Barva na 3jce je perfektní černá je taková obyč.Na 4ce bych neměnil snad nic, uvidíš až to zajedeš jak ti to bude vyhovovat ale snad jedině časem ty brzdy.

        0 0
      • MlokCZ  

        Já bych to tedy neviděl tak jednoznačně na 3jku. Gtiker má pravdu s tlumičem, tam pokud je tovární nastavení odskoku na nevyhovující hodnotě, bude problém. Ale na druhou stranu brzdy jsou mizerný na obou, tam bych viděl jako lepší variantu vzít 4-ku a brzdy vyměnit za nějaký lepší (třeba ORO). A vidlice je sporná. Neupravený Epicno vůbec nechodí špatně, to bude cca na úrovni té Marzocchi MX PRO ETA. Pokud ale by se nechal Epicon vyladit, tak bude úplně někde jinde. MXko se taky nechá upravit, ale tam se úpravou nedosáhne tak výrazného zlepšení. U vidlice bych raději bral tedy Epicon a nejlépe nechal vyladit a budeš mít super vidlici.

        Mě se zdá nejlepší řešení (pokud to s prodejcem půjde dohodnout) vzít 4-ku s tim, že ti za příplatek dají R verzi tlumiče (nebo případně když už by byli ochotný to vyměnit, tak nejlépe RP2 nebo RP23) a vymění brzdy za nějaké rozumné.

        0 0
        • MlokCZ  

          Tak u těch neupravených to ani nebudou nastejno. Ten Epicon bude chodit o něco lépe.

          0 0
        • kesu  

          ty jo to neni moc pravda ty tektra aurigy nebo jak se to jmenuje brzdej v pohode,moc bych jim nevytykal

          0 0
          • MlokCZ  

            OK, za brzdy se omlouvám, ty jsem nikdy neviděl a moc sem jim nevěřil. Trošku jsem ještě k nim pohledal a tady jedna starší recenze www.cyclingreviews.com/…o_auriga.php Sice je to starší model, ale pro představu. A něco novějšího: www.testberichte.de/…_p95131.html

            A opravdu vypadají celkem ok, takže tím spíš bych šel do 4-ky a ty brzdy tedy za ty prachy zkusil (vyměnit je může vždy).

            Na druhou stranu Sole taky nějak brzdí a už jsem viděl i spokojený uživatele, ale na kolo bych si je nedal (ty už jsem zkoušel).

            0 0
            • kesu  

              mama je ma na kole a rekl bych ze brzdej vlastne stejne jako lx .vcelku mi sedly nemuzu proti nim rici nic.Ja bych sel taky do ty ctyrky a bud bych vymenil vidli za neco s vyssim zdvihem(pike) a nebo pokud to ma bejt urceny spis vic k xc tak tlumic idealne za rp23 a mozna vych dal lehky kola..

              0 0
              • MlokCZ  

                Tak Pike proč ne pokud by chtěl i pevnou osu, ale kvůli zdvihu to dělat nemusí. Epicona může dát na 140mm taky.

                0 0
              • MlokCZ  

                A s tlumičem přesně tak, ale to už jsem tu zmínil. Mě osobně by tedy stačil RP2, už jsem vyzkoušel konečně rozdíl mezi RP2 a RP23 a RP odpovídá cca střední poloze 2 na RP23, která se mi zdá asi nejlepší (ale to už je osobní preference a někomu sedět nemusí).

                0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.