• m4rkus

Zdravím Vás. Uvažuji o koupi těchto brzd. Avšak pouze jednu. Tudíž nevím zda vzít přední nebo zadní (co je lepší). Dále pak by mě zajímalo jaký byste mi doporučili kotouč. Některé ty kotouče maj i centerlock, je v tom nějaká výhoda oproti klasickému uchycení na šrouby? Akorát vidím problém v tom, že mám řazení a páku Shimano Alivio STM410 (dual). Půjde mi tam ta brzdící páka od hyder?

Děkuji za odpovědi. (omluvte pls mé otázky, ale jsem takřka začátečník)

0 0
    • kafac  

Pro boha co je to za dotaz?

Jestli chces brzdu dopredu, tak vem predni, jestli dozadu, tak vem zadni…

Kotouc vyber podle toho jakej mas naboj, pokud mas ISO (6 der) tak vem ISO, pokud mas CL – tak vem CL.

Brzdová páka ti tam nepůjde. Buď bys musel koupit páku Dual kontrol, nebo nové řazení..

0 0
    • Vilém  

To razeni co mas, neni dual, je to spolecna radici a brzdova paka. Z toho co jsi uvedl se neda odpovedet na nic. Pokud chces jen jednu brzdu, tak predni. Naboje mas asi nekotoucove, ze? To by znamenalo, leve razeni + brzdu + kotouc a nabu jakou si vyberes+ prepleteni predniho kola, idealne i s rafkem.

0 0
      • m4rkus  

Díky moc. To řazení společně s brzdovou pákou vypadá TAKHLE .Máš tedy pravdu, koupit levé řazení + 1hydru s kotouči a nábojem.

Když tedy vemu komplet nové řazení (nyní alivio) 3×9 a kazetu mám 8mičku, nevadí to že je to 8 ne? Přehazka 9tku umí

0 0
        • MlokCZ  

Když vezmeš 9tkové řazení, tak musíš ještě vyměnit i kazetu.

0 0
          • felix.org  

a ideálně i řetěz :-)

0 0
            • MlokCZ  

Ten nutně nemusí.

0 0
              • felix.org  

však jasné, proto píšu ideálně :-) Jen jestli se mu kvůli kotoučovce dopředu vyplatí vyměnit „půl“ kola :-D

0 0
                • MlokCZ  

No zvlášť když nemá na obě brzdy…

Já bych to také ani náhodou neměnil a raději zatím šetřil na celé nové kolo do budoucna.

0 0
    • Darkson