jak dokaze bajk zachranit ridicak

211 nepřečtených
  • kolda

    neda mi to a musim se podelit s dnesni historkou.. jel jsem dnes po dalnici, docela jsem spechal a kalil to asi 190. co cert nechtel, namerili me, verdikt nemilosrdny – na rok bez ridicaku,5–10 tis pokuta. policajt obchazel auto vsiml si na zadnim skle samolepky Drasal. zeptal se, jestli jezdim na bajku a ze se uvidime na zavodech – a dal mi to za litr bez jedineho bodu :)

    diky neznamy bajkere ve sluzbach PCR, slibuju, ze se jako ridic polepsim :)

     
    0 0
    • lutte1  

      no co ti na to mám říct , máš víc štěstí než rozumu :)

      0 0
      • kolda  

        s tim rozumem – vracel jsem se z Nem. a zapomnel, ze uz neni neomezena rychlost:)

        jinak jezdit rychle neznamena nebezpecne.

        0 0
        • Majklos  

          „jinak jezdit rychle neznamena nebezpecne“

          No tak to mozna akorat nekde na okruhu, ne na silnici, kde je povolena maximalni rychlost 130 a kde vetsina jezdi pomaleji. Mluvit v takovem pripade o bezpecne rychlos­ti 190km/h je trochu na hlavu.

          0 0
          • weekend warrior  

            jestli jel pres rozvadov tak se mu ani nedivim. Rekl bych, ze dalnice u nas je lepsi nez na nemecke strane, trosinku sirsi a mene zatacek. Ale na nemecke strane u rozvadova na regensburg neni myslim neomezena, ale jist si nejsem.

            0 0
            • dancing dog  

              Skoro až po Regensburg je 120 km/hod. Nová dálnice, už šetřili na stavbě stavivem a pozemkama, je užší s prudšíma zatáčkama, to samý z Hofu do RGburgu…

              0 0
          • treatt  

            Ze je povolena rychlost 130 neznamena, ze je na hlavu jet rychleji a pritom bezpecne. Mnohem bezpecneji, nez kdejaky skudkar ve 110…

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
            • jIrI___  

              Tak proč je potom ta rychlost omezena na 130 a ne třeba na 190? Já bych řekl, že svůj důvod to určitě má, minimálně stav povrchu dálnice nebude na takovou rychlost asi to pravé ořechové.

              0 0
              • treatt  

                A proc mas namalovany pruhy? Protoze lidi nejsou schopny rozumne a natolik dobre jezdit, aby se dalo jezdit bez predpisu (jak to funguje treba v Mexiku), tak se holt musi stanovit pravidla platna pro vsechny pausalne. Velmi casto neni rychlostni omezeni otazkou bezpecnosti, ale prosteho zavedeni pravidla. Viz nesmyslna zpomaleni na 80 na D1 jen proto, ze silnicari zapomenout sundat cedule, protoze tam pred par tydny pracovali…

                0 0
              • kubad  

                protože si nějaký ***** řekl že bude 130km/h proto

                0 0
                • jIrI___  

                  Další takový…

                  0 0
                  • kubad  

                    proč? já tu 130 +/- dodržuji, ale ptal ses jak se na těch 130 přišlo tak sem ti to napsal

                    0 0
                    • jIrI___  

                      Tak to pak je jediné štěstí, že zrovna nebyl ve vládě *****, který by chtěl 200 km/h.

                      0 0
                      • kubad  

                        neomezená je u nás blbost, ale 150 by asi byla rozumější

                        0 0
                        • cabbage  

                          neomezená kdekoliv by byla nejlepší – sebrala by blbům jistotu, že když jedou 50/90/130, tak se jim nic nestane a začali by koukat i jinam než na tachometr..

                          0 0
                        • kesu  

                          souhlas,je to o provozu,pod­minkach,pocasi,ve­tru a taky tomu,jak rychle jedou ostatni.Pokud pojedou vsichni v pravym pruhu 160 a v levym 180 muze to bejt docela bezpecny.Viz nemecko.Proto bych volil prikazovy tabule,jen skoda,ze u nas se bude muset stat jeste hodne havarii nez na to nekdo da penize:(

                          0 0
                • Wojtek  

                  souhlasím

                  a hlavně že politici jezdí pomalu :-)

                  0 0
                • Krys  

                  To akože jeden človek rozhodol o tej 130ke? Inak v iných štátoch Európy sú na tom ešte horšie. Neviem, nakoľko je tá tabuľka aktuálna, ale pre Slovensko je tam ešte 60ka v obci.

                  Skúsil som si pár krát na diaľnici 180–190, len na minútku dve a priznám sa, mal som pocit, že nemám úplne všetko pod kontrolou. Predpokladám, že sa na to dá zvyknúť, ale nemám to v pláne. Podľa mňa je pri dnešnej automobilovej technológii tých, nech nežerem, 150 fakt hranica.

                  Ďalšia vec, ktorú si tolerantný a chápavý človek uvedomí hneď je to, že na diaľnici nemajú všetci vozidlá umožňujúce im jazdiť extrémne rýchlo. Ide o relatívne rýchlosti. Keď idú autá na diaľnici rýchlosťami napríklad 90 až 110, ich vzájomná rýchlosť je pomerne malá a je v možnostiach reflexov človeka riešiť vzájomné míňanie sa, predbiehanie atď. Ale keď sa po diaľnici medzi takýmito autami pohybuje auto rýchlosťou blízkou 200, tá vzájomná rýchlosť sa blíži 100ke.

                  Keby aspoň existovalo nejaké nepísané pravidlo medzi vodičmi, že tie diaľkové by mali zapnuté fakt len tí, čo idú napr. cez 160. Keď sa ti totiž v zrkadle vynorí na horizonte auto (ideš napr. 110), nedokážeš okamžite vyhodnotiť, že ide rýchlo. Väčšina ľudí to vyhodnotí tak, že auto je ďaleko a v pohode sa pustia do predbiehania. To rýchle auto je však za niekoľko sekúnd meter za kufrom a bliká a trúbi a vodič si zrejme myslí ako nebezpečne si sa mu vrhol do dráhy. Potom vznikajú krčmové fámy.

                  0 0
                  • Vhalasta  

                    Vždy záleží na více věcech, tady bych řekl – vozovka, počasí, auto, řidič. Možná i v tomto pořadí důležitosti. Když dáš v dálničním korábu přes 200 ani o tom nevíš, ve fabii na D1 přes 140 mám strach, na novém kousku ke Kroměříži klidně 170 a obavy jen z radaru.

                    0 0
                    • treatt  

                      Tak tam me prave chytili :)

                      0 0
                  • treatt  

                    No nevim, mam pocit, ze to taky problem poznat neni. Navic, kdyz se mi obcas stane, ze vjedu do leveho, protoze auto, co se blizi, je jeste hodne daleko a zjistim, ze se blizi sakra rychle, tak si proste pribrzdim, vratim se a necham ho projet.

                    Naproti tomu obrovska spousta tech, co si jedou mezi 90 a 110 si to v naprostem klidku poslou do leveho, at se za nimi deje cokoli s absolutnim nezajmem. Sice tim casto nejen omezuji, ale dost ohrozuji ostatni, ale oni si prece jedou predpisove…a to neni zadna krcmova fama, ale realita meho casteho jezdeni…

                    0 0
                    • cabbage  

                      na pizzu je když se rozhodne přejet skrz tebe.. to že oba jedem pod limit a jedu jen o 5–10km rychleji něž oni je nezajímá.. např před týdnem ženská na baranďáku…

                      0 0
                    • Krys  

                      Poznať to nie je vždy triviálne, niekedy to vidieť hneď, niekedy nie. Nie každy to odsleduje. Okrem toho to ani sledovať nemusí, pretože ak je auto dostatočne ďaleko, tak sa kľudne môžem do ľavého pruhu zaradiť a predbiehať, pretože ho neohrozím, tak ako káže zákon. V zákone nie je napísané, že mu mám dať prednosť.

                      Ostatné je už iba na miere kokocie daného vodiča. Ak mi to spôsobí krátke spomalenie, prečo by som ho nepustil. Ale klasicky ja v pravom pruhu a v ľavom pruhu kolóna rýchlych aut, v pravom kolóna kamiónov, tak to sory, ale proste pridám aby som sa zaradil ešte pred kolónu rýchlych aut, a v pohode predbehnem ľavým pruhom kólonu. Samozrejme maximálnou rýchlosťou akú povoľuje zákon.

                      A najradšej mám, keď ma počas predbiehania kamiónov dohoní nejaký stíhač, o ktorom som v čase začatia predbiehania nemohol vedieť, a začne vytrubovať, blikať a pchať sa mi do kufra. To akože čo mám urobiť? Zaradiť sa nie je kam a rýchlosť nezvýšim.

                      0 0
          • pepek  

            kde vetsina jezdi pomaleji – pomaleji tam jezdí jenom kloboukoví jezdci a  blondýny. 130 není bezpečná rychlost – to je tak na zaspání

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
            • drtyc  

              a proto jsou ty dalnice panelovy a nelicuji.

              0 0
    • rideeverything  

      hmm.zavidim…me vzali papiry za to ze sem kamosce couval s autem…asi 3 metry…mel sem 1,3 promile..ale stejne:D

       

      jen do me:D

      0 0
      • kolda  

        po 3m jsi to naboril? :)

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • l-e-t-o  

      lucker :)

      0 0
    • Karlos009  

      S tím bez bodu bych byl ještě opatrný, taky mi tvrdili, že je to bez bodu a lup, kouknul jsem tam a dva byly pryč.

      0 0
      • Polka  

        Kouknul jsi kam?

        0 0
        • jecnak  

          Tam.

          0 0
        • Karlos009  

          Na poště nebo třeba u notáře (Czech Point) si můžeš nechat udělat výpis ze svýho „konta“.

          0 0
    • jIrI___  

      Aneb PČR opět předvedla svoji profesionalitu :-/. A ještě si pak stěžují, že lidi mají větší důvěru v hasiče a záchranaře než v policajty…

      0 0
      • baboon  

        no ona někdy profesionalita a lidskost nejde úplně zkloubit..Někdy člověk fakt jede rychleji a jindy jezdí normálně a zrovna ho změří..A pak když se staženým zadkem čeká na verdikt, tak tohle mu vrátí srdce zpět z kalhot na správné místo..:) Jen počkej, až tě bude nějakej zapřisáhlej nebiker plísnit za to že sis dal na švihu pivo..:)

        0 0
        • jIrI___  

          Já na švihu zásadně alkohol nepiju :-P. Ale kua policie všude hýří tím, jak se stává stále profesionálnější a přitom v anketách mezi obyčejnými lidmi jsou před policií všechny ostatní složky záchraného systému. A zážitek z úvodního příspěvku je taky jeden z důvodů, proč má hodně lidí z policie jenom prdel… Lidskost by v tomhle případě měla ustoupit před profesionalitou.

          0 0
          • treatt  

            Nekdy je dobre gesto mnohem ucinnejsi, nez sebeprisnejsi trest…rikal uz jisty Komensky :)

            0 0
            • Zdenda CUBE  

              Komenský by v tomto případě říkal: „ŘEZET, ŘEZAT A JEŠTĚ JEDNOU ŘEZAT“

              0 0
          • kolda  

            no ja jsem z nej prdel rozhodne nemel. a s lidskym policajtem jsem se setkal vickrat. az se to nekdy stane i tobe, ocenis, kdyz to bude resit  clovek, co pouziva tu vec mezi usima, rika se ji mozek.

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
    • Corbett  

      Taky to jsou jenom lidi :)

      Doufám, že to nečte někdo z jejich inspekce :(

      0 0
    • treatt  

      Lucky boy ;)

      0 0
    • dancing dog  

      Tobě řidičák pryč, jeho vyrazit…

      0 0
      • dancing dog  

        Zapomněl jsem smajlíka

         

        .-)

        0 0
        • pepek  

          No proto §

          0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • Medunka  

      tak v necem mas stesti

      0 0
    • kesu  

      klika!

      nicmene na rok bez ridicaku to je fakt sileny,takovy sankce za rychlost mame snad jen tady:(((,jako pokutu,no prosim,ale papiry za rychlost na dalnici jeste ke vsemu z Rozvadova to je blbost

      0 0
      • Zdenda CUBE  

        Proč blbost, běž to zkusit takle jezdit třeba do Rakouska a seberou tebe a ještě ti zabavěj auto a můžeš si jít stěžovat na lampárnu a to je naprosto v pořádku, lidi tady jezděj jak HOVADA !!

        0 0
        • kesu  

          na dalnici v rakousku potkas policajta s radarem jednou za kvartal.To sou dycky pripominky k rychlosti.Povrch stjenej jak v nemecku,dalnice stejna,provoz mensi(mluvim o Rozvadov-Plzen) a tady musi bejt 130…

          0 0
          • Zdenda CUBE  

            O tom, že je 130 km na dálnici hovadina vůbec nechci polemizovat, ale jde o to, že v tédle zapráskané republice si v čele s prezidentem, pokračujíc „ostatními zákonodárci“ a zdaleka nekonče bohužel i policií dělá každý ze zákonů prdel a podle toho to tu i vypadá.

            0 0
            • kesu  

              ja si nemyslim ze je to blbost,osobne bych byl pro informacne-prikazovy cedule jako jsou v nemecku.I na D1 se da jet bezpecne okolo 160–180 KM/hod ale stejne tak tam muze bejt nebezpecny jet vic jak 60–80.jenze u nas se cpou penize do kazdy hovadiny ale na todle neni vule:(

              0 0
            • lacco  

              V tomto máš pravdu, ale to je aj v susedných krajinách, ale ako som písal; ZáKON TREBA DODRŽIAVA A NEVYKLADA SI HO PO SVOJOM !  Proste mal si neuveriteľné šťastie, nabudúce ho určite pokúšať nebudeš.

              0 0
        • cabbage  

          Jel sem v rakousku dlouhodobě 180 (ostatně jako všichni daleko předemnou a za mnou) a žádný problém.. rovná dálnice tak nemajíi potřebu měřit, měří jen tam kde je to záhodno a člověk ani nechce jet rychleji. ne jako u nás kde rovný bezpečný úsek = radar…

             
          0 0
          • Polka  

            „rovny bezpecny usek“ – to u nas nekde je? :-)

            0 0
            • cabbage  

              budeš se divit, ale skoro všude;)

              0 0
        • treatt  

          Souhlas s tim, ze u nas lidi jezdi jako hovada. Ale velice casto v ramci predpisovych rychlosti…takze v dodrzovani predpisu to opravdu neni

          0 0
    • novcze  

      počkat, za to že tě jednou chytnou jak jedeš na dálnici 190km/h ti přece neseberou řidičák, body ano, pokuta ano, řidičák ne

      0 0
      • Zdenda CUBE  

        A jak si na to přišel?

        0 0
      • Vhalasta  

        Ve městě o 20 nad limit, mimo město nad 30 , můžou hned ale většinou si zkontrolují zda jsi už takto rychle nejel.

        0 0
        • treatt  

          No mne teda rikali mesto o 40 a mimo mesto o 50…

          0 0
    • uznemuzu  

      Tak za prvé:

      panáček se tu dělí o historku, jak ze svého auta dostal 190(šlo by to i vejš, že?), čímž ohrožuje všechny normální lidi(vole, to auto jelo, vole, a byl jsem špička, vole).

      Za druhé:

      Podobný ........ bych rád potkal osobně-ještě jsem neměl tu čest.....

      Za třetí:

      Takovým, jak jsi ty bych dal ne rok a 5–10 tisíc, ale bylo by to úplně jinak…

      Za čtvté:

      Máš štěstí, žes to vyDRÁSAL...........

       
      0 0
      • Zdenda CUBE  

        Naprosto souhlasím .....

        0 0
      • horvas  

        souhlas na 100%…každej si tu stěžuje jakej je tu bordel a přitom se na něm sám podílí…

        0 0
      • horvas  

        souhlas na 100%…každej si tu stěžuje jakej je tu bordel a přitom se na něm sám podílí…

        0 0
        • horvas  

          sorry…mělo to být jen jednou…omylek..:-))

          0 0
      • cabbage  

        popravdě řečeno, nepamatuji si kdy mě ohrozil někdo jedoucí více než 160km/h

        zato si pamatuji spoustu blbů, kteří mě málem zabili, když jeli hluboko pod limitem(a já ještě o něco pomaleji).

         
        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • Stancek  

          Presne tak, kdo jezdit umi, vi ze jede rychle, tak si dava setsakramentskej pozor a nejede nejakym vrakem, tak je o 1 483,7 % min nebezpecnej, nez choboti co akorat cumi na tacho a jedou v nejakym vraku… tech je u nas furt daleko vic.

          0 0
          • gargamel  

            A „nejlepší“ jsou ti, co si myslí že jezdit umí, ale právě opak je pravdou…

            0 0
        • treatt  

          Souhlas, souhlas, souhlas

          0 0
      • kolda  

        ty me znas panacku, ze tu vytahujes takovy soudy? kdybys me potkal, co bys jako delal? a jaky pro me navrhujes trest? exemplarne vlacet za policejnim autem? nebo spis povesit pro vystrahu na mytne brane?:)

        0 0
        • Polka  

          No tak selskym rozumem…pokud je povolena rychlost 130 a tys jel 190, tak aspon poradnej vystraznej flastr v te toleranci jakou jsi zminoval tzn. 5000–10000 :-P

          Ale co si budem namlouvat…ja jsem treba taky minulej rok usmlouval pokuticku z 2500,– na 150,– O:-)

          0 0
          • pepek  

            Pokud tak jel soudruh za sucha a nebyl moc provoz, tak by to soudruh SNB měl řešil exemplárně – domluvou. Problém vždycky nastane, když začne sněžit a všichni ti poctivci, co dodržují furt tech 130 ve stádu těsně za sebou, pokračují nezměněnou rychlostí a eště se víc semknou.

            0 0
            • Polka  

              A ja si myslel, ze je to natolik jasny, ze se o tom neda diskutovat :)

              Vyrazy „pokud by“…„mozna“…„kdyby“ imho do takove diskuze nepatri, to nikam nevede. Mrkni na tuhle tabulecku, soudruhu:

              HLAVNÍ PŘÍČINY NEHOD ŘIDIČŮ MOTOROVÝCH VOZIDEL

              Hlavní příčina nehody 
              období leden až březen rok 2009
               Počet 
              nehod
              tj. % Počet 
              usmrcených
              tj. % Rozdíl usmrcených

              NEPŘIMĚŘENÁ RYCHLOST 4 990 30,7 82 48,5 0

              NESPRÁVNÉ PŘEDJÍŽDĚNÍ 285 1,8 8 4,7 -13

              NEDÁNÍ PŘEDNOSTI 2 590 16,0 24 14,2 -2

              NESPRÁVNÝ ZPŮSOB JÍZDY 8 371 51,6 55 32,5 11

              0 0
              • pepek  

                „Nepřiměřená rychlost“ je pojem zcela nepřesný. počítá se tam aji když "kloboukoví " z VY, BL, nebo ze Ždáru jedou 60?

                0 0
                • Polka  

                  Pripominas mi jednoho doktora Ratha, ten si taky zakony vyklada po svym ;-) Neprimerena rychlost se nerovna rychlosti vyssi jak povolena?

                  0 0
                  • treatt  

                    Ne, nerovna. A nemusis byt ani Rath :)

                    Jednoduchy priklad – jedes v miste, kde je povolena 90ka (mimo obec) a hned za zatackou je kolona aut. Je po ranu a mirne navlhlo, jedes 75km/h – tedy jedes „predpisove“ a jeste s rezervou. Budes urcen jako vinik a do kolonky pricina nehody bude uvedena neprimerena rychlost. Protoze kdybys jel jeste o hodne pomaleji, tak dobrzdis. Proste vzdy mas jet tak, abys dobrdzil. V opacnem pripade je to neprimerene. Ale nic o tom, jestli to je nad limit povolene rychlosti

                    0 0
                    • treatt  

                      Zapomnel jsem napsat, ze to naboris do posledniho auta :)

                      0 0
                    • Polka  

                      Ajo, na to som zabudol, diky za vysvetleni. To je ale zase o tom, ze ridic ma prizpusobit rychlost vozidla stavu vozovky atd. atd. no.

                      0 0
                  • pepek  

                    Tak tyhle podpásofky si nech. Jinak tady hodím snímek, jak vypadá nepřiměřená rychlost a nedodržování zákonů bikerem :-)

                    0 0
                    • Polka  

                      Ja sem nikde netvrdil, ze dodrzuju zakony O:-)

                      0 0
              • hribik A1  

                neprimerana rychlost moze byt na inac 90tke za urcitych okolnosti kludne aj 60

                0 0
                • cabbage  

                  pochopitelně, bohužel lidé si myslí, že rychlostní limit je ochrání, ale není tomu tak.

                  0 0
                • Polka  

                  Ale to je zase kdyby a za konkretni urcite situace. V zakone je pouze „Ridic nesmi omezovat plynulost provozu na pozemních komunikacích, zejména bezdůvodně pomalou jízdou a pomalým předjížděním.“

                  Ja nechapu co s tim porad mate. Ja jsem s tim fyzicky a technicky nikdy nemel zadnej problem. Kdyz nekdo jede pomalejc, tak ho holt predjedu. Jinak samozrejme nadavam a zurim, proc jede pod limitem, ale danej clovek muze mit x duvodu, o kterych ja vubec nemusim nic vedet. Kdyz jedu s rodinkou a ditetem, tak jedu casto taky pod limitem, pac jim „rychlejsi“ jizda vadi, drnca to vsecko, nahyba se atd.

                  Jinak jezdim Puntem s benzinem 1.1…rychle jezdim ve meste pouze kdyz jedu sam. Ano, s timhle autem se da jezdit fakt docela svizne, divili byste se :-))

                  0 0
            • kesu  

              přesně přesně,všichni v kdejakym kramu se tahnou celou dalnici a v tu chvili co prijedou na nuselak zacne Rally.

              Nikdo nejezdi v pravym pruhu protoze by jim mohli doma rict,ze jeli pomlau.U nas muze bejt dalnice se 150pruhama a stjenak se bude jezdit v levym.

              V tu chvili co zacne snezit nebo prset tak vsichni jedou dal 130 s minimalnima rozestupama.Kdyz sviti slunce,je malej provoz tak zase vychovne brzdej levej pruh aby nahodou nemohl jet nekdo 131.

              Jediny reseni tohodle jsou ty zatraceny prikazovy tabule.Je to taky dany celkem jednoduchou veci,pokud bude v blbejch usecich 120 nebo 100 a na vetsine stavebne-technicky  vyhovujicich useku treba 160 nebude problem s dodrzovanim.Pokud date 130 v noci na dalnici na Rozvadov tak se neda cekat,ze by to nekdo dodrzoval..

              0 0
      • kesu  

        tohle se neda nazvat jinak nez blití :(

        netvrdim,ze je spravny jezdit 190 ale jak se to tu tresta je moc.

        podivej se,kolik je v nemecku aut,jakej je tam provoz a jak se tresta rychlost.

        Dalsi vec je,ze statisticky na kilometr/pocet aut vychazeji nemecky dalnice jako nejbezpecnejsi a pritom treba na obchvatu mnichova je druha nejvetsi hustota aut (po goldengate)

        a jak je videt , jsme nastesti v Cechach,takze si sice muzes stezovat ze ti to nejede vic jak 130 ale to je asi tak vse:D:D:D

        0 0
    • Chiron  

      Mě jenom fascinuje kolik lidí by tě tu nejradši zlinčovalo, že nejezdíš předpisově.

      Z vlastní zkušenosti bych řekl že rychlá jízda na dálnici, pokud má řidič spolehlivé auto a je to zkušený řidič s dobrými reflexy a předvídavostí, tak se i rychlá jízda stává bezpečnou. Zvyšuje se plynulost provozu atd. Krom toho když na dálnici držíte těch 180+, tak na větší vzdálenosti je to obrovská úspora času. Oproti šílencům kteří se na okreskách snaží předjet všechno co jede míň jak 100 a přitom na tom ušetří 10min…

      Naopak třeba někdo kdo si to šine po dálnici do 100km/h ve Fabii a při prví krizové situaci zazmatkuje a naboří to do auta vedle je nebezpečný 5× tolik jako předchozí případ. Narušuje plynulost provozu, mnohdy je naprosto nepředvídatelný a přejíždí z pruhu do pruhu bez blinkru a myslí si že levý pruh je určen pro stálou jízdu, ještě k tomu ve stovce. Takový řidič nehodu způsobí mnohem snadněji.

      A za 190km/h na rok bez řidičáku?! To je dobrá s prominutím buzerace.

      0 0
      • horvas  

        njn…a ty jistě splňuješ vše…myslím tím:spolehlivé auto a je to zkušený řidič s dobrými reflexy a předvídavostí…jak jinak…a že jsi zmínil zrovna fabii…že by jen náhoda?…

        0 0
        • Chiron  

          To „z vlastní zkušenosti“ jsem asi trochu přehnal, v poslední době se na dálnici skoro nedostanu, jen jako spolujezdec kolegy, který mimochodem jezdí i závodně. Ale Fabii nemám, pokud si to myslel takhle, tu sem zmínil proto, že je to jedno z nejrozšířenějších aut u nás a těch 1.2 by se člověk nedopočítal. Troufnu si říct že už mám něco naježděno a zatím bez nehody. Stačí dodržovat základní pravidla bezpečného provozu a není problém.

          0 0
          • ¨MZ  

            Já se u těhle příspěvků bavim. Fabie 1,2 nejhorší auto. To si jako myslíš že 1,2 jede max 110? Je to v řidiči, ne v autě. Já ten motor mam a jezdim po dálnici dost často. Abych nebyl brzda provozu, tak tam mam 140 na tachometru furt (ukazuje to trochu víc, takže ve skutečnosti lehce přes 130) a jede to tak kopec nekopec. To jako jiný auta nemaj motory koelm 50kW?

            0 0
            • jIrI___  

              Třiválec 1,2 od Škodovky je snad nejhorší motor pod sluncem. Nic ve zlém, taky ho doma v Ibize máme :-)). 140 se sice jet dá, ale pak ta spotřeba taky stojí za to… Já jezdím většinou na dálnici tachometrových 120 (ano, ohrožuju tím všechny ostatní jedoucí v levém jízdním pruhu 160-kou a víc, jsem si toho vědom), ale pak se aspoň nemusím chytat za hlavu, že mám za tu cestu větší spotřebu než lidi s dvoulitrovým dieselem :-D

              0 0
              • hribik A1  

                naco by ti bol lepsi motor? sak zakon vacsiu rychlost aj tak nedovoluje :-)

                0 0
                • jIrI___  

                  Na předjíždění traktorů, náklaďáků apod. na našich klikatých kopcovitých okrskách je silný motor víc než vhodný. Jde o zrychlení, ne o maximální rychlost :). A tím, že to je nejhorší motor jsem samozřejmě nemyslel to, že je slabý.

                  0 0
                  • přišlapávač  

                    jojo chce to pořádnej šestilitr ve 12V Q7 :-)

                    0 0
                    • jIrI___  

                      Kdyby ho někdo dokázal nacpat do šasi velikosti Fabie, to by byla teprv paráda :)

                      0 0
                      • přišlapávač  

                        To by potom řidiče mohli korunovat novodobým Neilem Armstrongem :-)))

                        0 0
              • ¨MZ  

                při cestě přes republiku, půl po dálnici 130–140, jinak kolem 100 jako ostatní a spotřeba je tak 6,0–6,2. Dlohodobou mam 6,5l, protož dost popojíždím. Nevim, co je na tom hroznýho.

                Dvoulitrový diesel má nižší spotřebu, to je snad jasný :-)

                0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • kafac  

        Boze, to je zase blabol..... ;)

        0 0
      • kolda  

        no konecne nekdo rozumnej

        0 0
    • lacco  

      Je to zákon, musíš ho dodržiavať ! Môžeš síce nesúhlasiť, ale dodržiavať si povinný.

      Pokiať by si všetci vykladali zákon po svojom a nedodržiavali ho, čochvíľa by tu /všade/ kvitla anarchia. Môžem Ti akurát blahoželať, že si obišiel takto šťastne so zdravou kožkou, ale nabudúce si dáš určite riadny pozor, nemusíš natrafiť na cyklopriaznivca, holt mal si „štestíčko“.

      0 0
    • Martin  

      tož gratuluju ke štěstí :-) mě dneska málem změřili na D2, kousek od hranic stáli slovenští policajti. eštěže jsem jel zrovna pomalu :-), stát kousek jinde, tak mě maj :-D

      0 0
    • horvas  

      jj…to jen ukazuje jaké že máme profíky v řadách PČR…:-))

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • qwerty  

      (Odpovídám „do rootu“, je to tu stále dokola).

      Gratuluji ke štěstí na lidského cajta!

      Zákon je zákon a musí se dodržovat! Jestli soused schovává žida, honem s tím utíkejte do Pečkárny. Když se později chystá k nelegálnímu přechodu hranic, na kachlíkárnu. Tak to víte, je nám ho líto, ale zákon je zákon! Děte do řiti. Anebo si pusťte v televizi záznam ze sněmovny, abyste viděli, jak ty zákony vznikají.

      Byl jsem na kurzu bezpečné jízdy a dozvěděl se tam, že řidiči mají rekční dobu 1–2 vteřiny. Asi nejsem řidič, mám změřeno standardně 17 setin, když mám den 14, když kocovinu i přes 20. Zvláštní. Asi není jedno, jestli jsem zvyklý věnovat se řízení, třeba i přesto, že s ním nemám problém. A že třeba aktivně pracuji na rozšiřování vnímaného zorného pole a čistoty percepce a bla bla bla. Asi také není jedno, jestli jedu v esšectce nebo ve stošestce. Ale zákon platí pro všechny stejně a musí se dodržovat! Sieg Heil!

      P.S.: To, z čeho jsem tak sdílný je červený a z Argentiny. Tak až nám vezmou tu Pečkárnu, sejdem se tam…

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Spr4Y  

      omg

      0 0
    • KAPLIS  

      Kde seženu tu nálepku? Kdyby náhodou…

      0 0
      • kolda  

        tu si musis zaslouzit:)

        0 0
    • kolda  

      docela me prekvapilo, jakou to vyvolalo reakci.

      pobavilo me, kolik se zase seslo mirku dusinu, kteri vedi, co je spravne.urcite nikdy nic neporusili..

      pro upresneni – mam najeto pomerne dost km, bez nehody. to, ze jezdim rychle, kdyz to situace dovoli, neznamena, ze jezdim agresivne a ohrozuju ostatni. bezpecna vzdalenost je zakon č.1. proste to chce pouzivat zdravy rozum a prizpusobit se situaci

      pro ilustraci, jak je rychlost relativni – navecer jsem pokracoval po D1 smer brno. husty provoz, rychlost asi 90. auta nalepena na sobe – tri se srazila primo prede mnou.

       
      0 0
    • chodec  

      To nejde říct jinak, než že jsi jouda (tedy šlo by, ale chci se držet v mezích mírné diskuse) – vůbec ne kvůli tomu excesu s rychlostí, ale s ohledem na následnou diskusi. Nevím, zda ti to někdy dojde, ale vůbec nejde o to, zda si ty zrovna v tu chvíli jel bezpečně nebo ne (to ostatně stejně nikdonikdy  nezjistí – jedině se dá říct s určitostí je, že ses zrovna nenaboural – zda to byla klika nebo tvé schopnosti ví bůh).

      Jde o to, že pokud holt všichni nebudou dodržovat stejný pravidla (který nevyhnutelně někoho budou omezovat víc než by bylo potřeba), tak se dřív nebo později (ale spíš dřív a často) najde debil – říkejme mu pán D, kterej bude bytostně přesvědčenej, že on to zvládne i s 3ma promilema za krkem a se 100 km/h na tacháči v obci. Myslíš že ne? Budeš furt takhle sebejistej a v pohodě když kolem tebe a případně tvé rodiny takovejch pánů D bude po ulicích kroužit čím dál tím víc jenom proto, že zrovna minulou noc nikoho nepřejeli a tím pádem s tebou povedou podobně inteligentní diskusi, jakou tady vedeš ty a kdosi vínem posilněný o tom, že oni mají takové reakce a takový stroj, že to mají ještě s rezervou pod kontrolou? Víš kdy to skončí? Nikdy – leda až ti přejedou děcko – pak jednomu z pánů D budou konečně moct zakázat řídit, protože podle tvé logiky teprve pak bude jasné, že jel nebezpečně – ostatní ale budou kroužit ve stejném stavu dál, dokud si nevytlučou pár dušiček. Nebo máš lepší návod, jak by měla policie nebo někdo poznat ty co jedou už nebezpečně, aniž by jim je hlídala dodržování pravidel? Já ne – holt školy na to asi nemám, a nejsem navíc dost optimistickej hipík na to, abych věřil, že když pravidla zruším, tak se všichni začnou chovat ohleduplně a budou najednou zodpovědnější než doposud. 

      Dokud někdo nepřijde na způsob, jak může průměrnej policajt (nemůžeš čekat, že to bude sbor jasnovidců) u každého extra s ohledem na každého schopnosti, stav vozu viditelný i skrytý a sumu schopnosti všech lidí okolo v provozu posoudit, zda jede nebezpečně, takti zbývají jen možnosti:

      1. policajti nehlídaj nic a maximálně sbíraj ty, co někoho přejedou – v ostatním je tu anarchie a všichni jen čekáme, kdy nás sestřelí první magor, kterého nikdo jakkoliv neusměrnil a sám nebyl dost zodpovědný;
      2. policejní libovůle – policajti budou tak jako nějak citem lovit, co se jim zdá už nebezpečný – asi ne moc super řešení asi tak z 1000 důvodů – známe kvality a schopnosti policie;
      3. policajti to trochu preventivně drží v mezích pravidel, které tady holt jednou jsou odkudsidána (viz komentář kubad, který je smutný ale trefný), což části nehod preventivně předejde a všichni doufáme, že v tom zbytku se ještě pár nehod vyřeší díky jakés takés zodpovědnosti řidičů - pokud nehodláš riskovat popsanou anarchii či naopak libovůli policie, tak není zatím nikde po světě vymyšleno nic rozumějšího, než pravidla, která by při jejich dodržování mohla být prevencí velké části těch nejnebezpečnějších situací. Nikdy je neeliminují zcela dokud tu bude lidskej faktor, ale alespoň z většího odfiltrují vetšinové rizikové faktory. Není to dokonalé, a konkrétní pravidka jsou diskutabilní, ale alternativa je jen nekontrolovaně velká banda kreténů , kteří budou jezdit stejně jak popisuješ, ale nebudou mít tvé schopnosti (tedy pokud akceptuji premisu, že je máš, což je čistě záležitost víry – ne důvěry).

      Takže když už se ti povedlo jet tak, jak píšeš, tak by bylo vhodné o tom spíš pomlčet, pokud už jsi nemlčel, tak se nedivit těm lidem, co jim popsaný způsob jízdy hne žlučí (to jsou mj. ti, co ti nehodlají věřit, že to máš vždy na háku – nebo si čekal jen oslabné pění ód na tvé schopnosti?) a každopádně sis měl odpustit ten opravdu debilní komentář o Mirkách Dušínech – nechápu, proč první reakce někoho, kdo cosi porušil a okolí se to nelíbí je … „však vy ostatní jste také určitě něco porušili“ – něco to snad mění na tom, co udělal sám? ne. Nebo snad když udělá každý chybu, tak to znamená, že je správné ji udělat znova?

      A o čem svědčí tvoje ilustrace? Vůbec o ničem – nebo že by o tom, že když předepsaná rychlost neochránila je v 90ti, tak na co jí dodržovat? Takovou demagogii snad nemyslíš vážně – z opačného konce by se dalo stejně pitomě namítnout, že na dálnici je 130 pořád moc, když se bourá i v 90ti. Tudy cesta k argumentům nevede.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • cabbage  
        1. je ideální stav protože donutí řidiče přemýšlet a chovat se slušně – jinak zaklepou bačkorama. Ostatně je to vidět i dnes – měšťáci neměří, všichni jezdí uvolněněji než dříve a je alespoň na mé obvyklé trase méně nehod a problémů.

        Anarchie není nedostatek řádu, ale nedostatek příkazů. není to sprosté slovo, jak se nám někteří snaží vnutit. Na silnici sem si jí týden užíval na Sicílii – bylo to skvělé, lidé používali mozek, policie nebuzerovala, provoz byl bezpečný a plynulý(a rychlý). Moc bych si něco podobného přál i tady.

        b a c jen podporují bezmyšlenkovitost řidič.

        Nevytahuj jako ergument děti – to polovině lídí přepne myšlení a přestanou uvažovat logicky(laktační psychoza se tomu tuším říká). Pánů D jezdí stále dost, pochybuji, že existence zákona na to má nějaký vliv(a spousta z nich je i pod jeho ochranou).

        Pán policajt má naopak perfektní možnost rozlišit nebezpečnost – nehoda se stala a nebo nestala, pokud se nestala, nemá co trestat.

         
        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • chodec  

          fakt si myslíš, že zrušení předpisů donutí řidiče chovat se ohleduplně a slušně?

          Bojím se že jak koho. Že by to snad ovlivnilo takové ty kretény, co dnes jezdí 200 po D1 a problikávaj každého, kdo jede méně? asi těžko. Paka, co maj pocit, že všichni, co jezdí pomaleji jsou ubožáci a socky, co nemaj na rychlejší auto? taky těžko, Prostě ať to neprotahuju – bude tu dost velká skupina těch, co to budou považovat jen za impuls k tomu, aby naopak definitivně zmagořili. Myslím že všichni ti slušní a rozumní jezdí slušně a rozumě už teď. Třeba já nejedu v obci za každou cenu 50 je proto že je to povolená rychlost. Jedu tolik, abych neohrozil sebe a okolí. Takže ta represe je obávám se ve stávající společnosti nevyhnutelná – to co píšeš ty je pravda ideál, ale v lidské společnosti nedosažitelnej. Na Sicílii jsem jezdil také nějakou dobu, ale že by tam panovala anarchie jsem si nevšiml. Spíš tam panoval klasickej jižní chaos jako třeba v Řecku a policajti byli lax­ní stejně jako všude v itálii. řidiči byli vše jen ne ohleduplní – řvali na sebe a jel kdo měl silnější klakson. Osobně jsem z toho pocit idilky neměl

          Sory ale děti jako argument jsou nutný – jsem ochten slevit na manželku/milenku nebo obecně rodinu. Nemá to nic společného s laktační psychózou, to je něco zcela jiného *) :-). Jde o to, že každý si říkáme, že o sebe se postaráme, ale teprve, když se zamyslíš nad tím, zda se budeš schopen postarat i o všechny blízké, jejichž ztráta by ti vadila, ale se kterými fyzicky nemůžeš být 100% času, tak teprve tehdy si uvědomíš zda a jak moc ti vadí tahle rizika, která jsou okolo a která mohou být buď větší nebo menší, podle toho, jak systém nastavíme.   

          A tu poslední větu hádám nemůžeš myslet úplně vážně… fakt bude jediným měřítkem bezečné jízdy až přejetej člověk? Fakt bys rád, aby po silnicích jezdili všichni ti notorici, co byli několikrát chycený s 2 a víc promile za volantem tak dlouho, dokud někoho okolo nevyrakví? Pokud ano, tak já osobně budu raději, když jim vezmou papíry preventivně než mě někde vykostí po dalším flámu. Moc mě neuklidní, že až mě vykostí, tak jim seberou papíry – to mi bude už víš na co – přitom jedinej rozdíl oproti těm předchozím namazanejm jízdám kde nikoho neshrábli bude jen v tom, že předtím měli oni a všichni okolo kliku – ne v tom že by do té doby jezdili bezpečně. 

          *) Laktační psychóza se mimo jiné projevuje úzkostmi, halucinacemi a tzv. maniodepresivními atakami. – prostě tak trochu schíza a zároveň bipolární porucha iniciovaná změnami v organismu u rodičky po porodu – občas bývá brána jako důvod dočasně snížené příčetnosti u některých druhů trestných činů rodiček v období po porodu (třeba vraždy novorozenců a pod.)

          0 0
          • kolda  

            kolik si stanovis rychlost ve meste, kdyz nedodrzujes 50? neni nahodou rychlost ve meste podstatne dulezitejsi nez na dalnici?nebehaji tam ty deti??

             proc asi maji nemci neomezenou rychlost? protoze jsou to vsichni kreteni, co jezdi 200? jak to, ze jim to funguje, jsou k sobe jako ridici tolerantni a tech nehod je tam min?

             
            0 0
            • DaSnail  

              všetci nemci niesu kreténi

              možno tomu nebudeš veriť, ale na niektorých úsekoch dialnice sú značky, ktoré tú neobmedzenú rýchlosť trochu obmedzujú…

              0 0
              • kolda  

                a dulezita vec – omezeni davaji tam, kde maji smysl, takze je lidi i dodrzuji.

                0 0
            • chodec  

              přečti si to v klidu a znova, snad je z kontextu zřejmé píšu o tom, že nepojedu za každou cenu 50 třeba v místech, kde může vyběhnout někdo zpoza zaparkovaných aut jen proto, že tam je povolených 50 – mluvím jinými slovy o tom, že slušný řidič  nebere povolenou rychlost jako volnou bezmyšlenkovitou poukázku na jízdu tou rychlostí (jak naznačuje trochu znědnodušeně cabbage), ale i za stávající situace k tomu přistupuje zodpovědně a jede i MÉNĚ, když je to v dané situaci třeba.  

              Fakt zdůrazňuji už po 3, že nechci řešit nějaké prkotiny jako přektočení rychlosti o pár km, vyjadřoval jsem se obecně k debatě o tak liberálním pojetí dobravních předpisů, jaké nabízí cabbage – a znovu říkám – fungovalo by to IMHO jen u části lidí – u té, která je slušná a používá už teď. nic víc nic míň 

              0 0
          • cabbage  

            Tihle „kreténi“ jak je nazýváš jsou normou kdekoliv jinde, s tím rozdílem že počkají 50m za tebou a ty jim buď uhneš a nebo přidáš. funguje to tak v německu, rakousku, chrovatsku, francii, švýcarsku a Itálii. že se tak chová nepatrné množství lidí není žádným důvodem buzerovat ostatní. funguje to se slušností a respektem na obou stranách. Naopak bych řekl že jižní řidiči to brali s klidem a bez klaksonu.

            Děti lze vychovat tak, aby neskákali před auto(sám jsme toho příkladem) a zbytek rodiny je svéprávný. Pochopitelně by mi jejich ztráta vadila, ale to mi nedává žádné právo někoho kvůli tomu omezovat. Ta rizika jsou zcela jinde než je hledáš, třeba pipka která auto nezvládá ani v podlimitních rychlostech, ale to nikomu nevadí..

            A co jiného? terestat někoho za to že nic neudělal? to je snad blbost, ne?

              
            0 0
            • chodec  

              Dítě vychováš, aby nelezlo pod auto, ale to ti nepomůže, až ho smete při čekání na refíži rychlej pitomeček, kterej tím konečně a s definitivní platností zjistil, že to už nejel bezpečně – pro mě to ale bude krapet pozdě. Když si v klidu přečteš, co jsem napsal, tak tam jasně píšu, že předpisy nezajistí 100% bezpečnost i při jejich dodržování, ale při jejich dodržování se předejde velké části nebezpečných situací a ty zbývající průšvihy nebudou mít takové následky.

              Nevím – asi jsi už nezažil nebo nepamatuješ veřejnou debatu při snižování rychlosti z 60ti na 50 ve městech. Argument vůbec nebylo, že by to odstranilo nehody protože 60 je špatně a 50 už je všude v pohodě. Hlavní argument byl, že to ve městě sníží závažnost následky nehod, které jsou nevyhnutelné – a statisticky se to opravdu potvrdilo – počty nehod absulně neklesly, ale jejich závažnsot při dodržení rychlosti ve městě tehdy klesla významně. 

              P.S: fakt na to kašlu a vyrážím, kdybys chtěl jet na kole místo tohodle chatu, tak zavolej, číslo máš. J. ;-)

              0 0
            • DaSnail  

              ja by som zas kľudne obmedzil hocikoho a všetkými prostriedkami, keby to malo zabrániť strate človeka na ktorom mi záleží.

              no nič, idem radšej jazdiť…

              0 0
      • hribik A1  

        spomenutych panov D ™ jazdi po mestach a inde spusta. podstatnu cast z nich tvoria prave drzitelia moci (politici, uradnici, „velkopodnika­telia“), ich kamarati (vratane mafianov) a znami

        0 0
      • jIrI___  

        Moc pěkně napsané.

        0 0
      • kolda  

        nezlob se, ale porovnavat rychlou jizdu po PRAZDNE dalnici s rizenim pod vlivem alkoholu nebo prejizdenim deti – to je demagagie z tve strany. ja jsem si jeste na dalnici behajicich deti nikdy nevsimnul.

        myslis, ze by ten policajt byl stejne shovivavy, kdybych to kalil v centru mesta 90?nebo jel nalitej (ani jedno zasadne nedelam)? asi ne a to by bylo naprosto v poradku.zrejme vychazel z toho, ze nebezpecnost meho prestupku nebyla tak vysoka, aby me potrestal presne podle predpisu.

        a urcite nema potrebu si masirovat ego, ze jsem jel rychle. z toho jsem fakt vyrostl. pointa te historky je nekde uplne jinde.

        a posledni vec – docela by zajimalo, jaci jsou ridici zdejsi nejvetsi moralisti…

        0 0
        • chodec  

          všimni si, že jsem vůbe ale ani trochu neřešil tvou rychlou jízdu, ale obecně způsob následné argumentace a diskuse některých o různých přístupech k dodržování zákonů – a znovu se ptám:

          čekal si snad, že tě všichni pochválí jaký si pašák? protože jestli ne, tak fakt nechápu proč ti ty nesouhlasné reakce ostatních vadí a píšeš o Mirkách Dušínech a teď o moralistech způsobem, který naznačuje, že nikdo kdo někdy udělal něco špatně nemá právo tu s tebou nesou­hlasit. Máš snad dojem, že každý, kdo někdy něco porušil už nesmí do konce života říct, co je podle něj správné? Jestli ne, tak prostě vezmi ty reakce výše jako názory na tvůj příspěvek – proč je někomu upírat – prostě ho má a napsal ho stejně jako tys napsal své.

          S pointou historky nepolemizuju (já sice vidím postup policajta trochu jinak, ale v tomto případě ho nijak podrobně neřeším), to na co jsem tě upozornil je imho podivnost způsobu, jakým jste na kritiku ty a ještě pár dalších reagovali. 

          P.S. je tam hezky, dojedl jsem tak jedu do polí, tam moc lidí rychle nejede :-)

          0 0
          • kolda  

            ale ne, spis me pobavi, ze se vzdy vyroji lidi, kteri maji ve vsem hned jasno a jsou rychli s odsouzenim.

            ja jdu jezdit na silnici -ale ne v aute:)

            0 0
    • přejetá_veverka  

      já jezdím občas na 50ce i přes 60Km/h na svojí silničce 8-O … a teď se tu na mě sesypou pseudo-moralisti, dušínové, pseudo-lidi, lidi závislí na hádkách, hádání se a cpaní všemu a všem svoje pseudo-moudra, jehovisti a zákonofilové … och jeach jen do mě bejby 8-O

       

      ono je to tak že dokud budou ty svině politický kázat chcankay z žumpy a chlastat šampaňské – a to vidíme dnes a denně (a nejenom co se překračování rychlosti týče samozřejmě) tak my taky nebudem nějak hrr dodržovat zákony když sorta nedotknutelných (teď nemyslím tu černou) která je vytváří z nich sama má tak akorát prdel a směje se nám do xichtu… a nebo jo budem jezdit po dálnici kilem a oni nás budou stříhat 260 a běda když jim včas neuhneš a budou kvůli tobě muset zpomalit nebo dokonce svojí pomalou jízdou (130) zaviníš nehodu Paroubka (280Km/h)… ale co jejich řidiči jsou nadlidi s brutální odezvou rychlejší než má nejnovější LCD od Samsungu a maj vše 100% pod kontrolou že jó… dokud nebudou zákony dodržovat samy korytářský prasata tak já už vůbec ne a budu si dál lítat po městě 60! 8-O

      0 0
      • jIrI___  

        Když budeš ohrožovat jen sám sebe a nikoho jiného (slabší povahy neklikat), lítej si po městě klidně dvoukilem.

        0 0
        • přejetá_veverka  

          Kdo zavinil tu nehodu náhodou nevíš co? Nějaké info (jestli byl přechod, jestli měl v tu chvíli chodec přednost…) prostě auto x chodec – 1:0 … auto určitě ohrožovalo ostatní a je viník.

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
    • nobody  

      tak to tady vytrub všem a příště ti už ten policajt vstříc nevyjde

      0 0
      • kolda  

        mas pravdu, zpetne me to napadlo taky :( radeji to zamknu.

        0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce