• HockeyBiker

    Potřeboval bych si sám dotáhnout výplet, protože kuli tomu nechci zbytečně do servisu. Rád bych se proto zeptal co ktomu potřebuju a na co dávat pozor a hlavně jakým zpusobem to provádět. Díky:)

    0 0
    • Attila  

      centrklíč a zkušenosti

      0 0
    • Daf  

      Dulezity je utahnout kazdy drat stejne. Coz jde snadno pokud budes dotahovat po 1/4 otackach, nebo 1/2 otackach centrklice.

      0 0
      • Vilém  

        U predniho nekotoucoveho kola to neni problem, u zadniho, ktere je nesymetricke, nebo kotoucovych kol, si rozhodis vyplet mimo osu, pokud dotahujes vsechny stejne.Na te 1/2 otacce se to tezko projevi,ale pokud by tech otacek bylo vic…

        0 0
        • Daf  

          To me nikdy ani nenapadlo, ale mas pravdu. Vetsinou ale vic jak 1/2 otacky na dotazeni vypletu neni treba. Takze to neni sance poznat.

          0 0
    • werža  

      mám takový problém z výpletem.mám kotouče asi na to má vliv ale vzadu se mi neustále povolují dvě špice mám takový pocit že jedny a ty samé.každých 30km to musím dotahovat protože to začne cvakat jenomže za chvilku to kolo nemám v centru a dávat každou chvilku 70kč za centr se mi nechce:-/ co stím?vyměnit niple,špice?

      0 0
      • Georrge  

        rozebrat ty problémové dráty a zakápnout niple a závity lepidlem na závity.

        0 0
        • skvedo  

          Ani není potřeba rozdělávat. Kapku závitového lepidla do spáry a zatočit kolem. Odstředivá síla už to nacpe do závitu.

          0 0
          • Vilém  

            Po 5ti letech uz to bude asi srostle, takze ani odstrediva sila nepomuze.

            0 0
            • kubad  

              tak tak, koupil bych niple s Prolockem od DT a vyměnil

              0 0
            • skvedo  

              Pokud budou pořád problémové, tak asi srostlé nebudou ;)

              Nekoukal jsem, jak starý je ještě příspěvek na který Georrge reagoval.

              0 0
        • martinpav  

          A nebude problem skor v nerovnomernom napnuti vypletu? Problem by sice lepidlom odstranil ale pricina by zostala.

          0 0
    • BLACK1E  

      Ahoj, obnovuji topic s podobnou otázkou.. Centroval jsem kolo a dráty se mi zdály dost volný, takže jsem to vycentrování celý utáhl o půl otáčky. Nevíte k tomu něco užitečnýho? Dráty jsou teď relativně napnutý, ne třeba jako u red metal 3 ale rozhodně víc než byly. Jsou to záplety Sunrigle s ráfkama inferno 25 tušim..

      0 0
      • maajkee  

        Jako co chceš slyšet? Chce to prostě centrovací vidlici a centrovací pravítko a trochu si s tím pohrát.

        0 0
        • BLACK1E  

          Třeba co se může stát když to utáhnu trochu moc a až moc. Přece když dam do servisu nějaký plecháče a kola za 20 klacků, co maj dráty jak struny, tak taky věděj jak to utáhnout

          0 0
          • Vilém  

            Oni vedej jak to utahnout, kdezto ty ne. Maji na to nastroje, manualy a predevsim praxi.

            0 0
          • kubad  

            kdyz to utahnes moc, tak neco casem prdne, drat, nipl, rafek, naboj

            centrovani a dotahovani neni nic extra sloziteho, ale chce to praxi, nastroje a cit

            0 0
            • ememem1  

              To som si myslel tiez a potom som zistil ze existuje nieco ako tenzometer a nestacil sa cudovat. Osobne uz len servis kde ho maju a k tomu to co pises. Bohuzial ich moc neni.

              0 0
              • maajkee  

                Nesmysl, tenzometr není spása, zkušenosti a praxi rozhodně nenahradí.

                0 0
                • martinpav  

                  To nie, ale ak dostanes do ruky nove koleso z obchodu ktore ma rozdiel v napnuti 40–50% (na jednej strane vypletu !!!) tak niekde nastala chyba. Ono to sice vycentrovane je, ale s kvalitou to nema nic spolocne.

                  0 0
          • kubad  

            kdyz to utahnes moc, tak neco casem prdne, drat, nipl, rafek, naboj

            centrovani a dotahovani neni nic extra sloziteho, ale chce to praxi, nastroje a cit

            0 0
    • OstravakTu  

      Ahoj. Rano mi praskl jeden drat kvuli blba autobusaka ,co me natlacil na chodnik,spatne jsem skocil zadnim kolem. Dojel jsem do prace a vcil pri kontrole jsem zjistil,zev tom miste mi to hazi,cca ani ne 5mm. Potrebuju dojet domu,cca 16km. Myslite,ze to dojedu,nebo radsi resit odvoz?

      0 0
      • wilda81  

        Záleží přes co jedeš domů. Jestli tě čekají samé desetimetrove polety vzduchem, dropy do kamenů atd., tak bych je dnes raději objel.

        Stačí jako odpověď? ;-)

        0 0
        • OstravakTu  

          Jen asfalt a cyklostezky… Pojedu tedy,jedna vychlazena desitka na cestu to spravi :))

          0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • maajkee  

        Dojedeš, ideálně nepatrně povol niple u dvou sousedních drátů a ono se to i trochu srovná.

        0 0
    • Wojtkingson  

      Mám menší dotaz, měly by se dráty dotahovat nějak pravidelně? Moje kolo MTB HT Cube Attention má už nějakých 9tis km a tohle jsem na něm nikdy nedělal a nejsem si jistý, jak poznat, že jsou dráty volnější – netuším, jak moc tuhé by to mělo být. K tomu se váže i moje druhá otázka. Nemám se servisy úplně dobře zkušenosti, tak jestli neznáte někoho, kdo by to dělal relativně dobře v Praze – klidně servis, jen ne nějaký hovada, který ani neumí vyměnit řetěz.

      0 0
      • ˘Ö˘ Krab  

        Jestli ráfky nemají náznak osmice, při jízdě v zápletech nic nepovrzává, při poťukání prstem mají všechny dráty plný zvuk (povolený drát nezní) a nejlépe všechny na stejné straně vždy podobný, tak není potřeba na nic sahat. Dokud to funguje, tak jezdit a jezdit. Jestli máš pocit, že je záplet rozcentrovaný (i třeba na výšku) – pozná se s jistotou ale až bez pláště – nebo výrazně změkl, tak navštívit servis. Dohledej si Hnoje.

        1 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.