Nechal jsem si přeplést zadní kolo. Ještě jsem se ptal mechanika, jestli to šlo vůbrec vycentrovat, a on, žádnej problém, koukněte. A ukázal mi v ruce, jak je to krásně vycentrovaný. Vypadá to opravdu v pohodě, max. milimetr do strany nebo na výšku, možná ani to ne. Jenže doma jsem si všiml, že na jedné straně výpletu je spousta drátů různě napnutá. Chápu, že na jedný straně musí být větší napětí než na druhý, kde není kazeta. Mám na mysli rozdíly na jedné straně. Podle videa od Štěrby je ráfek, kde se musí dráty přepínat a povolovat různě, aby ráfek byl rovnej, už natolik poškozenej, že je spíš na vyhození. Jenže jak poznat, jaký rozdíly v napětí drátů jsou ještě OK? Např když cinkáte na dráty lžičkou, tak normálně se ozve nějakej tón. Ale mně se u jednoho drátu, kterej byl povolenější, už ani žádnej ton neozval.