Jaké brzdové kotouče aby byli tuhé

28 nepřečtených
  • Bednys

    Ahoj, chtěl bych se zeptat zkušenějších mám momentálně kotouče Magura Storm HC, ale bohužel jsem slyšel názory že jsou dost měkký a mě osobně taky se zdají nic moc a prostě si cinknou i když brzdič je ok a kotouč taky je rovnej. Tak jsem se chtěl zeptat co by jste doporučili aby dobře fungovalo s Magura MT 5? Děkuji

    0 0
    • Kouba_2005  

      Dobrou zkušenost mám se Sram HS2.

      2 0
    • va-bo  

      https://www.kolokram.cz/…der-p282386/?…

      Jestli ti nezáleží na penězích, tak Galfer Shark asi bude dobrý.

      1 1
      • jecnak  

        Cinkat budou při chladnutí každý, to je prostě vlastnost. Zvlášť v tomhle rozměru.

        2 0
      • Bednys  

        Někde jsem četl porovnání a cenově jsou lepší od Sramu ty HS2

        0 0
    • Esi  

      No tak to jestli kotouč cinká nebo necinká nemá nic společného s tuhostí kotouče, jen aby jsi nehledal duchy kde nejsou.

      Na cinkání má vliv tuhost vidlice a vůle v ložisku předního náboje

      1 0
      • Bednys  

        Myslím si že Lyrik bude dostatečně tuhé a náboje taky, ale je fakt že třmeny od magury budou na náchylnější a navíc když jsem srovnával s kámošema co má sram kotouče tak byli pevnější nebo prostě tužší

        0 0
        • novas752  

          U magury je průšvih že kazdej pístek snadno začne chodit jinak. A pak tam místo prostě neni a cinkat bude cokoliv.

          2 0
          • villain  

            Ale prd, jenom se o to musíš trochu starat. S MT5 jsem tyhle problémy měl pouze vlastní leností :)

            0 1
            • novas752  

              Jenže koho to má bavit neustále čistit od zmagnetizovanýho prachu z desek a kotouče.

              1 0
            • puka  

              MT5 písky chodí jak se jim zachce už od rozbalení kola. Moc vzorků jsem neměl, ale ani mít nechci..

              0 0
      • Floydie  

        Na cinkani ma take hlavne vliv jeho zahrati, to pak cinka v zasade kazdy, proste se zkrouti.

        0 0
    • TJK  

      Zrovna Storm HC jsou imho docela pevny a rovny a moc se nekroutej… v tehle kotoucich bych uplne problem nehledal (pokud je teda nemas fakt krivy…) kolik ti stranove hazou ?

      0 0
      • Kouba_2005  

        Jako že měříš „hodinkama“ kolik kotouč stranově hází? :-D Nebo okem poznáš desetinu od dvou? Jaká odpověď se očekává na otázku „kolik ti stranově hážou?“ ?

        0 0
        • jecnak  

          Třeba je to jen taková návodná otázka, že by si tazatel mohl překontrolovat, jestli náhodou nemá křivé kotouče. :-)

          0 0
          • Esi  

            tak setinový úchylkoměr stojí pár korun, jen nevím jak ho chytíš k té vidlici aby to měření mělo nějaký smysl :-)

            1 0
            • Tomcat  

              Ono stačí kolo zvednou a protočením zkontrolovat jak se mění mezery mezi kotoučem a destičkami. A je jasné že při plném zatižení to lepší nebude a přispěje k tomu značnou měrou tuhost vidlice a osy.

              0 0
            • va-bo  

              Lépe se to měří na centrovaci stolici. Ale chce to držák nebo magnetický stojánek na „hodinky“.

              0 0
          • Kouba_2005  

            Tazatel hned v prvním příspěvku píše, že kotouč je taky rovnej. Ale to známe, že jo :-)

            3 0
    • kejda  

      Teď zkouším XT M800 a ani po zahřátí v prudkém sjezdu necinkají.

      Nejvíc mne zklamaly Galfery, to bylo trochu delší brzdění a pak minutu à 10 vteřin cink, cink. Paradoxně to dělaly kotouče s unašeči, tedy ty lepší, ne ty jednoduché, vyseklé z kusu oceli.

      0 0
      • puka  

        Někdo říkal, že jakmile jednou srovnáš m800 kotouče, navždy začnou cinkat kvůli sendvičové konstrukci

        0 0
        • kejda  

          Ještě bych doplnil, že to cinkání u sendvičových kotoučů mi dělaly kotouče samotné, ne kotouč vs deska.

          Zastavil jsem dole po sjezdu a čekám na zbytek bandy a od brzd se ozývá cinknutí. Je tom sendviči, evidentně, případně v uchycení, v těch nyýtech

          0 0
      •  

        Galfery jsou dobrý do bahna a vody. Maj velký díry. Ale opačně problém velkých děr je, že je málo materiálu pro přítlak desky i pro akumulaci tepla.

        Čili pro „enduro závod“ v bahně a vodě, kde se i líp chladěj, supr.

        1 0
        •  

          A tedy pro horký dny a suchý dlouhý traily jsou lepší hs2(cena/výkon), nebo plovoucí kotouče(když neřešíš cenu).

          0 0
    • Bednys  

      Bavil jsem se s kámošema servisakem a říkal že prostě se setkal že některý ty Storm kotouče to dělají a že je míň tužší, tak zkusím výměnu asi za ten Šrám HS2

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.