• Seadat

    Zdravim mel bych otazku, jaky by jste mi doporučili kotouč na brzdove třmeny shimano LX??? Jedna se o nejaky kotouč na 6ti sroub, nikoli na centerlock. Take timto dotazem chci vyresit (alespon z casti volbu novych kotoucovek) Teda napadlo me poridit samostatne paky XTR 07 ciste kuli radialnimu pistku a knim brzdove trmeny LX, ktere se v zasade od XT nelisi a prave k tomuto kompletu hledam vhodny kotouc. Jinak mam jeste mezi favority AVID Juicy 7 a nebo Formula ORO K18 Nevim ocenim vase zkusennosti.

    Anketa: Jake brzdy?????

    0x
    0%
    7x
    35%
    13x
    65%
    0 0
    • raceman  

      celkem zasadni rozdíl mezi třmeny LX a XT je že XT je z jednoho kusu ;-)

      0 0
      • Seadat  

        no ale na fci nepoznas rozdil!

        0 0
        • goofy  

          Prave ze poznas. Aspon ja poznal. A rozdily se jeste stupnujou pri vetsich kotoucich…

          0 0
          • Seadat  

            No tak dyz to rikas tak asi joo – nejsi zadnej chrt a je videt ze brzdy docela pouzivas :-)))

            0 0
            • goofy  

              Jako nejel jsem ty LX niajk dlouho, ale pripadaly mi fakt slabsi. Ale treba takovy Vlk tvrdi, ze je to u 160mm kotouce nastejno a ze uvari vsechno. Kazdopadne bych se asi drzel original XTR sintrovanech desek.

              0 0
              • bam  

                Ja mam zas LX a jezdil XT jenom asi 2 mesice a prislo mi to stejny. Oboje 160mm. Co me na obou stve je zadrhavni pistku. LX (u XT predpokladam ze to bude stejny :) se vyrazne zlepsily s koolstop destickama. Brzdi mnohem lip nez oboje shimano desticky. Kdyby se nezadrhavaly pistky tak bych je ani nechtel vymenit :)

                0 0
                • vlk  

                  to si měl chvíli vydržet-ony se po pár zažhavení a po nějaké době vyjezdily a sedli si.

                  0 0
                  • bam  

                    Myslis brzdy nebo desticky ?

                    0 0
                    • vlk  

                      Myslím pístky v třmenu.Jako u nové se mi ze začátku jeden pístek vracel pomaleji-ale jak se to tak 2× až 3× pořádně rozžhavilo a zajezdilo, tak teď jdou oba stejně-jak po másle.

                      0 0
                      • bam  

                        No ja na nich mam najeto 15kkm, tak bych rekl ze by se to rozbrzdit mohlo :) Je to spis opacnej problem ze novy fungujou a casem se to zacne zadrhavat (LX i XT). Da se to rozebrat, vycistit a namazat, ale to nevydrzi moc dlouho.

                        0 0
          • coffield  

            Ale když jsem si u nás v bajkshopu chtěl vyměnit brzdy BR-M555 za XT, tak i přestože by měli kšeft, mne všemožně odrazovali, že to na 160mm kotoučích brzdí úplně stejně… tak nevím. A XT jsem pak jel (opět 160mm rotory) a musel jsem jim dát zapravdu. Je to marketing. Ale nepopírám, že XT budou kvalitnější, a když přes ně přelítne šutr, nerozpadnou se na dva kusy. Taky je možné, že Deore a LX podléhají deformaci na 180mm kotoučích, ale jel's to obojí na jednom kole?

            0 0
          • kafac  

            Prave cim vetsi kotouc, tim mensi vliv ma trmen ;-)

            0 0
        • Radek Broz  

          To teda sakra poznáš.

          0 0
    • kurýr na bajku  

      Hayes SOLE

      0 0
      • McBlacky  

        VOLE :)

        0 0
        • Dijck  

          S těma brzdame dete do ******:)

          0 0
          • enrico  

            kamarat ich ma, má 105kg, 160mm kotúče a brzdi to vpohode, určite lepšie než hociktoré véčka

            0 0
            • Pavlos  

              :D tak to nevim jezdil jsem je asi 200km a ze by to brzdilo to se rict neda to byly lepsi moje m525 no a ten tvar paky Bleeee velka paka jak ke kantikum a blbe se to drzi cel

              0 0
          • JMT  

            mel sem je v lete tejden na kole se kterym sem objel schladming, wagrain a leogang, dalo se prezit. Na xc bych si je vzal rozhodne raci nez treba HFX9

            0 0
    • vlk  

      Jako hlasoval jsem pro oro i když jsem je nejezdil. Juicy 7, lx, xt, xtr nic moc-s drobnými odchylkami je to se 160mm kotouči nastejno.No a oro všichni kdo je jezdili chválí a v testech německých časáků také dopadají dobře.Jinak v testech těch německých časáků na 160mm kotoučích mají brzdnou sílu lx, xt, xtr vždy skoro stejnou, je ovšem zajímavé, že při 180 u lx výkon podle grafů razantně roste-xt na tom budou stejné i když u těch jsem graf na 180mm kotouč. neviděl.Proto, kdyby jsi už bral shimana-tak kotouč aspoň 180-také ho budu časem kupovat-jen ještě nevím který.Já osobně bych dnes zkusil ty oro-nejsou až o tolik dražší.

      0 0
    • Standa  

      Tak jsem se opět nechal ovlivnit testy a ORA k18 koupil.První dojmy veskrze pozitivní.Brzdný účinek je i u nové brzdy na dobré úrovni žádné drbání s vidlí jako u polygonu od Avidu se nekoná.Zatím mají najeto 600km a jsem spokojenej.Malý problém (pro mě) je v páce.Páka u Avidu je taková,že mi sedne přesně na ukazováček,abych tohoto úchopu docílil u ORA,musel jsem páky posunout až do ohybu vlaštovek. Bohužel v Krkonoších se na pořádnej kopec teď nedostanu a s vozíkem ven taky nemůžu,takže jak se bude brzda chovat při opravdové zátěži zatím nevím.Na novém kole mi přijdou Louisy,takže se těším na srovnání. Ještě jedna drobnost-k ORÁM pasuje odzvdušňovací sada od Avidu

      0 0
    • Trojci  

      můj názor znáš kámo :)

      ale jěště furt jsem nikde ty Formule neviděl za dobrou cenu..

      0 0
    • Vlado Jekyll  

      treba si samozrejme uvedomiť, že čím väčší kotúč, tým väčší ohybový moment na vidlicu, k tomu ešte dynamické namáhanie, tým pádom väčšie namáhanie vidlice a jej nižšia životnosť. Ja mám 77 kg, 160 kotúče a brzdí to dobre. Mám juice 5,2005, platničky kool stop, brzdia asi 2×lepšie ako originál, a kotúče hayes, lebo originál kotúče sa moc hriali. Ale model 2007 má už iné kotúče.

      0 0
    • mr.antik  

      a jaké jsou ty nové kotouče? chci dát dopředu 180ku, a na ty polygony tady všichni nadávaj, tak nevim. Je to na juicky 7.

      0 0
      • cabbage  

        Já na ně nenadávám…

        0 0
      • MlokCZ  

        Ty polygony jsou často ok. Když jsem problém řešil, tak podle ohlasů od mnoha uživatelů, tak nejméně 2/3 uživatelů bylo v pohodě. Proště je jen o něco větší šance na problémy s těmi polygony. Ty nové jsou kulaté, přesně stejné, které jsem tam loni v půlce sezony dal místo polygonů. Brzdilo to s obojemi cca stejně, jen s těmi kulatými jsem se problémů téměř zbavil (přední ještě sem tam v malý rychlosti cukne, ale nevibruje to a nevadí mi to, neřešim to).

        0 0
        • Pebe  

          koupil jsem na druhý kola „zubatý“ kotouče Formula a musim říct, že jsou na to vibrování trochu lepší než Polygony, ale s Polygonama taky nemám zásadnější problém ;-)

          0 0
    • Ja uz fakt nevim  

      Mám K24, což bude asi dost podobné brzdnými vlastnosti a jsem naprosto spokojen, akorát mi nějak občas slušně píská přední, ale to se snad ještě nějak vyřeší:D. Ve předu mám 180mm kotouč, vzadu normál 160mm. Hodně mi vyhovujou páky, který maj hodně příjemný tvar a dávkování.

      0 0
      • mosquito  

        no predni mi za mokra taky piska ale ono to je mozna dany tim ze se pri brzdeni trosku krouti vidle tj ani desky nedosedaji jak by mely

        0 0
    • McBlacky  

      nevím jestli ti to pomůže, já nakonec vzal ORO 18. od formule jsem zkoušel několik vydání B4řek na 3 kolech, sračky bídný navíc netěsnily. Ale zase jejich 4pístkový EVO mě docela dostalo jak brzdilo – což mě přesvědčilo, že jako značka nejsou zas tak marný, jenom prostě ultra lehká XC brzda jako B4 byla až moc ošizená. juicy jsem zkoušel na hodně kolech od 160–203 kotouče a žádná z nich nebyla špatná. Takže to je taková jistotka, ale už je vozí moc lidí a ORO se mi líbí víc :)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.