Jakou lehkou nýtovačka na závody

87 nepřečtených
  • pee.tr

    Chtěl bych se zeptat, jakou vozíte na závody nýtovačku. Tu co mám doma, to je jak závaží. Případně pokud nějakou co je součástí mininářadí (které jsem už taky z kapsy vyhodil pro jeho váhu a vozím raději tři samotný imbusy a šroubováček), tak doporučte prosím takové, s nímž se dá skutečně v případě nouze něco opravit a je lehké. Ta nýtovačka by mi stačila nějaká taková, co dovede roznýtovat, pak už bych nasadil sram spojku. Ideálně na kupkolo. Díky.

    0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Rychlej turista  

      Totok.

      Je to zalisované v igelitu, takže po prvním použití už ty sirky nejsou chráněné proti vodě :-)

      0 0
    • jonti  

      Mam tento, je lehky a ma v sobe integrovany impus 5. Vozim navic jen imbus 4 a nic vic. Vahu doma digitalni nemam, ale tem 65g bych veril.

      Pracuje se s nim vyborne, je dostatecne masivni.

      0 0
    • Roman  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • trpaslik72  

      Já vozím tohle Váhově to neni špatný, nýtovačku to má a zpracování je dost dobrý! a na to, kolik toho tam je, tak je to vcelku malý.. Na závodech se tu nýtovačku ještě ale nepoužil..

      0 0
      • pee.tr  

        Ani já zatím nepoužil nikdy nic, ani duši.. ťuk, ťuk. ;-) A to jsem loni v Rakousku vezl na kole téměř dílnu i s šatnou. :-D Ale člověk má trochu lepší pocit, když ví, že nářadí veze. Já mám něco podobnýho (dsotal jsem to) akorát bez nýtovačky. Zas tam jsou téměř zbytečný nástrčný ořechy a váhou si to samo prodřelo svý pouzdro, tak okukuju, co bych zvolil lepšího.

        0 0
        • trpaslik72  

          no, upřímně cifra za kterou to prodává kupkolo, je celkem hustá a nevim, jestli bych to do nářadí byl ochotnej investovat, ale narazil sem na to náhodou v rušícím se gigasportu a cenu sem uhrál na 250 káček, což už mi líto nebylo, nadchla mě předevšim ta hmotnost.. do teď sem vozil malinký nářadíčko Merida (jen imbusy, šroubováček) a zvlášť obyč nátovačku a taky sem přežil…

          0 0
      • StuntJ  

        Mohu jen doporučit :o)

        0 0
      • Alibaba  

        Ta je fakt pěkná a vypadá i kvalitně. Otázkou je, jestli toho raděj nemít pohromadě opravdu víc – tedy ty multiklíče.

        0 0
        • J3Sl4n  

          Pee.tr chtěl hlavně nýtovačku. Myslím si, topeak je docela kvalitní.

          0 0
    • antt  

      na závodech jsem nebyl 11let, ale pořídil jsem tohle (75g) a k tomu si upravil tohle a mám jen to co bych mohl potřebovat, nic víc :) Dohromady i s pouzdrem 140g. Ještě chci vypilovat do jednoho centrklíče drážku na povolení ventilku

      0 0
      • antt  

        4 5 6 8 torx .. .

        0 0
      • pee.tr  

        Já vozil párkrát tuto, ale jak jsem psal, jsou tam asi nevyužitelné zbytečnosti a nýtovačka nikoliv. ale vymyšlený to je docela hezky. 9×4,5×2,8cm

        0 0
        • antt  

          to už je docela macek, ona ta nýtovačka s pětkou imbusem většinou stačí, teda hlavně na silnici. Na fula jsem ještě doplnil tou čtverkou, šestkou a osmičkou, kterou potřebuji na zadní náboj a kliky. Navíc si mužu udělat pětkou imbusem z nýtovačky páku, pro lepší manipulaci.. Jsem si udělal za pár kaček radost, ale ještě jsem to nemusel zkoušet, ale tváří se to důvěryhodně a je to malé a docela lehké

          0 0
          • pee.tr  

            To jo, máš to dobrý. Člověk (já) dokud se mu něco na cestě nepodělá, netuší, co by všechno moh potřebovat. Co mi v tom mým chybělo, je malinkej (teď nevím velikost) imbus na červíka, co zajišťuje proti povolení šroub na štelování pevné destičky u mechanických kotoučovek. Jinak když se tak na kolo koukám, tak mě nenapadá, co by se mohlo podělat tak, abych to na cestě opravil imbusem. Mám spíš představu, že buď se nepodělá nic a nebo po pádu to zničím natolik, že to stejně na cestě neopravím. Nebo máte někdo zkušenost, co jste během ať už závodu nebo výletu opavili tím nářadím? (nepočítaje přetrženej řetěz a nýtovačku).

            0 0
            • antt  

              tak třeba patku u přehazky, to je tuším 6ka imbus, dálepak protočenou brzdovou páku nebo špatně vycentrovaný brzdový třmen, to je tuším 5ka imbus, 4ka na kyvku a na kufry… 8ička na kliky, šroubovák na poladění přehazky třeba po pádu, víc tak nějak opravdu v lese není potřeba.. A ta nýtovačka..

              0 0
            • hony007  

              Lanko u véček, povolil se ten imbus, co je drží na těle brzdy.

              0 0
          • Rychlej turista  

            3, 4 a 5 imbus vozím v peněžence místo kováků. Ale zrovna dneska by se mi hodila 6, když v noci hodil tlamu a ohnul patku. Tak jsem si musel vystačit rukama :-)

            0 0
    • radek01  

      http://www.bikesport.cz/…zu-basic608

      Já vozím toto rukojeť se dá odmontovat…ma­lé,levné,funkční :-)

      0 0
      • pee.tr  

        A dá se to použít k vytlačení nýtu bez rukojeti? Asi ne, co?

        0 0
      • Kouba_2005  

        Tak tuhle mám taky, ale to je tak pro někoho, kdo mezi prsty louská vlašské ořechy :-(

        0 0
    • Krutor  

      Vozím tenhle, používám jako cestovní i dílenský, pár cm navíc mě nesere, těžkej. Rozhodně tisíckrát lepší než atrapa nýtovačky v multiklíči.

      http://www.jmctrading.cz/…0Zn1ak14.php

      A místo multiklíče vozím jen 4 imbusy a rychlospojku. Víc jsem kroěm náhradní duše nikdy nepotřeboval

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • smith22  

      Tak voz náhradní řetěz a sram sponku – sice o trochu těžší než nýtovačka ale zato rychleší návrat do závodu :-D

      0 0
    • nox159  

      nevim co za zavody jezdis ale pokud roztrhnes retez tak stejne zavod skoncil… predpokladam ze nejezdis prvni s 5minutovym naskokem :)

      0 0
      • JakeF  

        Na delších závodech to ještě nějaký umístění zachránit může…

        0 0
      • pee.tr  

        Tak pokud mám spojku a nýtovačku, tak oprava řetězu určitě proběhne mnohem rychleji, než třeba výměna duše.

        0 0
      • jonti  

        Treba na Salzkammergut nebo Sella Ronda Hero bych nechtel vzdat jen kvuli blbosti jako ze nemam nytovacku.

        Pokud nejsi uplne levy a neni blato, tak to do tri minut s rychlospojkou das, a to i na zavode jako je malevil neni skoro nic. Mozna jen, ze ti ujede skupina.

        0 0
    • Tahoun  

      Já mám tohle: http://jdem.cz/vmka7 . Mám ho 3 roky a spokojenost. Když se mi nechce tahat vše, tak jednoduše vezmu jen nýtovačku a „L“ imbus. Ale nemyslím si, že je 170g tak moc, že by se to nemohlo vozit celé. Alespoň já takovej " ujetej gramař" nejsem :)

      0 0
      • pee.tr  

        Právě že já taky ne, ale třeba s tím co jsem vezl na Salzkammeru loni už jsem byl opačnej extrém…

        Tohle nářadíčko se mi zamlouvá asi nejvíc ze všech sem hozených. Díky za info!

        0 0
    • Boyle  

      Ja vozim toto. Myslim, vse co potrebuji… koupeno v jednom mensim kramku v Praze za 120,– Kc. Jen jsem k tomu pridal jeste ten nejmensi imbus.

      0 0
      • oddie  

        To vypadá dobře, v kterém krámku to bylo?

        0 0
      • saddik  

        Souhlas, taky používám (i jako dílenský nýtovač), myslím že řešení s lepším poměrem velikosti (hmotnosti) a užitné hodnoty neexistuje. Nýtuje se s tím opravdu pohodlně díky možnosti použít inbus jako rukojeť, jak máš na té fotce.

        http://www.bartonicek.cz/…,57,013.html

        0 0
        • Boyle  

          Presne tak…to je potreba dodat,ze vse je plne funkcni a pohodlne ;)

          0 0
      • scalar  

        Mám to samé, pod značkou MRX za pár korun.

        0 0
        • oddie  

          Obchody na netu za to MRX chtějí aspoň dvě stovky, ne pár korun :)

          0 0
      • vasek80  

        Sice za 200,– ale parádní a došlo mi, že absolutně mi nic nechybí, tedy krom montpáky.

        0 0
        • jIrI___  

          Taky jsem si ji pořídil (především kvůli nýtovači) a ještě před prvním použitím mi z ní vypadla ta „pojistná kulička“ na větším imbusu :D

          0 0
          • vasek80  

            Mě zatím držela a to jsem si s ní hrál jako s každou novou věcí pěkně dlouho. Dokonce jsem ji hnez nakonzervoval. Poté co ni začal reznou multiklíč od Force. Jak je na tom proti korozi?

            0 0
            • pee.tr  

              Force – to už mi nesmí domu. Multiklíč s nýtovačkou jsem koupi právě od nich a ač v hadru a v podsedlové kapsičce mi hned na Salzkammergutu zreznul dřív, než jsem ho stačil kdy použít. Minulý pondělí se mi na hlavě rozpůlily 3 měsíce starý force brýle z kupkola (600,–) …

              0 0
    • yetti  

      Vozím tohle na biku i na silnici:

      http://www.author.cz/…51-stribrna/

      Authora sice nemusím, ale ten lis je malý, lehký, levný a fungujew. Už jsem ho párkrát použil, takže narozdíl od lisu, který jsem měl na multiklíči od Topeaku je i opakovatelné použitelný

      0 0
    • Mamut  

      Vozim toto http://www.merida.sk/…naradie-1774 popis keca, je tam iba kriz. srubovak, 4/5/6 imbusy a nitovac. Nosim aj spojku, takze mi vlastne staci iba roznitovac, ale myslim, ze by som s tym dokazal aj pouzitelne znitovat.

      0 0
    • fantozzi  

      Kdysi jsem vozil toto, prodavalo se to u nas pod znackou Tranz-X

      0 0
    • Carlos.f  

      Já vozím toto, ale od ACORu:

      http://www.kupkolo.cz/…vacem_z2634/

      S nýtovačkou se pracuje docela pěkně (doma mám dílenskou).

      Oprava řetězu v kombinaci s rychlospojkou je na chvilku (oproti defektu).

      Ačkoli to nevypadá, tak za klíč se nechá i docela zabrat.

      0 0
      • pee.tr  

        Zrovna tu jsem včera koupil za 299,– Už nebyl čas dál hledat či objednávat, na zítra jsem chtěl bejt zajištěnej pro případ nouze :-) Ale lehký to zrovna teda neni. Ještě mi nabízeli od Spešlu opravdu lehounkou za 399,– jenomže tam nebyl klasickej šroubovám ani malinkej inbus, kterej bych moh potřebovat na červíka na brzdách.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.