Jaký menši auto s vyšším posedem?

207 nepřečtených
  • roman 3D

    BF ví všechno a proto otázka či rada jaké menši „benzín“ auto s vyšším posedem „kolem komína“ pro dceru a manželku od 70 do max. 95 – 100 tis Kč?, se jim líbí Suzuki SX4/Fiat Sedici, Citroen C3 Picasso, Golf 5 Plus. Díky za každou radu a pokud může někdo něco nabídnou byl bych rád.

    0 0
    • Cavendish  

      Suzuki SX4 s benzinem 1.6 Nezdolné auto!

      0 0
      • roman 3D  

        díky,to vím, bohužel buď hodně nad 100 tis. Kč či dýzly což nechceme nebo obouchané vybydlené ojetiny na dvouleté dojetí, na 4×4 netrváme

        0 0
      • Bruca  

        Já kupoval 3 roky zpátky dvojkolku se 120tisici km za 140000.

        1.6 benzín v bezvadnem stavu přes simcar

        https://www.simcar.cz/autobazar.html

        Vzhledem k tomu, ze jsem tam chodil do servisu s předchozím autem a byl spokojený…

        Zkus jim zavolat a zeptat se. Většinu aut ani nevystavují do bazaru, protože jsou pořadníky.

        EDIT: jo, za 3 roky jen výměna oleje a kotouče+desky na předku, jinak jen projety benzín

        0 0
    • Vilém  

      Panda:) Uz ji nemam, ale mam ji moc rad. Kolega, kteremu jsem ji prodal, se do ni zamiloval taky a ted si prikoupil dalsi.

      0 0
      • roman 3D  

        v Pandě sedíš výše?, bohužel manželka po výměně kolena a proto potřeba vyššího posezu

        0 0
        • Cavendish  

          Panda!!! Motory jsou držáky :) a sedí se v ni krásně a nehnije a ceny jsou příjemné. Navíc je tam výhoda 4×4

          0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Kucci  

        S Pandou (aktuální generace 2011+; myslím že to byla přeplňovaná 0.9) jsem jezdil na dovolené. Motor tragickej (na hlavním tahu při 90km/h, jakmile začalo i mírný stoupání, jsem musel podřazovat abych udržel rychlost. Pokud jsem chtěl zrychlit, musel jsem podřadit o dva stupně), rádio nemělo bluetooth, připojení přes USB nepřežilo víc jak tři písničky než spadlo s errorem (nissan micra, rok předtím, byl se stejným telefonem rock stable), takže jsem nakonec poslouchal řecký rádio. S jinou výbavou to může být o něco lepší. Prostorem a praktičností jinak celkem ok

        0 0
    • MatS  

      Ford Fusion.

      0 0
      • Cavendish  

        Silné hnije a nemá slušný motor

        0 0
        • zdenal8  

          Co je silné hnije? Navíc na ježdění kolem komína benzínová 1,4 ideální. Možná by se dala sehnat i 1,6.

          0 0
          • Cavendish  

            Silně koroduje

            0 0
            • zdenal8  

              Kde přesně. To. Možná ještě tenkrát escort. Tam shnily prahy a hlavně zadní nosníky.

              0 0
          • MatS  

            Mel jsem s 1,4 benzinem a neni to trhac asfaltu, ale zadny snek taky ne. Najezdeno 147t km bez jedine opravy. Jen olej a benzin a obcas sterace. A navic spotreba celkem nizka. Rez zadna a jezdili jsme i do hor.

            Kdyz najde zachovaly kus, tak bych se hniti nebal.

            Ted uz ma asi ctvrteho majitele :)

            0 0
            • zdenal8  

              No mě to vysvětlovat nemusíš. Fusiona 1,4 benzín už mám 12 let. Mě jenom zajímalo co tam tak hnije, jestli jsem třeba něco přehlídnul.

              0 0
              • Cavendish  

                Už sem jich viděl hodně a vždy to jsou přední a zadní lemy. Jestli ti drží, tak buď rád :)

                0 0
                • zdenal8  

                  Tak ono jestli to nebude spíš nevhodným obutim (rozměrem kol). Originál ET je 52,5. Pak když tam někdo dá v té rozteči 4×108 celkem běžné ET 40 a míň, tak už to leze ven. Sice to vypadá pěkně, ale pak všechny kamínky střílí přímo do toho lemu.

                  0 0
                • kofejn  

                  V rodině máme dva, jedním jezdí ségra a jedním tatík. Ta auta jsou bez problémů a nehnijou.

                  0 0
      • roman 3D  

        tohle je doma zavrženo, vůbec se nelíbí, bohužel ani moc Opel Meriva, ženskejm se prostě líbí něco jiného no :-))

        0 0
        • Cavendish  

          Motory jsou proslulé spotřebou oleje. Stejně jako 1.6 a 1.8 u Fordu :(

          0 0
          • zdenal8  

            No tak to možná když na ten motor dlabeš. Při správné péči naprosto bez problémů.

            0 0
      • krysarr  

        Zebrinak

        0 0
        • Janes  

          Ano, přesně tenhle pocit jsem v něm měl, když mě tím kámoš vezl. Na druhou stranu, on si to auto moc pochvaloval.

          0 0
          • krysarr  

            No, tohle auto si pochvalovat, to kamos asi nebude uplne gurman. Pac to ma snad nejhorsi podvozek, co Ford za poslednich 30 let vytvoril :-)

            0 0
            • pepek  

              Třeba měl předtím nejvíc nejlepší oktávku jedničku, tak si polepšil.

              0 0
              • krysarr  

                Fusionem proti octavce? No, premyslim v cem, ale fakt me nic nenapada ;-) Snad mozna misto na kolena vzadu :-)

                0 0
                • pepek  

                  Psals o podvozku

                  0 0
                  • zdenal8  

                    Tak na octavku ten podvozek ve Fusionu bohatě stačí. V zatáčkách většinou vidím ve zpětným zrcátku, jak se octavka vzdaluje nebo se nevzdaluje ale zase se hrne přes dělící čáru.

                    0 0
                    • krysarr  

                      Njn, to je tim, ze na nich lidi maj 300.000km a puvodni tlumice. Jinak fakt neee :-)

                      0 0
                    • MatS  

                      Nevím jak moc se liší Fiesta od Fusionu podvozkem (stejná generace), ale mám pocit, že je to totéž. Fiesta měla celkem tvrdší naladění, v zatáčkách téměř bez náklonu a držela jak přibitá. Takže jak píšeš, jízda v serpentýnách do vrchu a i dolů byla lahůdka a všem jsem ujížděl. To auto jelo jak po kolejích.

                      Horší to bylo na rozbitém povrchu, kde to víc drncalo a vrzala palubní deska.

                      A to nehodnotím u nějaké ojetiny, jen aby nedošlo k mýlce.

                      0 0
    • raschi  

      Huňády ix20/Kia Venga – oblíbené u důchodců právě pro vyšší posed.

      0 0
      • roman 3D  

        jo mě by se to zamlouvalo ale!, jak jsou na tom se spolehlivostí benzín motorů?

        0 0
        • LRRTM1  

          Měl jsem motor 1.4 100k Naprosto bez poruch. Teď má nalítáno nějakých 170tis. Odešla spojka kompresoru klimatizace a měnilo se, tiším, nějaké ložisko (alternátor, pumpa?) Jinak motor naprosto bez závad. Otec má novější 1.4 atmosféru, najeto hodně přes 100k a naprosto bez závad. Pak jsem měl 1.6 a při prodeji ve 130tis. byl motor i spojka původní a bez závad.

          0 0
        • scret  

          tam tusim davali stejny motory jako do i30ky… 1,4ka sice nejede, ale moc to ani nezere a je to blbuvzdornej motor…

          0 0
      • roud  

        ix20 nechceš – za mě uhoupaná mrcha s gumovým řazením a gumovejma brzdama co nejede a mimo město tomu chybí 6tka :/ chápu že pro někoho na přepravu z bodu A do bodu B to stačí ale já bych byl v tomhle fakt nešťastnej.

        0 0
        • oddie  

          Přesně pro tyto parametry je to pro důchodce/ženskou kolem komína ideální.

          0 0
        • Nutribird  

          Měli jsme Vengu a úplně v pohodě auto. Ono taky záleží s čím se srovnává a jak moc odlišná je cena. Živé, prostorné, vyšší posed a fajn cena.

          0 0
    • Copernicus  

      roomster

      0 0
      • roman 3D  

        ten bohužel dámskému výběru vůbec neobstál, mě by v 1,4 16V vůbec nevadil, já v tom ale jezdit nebudu

        0 0
        • Janes  

          Sousedka s tím jezdí a je v pohodě.

          0 0
          • brtníček  

            Jak se čumí jenom na vzhled tak je to těžké. Ten roomster je dobra volba. Ségra a kámoška ho kdysi dostali jako služebaky a pak si je od firmy odkoupila jak jsou s nimi spokojeně.

            0 0
      • Na-kochacku  

        Ten nema vyssi posed. Je postaven na fabiii. Takze fabia s hrbem.

        0 0
    • roman 3D  

      Pořád mě vrtá hlavou Golf Plus 1,4 59 Kw ale moc nejsou, klasickej Golf V asi sedačky trochu výš mít nebude

      0 0
      • McBlacky  

        Golf plus s 1,4 118kw

        0 0
        • Cavendish  

          Soused je moc spokojený. Až na to, že má komplet ohnilé lemy a prahy a u 1.4TSI teď dělal generálku motoru, protože se mu propálil píst :) rok 2009

          0 0
          • roman 3D  

            já jsem si jednoho Golfa plus dal do výběru, 2008, 105 tis. km údajně najeto, 1,4 59 KW, žádne TSI, TFI, cena 90 tis. Kč. trošku mě zarazilo jak tyhle auta ochotně hnijou na lemech blatníků a prahy

            0 0
            • McBlacky  

              13 let je 13 let. Nehnijou treba citroeny, ale tam zase nechces po 10ti letech elektriku.

              Kazdopadne provozovat auto od novoty vic jak 10 let je uz dobrodruzstvi a koupit si takovy je loterie. To platilo vzdycky a bude platit vic a vic.

              0 0
              • Janes  

                Ne vím, švagrová měla C3 určitě víc, jak 10 let a to auto milovala.

                0 0
              • oddie  

                Skoro bych řekl, že větší vliv u takhle starých aut má to, kde a jak byly provozovány v zimě. Loni jsem prohlížel jednoho 12-letého citróna a katastrofa, všechny lemy bodových svarů narezlé, takové auto je totálně neperspektivní, něco takového je prakticky nezachránitelné. A to to bylo údajně málo jeté zachovalé opečovávané auto, které zprostředkovávali hoši, co nabízejí děsně seriózní důkladné prohlídky ojetin před koupí za poměrně drahé peníze – a sami prodávají tak otřesný namaskovaný pelech, že jsem takové svinstvo už dlouho neviděl. Akorát mi zase potvrdili, že v oboru ojetin nelze věřit vůbec nikomu… vedlejší efekt toho, že i 12-letý citrón může být zralý na magnet.

                0 0
                • Janes  

                  Zase jsem měl 18ti letýho Peugeota 405 a ten byl, kromě trubiček od brzd, který jsem měnil, v pohodě. A to v době, kdy Škodovky rezly jako vzteklý…

                  0 0
                  • oddie  

                    Já mám Peugeota aktuálně 21-letého a je v pohodě taky, koupil jsem jej před 10 lety z Bavorska a byly k němu původní zimní gumy, takže v zimě skoro nejezdil… V 13 letech jsem nechal udělat komplet vystříkání dutin a spodek, a pak příležitostně dostříkával sprejema. Brzdové trubky dozadu jsem měnil loni, jestě by chvilku vydržely, ale pro jistotu, a při výměně spojky (v 300tis km první!) jsem musel vyvařit jednu díru na nápravnici, když už byla sundaná – obvyklá bolest tohoto typu. Plus sundání, odrezení a komplet nátěr držáku nešťastně umístěného ABS a konzervační nástřik trubek k němu. Akorát vhodný polotovar l takové péči jsem už tehdy sháněl skoro rok, a teď je to u těch 10-letých aut podobné. Ostatně loni jsem pro ženskou Fusiona sháněl taky 3 měsíce, než se našel opravdu pěkný kousek, ono v inzerci na fotkách vypadá všechno pěkně, ale většinu člověk vyřadí už podle historie, že nemá cenu to ani prohlížet.

                    0 0
                • Espen  

                  Zrovna včera jsem se byl podívat na C4 r.v.2009 1.6, 88 KW. Chtěl za to 42 000,–. Zvenku i zevnitř zachovalý, při jízdě nic nemlátilo. Jenže na palubce svítilo pečený kuře, řízení úplně hrozný, asi něco se servem, volant nešel otočit, pak najednou se rozběhl, že jsem byl málem v pangejtu. Přede mnou to měl někdo na diagnostice a že prej nějak vytahaný rozvodový řetěz. Takže jsem od toho dal radši ruce pryč.

                  0 0
    • jaradal  

      Dříve Ford Focus. Nyní Škoda Yetti.

      I když za ty peníze co na to máš asi ta škodovka bude za zenitem.

      J

      0 0
    • Cavendish  

      Já ti poradím. Fiat Idea 1.4 70kw. Spolehlivý motor s řetězem.

      A pokud chceš být originální, tak její sestra Lancia Musa ;)

      0 0
      • roman 3D  

        jo, bohužel moc pěknejch u nás na trhu není a v týhle době se mi nechce řešit dovoz zvenku, mám na to je 14 dní:-(, jsem říkal, že do 95 tis. Kč se musí něco solidního a hezkého sehnat, ale není tomu tak

        0 0
        • Cavendish  

          Začínají mě docházet nápady :D na Renault Scenic II 1.6 82Kw musíš mít mentálně. Máme 2, vím o čem mluvím :D

          Meriva hnije a má mizerný motory

          Fusion hnije a jediný slušný motor je 1.4

          Roomster 1.4 je fajn ale předražený

          Fiat Idea/Musa nejsou

          Pandu určitě musíš zvážit

          SX4 je ideální, ale drahá

          Gold Plus je předražený a posed zas tak vysoko není

          Jářku, je to těžký.

          0 0
          • pepek  

            Yaris

            0 0
            • Cavendish  

              Vyšší posed jako víno :)

              0 0
              • pepek  

                Tam sedíš jak na židli.

                0 0
                • kuklic  

                  Mam yaris 2009. Je to litr trival. Sedi se tam pocitove vys nez ve fabii nebo octavii, nohy nemam tak utopeny vpredu, ale spis pod sebou. Ma to super spotrebu, paradni rejd, volantem zatocim i jednim prstem. Spolehlivy je to taky. Nastavitelny zadni sedacky a posuvny. Kratkej cumak a park. senzory vzadu. Za me fajn maly auto.

                  0 0
                  • MatS  

                    Tak poté co mi do mojí zaparkovaný Octavie II nabourala paní v Yarisu v rychlosti cca 30km/h, tak bych do toho auta nesedl. Oktávka oprava zadního nárazníku, vzpěr a víka kufru (cca 25t Kč na pojišťovnu). Yaris na sračky, na odpis. Dal bych sem i fotky (nechce se mi je hledat), ale nevím, zda bych neporušil nějaká pravidla :-) Mám to i na videu z firemní kamery co hlídá parkoviště.

                    0 0
                    • oddie  

                      A úplně stejně by to dopadlo, kdyby to bylo obráceně, předkem oktávky do zadku yarisu. Kupodivu…

                      0 0
                      • Janes  

                        Mate, tomu se říká deformační zóna, a je to počítačově řešený…Holt se auta vyráběj tak, že člověk first, na autě nezáleží, to je vyprojektováno ne, aby zůstalo neporušené, ale aby pokud možno neporušená zůstala posádka a nově i nabouraný chodec..

                        0 0
                      • MatS  

                        Tak ve 30km/h bys tu Oktu nezrušil tak, aby byla na odpis, na rozdíl od Yarisu. To mi můžeš věřit.

                        Navíc Yaris žádný zadek nemá :-)

                        0 0
                        • McBlacky  

                          Hlavne resime picovinu mimo zadani. Vyssi posed fakt Yaris nema ;) nebo ne o tolik aby se melo smysl o tom bavit

                          0 0
          • roman 3D  

            mám scenic grand III 1,5 dci a max. spokojenost, menší scenic je už moc velkej, jinak souhlas, vidím to sehnat někde slušnou sx4 či golf/Plus, bohužel jsem na nic slušnýho nenarazil

            0 0
          • Kuba78  

            Meriva A nehnije a motor 1,8 benzin je dostatečný i v automatu. Na to jak je to male auto je to uvnitř prostorový zázrak s neuvěřitelnou variabilitou.

            0 0
    • Venda  

      Jo tak to jsi v pasti. To mame doma stejně. Auto pro paní a logicky se ji musí líbit. Od malych hatchbacku pres combiky crossovery az k SUV. S čímkoliv jsem prisel, alespon trochu racionalnim, to se nelibilo. Asi zavidi ostatnim maminkam pred skolkou. Pritom kdyz prorizla pneumatiku o obrubak, tak nejen, ze mi to nekolik dni nerekla, ale ani si toho nevsimla. Taky jsme zacli na 100, pak 150, 200 a ted uz jsem rezignoval. A spoleham, ze si sama auto nevybere. At si jezdi autobesem…

      Tobe preju hodně štěstí!

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • roman 3D  

        máš pravdu, 14 dní čumím do inzerátů a nic:-.)

        0 0
    • Excel  

      A co mini MPV Fiat Qubo? Je na platforme Fiata Punto a naseda a sedi se v nem dost vysoko, naseda se do nej samo.

      0 0
    • ELx  

      Ford Galaxy v plný palbě…

      a k tomu jitrnici na čelo

      0 0
      • roman 3D  

        tak to nechci bejt další v řadě, navíc to kupoval za tři sta chlapáků, dnes cena 15 tis. Kč:-))

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • BB  

      Kia Picanto, auto pro ženskou, vyšší posed

      0 0
    • Pikaču  

      Fiant Panda.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • myscho  

      H Jazz?

      0 0
      • Janes  

        Ještě tady nepadla Zafira B

        https://www.auto.cz/…e-flex-94127

        Opel Zafira B, který stojí na podvozku Astry H, přičemž mnoho náhradních dílů je plně zaměnitelných. Až při velkých kilometrových nájezdech se tak vyskytují vůle v silentblocích nebo na čepech ramen (čep předního ramene je samostatně vyměnitelný). Možností je pro vás zvolit benzínovou osmnáctistovku, která se starala již o pohon první generace Zafiry. V druhé generaci byla modifikována, a tak již neodcházejí řídící jednotky.

        0 0
        • cibi  

          mám Zafiru B.

          • posed zase až tak vyšší není ale proti oktávce je to lepší.
          • rozhodne to není malé auto. Klasický kombík + je široké, kolmé parkování bývá „zajímavé“
          • auto je těžké tj i líné. (1.8, 88kw)
          • do roku 2012 jsou menší- nižší- zrcátka (a je to opravdu velký rozdíl)
          • to co splňuje 60–95 tis… bych doma nechtěl, ale pokud je to kolem komína, možná.
          • motor 1.8 má 3 verze: Z18XE , Z18XEL Z18XER (resp poslední dva i jako A18EXL/XER- přeznačeno kvůl emisím)

          XE má hydroštely, XER/L se nastavují ventily (mění se podložky)Pokud to neuděláš, je to drahé.

          Není dobré brát verzi na LPG bez hydroštelů.

          • 6 stupňová převodovka mívá problém s ložisky, oprava 30 a víc.

          Je třeba brát 5 stupňů. Ne poloautomat ( 5 stup + hydraulika) mívá taktéž drahé problémy.

          0 0
          • Janes  

            Já jí měl 7 let, Diesel 1,9 88kW, a automat 6st s ruční volbou. Kdyby na tom autě nebyl nešťastně vyřešený DPF filtr, neměl bych mu co vytknout. Pravda je, že s mými nemalými tělesnými rozměry mi to auto nepřišlo nějak nadbytečně veliké, rozměry 4465 × 1800 × 1670, taková bublina, ale docela krátká. Prostorové uspořádání na jedničku podtrženou.

            Ale jo prcek to není… pak už jedině Meriva, nebo Hjondé x20. Ve Fusionu se sedí jako na trestný lavici, nebo na kozlíku..

            0 0
    • bessinka  

      Já bych na ten Opel Meriva B kouknul.

      0 0
    • Na-kochacku  

      Se pridam s dotazem.

      Mensi auto. Vyssi posed. Klasickej automat (ne robot). Benzin nebo nafta. Cenovka 150–250.

      Co doporucite?

      Smax je uz pto dva velikej.

      0 0
    • Mr.Dawe  

      Ford Fusion v benzínu (1,4 nebo 1,6).

      0 0
    • Johny_r  

      S SX4 mám pár osobních zkušeností. Auto funguje, nezlobí, zažil jsem s ním i nějaký ten road-trip/dovolenou, kde se najelo pár tisíc km, ale jízda v tom je jak v traktoru. Hlučné, drncá to, na dálnici v podstatě nemá smysl si pouštět rádio, laciné plasty, dveře mlátí, plastový volant, který je v zimě utrpení vzít do ruky (musím řídit v rukavicích, abych nepřimrznul). Působí to jak návrat o 20 let zpět (tedy mluvím o nějakém cca. 6 let starém modelu, možná jsou nové jiné). Předesílám, že je to auto, které jezdí víceméně jen kolem komína, má najeto jen pár desítek tisíc a fakt nejde o nějakou dorasenou plečku. Pokud jde o spolehlivost, tak ale žádný problém. Na tom autě se asi nemá moc po pokazit, protože tam skoro nic není. Žádné asistenty, turba, elektronika. Prostě nic.

      Běžně jezdím v cca. stejně staré i30, což není žádný vrchol luxusu (spíše naopak), ale po přesednutí z SX4 mám pocit, že jedu minimálně v Bentley.

      0 0
      • MatS  

        Tak s tím můžu souhlasit. Vezl jsem kolegyně SX4 na přezutí gum a dost mne to zklamalo. A to můžu porovnat třeba s Fordem, Peugeotem, Hyundají, Škodovkou a dalšími auty ve stejné kategorii.

        0 0
    • Peterko  

      Tak za mě Panda 4×4, jezdil jsem v tom v Itálii a bylo to super!

      Pak mě ještě napadl Nissan Juke, ale s tím nemám zkušenost…

      0 0
    • antuch  

      Jeste Kia Soul, Fiat Fiorino nebo Cubo (jedno z nich je osobak a druhy je pracovni verze)

      0 0
    • mr.antik  

      Co Swift?

      0 0
      • roman 3D  

        swift je hezkej, ale vyšší posez asi nemá

        0 0
        • Bruca  

          Swift je hodně nízký, sx4 je tak o 10–15cm výš

          0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • roman 3D  

      Golf byl načančanej ale už začínaly kvést lemy blatníků a prahy, na dvou SX4 jsem se byl podívat a obě takový otlučený, takže nic co by se ženám líbilo.

      Dnes jsem dostal tip na C3 Picasso 2010, 1,4, najeto 130 tis. km, panorama, odkoupeno z německýho Citroenu, kde bylo auto dáno na protiúčet, žádnej bazar ani turci, cena 95 ts. Kč

      0 0
      • Na-kochacku  

        Jake jsou klady panoramky? Ja ji mel na scenicu ll a pozoroval jsem vic zapory (hluk, v zime chladno zvrchu, v lete vetsi teplo, obcas na dalnici pri nerovnostech a vyssi rychlosti to dost sustilo od anteny)

        Radeji bych se zameril na vyssi vybavu.

        0 0
        • brtníček  

          To je věc, která by mne taky zajímala co je na panaromatické střeše ta kouzelná věc nebo je to pouze designovy prvek.

          0 0
          • oddie  

            Panoramatická střecha je kouzelná v tom, že je kupující uchvácen a spíš koupí, aby záhy zjistil, že je to spíš pro zlost :)

            0 0
          • cibi  

            Na panoramatické střeše je nejhezčí, že auto nemá střešní výztuž mezi B-sloupky, a to ani ve verzi, která panorámu nemá. Zasraní designéři.

            0 0
        • McBlacky  

          mě to přijde super. v autě je pocitově větší prostor. Negativa nepozoruju.

          0 0
          • tomfree  

            Váha,zbytečnos­t,která se může pokazit,skleněná plocha,kterou je třeba čistit.

            0 0
            • krabica  

              V Galaxy to bylo fajn na spaní, taková romantika…

              0 0
            • BlickM  

              Panorama je fajn. Je spousty jiných zbytečností, které na autech vozíme. Sklo extra nečistim, myju celé auto.

              0 0
        • kamaro  

          Spekuluje se o tom, že Tesla používá prosklení z důvodu jednodušší montáže auta roboty. Je to další otvor do auta, kterým se může robot dostat dovnitř. Dříve to snad byla volitelná položka, ale upravili proces výroby a využívají toho.

          Pro uživatele? Je to pěkné, zajímavé, praktické využití to pro mě nemá, může to být problematické při nehodě. Není pro mě důvod za to připlácet, pokud je to součástí auta, tak se s tím smířím.

          0 0
          • MatS  

            U Tesly to je kvůli tomu obřímu tabletu, aby se tam snadno dal :-D

            0 0
            • kamaro  

              Přemýšlel jsem co tam tou střechou spouští a asi to bude ten tablet :-) Jinak tam totiž v podstatě všechno ostatní v tom autě chybí :-) Alespoň co se týče přístrojové desky.

              0 0
              • cibi  

                Palubka se montuje manipulátorem dveřním otvorem (bez dveří) tj ze strany.

                VW, Ford, Mercedes to mají na videích z výroby.

                0 0
      • roman 3D  

        pro mě žádný, jenom že na tom autě zrovna je

        0 0
    • roman 3D  

      takže nakonec jsme sehnali krásnou Kia Venga 1,4,16V, řešit budu jaká parkovací senzory (pro manželku a dceru NUTNOST :-)) a je potřeba nahradit orig. rádio nějakým modernějším 1 DIN, důležité aby umělo Bluetooth, MP3 z USB a pokud to bude možné tak k FM rádiu u DAD+ (žádné CD či navigaci nepotřebuji) něco jako tohle z alíku https://www.aliexpress.com/…4550386.html?…

      eventuelně oželet DAD rádio a mít zadní kameru https://www.aliexpress.com/…1406403.html?…

      Má někdo zkušenost jak velkej problém to oživit?, je mi jasný že nějaké ty redukce bude třeba al dál už nevím, popř. nějaký jiný tip rádia na požadované vlastnosti. Pokud to bude Android rádio, bude menu v cz? Díky

      0 0
      • MatS  

        Pokud rádio i auto má ISO konektory a zapojené dle standardu, tak je to jednoduché. Horší je pak správně rozchodit takové věci jako couvací kameru a tak.

        Vykašlal bych se na nespolehlivou čínu s androidem a DAB. Vzal bych nějakého Pioneera nebo Kenwood za 2,5t Kč a máš dobře funkční rádio a umí to to co chceš.

        https://www.alza.cz/…d5680355.htm

        https://www.alza.cz/…d5757212.htm

        0 0
      • mr.antik  

        Rádio (myšleno jako rozhlas) jsem v autě asi poslouchal jedině z nudy nějaké cizojazyčné na dálnici venku. Ani žádnou muziku z telefonu, prostě tam mám milion mptrojek,ale chápu, že pro dnešní mládež fungou už věci jinak.

        Couvací kameru využívám mnohem častěji, prakticky kdykoliv parkuju ve městě, se senzorama jsem mnohem nervoznější.

        0 0
        • McBlacky  

          Spotify přes BT co se týče hudby

          0 0
        • Janes  

          Jsem sice dědek (nebo možná právě pro to) ale autem mi stále duní RadioBeat :-)

          0 0
          • roman 3D  

            mě Rááádio Blaník a Impuls příp. Radiožurnál, když jsem v Sudetech tak Radio Lauzitz

            0 0
          • mr.antik  

            jo to jsem poslouchával když jsem jezdil denně do práce… Ve špičkový čas z 30min jízdy bylo 15min reklam.

            0 0
      • roman 3D  

        takže sehnaná Kia Venga měla více much než bylo zdrávo takže nakonec jsme z nákupu rádi odstoupili. Nakonec je od včerejška doma krásná C3 II v top výbavě 1,4,16 VTI najeto 120 tis. km opravdovým německým starším občanem. Má parkovací senzory což byla velmi důležitá nutnost, akorát musím vyřešit přehrávání MP3 či dalších formátů z USB, asi vyřeším nějakým FM transmittlerem něco jako je tohle https://www.alza.cz/…d5715545.htm

        0 0
        • -b-n-x-  

          Zrovna jsem chtěl poradit hondu jazz :-)

          Hele, a to to auto nemá normální 3,5 jack audio vstup? Třeba já bych chtěl aby auto nemělo vůbec žádné rádio, ale mělo zesilovač a repraki, a akorát audio vstup. A možná ještě kabel jack-jack. A pak bys připojil všechno (telefon, mp3 player, discman, walkman :-) )

          0 0
          • Janes  

            V autě mi stačí Radio Beat :-)

            0 0
            • Espen  

              Pepa Lábus… Rádio Býýýt.

              Úplně mi naskočila husí kůže

              0 0
              • Janes  

                Já nejvíc poslouchám ráno cestou do práce mojí milovanou Kačenku alias Kachnu :-). No a samo ve středu večír Uši…

                0 0
          • Peslezedirou  

            Kamarád mi taky Džezinu doporučoval :-) dobře jspu tam prý vyřešené zadní sedačky a jejich skládání…co je jinak na Hondách dobré? Motory, spolehlivost auta?

            0 0
            • -b-n-x-  

              Dobré jsou motory i spolehlivost :-)

              Nevím jaké jsou jazzy teď, ale v minulosti to byly naprosto bezproblémové auta. Hlavně kvůli své jednoduchosti. Atmo motor benzin. A asi i.kvalitně udělané. Ty motory teda nejsou moc silné, ale zase, jezdit se s nima normálně dá. Spotřeba docela dobrá.

              No a vnitřní prostor na takové malé auto (ono teda spíše vypadá malé) je vynikající.

              Horší to ale je s cenou. I ty ojetiny jsou hrozně drahé.

              0 0
              • Žulda  

                Já mám Jazz 1.4 z 2008, žere to mezi 5–6,5, servis tomu dávám každý rok olej a za 13 let jsem neměl závadu. Prostor vevnitř je výbornej, v klidu tam dám 2 kola (ale jinak je vozím na střeše) a jednou jsem vzadu spal. Po sklopení sedaček je tam úplně rovná plocha.

                0 0
                • -b-n-x-  

                  To je už ta 2g že? Ten se mi líbí asi nejvíce, ale vůbec s ním nemám zkušenost. Jen s 1g.

                  Jaký je ten motor 1,4 ivtec? To je totéž jako ivtec v civicu? Dá se točit přes 7rpm?

                  0 0
                  • Žulda  

                    Ne, mám ještě 1G, ten rok se akorát měnila generace a měl jsem na 1G slevu 70000.

                    0 0
                    • -b-n-x-  

                      Takže 1.4idsi (či jaxe ty dvě svíčky na válec jmenovaly).

                      Ten teda znám celkem i dobře. Magic seats skvělá věc. A pěkná sleva. I když, možná až po ní to auto mělo celkem normální cenu.

                      0 0
        • jonti  

          FM transmitter je velmi bidna moznost, zkus si nechat doinstalovat nejake handsfree s bluetooth.

          0 0
          • MatS  

            FM transmitter je fakt bída. Měl jsem u svého prvního auta, které taky nemělo linkovej vstup a výměna atyp rádia nedávala smyls. Problém je najít frekvenci, na které to chodí a není rušeno. A ten FM přenos co do kvality je fakt dost slabota. A pochybuju, že dnes to bude lepší, ono to ani nejde.

            Roman 3D:

            Spíš to rádio co tam je, si zjisti, jestli nemá linkovej vstup, třeba je na zdaním panelu rádia na CINCH konektorech nebo ISO konektoru, jen není nikam zapojen/vyveden.

            0 0
          • roman 3D  

            handsfree s bluetooth má rádio, ale přehrávání u USB neumí, proto ten transmittel

            0 0
            • mr.antik  

              problem tranmitteru, je že nefunguje. Budeš rád když naladíš něco v okruhu 15km od domova, aby to něco nerušilo.

              0 0
            • Vilém  

              A nac USB, kdyz to ma BT?

              0 0
            • roman 3D  

              nakonec jsem na zkoušku vzal tohle za tři stováky, když už nic tak alespoň to má rychlejší nabíjení mobilu/tabletu

              https://www.aliexpress.com/…2515337.html?…

              Ještě řeším držák na 1 kolo na zadní dveře, nemá někdo vyzkoušeno toto?

              https://www.s1w.cz/saris-solo/

              0 0
              • Espen  

                Ten nosič je parádní. Tak to se musím podívat, jestli by šel použít na naší novou C4 coupe, kterou jsem díky tvému vláknu v úterý koupil :-).

                0 0
                • -b-n-x-  

                  To snad lze použít na jakékoliv auto.

                  Což se však nedá říct o kole. Fully by se většinou na tohle dát nedaly.

                  0 0
                  • Espen  

                    To coupe má ten zadek trochu netradiční.

                    0 0
                    • mr.antik  

                      no halvně bych se v případě nějakého těžšího kola bál docela o promáčknutí zadního víka. Ta páka je docela velká

                      0 0
                      • Espen  

                        Tak jasně, mám taky mozek :-). A hlavně mám silnici.

                        0 0
                        • Janes  

                          Jednou to bude parádní veterán. Vždycky se mi líbilo, ale furt jsem musel kupovat nějaký kombíky…

                          0 0
        • K2  

          Celkem by mě zajímaly problémy Kia Venga s s jakým motorem (chtěl jsem ji doporučit tchýni) – díky za info

          0 0
          • roman 3D  

            problémy byly s tím konkrétním kusem co jsme chtěli koupit, jinak Venga nebo IX20 bych bral v supr stavu 1,4 benzín a ceně kolem 100 tis. Kč. hned, bohužel nejsou, takže jsem rád za C3 II generace v top výbavě a motorem 1,4 16 V 95 k, až jsem překvapenej jak svižně a celkem pohodlně to jede

            0 0
    • roman 3D  

      ještě musím řešit leťáky bo opravdový německý občan po sjetí leťáků tam dal na několik let celoroční pneu a jsou dost zpuchřely, má někdo někaké doporučení na klidně čínský gumy na ježdění kolem komína?, případně co tyhle ruský https://www.frpneu.cz/…88h-tlw.html

      0 0
      • Espen  

        Kup celoroční. Já tak letos učinil prvně a úplně bez problémů. Do toho jsem začal jezdit na běžky, takže jsem 2–3 týdně vyjížděl někam výš ke stopám, kde byla na silnici souvislá vrstva sněhu a absolutně bez problémů. Až jsem byl překvapen. A teď bez otravného přezouvání jezdím vesele dál.

        Do toho jsem schválně počítal, kolik dní přes zimu byl na silnici sníh. Jakože napadlo a než to silničáři odstranili, že byla jen mokrá silnice. A i když byla tuhá zima, oproti jiným rokům, bylo to mezi 15–20 za celou zimu.

        Takže za mě do českých podmínek celoroční pneu ideální.

        0 0
        • hawrda  

          Jezdím na hory v zimě pravidelně. Již třetin zimu vozim Michelin Crossclimate, a uz si ani neumím představit se obtěžovat prezouvanim.

          Chce to samo jezdit na snehu trochu hlavou.

          Ohledně jiz vyreseneho vozu s vyšším posezem, bych zařadil Sandero Stepway.

          0 0
          • roman 3D  

            sandero stepway má tchán, sice v 0,9l ale 140 tis. km, žádná porucha, bude kupovat teď novou generaci

            0 0
            • hawrda  

              Ten moturek je u tohoto auta spíše výhoda, v podstatě blbuvzdorne oturbene MPI vhodné i na krátké pojizdky a s možnosti zástavby na plyn.

              Traduje se, ze ho v servisech ještě neviděli mechanici zevnitr, protože není důvod ho rozebírat:).

              0 0
              • oddie  

                Většina mechaniků neviděla zevnitř žádný motor, protože dneska se motory téměř neopravují. Když už se jo něco vysype, koupí se (polo)motor z vraku. Kór u těhle lowcost jednotek a povozů, kde je navíc motorů z bouraček dost.

                0 0
                • hawrda  

                  Nemam přehled kolik a kde stojí nabouranych vraku aut s 0,9Tce.

                  0 0
                • McBlacky  

                  to platí až u starších aut. U novějších, do 5ti let určitě se to opravuje a pak záleží na značce a jak se k tomu postaví (polomotor, celý motor; záruka/kulance/smů­la). V rozmezí 5–10 let už to je horší a taky nejvíc problematický, protože těch vraků není tolik a ještě mají hodnotu. U starších aut, pokud nemáš nějaký atyp motor co se dělal jen do jedné generace a ještě se toho prodalo minimálně, máš pravdu.

                  0 0
                  • oddie  

                    U nových aut se to děje tak málo, že se k tomu drtivá většina osazenstva autorizovaných servisů nedostane ani jako diváci a když už, stejně to dostanou jako celek, takže to tak maximálně montují. Ostatně to platí i o dalších funkčních celcích, pamatuju, jak mechanik, co dělal pár let v autorizáku přišel s pocitem, jak je děsně kvalifikovaný a pak čuměl jako péro, když se dělaly za tejden 3 spojky, když v autorizáku dělali dvě za rok a ještě se tam na to seběhli všichni podívat.

                    0 0
          • oddie  

            Měl jsem pár sezón Crossclimate, ale jsou víc letní než zimní. Na tuhle zimu jsem dal dopředu Nokian Wheatherproof a ty jsou teda na sněhu úplně jinde. Pro auto s malým nájezdem do podhůří bych dal spíš ty Nokiany.

            0 0
        • roman 3D  

          bydlím v podhůří jizerek a na jizerky/krkonoše jezdim často takže letní a zimní jsou asi nutností, spíš jde jestli lze věřit levnějším značkám

          0 0
          • mr.nikdo  

            Mam na aute Barum Polaris 3 a dost mne ta guma prijemne prekvapila.

            I na snehu ;).

            0 0
            • Cavendish  

              Horší gumu sem nikdy nejezdil. Vlastně jo…Polaris 5, to je fakt tragédie. Tchán to musel po 14 dnech sundat z tchýniny Fabie. Nevěřil mě, že to auto absolutně nedrží. Pak se svezl a už letěl pro Nokiany

              0 0
              • mr.nikdo  

                Drive jsem najezdil dost, diky Covidu mam ted na kole vic nez autem, a guma na Superbu drzi dobre. Mozna je to i rozmerem. Drzi stejne jak Conti, Michelin…

                0 0
                • McBlacky  

                  rozměr (zejména poměr šířka/výška), tlak, stáří, auto, styl jízdy, faktorů je hodně.

                  0 0
                  • Janes  

                    Hodně dělá stáří, dyk je to guma.

                    0 0
                    • McBlacky  

                      Tj ale to az pak 10+ let, me prijde ze nejvic dela vyska a pak nevhodna (moc) sirka. Siroky nizkoprofil je na snehu spatnej, na dvoukolce uplne.

                      0 0
                      • Janes  

                        Souhlas, mám s touhle kombinací zkušenost ::-)

                        0 0
                        • mr.nikdo  

                          Souhlas se souhlasem :D.

                          Ale i na nizkem profilu poznas rozdil. Jednu zimu jsem nastesti mel Conti T810 nebo 830 vepredu a nejaky Hankook vzadu…

                          To jsem se na prejezdech Jeseniku fakt bal, jak zadek lital sem a tam.

                          0 0
                  • mr.nikdo  

                    Jeste jsem kecal. Jsou to Polaris 5. Pristi rok uz necekam zazrak, ale jak jsem psal, Covid…

                    Jeste doplnim – XL verze, takze zesilene bocnice.

                    Fakt mne ta pneu prekvapila.

                    0 0
          • hawrda  

            Tady je jistě prezouvani lepsi.

            0 0
          • mr.antik  

            Spiš bych věřil dražšim značkám aby dobrý vlastnosti vydržely delší dobu když s tou gumou budeš jezdit 6 sezón

            0 0
            • McBlacky  

              zvlášť když na normální rozměr je rozdíl mezi křápem a dobrou gumou vzhledem k nákladům na palivo zanedbatelný. U běžných rozměrů 15"-16" to je 1–2 nádrže na sadě. To fakt stojí za to se pak 3–6 zim klepat, kde mě to v zatáčce vysype.

              Další z fakt nepochopitelných úvah mnoha lidí.

              0 0
              • krabica  

                Přesně, kvůli pár kačkám… Osobně mám Contíky TS860 a jsou to zatím nejlepší zimáky, co jsem za 20 let jezdil…

                0 0
                • Cavendish  

                  Vidíš a mě osobně docela zklamala. Celkem drahé a po 2 zimách KO. První rok super vlastnosti, druhý rok průměr.

                  Měl jsem je ale v rozměru 175/65/R14 na naftovém Cliu.

                  Přitom letní PremiumContact jsou na stejném super i po 2 sezonách.

                  0 0
                  • krabica  

                    Mám 205/55/R16 na Leonu, i 2. sezonu super a ještě snad dají i 3. Na sněhu průměr, možná lehký nadprůměr a v ostatních podmínkách fungují jak letňáky, což je paráda, všechny předchozí mě dost omezovaly v průjezdech zatáčkami, daleko dřív začaly klouzat, pískaly…

                    0 0
                    • Cavendish  

                      Já se nasral a do zimní sračku a sníh koupil Vraník. Hučí, ale mám klid rozjezdu se všude a vždy a mají 11mm :D a stojí polovinu. Vyvážit to šlo úplně v pohodě

                      0 0
                      • brtníček  

                        Jo Vraník je ale prorektor, takže na ježdění okolo komína. Když jsem ještě do lesa jezdil Škodou 120 tak jsem nic jiného nekupoval, ale reklamace byla 3× a vždy kladné vyřízení. 2× boule jednou se pneu téměř sjelo po 800 km vadná série. Ale do bahna a sněhu bezkonkurenční everesty.

                        0 0
                        • Cavendish  

                          Vím to, ale už je mám na všech třech autech. Nikdy žádný problém nebyl. Jedny už odjeli třetí sezónu :) do sraček a na Vysočinu super guma. Letní ale vozím Conti a Michelin

                          0 0
                          • K2  

                            V Beskydech je z levnějších zimáků oblíbená Sava Eskymo

                            0 0
                            • Cavendish  

                              To vzhledem k ceně nejsou špatný gumy :)

                              0 0
                              • krabica  

                                Na sněhu první sezonu dobrý, ale pak už mě nepřesvědčili a to jsem je měl 2×. :-)

                                0 0
                            • jonti  

                              Mel jsem je, na snehu ok, ale vsude jinde moc hlucne a prilis nedrzi. Ted Nokiany a o dost lepsi. 205/55 R16.

                              0 0
                            • Vilém  

                              Vozim uz nA druhem aute a jsem spokojenejen.

                              0 0
          • roman 3D  

            spíš mě jde o levnější leťáky, na zimních šetřit nebudu

            0 0
            • mr.antik  

              Ono to platí i o leťákách. Za sucha to skoro jedno pokhd s tim nebudou závodit. A za mokra při městský jízdě to bude jen směsi gumy.

              0 0
            • roman 3D  

              Takže díky bazoši sehnány zánovní se 7,5 mm vzorkem obuté cca. 2 tis. Km (jako nové DOT 49/2019)) Barum Bravuris 5HM za hubičku – 1500 Kč

              0 0
    • Pincek  

      Máma má honda jazz 2010, doporučuji, skvěle auto a zenam se líbí. Motor 1,4 100 koni ideál, nežere a s autem které je lehké jede hodně solidně a klidně za 5 litru. Vnitřní prostor a variabilita úžasné na malé auto co má 4 metry. Nove stalo 340 000 nevím jak po deseti letech cena. Předchozí model byl ale taky dobrý a tam pod 100 000 budes urcite. Za 10 let na aute žádná závada krom krom motorku ventilace a výměny akumulatoru. Všechno ostatní je původní a v dobrém stavu…

      0 0
      • Žulda  

        Teď je nový Jazz už jen hybrid a chtějí za něj půl mega …

        0 0
        • -b-n-x-  

          A ten design. Zadání bylo asi: auto že kterého budou lidi blit.

          0 0
          • Kuba78  

            pan jeste asi nevidel Fiat Multipla cabrio..

            https://puzzlefactory.pl/…303-multipla

            0 0
            • -b-n-x-  

              Atak, tohle už je tak daleko, že to bude spíše nějaké moderní umění ne? Aneb, nemusím chápat všechno :-)

              0 0
              • Kuba78  

                No, vlastnici na multiplu udajne nedali dopustit, neb ceho se na ni dopustil designer, snazili se odcinit konstrukteri, takze udajne je velmi prakticka a spolehliva. Ale je pravda ze kdyz jsem videl tohle kabrio, clovek ma pak mimo vyvstavsi otazky “proboha proc??” nutkani si vyskrabat oci nebot pohled na takovou hruzu nemuze prezit se zdravym rozumem.

                0 0
                • Janes  

                  Ano, oblibu tý první Multiply porvrzuju, známí jí měli a nedali na ní dopustit.

                  0 0
                • mr.nikdo  

                  Mutipla pry zborila EuroNcap hodnoceni bezpecnosti… :D

                  0 0
                • -b-n-x-  

                  Jojo, kámoš taky tak. Pak asi půl roku pořád laboroval s motorem, několikrát někam nedojel, ať se nasral, tohle dal do šrotu a pořídil nějaké běžné auto. A pak už spokojenost :-)

                  0 0
      • -b-n-x-  

        Jo, tohle je nejkrásnější jazz! :-)

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.