Zdravím všechny. Vrátili by jste se na 2×10 či 2×11?
Zdravím všechny. Vrátili by jste se na 2×10 či 2×11?
2×11
=22?
Co básník nám chtěl sdělit? :D
Ne. No. Možná.
Z 26 jsem skočil na 29, teď jezdím 27,5. Abych to neměl stejně, když jsem přeskočil z 3×10 na 1×10 :D
Já jsem ani ze 3*9 neodešel
Vrat se raději do školy.
Duvod tve reakce?
Měl by jsi si naučit, že by jste se nepoužívá ;)
Nejspis se mu nelibi „by jste“
Nevrátil by jsem se a ty se vrať do školy!
jo jo, hold sám profesor :-))
holt
Má to dobře, vzdal mi hold :)
Holt ho to překvapilo. :-)
To je peklo, to je fakt takový problém napsat krátkou větu bez nějakého fuckupu ?
vozím spokojeně
2×10, plánuju 2×11, k tomu mám 1×11 i 1×12
stačí?
každý až napíše své poznatky, a pro a proti.
A co by jsi si si tak ajsi představoval, že byjchom měli ajsi tak napsat?
Před a se nepíše čárka.
A až každý napíše své poznatky, tak bude co?
má něco konkretního být?
Na to se právě ptám. Píšeš: „Až každý napíše své poznatky“. . . . a pro a proti. – tomu taky nerozumím.
pro a proti: jak komu konkretní sady sedí, převody, rovina, do kopce. Ale vím, každému hold vyhovuje něco jiného. Měl jsem 2×10, loni vyměnil za 1×11 GX Sram,né že bych chtěl, ale praskl mi rám, tak jsem dostal nové kolo kde bylo 1×11. Si tak říkám jestli na takové všeobecné ježdění, kopce, ale dost kopce a vlastně všude bez omezení, tak jestli to spíš nepokryje to 2×11 nejvíc.
holt.
gears.mtbcrosscountry.com
Tady si můžeš navolit různé kombinace převodů a odpověď na otázku ti to dá.
Jestli ti nestačí rozsah 1×11 – tzn. jeden kraj převodů ti vyhovuje, ale druhý je moc těžký/lehký, jasnym řešenim je změna. No a stačí si tam naklikat možnosti 1×12, 1×11 s větší kazetou, 2×10, 2×11 nebo i 3×9/10/11. Dole ti to v tabulkách vyplivne rozsah rychlostí na nejlehčim a nejtěžšim převodu při určitých kadencích.
Já spokojeně vozim 2×11. Do kopce můžu šplhat 5km/h, když se dostanu na asflat z kopce, můžu do toho dupat až k 55–60km/h. Akorát ti tu spoustu lidí bude tvrdit, že na mtb se přece z kopce po asfaltu nejezdí…
Díky za opravdu normální odpověd.
Kolik vláken tu ještě k tomu musí vzniknout?
Vrátil? Nevrátil bych se…
Hele když napíšeš „11“ nahoru do políčka hledání, budeš mít o zábavu na několik večerů postaráno.
Další „diskuze“ mezi tábory jednoplackářů a víceplackářů okořeněná Eaglem je poněkud zbytečná.
Každý na to má jiný názor podle svých potřeb.
26", 3×8. Můžu se zapojit do diskuze, nebo mám mlčet a šoupat nohama? :D
Do diskuze se klidně zapoj, ale koukej u toho šoupat nohama.
Můžeš taky opravovat pravopisné chyby :-)
U 2×10 jsem skončil a plně mi vyhovuje, nikam se vracet nemusím :)
napodobne :)
laka me vyzkouset 1×11, ale odrazuje me cena za „vyzkousim a nejspis hodim nazpet“.. o 1×12 skoda mluvit :)
Mně by stačilo, kdybych začal zase trochu víc jezdit a je mi to v podstatě uplně jedno jestli 1×12 nebo 4×7. :)
To radši chcípnu!
Neříkej dvakrát..
Nevratil. Absence leveho razeni a presmyku mi zcela vyhovuje a nepotrebuju tolik prevodu.
nikdy, nebo navždy, já nikdy anóbrž na levé straně kokpitu mám ovládání teleskopu, tudíš na tu prehistorickou věc nemám místo.
Anóbrž? Dobrý
Slovo /„anobrž“/ je spojka stupňovací. Lze ji používat jako synonymum k
výrazům: /„ano i“/, /„ba i“/, /„dokonce“/: „Došlo k rozporu, anobrž i tuhé srážce mezi sousedy“, „Nezískal tím, anobrž ztrácel“.
Ale jo. Já bych se k tomu vrátil. Abych zjistil jak je to nepříjemné a mohl se s radostí vrátit k 1×
Tak na dvojtac 2×11 jezdeny cca pul roku bych se uz nevratil z 3×10.
:))
Nikdy !!! ;)
a inak si ok?
what the fuck? O_o
2*10 alebo 2*11 je to najlepsie pre kazdeho bikera
Na CX pořád 2×10 vozím a nehodlám na tom nic měnit. Na MTB převažují výhody jednoplacky, takže na tom taky nehodlám nic měnit.
Měl jsem 1*1, 2*5, 2*6, 3*7, 3*8, 3*9, 2*10, 2*11, 1*12 a každý měl svoje, ale 1*1 byl rozhodně nejjednodušší na obsluhu, bezúdržbový a levný, takže ho můžu vřele doporučit.
este si nemal 0*13, to je top najlepsi system
nebo 0×0, ten je absolutne bezudrzbovy :) staci jednou za cas promazat naboje :)
Zase ten system 0×0 musi zrat dost polobotky :).
Ne