Zdravím, před pár dny jsem poslal vidlici na repas. Dnes se mi vrátila a má poškrábáné vnitřní nohy. Jak byste postupovali? Předpokládám, že se budou vykrucovat.
Zdravím, před pár dny jsem poslal vidlici na repas. Dnes se mi vrátila a má poškrábáné vnitřní nohy. Jak byste postupovali? Předpokládám, že se budou vykrucovat.
Vyfotil bych si jí, než bych jí posílal a nechal si potvrdit, že přišla v pořádku.
Co je to za vidlici? Snad to není liška, která putovala do Písku.
Člověče a mě ten servis v Písku naposledy mile překvapil, nejdřív mi asi hodinu zadarmo radili co a jak mám svépomocí udělat, pak mi objednali z cizího e-shopu součástku, která se moc nedala sehnat, nic si za ní navíc nevzali (dali mi fakturu) a práci provedli za dobrý peníze a vše perfektně funguje, po zkušenostech v jiných píseckych servisech, kde mi poškrábali nový kolo a po bikeclinicu, kde mi ho doslova zničili, jsem tady byl úplně v euforii :D
Tak to ale nebude řeč o švecovi :D na toho imho MirosPikos narazel
Ano, mluvím o Švecovi, zkušenost ze srpna/září
Ono je to tam 50 na 50 co tak pozoruji. Já měl kdysi bohužel hodně špatnou zkušenost. Chtěli se mnou lidově *******. Tehdy to byl fachman Slavíček.
Jinak klasický téma. Někdo se na něco zeptá. Pak absolutně nereaguje a bokem se začnou řešit auta :D
už ta ********* s 90 dny záruky…
edit ch_ujovina
Tak to tam měli asi brigádníka.
V tom případě 2 brigádníky :-) ne vážně, za mě překvapivě v pohodě, mohla to být náhoda, spíš si myslím ze ste neviděli ostatní pisecký servisy :D v jednom jsme jim dal svýho novyho naleštěnyho Treka na výměnu brzd a oni s nim jebli přímo mezi ostatní kola na hromadu rám na rám, šlapky na vidlici do vypletů atd…. Trochu se mi chtělo brecet
Brečet měli oni, těsně po tom, co si je vzal po hlavě pabuzou :)
Kde by to teď sehnal? ;-)
Pabuza – podélné upevňovací břevno na vrchu nákladu (žebřinové fůry), provazem přivázané k povozu.
Ty s sebou nenosíš dvě tři pabuzy pro případ, že by To někdo odřel kolo?
Dlouhán se Švecem úzce komunikuje a pravil, že jsou v pohodě, jen mají velké objemy a brigádníky…
Takže vlastně je to 50 na 50, jak dopadneš – proto se to snažím řešit s lidma, co dělají spíš dráž, ale v menším měřítku :-) … jak do toho vlítne kvantita, jde to většinou do háje. Nicméně třeba repas sedlovky prej snad jedině Švec – málo kdo má tooly na Transfery :-/, bo prej co sedlovka (rozměr), to jiný nástroj …
A až si ponakupujes vybavení asi za 30litru pro jeden typ sedlovky, tak fox pro další rok přijde s komplet přepracovaným modelem, na které je potřeba úplně jiné nářadí :))
Za rok ne… Mění to tak co dva až tři roky… :-D
no to já právě vím ;.-) … v tom je ta potíž
Málokterému servisu se vyplatí kupovat speciální nástroje na Trasnsfery.
Já třeba nechápu kdo by si koupil sedlovku, která se musí servisovat… Aka Fox Transfer nebo Rockshox Reverb.
Já mám Tranz-X, třikrát do roka namažu pod objímkou a jednou za rok dofouknu.
raději budu servisovat sedlovku, na kterou mám díly, než čekat 3 měsíce, než nějaký piczus v tramtarii uzná mou reklamaci po roce rozesraného hebla (Crankbrothers…)
Miluju BikeYoke, neskutečný držák a ano servisuju ji rád!
To je ta sedlovka, jak nemá ráda stokilovýalkoholiky? :) Budu jí mít na ProBolístce, tak jsem zvědav. Ještě že teď společně s covidem bojujeme za downgrade stokilovyhoalkoholik na devadesátikikovýho :)
není, to byla kanadská hovadina 9.8 co jsi mi ji utočil hlavu, až se distributor divil :-)))
Za mě lepší servisovatelná sedlovka než sedlovka s nerozebiratelnou patronou. Když po záruce zdechne patrona tak buď budeš shánět specifickou patronu a když nebude dostupná tak to můžeš hodit do koše.
A žádná sedlovka se nemusí servisovat. Servis té vnější části potřebují všechny stejně. Servis té vnitřní části stačí až když přestane fungovat. A to ještě ne vždy, např. ty Reverby nejnovějších verzí (C1 a AXS) stačí bez rozebírání odvzdušnit, dofouknout a jede se dál. Jinak se tam nemá moc co podělat.
Tak hlavne reverb je celkem v pohode a specialni nastroje si vyrobis sam, coz uz jste mi jinde poradili :)
Ja jsem nazoru ze cyklokomponenty vydrzi ty dva roky jako zaruka. Pak je to zraly do srotu, budto protoze je to vysrany nebo zastaraly.
Jinak ta patrona stoji na chainu 27 EUR. Cena naprosto smesna oproti servisovani.
Vidiš, muj Reverb má 4 roky, nějakých 800–900 hodin jízdy a nezdá se že by byl nějak opotřebený nebo zastaralý. Tlak drží, jezdí i v zimě jedna radost, vakl malý, zdvih i průměr stále „moderní“…
Ifp na Reverba stojí asi 3 kila, nějaký okroužek korunu.
Ifp na Reverba stojí asi 3 kila, nějaký okroužek korunu.
Zapocti do tech nakladu jeste kapalinu, naradi potrebne na odvzdsneni a zkraceni hadice.
Reverb je asi tak dobrej, jako jsi tu jeste nedavno trvdil, ze dvouprevodnik na traily je v pohode.
Uz jsem tech dojebanejch Reverbu na vyjizdkach a zavodech par videl. No nechtel bych to.
Když to kupuješ aftermarket tak odvzdušňovací sadu i kapalinu dostaneš v balení. Na zkracení hadice stačí nůž a 10mm Torx na zašroubování trnu resp. páky.
Jo a jaké to byly verze? Reverb si nese špatnou pověst z doby A1/A2 které byly poměrně poruchové a zároveň se tehdy osazovaly na nová kola velmi často protože moc jiných sedlovek nebylo. Dnešní C1 je bezproblémová, díky možnosti odvzdušnit samotnou sedlovku aniž by se do ní lezlo prakticky neni třeba ten hydraulickej vnitřek rozebírat a častěji je potřeba odvzdušnit brzdy než ovládání sedlovky. Regulace rychlosti vysunutí, možnost vymezení vůle výměnou vodících tyčinek skoro na nulu, to mnoho jiných sedlovek neumožňuje.
Jo a jaké to byly verze
Nevim. Ale už jsem viděl i uražený ovládání, a kapalinu na kotoučích. A prostě to neopravíš jako lanko.
Regulace rychlosti vysunutí,
To umí každá, která se dá foukat pumpičkou
vymezení vůle výměnou vodících tyčinek skoro na nulu
OneUp za 5000 to umí taky a má je v balení
Ale no tak, srovnávat oneup a reverb není úplně fér. Oneup je super levná funkční sedlovka. Ale etalon spolehlivosti taky není a reverb často stačí jen otevřít, vyčistit, namazat a složit. Už několika lidem jsem udělal takovou bokovku, nic neměnil (samozřejmě s jejich vědomím) a všechny doteď jezdí co já vím.
Zas ti nezamrzne lanko (vídám to každou zimu) a když je reverb dobře odvzdušněný, funguje dokud to nerozpojíš. U lanka to prostě neplatí pokud jezdíš ve všech podmínkách.
Osobně bych reverb neměnil, ale ať si každý vozí co chce, jen se snažím říct že až na to že to většina lidí neumí dobře odvzdušnit je to spolehlivá super sedlovka. Možná ne úplně troglodyt-vzdorná, ale to bych neřekl asi o žádné.
Jo to ovladání je slabina, nechápu proč to nemají připojené stejně jako brzdu. Zase je to ale odolnější řešení na druhém konci, s hadicí se v rámu nestane nic, kdežto mechanismus převodu tahu lanka na zatlačení na patronu vidím často zrezlý a zatuhlý.
U spousty sedlovek které se dají foukat je to ale takové polofunkční, nafoukáš menší tlak a začne se to kousat nebo to v mrazu přestane jezdit úplně. To Reverb samozřejmě taky, ale tam stačí otočit točítkem nebo torxem. Jinde se musí sundavat sedlo a foukat.
OneUp má tyčinky v balení pro snížení zdvihu, nikoliv pro vymezení vůle. Všechny mají stejný průměr. U Reverbu je 5 nebo 6 maličko větších průměrů. Ale zdvih u něho zase omezit nejde. Rrepektive jde ale opačně než u OneUpu což je k ničemu.
Nevím no, mám Transfera, 15 tisíc najeto a servis neviděl. Taky proč, když bez problémů pořád funguje… Jestli ten problém, že nic nevydrží, nebude spíš rukama…
Ja tu fakt nechci hejtovat Fox tolik jak hejtuju, ale musim pridat svou zkusenost – Transfer je sedlovka u ktere nejcasteji vidim problemy ze nevyjizdi. Na nekterych i jen parkrat jetych kdyz to mam v pulce a chci zvysit, musim ji „zasednout“ dolu aby vyjela. Rekl bych tak na 1 ze 4 co mi prosly rukama. Sedlovky bych uz radsi X-Fusion nez Fox. Ale vozim uz roky Reverb a krome ted naposled kdy jsem pokazil instalaci a neutahl hadici dole pod sedlovkou, jsem na to nemusel nikdy sahat.
Tak já poloviční nastavení zdvihu nepoužívám, sjedu buď do plna dolů anebo nahoru. Můžu zkusit.
To že ty sedlovky jdou servisovat je jenom bonus. Neznamená to, že se musí každého půl roku dávat na repas. A když už se to náhodou posere, tak se vymění těsnění a je to.
Mám tu dvě Transferky. Jedna má 4 roky, druhá 2 a jediné co dělám je to, že je před vyjížďkou otřu a stříknu Brunkem…
Já byl naposled velmi mile potěšen přístupem borců u Švece. Můj tumič DYAD z Jekylla (pracuje naopak, když jde do zdvihu, tak se roztahuje) měl nehodu: doslova se rotrhla ta tyčka co z něj vyjíždí (pístnice?). Vzhledem k ročníku (2015) nesehnatelnej díl. Borci prohrabali zásoby „šrotu“, našli tstejnej tlumič mrtvej z jinýho důvodu, pístnici mi z něj namontovali a jelikož to neměli jak vyúčtovat, poslal jsem jim za to po dohodě k ceně za repas kilovku dobrýho kafe a místo toho abych sháněl nový kolo trápím Jekylla vesele dál! Za mě top!
To ti nezávidím, nedavno jsem byl svedkem neceho podobnyho, kdy chlapik resil v autoservisu, ze mu odreli auto. Oni samozrejme tvrdili, ze uz to tam bylo. Patova situace.
Takto to dopadá, když práci dělají čuňata a neváží si jí… Stát se může cokoliv, záleží, co dělali, ale je otázka, jestli by tak postupovali, kdyby to dělali u svého kola, vidlice, auta…
Od letoska auto fotim ze vsech mist, kdyz jde do servisu. Vymena skla a podrena kozena sedacka… Tvrzeni proto tvrzeni.
I fotka se dá zpochybnit, že je antidatovaná. Když narazíš na blbce, nenaděláš nic. Přitom jsou nejspíš pojištěni proti způsobení škody…
Co si představujete pod takovým slovem „antidatovaná“, Kefalín?
Tady mi borec tvrdil, ze ani to auto nedelal.
A pani v kanclu, ze to delal.
V sedacce jeste kotel strepu.
Chodim do servisu, kde si to foti pri prevzeti a stejne mi o sloup odreli cele dvere spolujezdce. Pry brigadnik. Ale nedelali problemy, opravili. Nasere to stejne dost.
hele zase jsme lidi chyby se stavaji a tihle se k tomu postavili presne jak meli no ne?
Problém je, že sice vinu přiznali a chtěli opravit (přestříkat), jenže to bylo vše. Auto bylo skoro nové a oni ho znehodnotili a po opravě by se pro dalšího kupujícího tvářilo jako bourané, tudíž značná finanční ztráta. Žádnou kompenzaci nechtěli nabídnout. To že se chyba stane chápu, ale jsou pojištění a měli by provést řádné odškodnění, protože uvedení do původního stavu nebylo možné.
odřené dveře – zase bych nepřeháněl, pokud se oprava zdokumentuje a dobře provede, na následnou cenu auta při prodeji nemá žádný vliv,
pokud se, je tam ta podmínka
:D
to by byl ale až další krok
spíš to zašolichají aby se to právě do PU nedostalo, win win oni nepřijdou o bonus a spoluúčast, to pěťo za dveře je nezabije
zas na druhou stranu, když si změřím víc laku na dveřích, neposírám se z toho (jestli je jinak auto cajk, že)
Tohle se mi presne stalo u auta co jsem prodaval sveho casu.
Cca 2–3 roky stare auto, nebourane – a pan mi tvrdil, ze ma nabourany zadni dvere, bo tam bylo vic laku – nikdy nebylo (kupovane nove) … a neslo se s nim bavit. prej mu lzu a snazim se ho podvest a bla bla bla. Tak jsme rychle skoncili debatu …
(To ze melo auto novou strechu – spadl na ni snih, oprava v autoriz. servisu ho vubec nezajimalo… i kdyz sem mu ukazal faktury a komunkaci s pojistovnou a vse co sem k tomu mel).
oprava střechy výměnou :-))))) když se to dobře navaří přes sloupky, nikdo nepozná nic :D
Třeba to jen přelaťovali a dali plachtu s novou krytinou.
Tak jasne, po padu snehu z baraku to nebylo na „vytazeni“ … takze ve Fordu davali novou strechu :) Nechci vedet jak …
a to máte pane jak nové :-) pevnost taky, nebojte :-)
Jestli byly sloupky ok, tak to neni moc strasidelna oprava :)
jj, jen promackla strecha na nekolika mistech.
Tady foto delaji, ale na potvoru to misto neni videt.
V autorizáku VW vždy před servisem s tebou auto projdou kde je jakej škrábanec a nafotí se to aspoň se pak nemají na co vymlouvat :)
Ona to je hlavně ochrana pro ně. Že se v servisu občas něco rozbije se stane, ale minimálně stejně často přichází zákazník s tím, že „tohle tu nebylo“.
Tak já myslím že je to prospěšné pro obě strany :)
Rozhodně :)
Fakt mě nenapadá, jak může někdo při servisu poškrábat vidli a to ještě na kluzákách…
nechci tě strašit, ale kdysi mi v servisu zničili Fatty Ultra tím, že udělali škrábanec do vnitřní komory (asi špatně nasadili ségrovku na píst), tak že vidle po pár km jízdy ztratila tlak. Samozřejmě tvrdili, že už to bylo před servisem a ničeho jsem nedosáhnul. Nová Fatty tehdy stála lolem 25tis :-(
Tak co, dockame se alespon nejakeho fota te „znicene“ vidlice?
Mno začal bych tím že bych jim to reklamoval my ti ji tu bohužel neopravíme :D