O to se musím podělit, i když nejsem z těch co by si tímto způsobem stěžovali, ale to je už i na mě moc. Reklamoval jsem, že mi na předním kole háže střed- kónus.Mám hydru a pořád škrtala. Myslel jsem, že je to kotoučem, ale po koupi nového to házelo stejně. Takže křivá nába.Po uznání reklamace mi po 30-ti dnech z Helia sportu zavolali, že kolo je opravené. Ani mi nechtěli říct co s ním dělali. Doma jsem přední kolo dal do vidle a házelo ještě víc.Místo aby vyměnili nábu a přepletli kolo,tak vzali kombinačky a za těch 30 dní reklamace vykřivili můj nový kotouč za 6 stovek různými směry, aby kolo neházelo. Když jsem tam v šoku na ně vletěl, tak mi řekli, že jsem měl volné kónusy(neměl Shitmano Deore nemá volné konusy), že je jen dotáhli, a že kotouč jsem už křivý měl. Až po předložení objednávky, kde jsem si nechal napsat, že kotoučem to není, že je nový a rovný se přiznali, že technik z Rock Machinu jim tento postup poradil (a je běžný,)a že špatnou nábou to v žádném případě nemůže být. Nakonec mi dali za pravdu a já dalších 10 dní s hrůzou čekám co mi zase zničí. Už jednou jsem u nich v servisu byl s vaklem ve středu a za 14 dní jsem si kolo bral se zničenou vidlí. Měl jsem ji zamčenou(já ji nezamykal) a někdo hodně těžký zkoušel jak pěkně pruží až už zamčít nejde a má vakl jak svi.a. Po naštvaným telefonátu co mi s ní dělali, mi řekli, že má vidle není zamykatelná (Marzochi GranFondo1)a samozřejmě s ní nic nedělali. Takže příště žádný servis, nebo reklamace v Helia sportu. Radši si zaplatím a půjdu jinam. Nechce se mi věřit, že technici z Rock Machinu by jim poradili tuto opravu. Jestli ano, tak asi nemá cenu vůbec uplatňovat nějaké reklamace. Omlouvám se za dlouhý příspěvek, ale je mi líp a možná mé zkušenosti z Helia sportem (Rock Machine) někomu pomůžou.