Poradí někdo , v čem je chyba?
Poradí někdo , v čem je chyba?
Ojetej řetěz vs. největší pastorek ve stavu jako nový.
Vyměnit řetěz, pokud bude prokluzovat na malých pastorcích tak i novou kazetu.
že vy jste použil ten starý řetěz z 2×10?
Tim se neradi redukce prevodu, jako maji tereni auta ?
Pán bude lovec-sběrač https://www.bike-forum.cz/…2x10-na-1x12
Pravděpodobně aby ušetřil zkombinoval různé díly.
Přesně tak. Pedály mám z roku 1982 co mi zbyly z tříkolky…
Koukám jako blázen, nevím jak Vaše reakce správně popsat ????
Jedná se o nové kolo, které má najeto 1150 km . S přestavbou to nemá nic společného. Vše v původním stavu, krom AXS přehazovačka. Původní kolo kde jsem uvažoval o přestavbě prodané.
Ale řetěz se dá vytahat i po 700–800km.
Měřil jsem suplerou a nameřeno 132,2 ,tak nevím? Zkusím nový řetěz.
Dělá to jen za jízdy, nebo jen ve stojanu? Na volno občas blbě naběhne řetěz, na velkých pastorcích jsou NW zuby. Za jízdy se to neděje.
Taky jsem to kdysi zažil a bylo to jen špatně seřízený. Zkontrolovat patku, ujistit se že je vše správně nastaveno (vzdálenost kladek od kazety, dorazy, microadjustment…).
Otázka je co je dobře_- špatně seřízeny ?Patku nevím, jak zkontrolovat. Vzdálenost kladek od kazety OK . Dorazy OK. microadjustment – tam trochu bojuji. Po instalaci AXS vše v pořádku . Po ujetí cca 500 km s AXS začaly jisté problémy. Jednoduše AXS nechodí úplně hladce na všech převodech.
tohle musí být v pořádku jinak to nechodí jak má
Změní se délka řetězu ,tím že jsem původní přehazovačku vyměnil za přehazovačku AXS?
Ne.
Jestli ti to 500km chodilo v pohodě a teď to zlobí, tak si s tím asi někde drbnul do přehazky a ohnul patku. Chtělo by to překontrolovat přípravkem, 12s je na tohle hodně háklivej systém.