• HockeyBiker

    Jelikož ježíšek přispěl nějaký prostředky tak sem se rozhodl že začnu dávat trochu do parády tohle dělo. Kde byste začli s úpravou? Pedály už mam…já osobně nevím jestli dát přednost klikám, kolům nebo řazení…poraďte! Samozřejmě bych začal všim najednou jenže bohužel neni zas tolik těch peněz.Do jara do toho chci vrazit tak maximálně 6…a pak se uvidí. Kolo je v příloze!

    Anketa: Čim odstartovat?

    20x
    77%
    1x
    4%
    0x
    0%
    5x
    19%
    0 0
    • kudlanka32  

      hlavne si kup pedaly a tretry…jinak je v poho (o vidli nic nevim tak nic nerikam:)

      0 0
      • kudlanka32  

        este sem zapomel a pak bych zacal setrit na celopero a tohle uz netunil :-D

        0 0
      • HockeyBiker  

        Pedaly i tretry mam…zkus to dočíst do konce…:)

        0 0
        • kudlanka32  

          o tretrach tam nic neni…

          0 0
          • HockeyBiker  

            Tak pouzivam je na druhym kole…tohle sem mel jen na jezdeni do hospody:-D ale mam ho radsi nez kellyse…

            0 0
        • kudlanka32  

          a co camel…ten taky mas?

          na kola bych se vys.....radsi dobry plaste, to mas tak 1200–2000 a hned mas cast penez utracenou

          0 0
          • HockeyBiker  

            Myslel sem ze crossridy by byly dobra investice…camel mam z baumaxu za 400..a ucel taky spní.

            0 0
            • kudlanka32  

              pak bych teda jako prioritu videl tu vidli a plaste – to asi poznas nejvic…pak teprve mozna ty kola. Ale pokud jsou ty soucasny zdravy tak bych je asi nemenil a vyckal do defektu.....

              0 0
              • HockeyBiker  

                proc vidle? je to s-rl a este kdybych ji hodil na tunig…tak je vyborna, ale i bez nej si na ni nestezuju.

                0 0
                • kudlanka32  

                  no tak sup tam s ni… a kdyz se ti to nelibi tak si kup ty kola a neptej se nas ne:)

                  0 0
                  • Lišák  

                    Přesně tak! Šup tam s ní ;-) A místo kol lehčí duše a pláště.

                    0 0
                    • roud  

                      Duše lehčí bych nedával je to svinstvo :O(

                      0 0
                      • kudlanka32  

                        jsou v poho…mam 0.6stenu a zadny prikori se mi nedeje, akorat sem cvaknul v orlickejch kdyz sem to krosil po kamenech dolu tak 40kou…ale to se dalo cekat :)

                        0 0
                        • roud  

                          vozil sem ultralaight duše od maxxisu na silnici a tam sem s nima občas taky píchnul už kvůli tomu bych je nedal na bike… ten váhovej rozdíl na duších člověka už nevytrhne …

                          0 0
                          • kudlanka32  

                            no ja vetrinou defektim o trny ktery propichujou vsechno stejne (alespon me jo)…jedine ze bych vozil bezdusaky a nebo gel ale to uz to radsi zalepim......

                            0 0
                            • roud  

                              Mno hlavně lehký pláště to tady asi pomůže nejvíc :O)

                              0 0
                              • kudlanka32  

                                no kdybych chtel vozit sjezdovy tak to asi udelam…ne? ale z toho uz sem taky vyrosl…driv sem vozil IRC misile a defekty sem nemel zadny ale s lehkyma me to bavi vic i za cenu obcasnyho lepeni…stejne to ujde az pres noc

                                0 0
              • HockeyBiker  

                Jaky plaste bys doporucil??? Chtel sem jit do schwalbe racing ralph…muzu je mit za dobrou cenu…za 1200 obe…

                0 0
                • Lišák  

                  Tak do nich jdi ;-)

                  0 0
                • marapara  

                  Nebo Kendu Karmu. Ten plášť váží kolem 500 gr. v kevlaru. 2.0 jde sehnat za 500 kus.

                  0 0
                • Luma  

                  nebo continental MountainKing 2,2 supersonic 460g

                  0 0
                  • HockeyBiker  

                    To je pekna vaha…:) a cena taky, ale 2,2 nechci 2,1 nebo 2,0 zas aby to trochu jelo i na silnici.

                    0 0
                    • Luma  

                      Ta 2,2 je jak 2,0 a cena se mi zdá super 750,–není moc.Když si vezmeš za kolik se prodavají třeba Schwalbe.

                      0 0
                      • Luma  

                        Jinak pokuď nechceš utrácet tak vem Karmy v drátu za nějakých 350,– a váha kolem 560g.A i na silnici jedou super

                        0 0
                        • dieegoo  

                          Karma v drátu je fajn, dlouho vydrží, po cca 2500km ani jeden defekt.

                          0 0
                          • marapara  

                            Já měl po cca 2500 km na Karmě první defekt, bylo to, když jsem jel z práce večer domů na Mikuláše. Najel jsem v lese na trn, už bylo šero a nebylo moc vidět. Vím jen, že tam byly akátové keříky a jednu větev jsem sei přejel a pichl jsem. Byla to docela prdel lepit po tmě :). Ale naštěstí jsem to stihl dojet do vesnice pod lampu :) Jedou fakt dobře, a po těch zhruba 2500 km mám asi polovinu vzorku. Kdybych měl srovnat s Nanoraptorem, tak Karma jede o poznání líp. Vozím drátovou verzi 2.0, je to docela balon. Drží v rámci možností v terénu taky slušně. Vyloženě do bláta ale není.

                            0 0
                            • dieegoo  

                              Karma 2.0 mi proti Barracudě 2.1 přijde hrozně uzkoučká :)

                              0 0
                      • HockeyBiker  

                        Porad me ty schwalbe ale vyjdou levnejs…:) mam cenu na oba 1200 RR

                        0 0
                      • HockeyBiker  

                        ale ten vzorek se mi libi…

                        0 0
    • prodi  

      jako první věc bych sundal nálepku Trek z toho Giantu…:)

      0 0
    • miki  

      tak začal bych tunit tím že bych sundal samolepku Trek z kola Giant

      0 0
    • roud  

      Nejvíc se na jídnim projevu kola projevěj právě kola čím lehčí tím líp :o) A na ně náký lehký pláště :O)

      0 0
      • Wirgie  

        presne tak, cim lehci kola, tim lepsi akcelerace ja zacal upgradovad prave od kol a k tomu hydraulicky kotouce marty sl

        0 0
        • roud  

          tyhle kola se mi taky líběj bohužel váhovej limit 82kilo je pro mě akorát na hraně :O(

          0 0
        • prodi  

          ty „jedničky“ frčej neskutečně:) Jel jsem na nich, nedivím se, že je spousta lidí teď vozí…fakt super

          0 0
          • roud  

            Nevíš kde by se dali sehnat za nákou rozumnou cenu ? :O)

            0 0
            • prodi  

              nevím, co je rozumná cena:)

              0 0
              • roud  

                Na netu sem je viděl něco málo pod litra kus tak kdyby se někde váleli levnějc … :O)

                0 0
                • prodi  

                  ale ty gumy jsou galusky, potřebuješ k tomu komplet kola

                  0 0
                  • roud  

                    dělali se i jako plášťovky :O) ty bych chtěl šli nafoukat na dost vysoký tlaky pokud se dobře pamatuju…

                    0 0
                    • prodi  

                      vidíš, to já vůbec nevím, jel jsem jenom ten komplet galuskovej…

                      0 0
                    • vladaza  

                      plášťovky mám na kole – TUFO XC 1, 610 gr. – podle vyjádření zástupce TUfa na Sport Lifu se už nedělají / problém s kompaktibilitou ráfků/ a tudíž je v katalogu 08 už nenajdeš, škoda, myslím , že do budoucna by bylo ideální vyrábět za normální peníze duralový ráfky na 26" / nebo i 29"/ a bylo by vystaráno i bez těch předražených z karbonu, navíc se mi moc nelíbí údaj o omezené hmotnosti cyklisty – to prostě nedělá dobrý dojem o odolnosti materiálu aneb az ty prachy to musí uvést i 120kg chlapa

                      0 0
                      • kubad  

                        máš pravdu s těma Tufo – už nejsou a ty carbonové ráfky vetšina i silničních má omezení nebo aspoň doporučenou váhu jezdce 90Kg

                        0 0
                  • Wirgie  

                    ty gumy jsou jak na rafkovy kola CXC1, tak i na "ne"rafkovy XC1 :o) cxc1 se mi vali doma

                    0 0
                    • prodi  

                      njn, ale to pak už tyto plášťovky postrádaj pro mně smysl, to raději FF od Schwalbe, ale galusky komplet s kolama je něco jiného…:)

                      0 0
        • marekmaue  

          na Sport Life jsem mluvil s chlapem ze stánku Tufo a řikal, že kola s MTB galuskama stojej kolem 40 000,– ale prej když ti praskne drát tak povolíš dva kolem a jedeš dál .. pak to stačí poslat do Tufa a voni to vycentrujou ..

          0 0
    • miki  

      prodi byl rychlejší!

      0 0
    • Lišák  

      Poslal bych vidlici Milanovi. To by byl můj první počin při tuningu tohoto kola. Při jízdě to poznáš. A hodně. Na rozdíl od toho, když vyměníš šaltr.

      0 0
    • marapara  

      Začal bych pedály SPD + tretry, dále bych potunil vidlici. Asi bych se jí zbavil, bude těžká a vzal Recona nebo Rebu. Tyhle vidle tunning k tomu, aby fungovaly dobře, moc nepotřebují.

      0 0
    • Blabas  

      kola a zase kola. Na jízdě se to projeví nejvíc.

      0 0
      • HockeyBiker  

        Crossridy?

        0 0
        • roud  

          Těma si moc nepomůžeš možná si dokonce přihoršíš maj přez dvě kila…

          0 0
          • prvniodkonce  

            wtf? 1750g

            0 0
            • roud  

              mavic crossride 06 měli 2100g pokud se nepletu… tak nevim co se ti nezdá 08 sou o něco lehčí ale jen na nábojích takže taky žádnej pokrok kupředu a nemůžeš brát že ofiko váha je reálná :O(

              0 0
        • Lišák  

          Nejsou na ně moc dobrý reference. Nech zaplést DT.

          0 0
          • HockeyBiker  

            Koukal sem na naky ty dt…a i se o nich povidalo jen v dobrem…uvidim

            0 0
          • karliner  

            Crossridy jsou výborný. Nejsem si jistej, jestli za ty prachy seženeš lepší kola…

            0 0
    • jonti  

      Podla mna je tento bicykel celkom vyrovnany, jedine vidla mozno nie je uplne OK. Aby si pocitil vacsi rozdiel v kolesach, tak to bude stat 9000 Kc alebo viac, a to uz asi do tohoto bicykla nema cenu davat. Takze radim peniaze vyuzit inak, napriklad na peknu dovolenku s bikom v Alpach :)

      0 0
      • kudlanka32  

        si taky myslim ale on chce ty KOLA…chapej:)

        0 0
        • jonti  

          Ja som to tak pred rokom a pol spravil, postupne som menil z LX bicykla za 28kKc, nejake veci som znicil, dal som do toho cez 50kKc, mam pekny bike, ale je to nezmyselne. Lepsie je rovno kupit nieco pekne nove. Co funguje a nie je vyslovene problemove alebo slabsie ako zbytok komponentov nema cenu menit. Upravit vidlu, nove plaste, napriklad RR alebo NN. Pripadne tuning vidle.

          0 0
          • kudlanka32  

            no to jsem to delal deset let se starym autorem…nakonec sem mel versuse (a po posledni vymene prasklyho ramu dokonce kinetika)…s vidlici Z-1 a komplet XT…

            no a to kolo jelo porad stejne blbe jako tenkrat – dlouhy a nemotorny…haha

            ale gigant xtc ma kamos a je to dobrej bike…a bilej je i hezkej

            Ted jsem mu ale koupil za 1kkc novy ram a uz vypada i hezky…jen nemuzu sehnat sedlovku. A i potencialni-bikerka co na nem mela jezdit kamsi zmizela… Asi sem si mel koupit toho pravekyho DEANA na ebay a udelat z nej veterana do vitriny :)))

            0 0
            • scret  

              pekny kliky,co to je? STX RC?

              0 0
              • kudlanka32  

                staricky XT…vsechno je XT tak nejak kolem roku 97, akorat dobovou prehazku a presmyk (oboje cerny LX) sem sundal, tohle vypada lip…

                jinak ten ram to degraduje ale co s nim, stejne uz na tom snad nikdy nepojedu:)

                0 0
                • scret  

                  hmm,tak kdyby ses chtel tech oldskul klik a ostatnich veci zbavit,tak dej vedet! ja prave shanim stary kliky (XT,LX,klidne i STX RC) vecka pod.

                  0 0
                  • kudlanka32  

                    mno nedam:) ale co mas na to za ram? jeste sem nezavrhl koupi starsiho pevnacka…uz jen pro to ze jedu v lete do kanady:)

                    0 0
                    • scret  

                      no praveze ram mi ted vyfouknul easyrider… starsiho Sectora (toho v Ritchey designu)… takze porad shanim nejakej ram,ocelacek, Marin, Kona, KHS apod.

                      a ja vul pred cca trema rokama prodal svyho KHS COMP softaila v podstate za babku:(((

                      0 0
                      • kudlanka32  

                        no ja se obavam ze sem vymenil blbou geometrii za blbej material…ale stale nemam sedlovku takze to nemohu ozkouset… Ne pevnak se hodi, za prvy mam k nemu po tech letech vztah a za druhy az se pos. celopero je dobry mit zalohu :))

                        0 0
                      • kudlanka32  

                        jakoze staryho ocelovyho versuse za novej duralovej basic :)

                        0 0
                        • scret  

                          jasne,pochopil jsem:)

                          no ja zacal od vidle:) pak mam saltry (XT a LX),razko,kliky STX ,ale bohuzel jen 170ky:(

                          0 0
                          • kudlanka32  

                            no ale myslim ze ta geometrie je vetsi zlo…jenze kdyz jezdis na jednom kole tolik let tak o tom ani nevis…haha

                            0 0
                          • mitch  

                            No tak sem premyslel, ze se toho svyho hrozivyho ocelovyho versuse zbavim, ale asi si ho nechám, kdyz tak sleduju jak kazdej prahne po oceli :-D

                            0 0
          • HockeyBiker  

            pro RR uz sem temer rozhodnutej…a fakt jako potrebuju novy kliky. prootze maj rozjebanej stred a sou meky jak ..... . No a na ty kola teda asi zatim kalsu kdyz to tady tak posloucham, protoze 9 tisic do toho vrazit neminim.

            0 0
        • HockeyBiker  

          jako mam na obou kolech lehkou osmu tak by to chtelo naky, ktery sou kulaty…nepotrebuju zadny zavodnicky

          0 0
    • kycis  

      Bych se vykaslal na nejakej tuning, pokud jsou ty dily OK, a za tech 6 litru bych jel v lete bikovat nekam na gardu…

      0 0
    • Rychlej turista  

      Pokud na tom kole taky budeš jezdit, tak počítej s tím, že během sezóny čas od času něco pojde. Tak bych ty peníze nechal na toto.

      0 0
    • Obi-wan  

      Hlavně jezdit…:-)

      0 0
    • WASP  

      nejlepší to bude vrazit do klik. řetězovka je stejně spotřební zboží. takový lx budou lehčí,tužší, maj lepší náběhy na řetěz, osa je integrovaná.

      0 0
      • WASP  

        i řetěz je dobrý dát novej, aby starej neničil nový zuby

        0 0
    • Martinkaa  

      Image je na nic ;-). Vymen jen veci, ktere nefungujou a penize utrat radeji za peknou dovolenou ;-)

      0 0
    • Extremist  

      Bych asi zacal tunit sebe. Muzes mit bika jakeho chces ,ale pokud to nemas v nohach, tak to bude vzdy tuzing! :-)

      0 0
      • HockeyBiker  

        Sebe tunim…a je to zadarmo:-D akorat ta vaha…asi do sebe budu muset nafoukat helium, abych byl lehci…

        0 0
        • hribik A1  

          tak neviem, ked do seba nafukas helium, celkovou hmotnostou budes stejne akurat tazsi, lebo budes vazit seba + to helium. akurat kedtak mozes mat vacsi objem, a tym padom relativne mensiu hmotnost vo vztahu k objemu a popripade si zalietat, ale hmotnost ako taku tym stejne neznizis :-)

          0 0
          • HockeyBiker  

            Ale to helium te nadlehci…:-D

            0 0
            • hribik A1  

              nadlahci – zalietas si a budes mat daleko na pedale. ale hmotnost mat mensiu nebudes :-)

              0 0
              • HockeyBiker  

                Fyzika mi nikdy nesla:-D

                0 0
                • Pavel  

                  Krwa… Jsem „omylem“ před chvílí vlezl na váhu. Ta potvora si mne vůbec neváží! Zatracené Vánoce u maminky… :-)

                  0 0
                  • hribik A1  

                    a ja som uz na ziadnu vahu nevliezol (davam si bacha na to aby ani omylom) aspon rok a som spokojny :-)

                    alebo treba vyse jazdit, napriklad na kopce nad „perverziu“. jednak su dostatocne daleko a jednak dostatocne vysoke, takze potom to vianocne obzerstvo prehrava na celej ciare

                    0 0
    • Evilcleaner  

      nemám kelly's rád ale v tomhle případě je ten co máš ty mnohem lepší než tento giant.. jestli tolik trváš na tomto rámu tak vem díly z kellyho a přeskládej to. jinak je ale podle mě nesmyslné do toho investovat… všechno má jistou přibližně stejnou úroveň, když koupíš nové kliky, můžeš i novou přehazku, řazení, smyk… tímto bys do toho investoval nechutné množství peněz.

      0 0
      • HockeyBiker  

        Tak to asi spíš vidim na to že pojedu se slečnou do španělska:-D nebo to vrazim do penez na autak…i když v létě na kole všude:)

        0 0
    • honza.biker  

      Trochu bych pridal a vymenil kola i kliky… ty kliky jsou strasny – mel jsem je – vymenil jsem je za obyc truvativ 5D na 4hranu a i ty byly o hooodne tuzsi…

      0 0
    • ddd - andy  

      Rohy pryc! (nebo rovny klacky) vlajdy s rohama jsou proste desny.. sundat tu vec na retez, kde je napsano Kellys. Cerny zdrhovaci pasky na vidli. XT kliky s dutou osou. atd atd. :-)

      0 0
      • mastihuba  

        Vlajdy, který jsou 10cm pod sedlem tam nepatří. Takže ta varianta s odmontováním rohů odpadá. :)

        0 0
    • petrun  

      Nebudu radit co máš dělat, napíšu co bych udělal já. Horáky máš slušný, nechal bych je jak jsou a začal bych šetřit na žiletku.

      0 0
      • HockeyBiker  

        Nevim jestli by me to bavilo, jezdim horsky hlavne kuli prirode…a mozna taky trochu kuli adrenalinu:-D Mozna nekdy v budoucnu…peníze zatim vydelavam jen takový nepatrný a ztoho este velkou cast utratim za nezbytne. Mam doma spinningovy kolo este a to mi k tomu zatim staci. Kdybych byl profík nebo závodník tak to bude asi neco jinyho.

        0 0
        • hribik A1  

          zrovna teho adrenalinu je mozno viac na ceste nez v tom lese…

          0 0
          • HockeyBiker  

            To jo hlavne kdyz te predjizdi zhulenej typek s vytunenym golfem a pul kilometru sirokyma naraznikama :-D to je pak adrenalin, kdyz tretrama brousis svodidla…

            0 0
            • hribik A1  

              niektori autobusaci tiez nemaju chybu

              0 0
              • HockeyBiker  

                Treba cyklisty pohybujici se po takove rychlostní silnici č. 6 vedoucí z Chebu do Prahy nazyvam ja dobrovolnymy darci organu…:-) A vubec na silnicich kde jezdí TIRACI…

                0 0
                • hribik A1  

                  na rychlostnych komunikaciach je to snad zakazane, nie? co sa tyka ostatnych ciest 1. triedy, tam je problem to ze nasa cestna siet je taka, ze na mnohe miesta sa nedostanes po ceste nijakym inym sposobom nez aby si ich miestami pouzival. v mnohych udoliach je len tato cesta a uz ziadna dalsia, na hlavne cesty sa napajaju vsetky ostatne a ich spojenie, ako aj spojenie vidlakovov s mestami casto neni mozne bez toho aby si po takych isiel. nebezpecne su tie z nich, kde chybaju siroke postranne pruhy

                  0 0
                  • Rychlej turista  

                    Je to obyčejná úzká silnice, akorát že přeplněná.

                    0 0
                    • HockeyBiker  

                      Nenazyval bych to ani silnici…ted ji sice postupne davaj do poradku, ale uz jen to ze kazdej tejden je mezi sokolovem a varama jedna ci vice dost blbejch bouracek mi rika na kole tam nejezdit!

                      0 0
        • petrun  

          Pokud nejsi závodník tak za ty prachy kup raději nějaký cyklozájezd. Tohle se dalo loni pořídit za 7000,– www.vysokohorskesporty.cz/…Provance.htm Ty kola jsou v pohodě a tuning zatím nepotřebujou.

          0 0
    • pelhrimov  

      Srdce, plíce, svalové buňky a nervový systém, je nejlepší tunit.

      0 0
    • coffield  

      Máš bajka na tunění nebo na ježdění? :-) Jestli máš taky toho Kellyse pro osobní využití, tak bych ty peníze dal třeba na nějaké ježdění. Pivko, ubytování, jídlo, doprava… to něco stojí, zvláště třeba na horách. S výjimkou XT brzd jsem „tunil“ vždycky, až když něco odešlo a nelituji toho.

      0 0
      • HockeyBiker  

        Mam okolo domova stovky kilometru krasnych cyklostezek…:) hned za barakem…a penize na pivko ty se dycky hodí to máš pravdu:-D:-D:-D děla mi to velkou čáru přes rozpočet…ale pořád je to eště skoro nejlevnější pití…a taky nejlepší:)

        0 0
    • dancing dog  

      už to tu bylo- nerozptyloval bych se diskutabilně smysluplným tuněním něčeho, co je v pohodě a šetřil bych na celopéro..pře­devčirem sem si mohl pujči jednoho Trance a utvrdilo mě to v tom, že HT se prostě na fulla vytunit nedá, sice jen 5km v hrozný kose, ale nádhera…

      0 0
      • HockeyBiker  

        Tak jasny no…HTecka jdou pomalu ale jiste do riti…

        0 0
        • roud  

          Ale prdek…

          0 0
        • dancing dog  

          To bych netvrdil..jsou lidi, co u nich zůstanou až do smrti či světa skonání..a chápu je…zvláště chrti a ultrachrti nebo prostě konzervativci­..kdbych nestárnul a kdyby se mi nezačala ozývat záda, taky bych tak neprahnul po fullu…ale když se už tedka vleču na pohodu, proč si to cyklotoulání eště víc nezpřijemnit třeba za cenu eště dalšího zpomalení, který ale mám naštěstí totálně u pr.ele? .-)

          0 0
          • vladaza  

            taky mi jdou podobný úvahy hlavou šedivou, škoda, že u nás není moc běžné, aby si člověk celopérko půjčil na pár dní / někde testovačka k mání je, ale třeba je velký rám nebo model, který člověk nechce atd./ – výsledek je, že se držím nostalgicky HT, které , už z principu, zklamat snad ani nemůže

            0 0
            • dancing dog  

              jojo, to je taky 1 příklad kategorie HT se držičů.. myslím, že HT jen tak nevymře…

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.