Neco jsem si tady procet ale jsou vesmes ruzne rady a i kopu mrtvych linku. Chtel bych to jen do prace po meste. Je neco realneho ale ne zas za 40 klacku…
Neco jsem si tady procet ale jsou vesmes ruzne rady a i kopu mrtvych linku. Chtel bych to jen do prace po meste. Je neco realneho ale ne zas za 40 klacku…
Ty rady platí pořád, je dobře že chápeš, že za 40 tis. kolo na tak těžkého jezdce nepořídíš.
:-)))
Za 40 je obecně problém sehnat jakýkoliv kvalitní kolo pro velkého člověka natož pro takovou zátěž. Viz třeba problém České Pošty s koly pro doručování. Levnější, jednodušší, těžší kolo nerovná se automaticky humpolácký co víc vydrží.
Tahle zátěž je garantovaná u cargo kol a expedičních kol a ty do 40 opravdu moc nejsou. Počítám s DPH a CLO. Cargo kolo by mohlo být ne elektro a tvz semi někdy označovaný za rodinný většinou končí na těch 170 –190kg. Ale spíš počítat s 80 000,– než s 40 000,– .
Já bych to neviděl tak komplikovaně. Máš nějaký limit, tak si do něj kup kolo, ale nezapomeň počítat s tím, že budeš mít výdaje za servis (hlavně centrování kol) a případnou výměnu opotřebených kompomentů. Nejsi první ani poslední „drobek“ na kole, tak bych z toho nedělal vědu :)
bohužel opakovaně se tu střetáváme stím že ti lidé tohle odmítají a myslí že koupí kolo a čtvrt století mají zase vystaráno.
s ohledem na to, že kupuje kolo na popojíždění po městě, není to úplně špatný předpoklad.
Šel byl ho nějakého AM kola typu Quayron Spyro, prodal z něj teleskopickou sedlovku a dal hladký gumy. Pokud to vydrží skákání v terénu tak to dá i asfalt. Je jasný že se k tomu budeš muset chovat v rukavičkách.
zeptal jsem se copilota a ten doporučil výhradně elektrokola.
Co Decathlon? https://www.decathlon.cz/…_/R-p-332407?…
Nosnost 170kg. Na ježdění po městě by to mohlo stačit. Ale počítal bych s častým servisem.
Nosnost sice uvádí 170kg, ALE jenom 28 drátů v kolech a teda přísný lehký převod 36/46.
Drátů uvádějí 36, ale ráfky na 28, rozdíl asi budou náhradní, co se musí vozit s sebou (jsou tam obyčejné galvanizované).
Tak na obrázku je jich 36, tak už jen ty převody. :)
To by vyřešil menší převodník (pokud se dá sehnat:-))
Anebo nejezdit do kopců… jestli je z Olmiku, tak tam je to placatý dost.
To by neměl být problém