Zdar, máte někdo prosím zkušenosti s kotouči a destičkami Galfer ?
Zdar, máte někdo prosím zkušenosti s kotouči a destičkami Galfer ?
Ano
@Krabica… A jaké jsou jsou tvé zkušenosti, jsou tak dobré jak uvádí eshopy? …Můžeš je srovna třeba s jinými deskami, kotouči – shimano/sram.. Popřípadě jakou verzi jsi použil těch destiček? Díky za odpověď.
Používám základní verzi destiček, brzdí to lépe než Shimano, ale oproti Shimanům s chladičem je výdrž destiček nižší, ale taky to může být Galfer kotoučo, které by mohly žrát víc destičky… Výdrž kotoučů bude určitě vyšší, než IceTech Shimana. Každopádně kombo Galfer brzdí lépe než Shimano IceTech.
Jezdím galfer na předku . Jde o plovoucí verzi 203mm no po 500 km plaval tak že jsem plašil zvěř 5 km do předu . Vyřešeno klepnutím na nýty zatím drží . Desky základní zhruba 700 km a je po nich . Na zadku vozím 203 obyč avid a syntr desky výdrž desek jednou taková brzdný výkon stejný . Před galferem jsem tam měl shimano 203 mm ice . Podle mně v nich žádný rozdíl není krom větší životností v prospěch galfer oproti ice shimano .
Díky za podrobný popis. Abych to pochopil správně.. máš vyzkoušeno, že Shimano icetech s organic destičkami vydrží méně než Galfer se základní směsí? Chci je právě na brzdy XT M785 na místo kotoučů Icetech s organic deskama.
Predni zee deska nejaka aligator (asi organika uz nevim) kotouc galfer 203 mm ne plovouci.
Zadni zee deska shimano metalic s chladicem kotouc 180 mm taky normalni.
Rozdil poznavam, davkovani je lepsi pri delsi sjezdu. Podle me je celkovej projev stabilnejsi v tehle kombinaci. Proti ice kotoucum co jsem vozil na stejnych brzdach a stejnym deskach jsem spokojenejsi. Hlavne ta kombinace metalicka deska galfer kotouc se mi libi. Odjel jsem s tim saalbach 4dny naklesano 150 km a desky mam doted a to jsem jel uz s jetejma deskama. Takze vydrz velmi pekna. Loni jsme tam uvaril zadni ice tech a letos jsme byl s vykonem mnohem spolojenejsi.
@Sistematicx.. Díky za info…zajímavá zkušenost.. vyzkouším tuto kombinaci na brzdách XT-785 :-)
Máte někdo zkušenost z verzí destiček PRO? Chtěl bych PRO na přední kolo kotouč XT 86 a na zadní verzi standart.
Verze PRO jsou sintry?
2 sezony jezdím kombinaci desek Pro a 180mm kotoučů, super účinnost, výdrž tak 700 km
Jaký jsou plz ty Galfer desky a kotouče v porovnání s IceTech kotoučema a sintr deskama Shimano, if víš?
Dík
Shimana osobně neznám, nepoužívám je
if víš??? to je zvrhlý
Vozil jsem je na Epicu (180/160).
Myslím, že to byl kotouč galfer road, a destičky organický.
Za morka byly docela slyšet.
Brzdily asi líp než Shimana (xt + icetech), takový jedovatější. Ale pak mi přišlo, že se docela rychle utavily ve sjezdu (a to nejsem žádnej technik..no možná právě proto:))
Taky mám dojem, že se mi víc ty Galfery kroutily…
Teď mám xt metalický desky + icetech koutouče a asi na nich nejký čas zůstanu. Sedí mi ten lineární nástup a že jsou pořád stejné i v technice dolů…
Chybu s nima neuděláš. Ale ten pocit si podle mě musíš vyzkoušet sám,
Presne, linearni chod i dolu, „nemeknou“…
Vozil jsem Galfer fix kotouče 180 mm a při rychlé jízdě zvonily, jakoby redukce je nedokázala pevně utáhnout, ale byly na krev, a tak mě to sralo, že jsem je vyměnil za centerlock Shimano SLX a je ticho. Brzdný projev je podobný. Výdrž kotoučů je ale nadmíru dobrá…
Možná to fakt bylo tou redukcí, mám je na 6 šroubů a žádné kroucení se nekoná, ale mám teda vepředu 203mm.
Asi jo, taky si to myslím.
Ahoj jsou lepší destičky od Galfera nebo SwissStop? Jde mi o co nejostřejší nástup. Životnost ani vadnutí neřeším (nejezdím dlouhé sjezdy)
Galfer STANDARD (černé) byly kousavější než origo SRAM organiky (brzda: Guide RSC, kotouč: centerline).
Za mě galfer jak zelené tak černě bida. Zelené úplně za tu cenu
Takže lepší testnout swissstop?
to se ptáš toho prvého :D
Ok je tu někdo kdo měl SwissStopy a Galfery? Aby to porovnal?
Já, na jednom kole, XC fullu, vpředu SwissStop, vzadu černé Galfer.
SwissStop jsou progresivnější, dříve se zakusují, Galfer už jsem z kola sundal a vyměnil za organiky Shimano.
Díky a jakou verzi SS jsi měl?
Klasická verze, přesně teď nepovím.
Žlutá nebo zelená?
Zelený desky od Galfera jsou ostřejší než SwissStop. Brzdí fakt dobře. Životnost prý není nic moc, ale to je mi upřímně jedno. SwissStop jezdím na gravelu k plné spokojenosti včetně kotoučů. Na horáku to nestačilo. Brzdy mám Shimano 500 a až Galfer to trošku rozbrzdil. Mám na horáku od Galferu i kotouče.
Měl jsem zelené Galfery, absolvoval jsem s nimi jeden XC závod v bouřce dlouhý cca hodinu a čtvrt, bláto všude a destičky šly do kytek, na zadku zůstal jenom kov a to byly skoro nové, jeté tak 100km. Za mě Galfery už ne.
Přesně, brzdily o dost líp jak sintry nebo organiky shimano, ale byly hned pryč. Brzdy M9100
Zatím jsem dal dvakrát bikepark a jsou jako nové. Asi moc brzdíte? :-)
To si hoši musíte projet stejnou lajnu v BP, abyste mohli srovnávat ;-) … Někdo jezdí flow někdo sjezd, to má pak taky markantní vliv na životnost desek.
Vozíte někdo na silnici kombinaci galfer galfer jak dlouho vám dají desky fotka po jedné jízdě to je tak na tři dny ne
No z fotky vidim pouze to, ze nemas spravne serizeny trmen a pistky ti nechodi stejne. Proto je jedna desticka vic opotrebovana.
To je jiná pro porovnání jestli víc žral nový kotouč uvidím
Ahoj, ma nekdo zkusenost s kotouci Galfer 140mm road na silnici?
Premyslim o vymene za ultegra kotouce kvuli vaze.
Tak jestli je to dobry napad. Jestli se nejak nekrouti nebo nejsou spatny. Diky
Vetsinou tu jsou zkusenosti s 180/203 ve sjezdech. V te velikosti 140mm na silnici je to precejen jine..
Teď asi 300km a sedí kde má po sjezdu neškrtá není jak dura ace který se stáhne ke středu a škrtá to byl také důvod proč jsem do nich šel a uvařit se mi je zatím nepovedlo mám 140mm
Takze s dura ace spatna zkusenost? Za ty penize by mohly byt alespon funkcni
Vsechny IceTech kotouce maji slabinu v te hlinikove vrstve. Hlinik ma vetsi roztaznost nez ocel = vice se krouti.
Dura brzdí super ale vadí mi jak se chovají na biku xtr to samé kdyby se to kroutilo ale ono to vždy uhne o chlup ke středu po celé ploše chovají se všechny stejně
U galferu dobrzdím kopec mrknu na třmen a kotouč je krásně mezi deskama u dury zabrzdím a je kotouč opřený o vnitřní desku skoro by to nebylo slyšet většinou ale vím to a to mi stačí
Jojo, na biku stejná zkušenost se 200 i 180mm kotouči, ale tam je člověk na nějaký zvuky víc imunní, na silničce bych to nedal.
Mě zrovna Galfer road 160 v rychlosti cinkal..tak používám Shimano s unašečem.Asi je teda ještě vyzkouším
ony ty kotouče s Al unašečem se holt při brždění ohýbají ke kolu, celonerez (jako třeba ten galfer) to nedělají. Popisoval jsem to zde. https://www.bike-forum.cz/…ve-kotouce-3#…
Jo o Centerline jsem to slyšel, že jsou na tohle dobrý, chystal jsem se je příště koupit.
Srovnání s Galfer by mě zajímalo
CL s unašečem mi tohle nedělaly (ale pocitově zas hůř brzdily), osobně se zas v dalším kole vrátím k Hope i za cenu adaptéru a lehce vyšší hmotnosti.
Ještě jsem začal používat destičky s chlazenim a jedinej výsledek je, že to žebrování je furt zacpaný bahnem…pak tam ten vzduch asi moc neproudí :-)
jezdiš moc pomalu:D
A co Centerline? Mám je na bajku a zatím nikdy mi nezačaly škrtat.
A máš jaké centerline? Celonerez nebo s hliníkovým unašečem? Ty celonerezové neškrkají.
Celonerezové se zaoblenýma hranama
Teď se mi povedlo na silnici promoknout a galfer +modré desky se chová za mokra super proti tomu shimano na předku samé pazvuky a nechtělo se mu moc brzdit.
Na biku jsem na závodech prolil hned druhý den a tam mám galfer+červené desky v bahnu mokru super na předku shimano si jen čuchlo k bahnu vodě a byl jsem slyšet na celý les
Na druhou stranu zas tak stopro super taky nebudou nijak nehází ale mezi deskami je místy vidět že jde mírně šikmo to mi dělají oba po obvodu rovný ale víc ke středu mírně vlnka
Tak čerstvá zkušenost – kotouče Galfer 203 mm jako v zakládajícími příspěvku, desky Galfer e-bike za nekřesťanských asi 620 Kč. Tichý to nebylo a hlavně, po měsíci a půl byly desky vzadu na vyhození! Mohl jsem najezdit 800, spíš tak 500 km. Skoro všecko v lese, ale jezdím z kopce celkem tužku a kromě jednoho dne na Pekláku to byly spíš výlety na sever od Brna s pohodovýma trailíkama. Vychází mi to na asi desetkrát horší poměr cena/výdrž než s prachobyčejnýma deskama XON. Brzdnej účinek jsem vnímal plus minus stejnej a s XONama je to kromě fakt hodně mokra navíc tichý.
Na jakych brzdach jsi to mel? Take je tu mam a chtel jsem je nasadit na ctyrpistkove shimana misto origos metal desek. Jelikoz vazim 2× tolik co ty, tak doufam, ze je po 300km nebudu vyhazovat :-).
Mám je Shimanech a vážím dost, a tento rok mám vzadu už druhé vpředu zatím první, je pravda že mizí trochu rychleji než by se mi líbilo, ale brzdí pěkně, trochu slyšet jsou. (origo metal byli mega hlučný)
SLX-M7100.
Pred tema e-bike jsem zkousel verzi advanced a taky mizerie. Galfer za me: kotouce ano, desky ne.
mám galfer všude jak kotouče tak desky na silnici modré rychle mizí ale jak sprchne nejde to srovnat s uřvaným shimanem to budu raději měnit častěji a nechám galfer
na biku mám červené advanced brzdí rozhodně líp jak origo sh organiky trochu si písknou ale v mokru bahnu proti shimanu klid také u nich zůstanu
na každém kole byla nejdřív jedna brzda na zkoušku porovnání bylo i různá křížení
Galfery jsou hodně náchylné na správné zajetí. Když nejsou dobře zajeté tak nijak extra nebrzdí. A kvílí.
Jsem na tom stejne. Desky galfer e-bike (myslim ze nejakou fialovou barvu mela krabička).
Odjezdeny 4 bike parky (Peklak, Koprivna, Klinovec (7 jizd, ten byl teda za mokra), Kouty. Desky muzu vyhodit, ta vydrz je uplne k prdu. Mel jsem za to ze červeny vydrzej nejmin a tyhle fialove e-bike budou na pul sezony alespon.
U shimano metalic s chladicem H03C dam skoro celou sezonu.
Mám to samé na fullu, galfer 203 + fialové destičky. Předtím tam byly černé, které mě moc nepřesvědčily. Jak dlouho na kole byly nevím, koupila jsem ho už s nimi. Tyhle fialové jsou o dost ostřejší řekla bych, ale občas jsou slyšet. Ta krátká životnost, tos mě moc nepotěšil, výrobce tvrdí, že vydrží. Jezdím dlouhé sjezdy, tak mě zajímá přehřívání a to je vpoho. V bordelu potřebuju jít občas až skoro do zastavení, to je taky slušné imho. Ale je teda fakt, že nemám sto kilo.. Oproti shimanu xt8100, co mám na ht, rozhodně lepší výkon. Ale to je zase dvoupístek, tak se to asi moc srovnávat nedá.
Fialový vydrží víc než obyčejný černý. Ale furt méně než Shimano sintr.
Ahoj, pořídil jsem nové kotouče Galfer, neplovouci, 160 a 180. Třmeny jsou M7100, a nedaří se mi to srovnat tak aby neskrtaly. Chápu že ty kotouče mají větší šířku ale viditelně je křivy, přibližuje se v určitém místě k jedné desce a skrtá. Šrouby jsem utahoval postupně.
Otázka je jestli si to nějak teplem sedne nebo je mám vrátit, když jsou nové.
Díky
Máte někdo srovnání černých standard destiček Galfer a modrých Road? Má smysl nemalý příplatek za Road verzi?
Vyzkoušel už někdo ten kotouč Galfer Shark?
https://galfer.eu/…ng-concepts/
Marketingový cancy jsou jedna věc, první pohled druhá věc a realita často úplně jiná. Galfer Wave (taky ne úplně levný) mě řvaním se snad všema trochu odolnějšíma deskama zklamaly a tady při investici kolem 2500 Kč za jeden kotouč ve 203 mm bych si to potřeboval sakra rozmyslet. Je to výrazně dražší třeba i než Trickstuff Dachle UL.
Asi jedinej kdo o nich napsal nejaky info.
No jo, urcite budou vyborny, ale 100 Euro za kus je mimo realitu. Jinym dizajnem snad odstranili nevyhodu starsiho provedeni, rychle projeti kotoucu ve stredni casti brzdne plochy.
Hele chtel nejaky info…ja nevim kdo dalsi uz si to koupil…
Protocycles hlasil ze 8.8 naskladnili prvni kousky. Tak nejaky info o vydrzi bude tak na konci sezony.
Davidovi (TH) to bohužel nevěřím. Nic proti, známe se dlouho i jinak, ale když si teď pustím třeba jeho video o destičkách Galfer nebo třeba recenzi Trance 29, tak se to naprosto neslučuje s mýma následnýma dlouhodobýma zkušenostma z vlastní praxe.
Tak fialove desky Galfer byl pro me tezkej provar a fail. Za tu cenu to byl hroznej krok vedle. Dat 600 kc za desiy co jsem mel tri vikendy…
Shimano H03C metalic mam tak na 3 mesice.
Ale treba ty galfer kotouce stare mam rad. Jo probrzdili se mi sice taky. Zadni jsem mel od roku 2017, predni 2018. A ten zadni mi diky tomu probrzdeni sejmul docela rychle desky nez jsem si toho vsimnul.
Mně z obrázku přijde že mají oproti jiným stále nerovnoměrně rozložený design brzdné plochy a tak se budou nerovnoměrně sjíždět…
2.5k za obyčejný kotouč? To je teda slušný nátěr, nedal bych za to víc než 1k.
Vypadá to, že za ty malý dírky si výrobci obecně nechávají dost zaplatit. Třeba tenhle Brakestuff stojí taky 85 EUR https://brake-stuff.de/…o-compatibel (pár EUR dolů asi za chybějící žraločí ploutvičky :-))
Aha, tak oprava, 85 éček za 160, 115 EUR za 203 s tloušťkou 2,15 mm.
Jako ty ceny neodpovídají výrobním nákladům.
Kdybych si ho nakreslil v CADu a pak nechal vypálit na laseru, tak mne to bude stát tak do 500Kč za kus včetně matroše. Jednu dobu jsem nad tím uvažoval si pokusně vypálit pár Centerline kotoučů, ale nějak nebyl čas se s tím hrát. :-D
… cena neodpovida vyrobnim nakladum :-D
Zase se nam tady roji ty socialisticke vyroky :-D
Jezis marja. Ja to tusil, ze se toho nekdo chytne a bude to pitvat. Jak mali.
Jde o nepomer mezi vyrobni cenou a prodejni cenou. Zkratka masti si nehorazne kapsu vlastne za kus plechu. Ale kdyz to nekdo koupi, jeho vec.
Byl jsem az donedavna nekritickym obdivovatelem desek a kotoucu Galfer. Kotouce 203, desky fialovy, brzdy SRAM Code. Zivotnost tragicka. Zmenil jsem oboji.
No já nějak nevím, na 100E za kotouč su asi už starej a na mou šontačku si vystačím s něčím obyčejnějším…-)
100€ za kotouč je fakt úlet, stačí se poohlédnout po jiné značce. Já používám druhou sezónu Formula kotouče, který stojí kolem 600,– s originál shimano sintr deskama a funguje to na jedničku. Za podobnou cenu jsou kotouče od Magury, který jsou prý taky dobrý, ale nemám osobně vyzkoušeno.
Magura super, formule jsem měl nejkrivejsi kotouce ever, ty opravdu nikdy víc (ten jejich poslední model Cura, ty predtim byly údajně dobrý, i proto jsem do nich šel)
No já mám právě ty poslední a nemůžu si je vynachválit, mám 4ks 203mm verzí na dvou sadách kol. Jsou rovný a ten materiál je mnohem tužší než Shimano ice tech. Občas je samozřejmě rovnám, ale to spíš, že se mechanicky ohnou při přepravě nebo dostanou ránu při jízdě. Opotřebení taky parádní, po dvou sezónách na enduru a tak třech sadách destiček na rok není cítit hrana
A ta chvála na kotouče Magura platí pro model Storm, nebo MDR-C? (nebo oba?)
Slyšel jsem to o Storm
No, měl jsem 2×203mm a velký špatný, rovnani po každý vyjizdce.
Zlatý shitmano, sram centrline a Hope
I stare Shimano kotouce jsou pevnejsi nez Ice Tech… Proc asi?
Je mi to jasný proč
Jako XTR kotouce – pred Ice Tech jsem nesjel. Ice Tech XTR jo.
Když jsem tady na to narazil, musím se taky vyjádřit k těm CURA kotoučům… Mám 203 + 180, vozím je asi už rok a půl, třetí desky a jsou super! Brzdí, nevibrují, neutavil jsem je, jsou tuhý, rovný, nepozoruji extrémní nerovnoměrné sjíždění, byly k nim super šrouby. Ale mám možnost srovnání jen se Shimanama SLX, XT a další nižší řady, plus nějaké levné… Dražší kotouče jsem nikdy nezkoušel, celkově vzato jsou Formule CURY v dané cenové relaci super, nemám potřebu měnit… A to brzdy celkem řeším:-)
Tak to asi jen mě přišly křivý jak košile ve větru :-))) levný a pěkný šrouby k nim jsou, to zas jo.
Mam celkem 4 stejny Formuly. Jeden sem rovnal a tri byly rovny. Je to jak se italskem inzenyrum zadarilo. Akorat nevim, jak muzou brousit krivej kotouc, asi maj hodne silnou magnetku :-)
Teď jsem objednal i na prdel 203mm, ať si šetřím síly na ruce :-) Tak dám vědět, jestli se točí rovně.:-)
pro mě nemusíš, já už si je rozhodněnikdy nekoupím :-))
Mels asi smulu. Ja ze ctyrech stejnych kotoucu 203 mm mel tri uplne rovne a jeden jsem rovnal jen nepatrne. Spokojenost.
Jj asi ano :) každopádně jsem po zkušenostech Fanda nového trendu tlustsich kotoucu 2mm+
Jaký 2mm+ kotouče doporučuješ?
Už delší dobu jezdím Sram HS2 – spokojený a daji se koupit za fajn kacky. 200/200 P/Z
Ten jsem nasadil asi tri tydny zpatky. Hodne prekvapil. Kombinace zee třmen, saint páka, deska nejaka max1 asi metalica. Vozim zatim na predni. Premyslim jestli chci utratit dalsich 800kč a koupit ho i na zadni.
Na ty jsem koukal, vypadaj pěkně, tak možná příště.:-) Holt bych musel kupovat trochu menší redukce. Líbí se mi i ty nové Magury MDR-P, ale tam už ta cena je vyšší…
Ty Formuly maj 1,9 mm, ale chapu, ze nekomu nevyhovuji.
To pisou, ale skutecne mnou namerene tloustky mikrometrem byly 1,92 a 1,93 mm u novych kotoucu.To podle toho, jak se to chlapcum z Italie podarilo obrousit. Mam 4 ks tech kotoucu, u vsech byly tyhle tloustky. Zadny nebyl pod 1,92 mm.
slušný :-D
Přesně tak… Ona Formula ofiko neuvádí tloušťku kotouče, tak každej na stránkách uvádí jiné nesmysly… Někde píšou 1,8, někde 2,0, třebas zrovna na R2, někde 1,95. Dnes dorazí novej 203mm, tak přeměřím ;-)
Heh, tak kotouč dorazil a koukám jako puk :-D Už v ruce se zdá nějakej masivní, na paprsku napsáno „min 2,0mm“, na starých bylo napsáno "min 1,75mm, tak jej jdu přeměřit a zjišťuji tloušťku 2,25mm:-D Teď si říkám, kam ten silnější lupnu? Logicky mě napadá předek, ale co tak pozoruju, dycky jako první sjedu zadní desky :-)
Ty jo, tak jeste pridali. Hezky, jeste pak napis, jak byly rovny nebo smajdaly.
Jop, dneska jej tam nahodím.:-) Jinak, nevím, jestli tyhle dvě varianty fungují vedle sebe, nebo jde o novější produkt, který nahrazuje předchozí. EAN a MPN kódy na balení jsou shodné u obou verzí 203mm, ale pak na samotném kotouči s nominální šířkou 1,95mm je označení FD54057–00 a na silnějším 2,25mm FD54066–00.
Italové :-))))
Asi tak..:-D Ale auta maj hezký! :-D
Spoustu věcí mají hezký, i super fungujou když fungujou :-)))
Hope, TRP
Spokojenost s obojim
Hope ale nejsou plovoucí, nebo blbě hledám ?
nene, hledáš správně, jsou to tyto: https://www.hopetech.com/…-23mm-rotor/
pak až vented a ty jsou tuším 3mm
To jsem si nevsiml, ze je podminka.
Nepouzivam plovouci ani u TRP. Takze oboje z jednoho kusu.
nebyla to podmínka, jen dotaz :-)
Vozím Maguru MDR-P a taky jsem spoko.
Zrovna ty jsem dneska objednal. Jsem zvedavej.
Ja pridám svoju skúsenosť.
Mal som brzdy SRAM Guide G2 R… kto ich pozná vie že to nebrzdí kto vie ako. Na nejaké ľahšie použitie OK, ale v bikeparkovom prostredí a hlavne na prudších kopcoch bieda. Nechcel som hneď kupovať Shimano brzdy, tak ma napadlo že skúsim nové platne aj kotúče. Niekde na pinkbike fóre som sa dočítal o výbornej kombinácii pre slabšie brzdy. Zelené galfer platne (v mojom prípade FD459 pro) a kotúče Shimano ice tech (ja som mal SM-RT86).
Výsledok bol taký že nakoniec som brzdy nemenil. Zelené Galferky plnili funkciu naozaj super, akurát sa trochu rýchlejšie drali. Vydržali cca sezónu (pre mňa 8–9mesiacov, 1500km, traily, bikeparky, lokálne enduro závody) a Shimanové IceTech kotúče boli pri použití týchto platní opotrebované primerane.
Čo sa týka hlučnosti, pri prebrzďovaní a vysokých teplotách pískali ale nestrácali brzdný účinok. Brzdnú silu limitovala akurát konštrukcia samotnej brzdy. Ale to veľmi dobre vieme. V mokrom prostredí boli brzdy až prekvapivo tiché a na účinnosti taktiež nestratili.
Takže za mňa Galfer = Kvalita a určite odporúčam.
Na Sram Code jsem dopredu nahodil cerveny desky namisto originalu, a jsem spokojenej. Brzdeni je vic konzistentni a zmizel neprijemnej „šmatlavej“ zvuk. Prehrejvani jsem nepozoroval. Zatim maj asi 650km,a prevazne traily a BP a jsou tak v pulce, mozna jeste min ojety. Za me dobry. Ted jsem vzal na zkousku jedny cerny a jedny fialovy, a uvidim.
Ja nasadil Formula Cura 203 a oba byly rovny, nemusel jsem rovnat. Akorat jeden mel tloustku 1.92 a druhy 1.93. To asi podle toho, jak to Italove obrousili. Zabeh byl delsi nez u Galferu, ale ted to brzdi srovnatelne. Pouzivam kombinaci – jedna deska sintr, jedna deska organika, vpredu i vzadu.
V jednom trmenu organika i sintr?
Jo, používá se tak někdy
Tak tak. Uvaha jednoducha – rychlejsi nastup nez sintr, delsi vydrz nez organika.
No ale bude se to prece sjizdet desne nerovnomerne, takze pak se meni jen organicka strana a sintr zustava?
To me prave napadlo jako prvni.
Ale tak … nic to nestoji, asi to prubnu ze zvedavosti. Obecne organiky mimo Prahu nemusim, v BP se mi to nelibi, bo vadnou.
A ještě co kotouč? Ten musí být na straně sintru víc sjetej, ne? To pak ještě destičky přehazovat stranově?
Muze se to obcas otocit, kdyz jsou desky symetricke. Nebo vymena predek-zadek.
Nebo prodtě příští nasadíš opačně přední a zadní, na 1 desky se kotouč neojede.
Tak tak.
Teď jsem koukal na nový PIVOT SHUTTLE SL TEAM XTR, tam k brzdám XTR použili Galfer kotouče.
Jezdil jsem Galfer kotouc a Shimano sintr desky a velmi se mi to libilo ;). Brzdy Sainty.