Fórum jsem početl ale radu nenašel. Můžete mi někdo doporučit kvalitní černé dráty co nebudou praskat. Ráfek a náboje mám DT Swiss X 1900, kolo je MTB 26"
Vážím kolem 90kg
díky
Fórum jsem početl ale radu nenašel. Můžete mi někdo doporučit kvalitní černé dráty co nebudou praskat. Ráfek a náboje mám DT Swiss X 1900, kolo je MTB 26"
Vážím kolem 90kg
díky
A cos mel ted?
Jaky chces, ztencovany, aero, neztencovany?
Aha, takze asi DT jsi mel, uz mi to docvakloo:)
Na X1900 mám snad 2.0 dráty… :-/ jedině že by je měl málo dotažené by praskly ne.
No koukal jsem k budinovi, tam pisou Competition, bral jsem to jako fakt.
áha, tak to bude asi u jiných roků jiné. M8m asi 2009 či 2010, tyhle mají jiné polepy…
podle netu vozím championy
Jaksi to není tak jednoduché. Záleží kolik chceš utratit.
Taky záleží, za jak dlouho a pod jakou zátěží nemají praskat (co a jak jezdíš).
Ty původní mi začaly praskat po 3 měsících cca 3tis. km, takže něco co fakt vydrží. Cenu přiměřenou drátu, chci kvalitu, né levný šunty.
Standartne jsou tam 2–1,8–2. Vyrobce si moc nevyberes, DT jsou slusny, muzes zkusit Sapim. Za cenu zvyseni vahy, tam muzes dat 2mm, neztencovany.
Zalezi kde ti to zaclo praskat, jak bylo o kola pecovany, zda byl dostatecne dotazeny vyplet, rovnomerne napnuty atd.
podrobnosti vsak neuvadis zadny.
Jinak i levnej drat muze byt kvalitni.
Všechny dráty praskly u náboje na zadním kole. Měl jsem to na přecentrování, ale teď mi to zase začalo házet trochu do stran, tak to nechám přeplést celé.
Kouknu na ty Sapim, díky
Praskalo to na strane kazety, nebo kotouce? Predpokladam, ze u hlavicky.
Zkus to nechat cele preplest u nejakeho slusneho zapletace a melo by to byt OK, pokud uz neni treba koplej rafek a vyplet neni nestejnomerne vypnutej. Tam by se pak projevil nizsi pocet dratu.
Prasklo to u kazety u hlavičky, bo jsem s tím musel letět do servisu, nemám stahovák kazety. Po dopletení a přecentrování to po dalších 3 měsících zase hází, ale dráty zatím další nepraskly.
já se tady vetřu s otázkou,jestli je dobrý nápad zaplétat pro 90 kg bikera kola na xc/am drátmi TR WCS Logic 2–1,6–2. Nějaké zkušenosti, vyplétači?
Drzet to bude, otazka je jak dlouho.
Ty draty v realu nemaji uprostred 1,6, ale spis 1,7mm.
Zapletl jsem timto kola pro pritelkyni, ale ta ma 60kg, takze no problem. Kdyz se na nich semtam projedu, tak mi to nejak mekky neprijde.
za mě s vahou 90kg nesmysl, možná na závodní XC
proč chceš tyhle dráty? navíc jsou jen stříbrné
tak tak
tak cena/hmotnost je asi nejlepší, např. v srovnání s DT competition a myslel jsem, že střed 1,8 nebo de facto 1,7 není takový rozdíl. Stříbrná nevadí, barvičky já moc neřeším, názory jiných na barvičky mého biku zrovna tak .
Zkuste si přepočíst ten rozdíl 0.1mm na plochu průřezu a budete se pohybovat ve dvoumístných procentech :) Věřte, že pro výpočet maximálního zatížení už to pak rozdíl je :)
samozřejmě, spíš šlo o to, že competitiony jsem viděl i na 29-palcových kolech, kde jsou dle mého laického názoru namáhány víc, nebo na kolech s nízkým počtem drátů. Já bych je zapletl 32 na předek, 36 vzadu. No každopádně to vyzkouším a když to bude nahovno, přepletu na dvojky nezeslabované. Cenově to nebude tragedie. P.S. Vykat mi fakt nemusíš, já ti taky nebudu;-)
on je ale papírově 1,6 a ta cena je proč myslíš tak nízká?
upřímně, nevím. Nějaké info, že DT šidí při výrobě pro TR na materiálu nebo technologiích? Revolution má 2–1,5–2, váhově podobný, jen 5× dražší. Kde je rozdíl?
nerozumím na co se ptáš, ale je potřeba si otázku postavit jinak proč je Revolution 5× dražší než WCS?
odpověď taky neznám, jen vím jak se s těma drátama pracuje a proto sem napsal TOHLE
Deklarované parametry jsou stejné, bottico.cz se TR paprsky nechlubí, tak to zkusím a uvidím. Děkuji za pokec.
Takze to vlakno bylo uplne zbytecne.
Já jsem vlákno nezakládal, část, kterou jsem zakládal já,za zbytečnou nepovažuji. Ale jestli má někdo dojem, že jsem ho okradl o čas,tak sorry.
Mas pravdu, to jsem popletl, pardon.
Takze byl uplne zbytecnej ten dotaz, s kterym jsi se prifaril:)
Zkus, stoji par korun, dat tam neco jinyho muzes vzdycky.
dají se nechat nabarvit. Už jsem taky měl kola na černých wcs, kamarád koupil na 4 páry, nechal nabarvit a zapletl
takže jestli to dobře chápu, tak si jezdil i přímo wcs dráty a nedoporučuješ to.
jak píšu dole, na jen trochu vážnější ježdění se moc tenčené kulaté nehodí.
měl jsem přímo wcs – 32drátů 717 ráfek.
dají souhlas, ale ta barva žádná sláva,
Navíc pak přijde o tu výhodu cena výkon :) Nabarvní to a má to dražší a těžší.
jestli se tě smím zeptat, co bys doporučoval? competition/sapim race/ dvojku nezeslabovaný drát? ten wcs je na botticu za 4 kč/kus, tak bych jen nerad dával 3–4-násobek. Děkuji.
nejsem vyplétač, ale pro mých 72kg a XC/AM ježdění kulaté dráty jen do rozměru 2–1,8–2 více tenčené jsem vždycky akorát rozcentrovával, když nějaký ´vytekl´.
Sapim Race.
jj koukám na ně a asi je rozhodnuto. Jenom jsem je našel jen v jednou krámě v Praze, což je dost z ruky :)
Neví někdo kde koupit na JM (Letovice-Brno)?
od kubada…:)
a to je kdo? :)
to být já :D
a je možné u tebe sehnat ty dráty, máš kamenej krám někde? :)
jo, mejl mam v profilu, krám nemám
Velmat.cz? Přímo v Letovicích.
No na webu to nevidím, ale mám to 200m od baráku, tak to mohu zkusit :D ikdyž nabídka z úvodní stránky webu nový katalog 2006 :D
+1
Já jsem si nechal vyplétat kola a použil jsem černé dráty DT Swiss Competition 2. Vážím 85kg a jezdil jsem je rok na HTčku, teď je jezdím už druhý rok, ale už na fullu a zatím žádnej problém, kola jsem jen nechal přes zimu vycentrovat.
Tyhle jsou dostupnější v černé než ty Sapim, váhu máme ± stejnou, tak leda bych měl kolo špatně vypletené už od prodejce
Děkuji za dosavadní rady. Chtěl bych kola konečně finalizovat, takže bych rád konzultoval délku drátů. Parametry: P.náboj SRAM X.9, 32d, Z.náboj NS Coaster Pro, 36d, Ráfky: Mach1 KARMA, trojité křížení. Naházel jsem to do Sapim kalkulátoru,jen nevím zda správně.