• Imroman

    Ahoj, mate tu niekto prosim skusenosti s dusami typu kenda ultra lite, jedna vazi cca 120g alebo s nejakymi inymi lahkymi dusami. Zaujima ma to najma z pohladu vydrze, teda defektov a pod. Pomocou nich sa da celkom dobre usstrit hmotnost na obvode…ale zase ak je to za cenu defektov tak to radsej nie :) Ake su Vase nazory? Dikes

    0 0
    • MlokCZ  

      Na duše se vybodni a jezdi bez duší. Pročti si www.bike-forum.cz/…3/forum.html#…

      Ultra light duše je varianta se kteoru budeš mít defektů nejvíce. Když necháš normální pláště + NoTubes řešení, tak budeš váhově na tom cca stejně jako s ultra light duší a proti defektům lepším než původní těžké duše.

      0 0
      • Marcinka  

        Jo, bez duší. Ale když náhodou píchneš bezdušový plášť..sdělávání, myslím, není dvakrát snadný úkon. Mě fotky, na kterých bylo zachyceno matlání mýdlové pěny po ráfku, nebo matlání nějakým spešl tubeless přípravkem od této nešťastné varianty tedy dostatečně odrazuje. Nechcu přece ztratit duši!

        0 0
        • MlokCZ  

          V tomto případě je v terénu výměna úplně stejná jako u klasiky, prostě vemeš duši a dáš ji tam (vlastně je to ještě snažší, protože nemusíš vyndavat tu původní) a dojedeš s duší. Tady problém rozhodně není.

          0 0
        • Gorgov  

          Je mi jasný, proč někteří zatracujou bezdušovej systém, buď nezávodí, je jim jedno že během vyjížky musí zastavit a měnit duši, anebo o tom vubedc nic nevědi:)

          0 0
        • skier  

          Při defektu bezdušáku je rozdíl akorát v tom,že musíš pořádně zkontrolovat plášť a vytahat trny a hřebíky což tě zdrží max. minutu. Doporučuju v tomto případě nestříhat nehty na krátko :-)) Tu hmotu vyliješ jako mléko, pokud to tam nemáš dva roky.

          0 0
          • MlokCZ  

            To je ale stejné, to musíš udělat při použití duší taky, jinak píchneš znovu.

            0 0
            • skier  

              Jestli jsi si nevšiml,tak píši v množném čísle.

              0 0
              • MlokCZ  

                Tuhle reakci nějak nechápu, asi jsem dneska už nějaký přetažený. Píšeš, že ROZDÍL u bezdušáku v tom, že je třeba zkontrolovat plášť. Na to já reaguju, že žádný rozdíl není, že ta kontrola je nutná i klasiky.

                0 0
                • Gorgov  

                  vytahat trny a hřebíky – ne trn nebo hřebík jako u klasiky:) Taky už sem na to doplatil, na vyjížďce sem říznlu plášť z boku, takže se to nezalepilo a pak při výměně duše sem zapoměl na kontroclu a už když sem to foukal, bylo mi jasný, že sem skončil a volal sem odvoz:)

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    No jasně, i ty co tam mohly být od předtim a tmel (jiná sračka) to zalepila. Dneska se na mě musí už pomalu :-)

                    0 0
                  • skier  

                    Gorgove děkuji:-)

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      No jo, dnes jsem opravdu unavený a nějaký pomalejší, tak snad příště to bude lepší :-)

                      0 0
    • Meesha  

      Vozim Schwalbe XXlight (asi 98g) v Racing Ralphech. Defekty pribyly minimalne. Kdyz necham kolo treba tri-ctyri dny stat, tak je pak potreba parkrat do toho fouknout – trochu to ujde. Jinak zadnej problem.

      0 0
      • McBlacky  

        no a pak se ti stane jako mě že ti při závodě /mě na cca 40km z 200km Salzkammergutu/ praskne duše ve sváhu. duše Contík supersonic. No ale alespon jsem na videu závodu jak opravuju defekt, takže vlastně za tu mediální slávu to stálo :)

        0 0
    • scret  

      vozil jsem par let Rubeny ktery byly v poho,ale ted se asi nejak snizila kvalita nebo co a defektil jsem skoro kazdou vyjizdku:((( ted jsem koupil nejaky Kendy,tak jsem na to zvedavej…

      0 0
      • McBlacky  

        no tak ty kendy jsem jezdil, nerupla mi ani jedna, když jsem je nafouk tak nedělaly boule, ale defekty byly s nima taky -trny, sklo, jednou šutr ale to šlo i s pláštěm.

        jiný XX duše by to nezachránily. normální spíš taky ne

        0 0
    • speedy gonzales  

      vozim 98 gramove…defektu je vic, nekdy me to dokaze vytocit jak svina, ale nakonec je tam stejne vzdycky vratim

      0 0
    • MaPa  

      Maxis Flyweight, bez problémů Schwalbe 120g, bez problémů

      0 0
      • vlk  

        Přesně jak píšeš-ale jen když byly nové.Schvalbe po 1,5 roce začaly podélně trhat-asi jak trochu zteřiví, tak jsou špatné.Maxis ultralight mám zatím asi 3/4 roku a zatím vpohodě.

        0 0
        • vlk  

          sorry: Schwalbe a navíc já měl ty ultralight ty 98g.

          0 0
    • slavekRM  

      Maxxis ultralight – jsem spokojen.

      0 0
    • orca.1  

      Maxxis Ultralight, 109g, žádný problém.(trnem malinovníku píchneš i duši od traktoru, takže je to jedno :)

      0 0
    • Imroman  

      A mal tu uz niekto spominane kenda ultra lite?

      0 0
      • nadrazak 2  

        Já vozím rubeny light 0,6mm a def.moc nemám.Váha cca 108–115g.Na silničku mám koupené maxxis fly weight 52g,ale ještě jsem je netestnul.

        0 0
      • Ifco  

        ja som Kenda UltraLight vozil skoro cely minuly rok (a mam ich aj teraz), a mne sa zda ze defektov dokonca ubudlo (oproti obycajnym). Sice som ich nevazil, ale som s nimi fakt spokojny, a hlavne su cenovo celkom v pohode (oproti inym ultra-lahkym dusiam)

        0 0
      • Phoebe  

        Jezdím je asi 3/4 roku, defekt zatím jeden, cvakl jsem ji. Plášt Nobby Nick. Jinak jsou v pohodě.

        0 0
      • Stax  

        jazdim ich posledne 2 sezony a relativne v poho. defekty len ked sa nekontrolujem na sutroch na rozbitom maratone. podla mna prijatelna alternativa co sa tyka cena/hmotnost

        0 0
    • Imroman  

      Vyzera to tak ze kolko ludi tolko nazorov. Jednemu defektov pribudlo, druhemu ubudlo a pod. Ale asi zalezi aj na tom na aky tlak vozite nahustene plaste, pretoze ak mate nizky, tak sa tie ultrality a pod. lahko cvaknu o rafik…

      0 0
    • Cryzyy  

      jezdim Maxxis Ultralight a nedavno jsem zjistil, ze je mam prestehovane na zimaku, kde funguji paradne :) jinak nachylnejsi na defekty urcite budou… min pryze procvaknes snadneji, nez vic stejne pryze :)

      0 0
      • Imroman  

        No podla mna je rozhodujuci tlak v plastoch. Je podla mna jedno ci to je maxxis, kenda, schwable a ine, ide o to ze maju stenu hrubu 0,6 mm a ked mas manej nahustene tak cvaknes kazdu jedna basen…Alebo sa mylim?

        0 0
        • palkac  

          U mne to plati stopro. Diky prechodu na full se to trochu zlepsilo, ale ne o moc. Takze to vozim hodne nabuseny.. Ale pak to taky jede..

          0 0
    • Vilém  

      Maxxis FlyWeight – no problem Schwalbe typ nevim,kolem 100g – samej defekt, nakonec se rozthla podelne v delce 5cm.

      0 0
    • tulda  

      Využiju tenhle dred… Nevíte kde v praze sehnat duše Bontrager XXX lite? S maxxisem nemam dobrý zkušenosti a švalbe se mi při foukání trhla ve spoji (možná vyjímka, ale..)

      0 0
      • Pebe  

        bontarger duše jsem viděl v Probiku v Průhonicích

        0 0
      • BB  

        včera jsem kupoval v Programcycle ve Finský za 250 Kč. Vozím sice bezdušáky, ale duše potřebuji pro případ defektu. Ty Bontragery jsou tak malý a skladný, že můžu v malém batůžku vozit dvě.

        0 0
      • Rychlej turista  

        Zpočátku jsem jimi byl nadšený, že jsou tak maličké a lehké, ale zjistil jsem, že je to duše na jedno použití. Před závodem nasadit novou a po něm ji zase vyndat a vozit už jenom jako náhradní na dojetí. Čím déle jsem ji v plášti měl, tím častěji jsem defektil. Teda ne klasicky, ale ta duše mi přijde, že se v tom plášti prostě nějak prošoupe. Ale zase se na tom dá ještě kus ujet, protože jsou to pomalé defekty.

        0 0
    • black.horse  

      vím, že jsem to tu někde viděl, jaké máte zkušenosti s Vittoria Latex dušema? konkrétně: trinnity.cz/De­tailPage.asp?DPG=17551

      0 0
      • martt  

        skusenost iba s Michelin latex dusami okolo 60g. Treba ju dofukovat kazdy den (pred kazdou jazdou). Ak ju pichnes, vraj nejde zalepit.

        0 0
        • martt  

          A tu mas nejake data o ich valivom odpore. Na casovky to moze mat zmysel.

          www.biketechreview.com/…ing_rev3.pdf

          0 0
        • black.horse  

          tak dofukování nevadí… Light duše chci dát, ale slyšel jsem, že Latexky by měly být odolnější než klasika… tak proto se ptám…

          0 0
          • McBlacky  

            lempl ji tři roky nepích ani necvak!!! to nechápu. RR, kozmik, trilobit pláště.

            ovšem na BCH mu rupla podélně jakoby ve sváru, akorát :) :) že latexová duše svár nemá… to je ovšem spíše faktor Lempl než standartní závada

            0 0
            • black.horse  

              jinými slovy, měla by být odolnější na defekt než klasická light? Vycházím z toho, že vozím RR a klasik duše a defekty mám minmálně, takže jdu zkusit Light duše… teďka jestli klasiku nebo Latex…

              0 0
              • McBlacky  

                já bych zkusil latex, taky po nich pokukuju, když jsem zavrhl NT. vyšší odolnost proti cvaknutí prej. nedaj se opravit v případě defektu.

                0 0
          • martt  

            My mame dva kusy uz asi pat rokov. Parkrat boli pouzite na pretekoch (casovky do vrchu) vo velmi lahkych plastoch (tiez michelin, vaha nejak 150 gramov). Zatial sme ich neprepichli, takze ani neviem ci a ako sa daju zalepit.

            0 0
    • Pavel100  

      Dva roky jsem jezdil Kenda Ultralight a bez problémů s Maxisem, NN a RR. Teď jezdím Geax Ultralight a taky pohoda www.netbike.cz/select_det.php?… Defekty za poslední 3 roky(asi 15tkm) 1× a 2× procvaknutí duše o ráfek(ale duše šla zalepit bez problémů).

      0 0
      • Pavel100  

        jinak dodám, že procvaknutí bylo na vždy na HT a na zadním kole…no s tlakem 1.9bar co jezdím se někdy stane, ale zase mám pohodlí:)

        0 0
        • rasto  

          to se ale musis nadrit!! :-) ja davam 4,0b. je tedy fakt, ze obcas skacu po sutrech a korenech jako nadmuta koza.

          0 0
          • Pavel100  

            s mojí váhou těsně nad 60kg to jde celkem v klídku:) Díky tomu si taky nemůžu stěžovat na to, že bych prořezal NN nebo RR na boku pláště. Když to člověk nabuší na maximum a bok pláště nekryjí špunty tak co jiného se může asi stát!

            0 0
    • Marcinka  

      Moc skúseností s nimi nemám, ale mám zrovna v nových kolech Rubeny light. Jedna stála 100. Šířka stěny 0.6 mm. Napsané o nich je, že jsou vyrobeny z prvotřídního butyl. kaučuku, odolné (uvidíme do jaké míry) proti průrazu. Lehkých duší bych se nebál, spíš plášťů (např. Schwalbe Racing Ralph, Maxxis Fly weight 330..atd). Prostě trn nesmí projít přes plášť. Jak už jím projde, tlustší duše to nezachrání.

      0 0
      • scret  

        bohuzel ti asi skazim radost,muzes je rovnou vyndat a dat tam novy… Rubenacky light duse se dost zhorsily! driv jsem je vozil a super,pak najednou jsem zacal defektit,ale jako fakt slusne,co svih to defekt a to te pak prestane bavit…ted jsem vozil nejakou dobu jiny lightky a v poho,takze to je stopro tou rubenou:(((( ted jezdim Kendy nebo Maxxisy…

        0 0
        • scret  

          uff,ta cestina,…zkazim:)

          0 0
        • Marcinka  

          hmm.špatný. Uvidíme. Jestli by to mělo být takhle, tak bych je fakt vyndal. Moudřejší budu po pár jízdách. Zatím se mi defekty vyhýbají (tak 3krát do roka), uvidíme. Plášťě mám zas Fast Traky s upravou proti píchnutí…tak snad to něco vydrží.

          0 0
          • scret  

            uvidis no,ale ja at to mel na jakymkolik plasti,tak proste defekt za defektem…

            0 0
            • speedy gonzales  

              kolik si jich mel? jestli to nebyly nejake zmetky, ostatni serie muze byt ok

              0 0
              • scret  

                za posledni cca 4 roky? nevim,ale rocne minimalne 10–20ks…

                0 0
                • Pi†el  

                  10–20 defektu nebo dusi ?

                  0 0
                  • scret  

                    dusi…sem psal ze se mi jednu dobu darilo ze co svih,to defekt…:(((uz jsem z toho mel nervy…navic nektery jsem ani nelepil…nedalo se…:) 20 jsem mozna prehnal,ale bylo to urcite vic nez 10! spis tak 10–15 rocne… navic stara duse se da taky dobre vyuzit,kdyz jsem mel dlouhy vlasy,tak jsem si z nich delal gumicky do vlasu:)))))

                    0 0
    • Pi†el  

      kenda ultralite (asi 120g a 120kc), neuchazi a narust defektu se nekonal..

      0 0
    • kudlanka32  

      mam je rad…delaj je s dlouhyma galuskovyma ventilkama bez zavitu...... nevi nekdo kde je maji v praze v kamenym kramu?

      0 0
    • kudlanka32  

      mam je rad…delaj je s dlouhyma galuskovyma ventilkama bez zavitu...... nevi nekdo kde je maji v praze v kamenym kramu?

      0 0
    • Lucke  

      ja jsem jezdil snad vetsinu ultralite..od maxis..az po kendu!.....a radsi budu slapat s necim tezsim…pac jse mmival defektu az mooc!

      0 0
      • Luma  

        přesně tak a to i MTB a silnice,na silnici s Flyweigh Od Maxxisu za měsíc 8 defektů,to jsem neměl za 3roky s normálníma dušemi,na MTB jsem jí tam měl týden a už nikdy

        0 0
    • enrico  

      ked som este kedysi vozil duse :-) tak som vozil maxisi 95g defektov bolo naozaj požehnane, tak som raz vyskusal duše schwable 96g(v skutocnosti maju 105g, vázil som uz viac ako 10ks) a vtedy defektovost vyrazne poklesla, kvalita tejto duse aj ventilku je omnoho vacsia

      aj tak by som chcel povedat, že sa vyprdni na duse a daj si notubes sadu a s defektami je na veky vekov amen

      0 0
    • omar  

      vozim jenom maxxis Flyweigh a defekt jedinej za sezonu, uplna pohoda,

      0 0
    • erbeckar  

      UST + 30 ml NoTubes tmelu, 2 defekty na 3800 km silnice/terenu. Duse vozi ti, co na to maji :)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.