Mám jinou možnost než Mavic XC 717 nebo DT Swiss XR 4.1, resp. letošní model XR 440?
Zachytil jsem informaci, že by ráfky měly být totožné, ale DT má udávanou nepatrně vyšší hmotnost.
Který ráfek mi doporučíte?
Mám jinou možnost než Mavic XC 717 nebo DT Swiss XR 4.1, resp. letošní model XR 440?
Zachytil jsem informaci, že by ráfky měly být totožné, ale DT má udávanou nepatrně vyšší hmotnost.
Který ráfek mi doporučíte?
Obávám se, že jiná volba než mavic nebo DT není.používám mavic 717 ceramic a zatím drží výborně.myslím, že mavic vyjde nepatrně levnějc.
DT-dle mého mechanika je tužší,dle mě výhoda-díra pouze pro galuskový vent. ale i s velkou se dá jezdit.V mavicu se mi po čase uvolnil kolíček který nehezky cvaká ale lepidlo to vyřešilo.No a stejně praskly oba.Zkušenosti pouze s nekeramikou.
možná by šel ještě zbastlit 517 ceramic. i když je to trochu anachronismus, tak ten ráfek nebyl překvapivě vůbec málo tuhý a vážil pod 400g (asi 380)
Áno, tie X517 mám vpredu, po piatich rokoch držia bez problémov, keramická plocha minimálne poškodená a váha 390g. Mal som ho aj vzadu, ale po rokoch som dal centrovať-prasknutý drát a po centrovaní sa objavila trhlinka pri kalíšku, tak som pre istotu vymenil za ďalšiu verziu Mavicu-X717, ktorý je o cca.20 g ťažší.
Tak jsem „obešel“ nějaké e-shopy a nikde ty MAVIC nemají. Nemá je ani dovozce a v dohledné době ani mít nebude. Nemáte někdo nějaký tip, kde by byly na skladě?
Myslíš toho dovozce, který nemá X měsíců skoro žádný typ ráfků Mavic?
ano to je náš oficiální dovozce ráfků mavic do čr. už dlouho se říká, že je v posledním tažení… a pořád žádné parte:-(
A jejda!
Tak to asi skončím u DT Swiss.
bud rad, ta 517ka opravdu praskala u kalisku, mel jsem je.