Přemýšlím o upgrade DebonAir ve svém Lyrikovi 2018 RCT3 na verzi 2019 ( zvětšená DebonAir ).
Co jsem četl, tak víc než změna Chargeru ( kterej je dost drahej ) se na chodu vidlice projeví zvětšení DebonAir.
Pročítal jsm fóra na mtbr.com – většinou s tím jsou dobrý zkušenosti. Je pak potřeba trochu zvýšit tlak a možná vyházet tokeny …
Zaujal mne jeden postřeh více lidí – díky novému DebonAir je vidlice dole tak citlivá že ji vlastní váha kola zamačkává cca 5 – 7mm do zdvihu. Někteří pak kvůli tomu instalovali o 10 mm delší upgrade – zvedli vidlici ze 160 na 170 mm prakticky beze změny geometrie.
Co by ještě obnášelo zvýšení zdvihu ? – Nevím jak to vypadá na straně Chargeru.
Další věc je upgrade Chargeru na verzi 2.1 RC2. Ale nevím jestli to bude mít za ty peníze takovej efekt – vidlici vozím plně otevřenou.
Na 2.1 líp funguje LSC, které my nemělo omezovat citlivost vidlice, ale na mtbr psali že zvětšení DebonAir samo o sobě trochu zvětší střední podporu – dost často po upgrade DebonAir vyhazovali tokeny, protože nevyužívali zdvih.
Dík za postřehy a rady.