Ahoj !
Ma prosim nekdo zkusenosti s Nissan X-Trail ? Konkretne s motorem 2,2DCi, rv. 2004/2005.
Jakekoliv postrehy, nebo zkusenosti by se mi hodily :-)
Diky.
Ahoj !
Ma prosim nekdo zkusenosti s Nissan X-Trail ? Konkretne s motorem 2,2DCi, rv. 2004/2005.
Jakekoliv postrehy, nebo zkusenosti by se mi hodily :-)
Diky.
X-Trail motorově i zpracováním byly dobré rv. 2003 – 2004.
Barva auta na obrázku nebyla určena pro východní Evropu, tudíž je asi dovezené. Bez servisní knížky nikdy auto nekupovat!
Netuším kolik má najeto, předpokládám do 200.000 km, tak 135 –150.000,–Kč max prodejní cena.
Mam Tino. Vyrabelo se i ve verzi s tebou pozadovanym motorem. Odbornici jej nedoporucovali.
Ty mrdky byly motory 84 kW, varianta 100 kW byla dobrá.
mel jsem taky tino. Pak jsem se v nem malem zabil.
Tak ,že OK né?:-))
No jesi je to ten Renolťáckej motor, tak na něj sem moc chvály neslyšel… :/
O servisni knizce, najetych kilometrech si iluze nedelam… Vim jak to chodi :-)
Spis mi jde o takove ty prakticke poznatky co se sere a co ne – motor, prevodovka, brzdy, napravy, je to 4×4, takze i tohle me zajima…
Na tom tipcars.cz je par takovych mini-recenzi, tak to proctu.
Jeste by mohla byt i Toyota Rav4, Land Rover Freelander, KIA Sorento… Proste tento typ aut. Ztaim po tom jen patram, ale ten X-Trail je zatim favorit i co se tyce jizdnich vlastnosti, pry jsou vyborne.
V terenu jsou to všechno mrdky. Něco jako crossová kola. Jedině Rubicona. :)
btw…Co do spolehlivosti vede z jmenovaných RAV4, Freelander není zas tak špatnej, jak se o něm povídá, pokud vyřešíš viskózní spojku (snad vždy nutná repase) – bazarovka bude mít totiž pravděpodobně vakl jak prase, případně už se ani nebude dát hovořit o 4×4, otestuješ v plném rejdu, Sorento jsem viděl u dvou známých a oba přemýšlí jak se toho co jevychcaněji zbavit.
Jedno sorento nám zrovna odpočívá v dílně co po 119tis kilometrech se potkal motor po tom co se utrhla řemenice na gumě.Nebrat-3roky starý auto a zespoda rezavý jak liška.
Co tak OctaviaII 4×4 (třeba i Scout)
Potřebuješ opravdu tereňáka?
myslis ze sezene Scouta v cene jako staryho X-traila? myslim ze max. starou Ochcavku 4×4… a ta nebude mit takovou pruchodnost..
Hledej 2,2dci v renaultech a nenajdes nic moc hezkyho :-(
Tak hledat a počíst si o 2,2 dCi od renaultu sice může, ale jen pro info, protože toto je 2,2 turbodiesel od nissanu – že je taky dCi je pouze matení zákazníka. Takže v klidu:-)
Mě je to sice volný, ale tohle bude fail :))
co bude fail?! píše se tam „mNě“, BTW;-)
Omluva. Už jsem si to dohledal. Fakt se asi jedna o dva rozdílné motory. U aliance rencku s nissanem je to vyjímka.
Jedná se o tento http://en.wikipedia.org/…an_YD_engine motor. Ještě nějaké otázky? Bože!
Když už tady to téma Nissan, kdybyste někdo měl zkušenost s Qashqaiem (nejhorší název k napsání, kua), tak se taky můžete podělit. Díky :-)
na to jak je to malej xindl, docela drahy auticko, muj nazor… pokud ojetinu, bral bych neco asi vetsiho anebo kombika (mysleno vse 4×4)… ve dvoukolce jsou tyhle auta uplne na… slusne receno trochu ztracej smysl:)
Anebo novy – Suzuki SX4… sice mala jebka, 1,6 motor v benzinu, takze nicmoc sila, zas ale za ty prachy… A ma to slusnou 4×4…
Kdyby to nemělo dvojitej A sloupek, tak bych to viděl jako jasnou volbu.
jj, ten mi presne taky vadil…
No jo no, vím že to není 4×4, ale to bych stejně nevyužil, a když, tak jeden den v roce. Může to být občas fajn, ale tahat ten těžší vercajk celý rok s sebou a mít to o těžší, nevím no. Ono to není zase tak malý (ale ani ne nějak velký :) No, zkusím se v tom někde povozit vůbec.
Vi někdo jestli se to SX dělá v Madarsku jako Swift?
Igen, ez a termék az Esztergom.
To jsem se dozvěděl:-))
Jako že jo, že se vyrábí v Ostřihomi.
Možná, ale to samý auto prodává i Fiat:-)
(p.s. ve švajcu jsem viděl i Swift 4×4)
Jo jo, dělá se v Maďarsku a ze stejné linky sjíždí i dvojče Fiat Sedici. Jen na něj lepí jinou masku, která ale není tak pěkná jako u SX.
no uvidis, ja bych ale nic jinyho nez 4kolku uz nechtel, sice v lete to neocenis, navic vyssi spotreba, ale v zime nebo kdyz je nasmrkano je to parada! a kdyz si vzpomenu jak jsem tuhle zimu mel problemy s janderou vyjet i od baraku, no vopruz…
Kaškaje ve dvoukolce bych nebral, proc taky? Za tu cenu muzes mit velkyho kombika, kterej bude precijenom lip sedet na silnici, a bude mit nejpis i lepsi vybavu… Jedina vyhoda, ze sedis o trosku vys nad silnici…
Teď jsem viděl někde v horách Swifta 4×4, prišel mi trošku zvedlej a nevypadalo to taky zle.
Koukni po Subaru Forester.
Jako spokojeny majitel jiz dvou Subaru ti Forestra take doporucuji. Trvaly 4×4 reseny pomoci mechanickeho mezinapravoveho diferencialu je funkcne mnohem dale nez pripojitelny system u Nissanu (pokud neuvazujes o Patrolu).
A dle statistik spolehlivosti je Forester z tohoto obdobi na spici.
Starší ale nebyly v Dieslu a celkem žraly (zvážil bych plyn), nafta je nová a bude cenově jinde…
Jinak Subaru bude dobré auto.
Jenze on se pta na ojete 7 let stare auto a tam naklady na udrzeni dieselu v provozu (turbo, vstriky) bohate prevysi vyssi spotrebu benzinoveho Subaru. A porad ma jeste moznost jit do LPG, coz je u 2.0 Forestra bez problemu varianta montovana i importerem.
diesly od subaru nejsou zrovna rozumna investice, spotreba celkem prima, ale naklady okolo nic moc. Benzinovy subarko muzu jen doporucit, tata mel nejdriv imprezu, pak prvniho forestra a ted ma dalsiho forestra, vsechno dvoulitry bez turba, spotreba okolo 8 litru za tech cca 14 let. Ja mam legacy 2,5i a jezdim okolo deviti (a to nejezdim nijak pomalu :) jizda se subaru je silne navykova …) problemy veskery zadny, krome znamych subarackych drobnosti, ktere ale v naproste vetsine pripadu nevyradi auto z provozu, proste to jezdi porad. viskospojka u subaru vydrzi skoro vsechno
8L? to ale na dalku a s lehkou nohou ne?
a z kopce – znáš to :D
kdepak, pisu dlouhodoba, dalky ta atmosfera jezdi okolo 7 litru (treba chorvatsko loni tam a zpet cca 7,2) popojizdeni na kratko okolo 9 litru. ta spotreba neni tak strasna jak se rika, povest subaru kazi hlavne turba :) ale tam je to zase o zabave a clovek na nejakej ten litrik nekouka.
co to je konkretne za motory? vykon? vim ze benzinovy subarka pod 10 nejdou ani pomalu na dalky… v normalnim provozu kolem 13L s lehkou nohou…
ze by to byly teda ty turba?
tady je moje legasko http://www.spritmonitor.de/…/424188.html
tata ma forestra rv.08, 2.0i, 116kw, predtim mel rv.02, 92kw, imprezu rv.97, 90kw.
Větší spotřeba je předevsím danná konstrukcí motoru a boxer který je pro tuto automobilku symbolem ,nebyl nikdy moc přívětivý ke spotřebě ,proto subaru začalo tento neduh (především pro evropu) řešit v podobě možnosti přímovstřiku LPG nebo nového dieselu.Jinak turba jsou výsadou především u vybraných vrcholových motorizací.Jinak je zde hojné zastoupení atmosférických motorů 2.0 a 2.5L nebo pro náruživé 3.6L :)
Proč by boxer měl žrát víc jak jiné motory?
Protože to třeba vyplívá z jeho konstrukce? Nicméně motor typu boxer má plno jinýh dobrých vlastností,např: je dost kompaktní-menší těžiště,je lépe mazán,jeho chod je více vyvážen a je mnohem lépe kultivovaný apod.
No na to se právě ptám: Jak to vyplÍvá z jeho konstrukce? Konkrétně, skutečně mně to zajímá.
Co se týče samotného motoru a jeho spotřeby (leč subaru už má k dispozici 3. generaci tohoto motoru) je zde mnoho faktorů a především těch konstrukčních ,které hrají velkou roli při jeho optimalizaci.At jsou to použité materiály,tvar spalovacího prosoru,umístění zapalovací svíčky/vstřikovače,průměr pístních kroužků,celý klikový mechanizmus,tvar/umístění sacího/výfukového potrubí,variabilní zdvih a časování ventilů.Pro podrobnější infomace bych tě spíše odkázal na odbornou literaturu.Nicméně u subaru je potřeba vzít ještě jeden zásadní faktor.V duchu jejich filozofie se jedná o auta s pernamentním pohonem všech kol tzn:větší hmotnost pohonu,vyšší světlá výška,větší ztráty a odpory vzniklé při přenosu na další 2 kola.A právě v těchto bodech je znát nárust spotřeby.
Takže zase kydy.( je zde mnoho faktorů a především těch konstrukčních ,které hrají velkou roli při jeho optimalizaci . . . bla, bla )
Já se neptal na 4×4, ani na Subaru jako takový.
Já se ptal, jak ta vysoká spotřeba konkrétně vyplÍvá z konstrukce boxer motoru jako takového, jak jsi tady tvrdil?
Takže jiný stálý čtyřkolky nežerou nebo jak to je?
Octa v TDI na hlínach a f plný palbě 4×4 super mega husto kára.
Jasný, ale měl jsem pocit že řeč je o autech asi tak o metr vyšších :-)
f combi přece:-))
Jooo f combi, já zapoměl, tak to je potom jiná, předpokládám že to ale musí mít ještě krutohustěpřísnou muziku se sabvůůfrem?
A žere to 3,5789l na sto.
No, ale jen při průměrný rychlosti 289km/h Jinak to žere ještě míň a když jedeš pod 90 tak nafta v nádrži přibývá!!
Čím víc čoudu z dieselu, tím víc auto! Fuj, dneska jsem se zase za jednou octavií nasral, jak ji to čoudilo při rozjezdu.
Já dneska zase sáhl do výfuku a čisto – ten DPF filtr asi funguje.
To buď rád. To měli dávat všem už od roku 2000 povinně :-)
NO SMOKE NO FUN!!!!
3,6l ? a do ceho se to davalo?
pokud vim, tak 3,6 je novy motor, on chce ojetinu, takze maximalne 3.0, ale ten je jen v outbacku a opravdu pekne zere :) ten uz jo …
Tak prave ten 3.0R v Outbacku mam, prumernou spotrebu mam 11.4, ale na velke kombi s 20 cm svetlou vyskou,automatem, permanentnim 4×4 a hlavne 245 koni to je spotreba primerena.
jasně, pořádné auto pořádně JEDE a taky pořádně ŽERE!!!
takže po boxer dieselu bude boxer šestihrnek
btw mně diesel papá k 9, ale nevyčítám mu to, já si taky pojím, když pořádně dupu do pedálů ;-)
Chceš mít koně musíš mít na oves!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Výměna monobloku mezichladiče (60k, 1500 CZK), ale zřejmě chronická vada, od té doby OK, přední ložiska (85k, 5000 CZK), jinak žádný problém, teď 170k. Trochu to začalo kouřit, ale to zřejmě vyřešilo aditivum.
Možná se budete ušklebovat,ale v práci jsme měli na testování Dacii Duster diesel a přes počáteční velkou nedůvěru se ukázala jako skvělý auto do terénu.Na tankodromu v Milovicích neměla sebemenší problém,čuměli i čtyřkolkáři.. Na rozdíl od těch všech Sorent a podobných SUVek,který jsou dobrý leda tak pro paničky ze satelitu..A cena solidní za nový auto. Subaru je skvělý, ale drahý..Pokud bych si vybíral auto do terénu,tak bych vzal Dacii Duster.
Duster je taková celkem šikovná náhrada ze Nivu…do práce asi super poměr cena/výkon, tvarově hezká, ale pořád je to Rumun… navíc s motorem z pi*i…:)
Kupodivu, soudruzi v německu (BRD) nemají takové předsudky. Zdálo se mi, že jich tam jezdí víc jak škodovek.
Pry v Egypte je to same auto znacky Renault a typ Duster :-D
Já kdysi v rajchu viděl Felicii PickUp s logem VW a typem Caddy na zadních vratech…:)
motor z p.ci????
rozumněj „z renaultu“… prostě auto pro gynekology…:D
Duster jsme měli ve výběru, když jsme vybírali nové auto do rodiny ale vypadl z několika důvodů. Na interiér a ergonomii jako ve stodvacítce sere pes, to je drobnost, větší ******* už je stísněnost vnitřku a hlavní věc, kvůli které vypadl, byla naprostá banalita – chybějící plastové krytí podběhů. Kamínky a všechen bordel od kol odlítává přímo do plechu a je to neuvěřitelný rachot. V zimě při jízdě po silnici sypané štěrkem to byl takový malý koncert :)
tak my jsme zakoupili…mame ho doma…a plastove podbehy tam teda jsou…a jizdni vlastnosti prevazne v zime ( beskydy ) jsou absolutne vynikajici…souhlasim s velmi strohym interierem ale spouste lidi se libi jednoduchost..
Tak možná že tam plasty časem přidali. My jsme to vybírali v době, kdy byl čerstvě uveden na trh, a od té doby jsem se o nějaké novinky už nezajímal.
to je dost mozne no…
Ono je pravda,proč si koupit auto které si na nic nehraje a dokázalo v mnoha testech co dokáže,když potom sousedi uvidí nápis Dacia,když si můžu koupit mrdku s nápisem VW či jiným,které na zahradě působí daleko honosněji a při každé návštěvě servisu brečet jak je to všechno drahé a hledat nějakou čínskou náhradu dílu,který už v originálu stojí za hovno,kdybych se s tím nesetkával každý den,tak by mi to připadalo směšné,ale už mně to unavuje.
Už jste si někdo Dacii prohlížel blíž .Cena na tom autě je opravdu hodně znát , šetřilo se všude.Auto bez pozinku!! to Vám to nestačilo s Felinou?
O kolik má např. 15 let stará nerezavá (?) felina větší cenu, než rezavá? O 5 tisíc?
Já nikdy neviděl 15let starou Felinu:-))) s OK plechama:-))
Jsou vzácný, ale existují. Většinou stojí ve stodole a v zimě nejezdí.
Pokud mluvíš o felinách bez střechy tak to jo:-))
Tak 15 ne, ale tusim 12 let bych par znal. Ale jezdi jen o vikendech a na dovolene.
Při bouračce, kdy mají nezrezlé plechy podobnou pevnost jako u nového auta, je to k nezaplacení…
Takových 5–6 roků to vydrží i bez pozinku. Je to sice relativně velká nevýhoda, ale ta cena se někde projevit musela. Zas na druhou stranu, kdo by si takového pracanta nechával třeba 10 let…
pokud se opravdu chceš něco dozvědět, tak počkej až ti něco napíše uživatel Bomba+
Do té doby můžeš všechny ostatní s klidem blokovat.
Co vím, tak patří mezi největší odborníky u nás.
Ruprechte Ruprechte , ach jo.
Pokud jako u nás bereš tuto galaxii jsi poměrně blízko pravdy!
Ruprechte kde máš toho bombardáka?
od Bomba+ ? to je přeci jasné
taky se mně kdysi líbil, to jsme měli doma nezničitelný tank Terrano II (a taky dva fordy)…
… potom nissana koupili frantíci a výroba AUT tam skončila
od té doby su-u-baru a stojím si za tím, že auta začínající na eF NEBRAT, konkrétně ford, fiat a fčecky francouzské!
Nedráždi draka :-))) Mám Fiata:-))
Žena má Grande punto. Naprosto skvělé auto se srdcem. Byl to risk po předchozích zkušenostech s modely této značky, ale po dvou letech je ze mne zapřísáhlý Fiaťák
Od Fiatu je to jen krůček k Alfě:-)))
Můj otec říká, že Fiat a koza nejsou majetek…:D (a to první „západní“ auto v naší rodině byl Fiat 600, pak škodovky, pak Croma a teď dědeček Pajero)
Časy se mění a ne všechny moudrosti našich otců stále platí. Fiat ve statistikách spolehlivosti (D, GB aj.), celkem jistě poráží VW. Třeba v třídě nového Punta. ;)
Však já se s tebou nepřu…:) Popravdě když kamoš sháněl nějakou rozumnou ojetinu, tak sem ho místo ochcávky dotlačil k Marei 2.0JTD…než ji po 3t. km poslal do lesa, byl s ní moc spokojený…:D
To jsou takové ty lidové povídačky, že :-)
No to je pekna sracka.
Po silnici vysoky a do terenu to nemuze :-D
Motor renooo tak ze pica na kapote.
Leda koupit najet 100 000 a pk rychle najit nejakyho vola co to koupi . Protoze se to rozpadne.
Máme štěstí, že jdeš zrovna kolem!!! Říkají, že jsi odborník :-)
Taky jsem to slyšel :-)
Motor YD22 (2.2 dCi, X-Trail 2005) není Renault.
http://www.cars.cz/…1017655.html
Ak si ešte nepozeral ;)