Vím že kola jsou do 120kg ale zajímalo by mě jaká je realita jestli to bude v pohodě. Použití xc. Váha kola i s jezdkyní do 110kg. Korpulentní dáma se k tomu bude chovat dobře ale bude to vpohodě na několik let nebo nebrat?
Vím že kola jsou do 120kg ale zajímalo by mě jaká je realita jestli to bude v pohodě. Použití xc. Váha kola i s jezdkyní do 110kg. Korpulentní dáma se k tomu bude chovat dobře ale bude to vpohodě na několik let nebo nebrat?
Nikdo je tu nevozí, nikdo netuší jestli vydrží?
Ráfky Mavic obecně jsou na BF Popelkou…
Tak snad pro porovnání:
Vozím Mavic Crossmax model 2020, 25 mm šířka, 27,5" a dávám jim nažrat při celkové váze soustavy kolo-jezdec-batoh 102 kg. Po 2000 km drží jako nové a specifikace u nich je také do 120 kg. XA jsou teoreticky dělané pro ještě větší zátěž.
Díky já mám aktuálně i s kolem 127kg tak všechny kola co jsem zatím měl, jsem musel obout do těžkých odolných kol kde i tak se kola kroutí no. Občas vozím i kluka na tyči nebo jsem vozil croozer tak zatížení mivám do 140kg. Tak s lehkými ráfky nemám žádné zkušenosti navíc když mají 24 špic. Rád bych aby žena měla lehoučké kolo ale bohužel váží víc než všichni chlapy v okolí a tady se ty kola dávají pro 65kg jezdce což mě nepomůže. Díky za pomoc
Mám XA trail, je to nějaká verze pro canyon přední je širší 30 mm a zadní je podle mě klasický XA 25 mm. Drží už druhou sezónu, s kolem mám cca 105–110 kg.
Ahoj, vybíral jsem pro sebe relativně levné záplety s dobrým poměrem cena/výkon. Nakonec jsem vzal MAVIC Crossmax 29 verzi 2019 (P8766110), protože ten už má „rachet“ náboj. Vážím necelý metrák, ale zatím mám na nich najeto asi jen cca 500 km, tak nemůžu posuzovat (ale nejezdím žádné prasárny). Zkoušel jsem se na ně (a jiné) zeptat Scalara (který je asi na některé své stavby použil), ale byl/je v časovém presu a neměl čas se o tom bavit. Příští týden jedu do Jeseníků. Taky jsem měl strach jen z 24 drátů při své váze – tak uvidím ;-)