• Jakub Semerád

    Zdar neví někdo jakou maximální velikost kotouče můžu dát do rámu duncon amstaff? Budu rád za všechny odpovědi.

    0 0
    • david25  

      Tak dozadu no limit a dopredu podle toho co snese vidlice :)

      1 2
    • va-bo  

      Asi nerozhoduje, jestli zablokuješ zadní kolo 180 nebo 203 mm kotoučem.

      1 0
    • Jakub Semerád  

      Budu rád za všechny,, normální odpověďi"

      0 2
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • david25  

        hele kasli na to, tohle je tady folklor, proste dozadu si muzes velikost po ktere zrovna touzis a dopredu pokud to bude nejaka odolnejsi, tak klidne i tech 230 kdyz se ti to libi :)

        1 0
        • Vilém  

          A ty vis co ten ram umozni? Nektere ramy treba vic jak 180mm nedaji. A budes tu psat at da po cem touzi a o folkloru, kdyz jsi tu par mesicu, pokud teda nepatris k tem x krat smazanym,

          Ono se rika, ze na blbou otazku blba odpoved, takze se nemuze divit tomu co tu lidi pisou.

          2 0
          • david25  

            Ale no tak, jen se normalne zeptal co muze dat za max kotouc.Ano jsem obeti svate valky za lepsi svet(BF). A tenhle ram si myslim, ze umozni jakoukoliv velikost. Pokud se pletu oprav me a budu v pohode.

            0 0
            • osobne  

              Je to nějaká dětská velikost 14 palců podle voka, víc jak 160 je zbytečné možná i nebezpečné.

              0 2
              • david25  

                Ale dotaz znel kolik. Ne jestli to ma vyznam :)

                0 0
                • osobne  

                  Slovo „kolik“ se v dotazu ale vůbec nevyskytuje. :-)

                  0 0
                  •  
                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                    0 0
                • michomin  

                  Když nejsi schopen přečíst případně pochopit to, na co reaguješ, tak na to nereaguj.

                  0 0
                  • david25  

                    Ma zacatku se zakladatel ptal jakej max kotouc tam muze dat. A zacal dostavat odpovedi ve stylu, dej tam tohle protoze…, docela klasicke B-F. No a uz jedem klasicky OT. Takze vse pri starem :)

                    1 0
            • Vilém  

              Slo spis o to, ze existuji ramy do kterych, treba kvuli profilaci zadni stavby, nedas kotouc vetsi nez 160, nebo 180mm.

              0 0
    • Tomcat  
      • jaký ročník? Víc než patnáct let starý kolo pro 4X, HC -XC tak jistě… kde všude je vařený ?
      • čepy na ráfkové brzdy napovídají, že tohle pevný sjezdový rám není
      • max pro vidlici s 130mm zdvihu , samo klidně tam dejte i 200mm dvoukorunku jen to bude na.....
      • fotka je z webu a né konkrétní model , takže nějaký modelový ročník vzadu dal i 200mm kotouč.
      0 0
      • Jakub Semerád  

        Ne rám fakt není vařený taky proč by měl být vařený no asi vám rámy praskají že. je to ročník 2009 a je tam podle popisu z internetu Max zdvih vidlice 150mm. ;-)

        0 0
        • va-bo  

          Na zadním kole fakt není potřeba brutálně velký kotouč, stejně dobře zablokuje zadní kolo i 160 mm. Brzdící zadní kolo slouží spíš k udržování potřebného směru. Zpomalení zajistí přední brzda. Já bych dal 180 mm max. Ale mohu se mýlit.

          0 0
          • Jakub Semerád  

            Já mám ve předu 180 a vzadu 160 ale napadlo mě že bych ještě mohl zvýšit brzdný účinek

            0 0
            • va-bo  

              Zkus objednat destičky GALFER. Jestli nejsou kotouče moc projeté, mělo by to být znát.

              0 0
          • Carloss  

            Mýlíš se. Pokud bys někdy jezdit trochu z kopce, tak poznáš jak se brzdy pod zátěží chovají a dojdeš k tomu, že i na zadním kole je potřeba mít maximální brzdný potenciál. Na AM kole mám max velikost kotouče 180mm a dost mi to vadí, protože to je málo.

            0 0
            • Tomcat  

              To nebude případ toho hle nicku. Lovec sběrač co na to na rozdíl od ostatních „vyzrál“…

              0 0
            • va-bo  

              Čím větší brzdný potenciál vzadu, tím rychleji zadní kolo do smyku, řešíš tím jen nasměrování biku do požadovaného směru. I kotoučem 160 mm lze dosáhnout požadovaného efektu. Zablokované zadní kolo zpomalí bike jen minimálně, lépe řečeno, vůbec. Kotouče 180 mm na řešeném biku jsou zcela dostačující.

              0 0
        • Tomcat  

          Moc hezká past na děti z DK :) Pěkný fourcrossovy kolo.

          Ano praskaly stejně jako Agangy , Rava , UMF a jiný tyhle kategorie který děti prasili jak to šlo. Dopady na placku a dlouhý vidle tomu hodně pomahaly.

          Na netu nepišou nic pač firma už není. Vidlice byla od ročníku a ono stačí si změřit výšku středu a uhel vidlice.

          Vzhledem k Vaším dotazů jako ROFL.....

          0 0
    • Jakub Semerád  

      Asi vás baví si že mě dělat srandu že

      0 0
      • david25  

        proste tohle neres, tohle je tady nas narodni sport. Sestimsmir a pod tim balastem obcas najdes co hledas :)

        0 0
      • Slavik  

        Čím větší kotouč, tím více Adidas :-)

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • va-bo  

      Momentálně mám vpředu kotouč GALFER Fixed Wave2 – 223 mm , vzadu Fixed Wave2 – 203 mm , destičky GALFER fialové. Myslím, že je to zbytečně předimenzované :-), hlavně vzadu.

      0 1

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.