Zdar neví někdo jakou maximální velikost kotouče můžu dát do rámu duncon amstaff? Budu rád za všechny odpovědi.
Zdar neví někdo jakou maximální velikost kotouče můžu dát do rámu duncon amstaff? Budu rád za všechny odpovědi.
Tak dozadu no limit a dopredu podle toho co snese vidlice :)
Dikec
Asi nerozhoduje, jestli zablokuješ zadní kolo 180 nebo 203 mm kotoučem.
Na to stačí i 160.
Ale na to se neptal :)
To nevadí, je rád za všechny odpovědi ;-)
Budu rád za všechny,, normální odpověďi"
hele kasli na to, tohle je tady folklor, proste dozadu si muzes velikost po ktere zrovna touzis a dopredu pokud to bude nejaka odolnejsi, tak klidne i tech 230 kdyz se ti to libi :)
A ty vis co ten ram umozni? Nektere ramy treba vic jak 180mm nedaji. A budes tu psat at da po cem touzi a o folkloru, kdyz jsi tu par mesicu, pokud teda nepatris k tem x krat smazanym,
Ono se rika, ze na blbou otazku blba odpoved, takze se nemuze divit tomu co tu lidi pisou.
Ale no tak, jen se normalne zeptal co muze dat za max kotouc.Ano jsem obeti svate valky za lepsi svet(BF). A tenhle ram si myslim, ze umozni jakoukoliv velikost. Pokud se pletu oprav me a budu v pohode.
Je to nějaká dětská velikost 14 palců podle voka, víc jak 160 je zbytečné možná i nebezpečné.
Ale dotaz znel kolik. Ne jestli to ma vyznam :)
Slovo „kolik“ se v dotazu ale vůbec nevyskytuje. :-)
Když nejsi schopen přečíst případně pochopit to, na co reaguješ, tak na to nereaguj.
Ma zacatku se zakladatel ptal jakej max kotouc tam muze dat. A zacal dostavat odpovedi ve stylu, dej tam tohle protoze…, docela klasicke B-F. No a uz jedem klasicky OT. Takze vse pri starem :)
Slo spis o to, ze existuji ramy do kterych, treba kvuli profilaci zadni stavby, nedas kotouc vetsi nez 160, nebo 180mm.
Ne rám fakt není vařený taky proč by měl být vařený no asi vám rámy praskají že. je to ročník 2009 a je tam podle popisu z internetu Max zdvih vidlice 150mm. ;-)
Na zadním kole fakt není potřeba brutálně velký kotouč, stejně dobře zablokuje zadní kolo i 160 mm. Brzdící zadní kolo slouží spíš k udržování potřebného směru. Zpomalení zajistí přední brzda. Já bych dal 180 mm max. Ale mohu se mýlit.
Já mám ve předu 180 a vzadu 160 ale napadlo mě že bych ještě mohl zvýšit brzdný účinek
Zkus objednat destičky GALFER. Jestli nejsou kotouče moc projeté, mělo by to být znát.
Mýlíš se. Pokud bys někdy jezdit trochu z kopce, tak poznáš jak se brzdy pod zátěží chovají a dojdeš k tomu, že i na zadním kole je potřeba mít maximální brzdný potenciál. Na AM kole mám max velikost kotouče 180mm a dost mi to vadí, protože to je málo.
To nebude případ toho hle nicku. Lovec sběrač co na to na rozdíl od ostatních „vyzrál“…
Čím větší brzdný potenciál vzadu, tím rychleji zadní kolo do smyku, řešíš tím jen nasměrování biku do požadovaného směru. I kotoučem 160 mm lze dosáhnout požadovaného efektu. Zablokované zadní kolo zpomalí bike jen minimálně, lépe řečeno, vůbec. Kotouče 180 mm na řešeném biku jsou zcela dostačující.
Nekteri vozi vetsi kotouc vzadu. https://youtu.be/pAW31rx6kzc
Cca v case 4:40.
Ne.
Moc hezká past na děti z DK :) Pěkný fourcrossovy kolo.
Ano praskaly stejně jako Agangy , Rava , UMF a jiný tyhle kategorie který děti prasili jak to šlo. Dopady na placku a dlouhý vidle tomu hodně pomahaly.
Na netu nepišou nic pač firma už není. Vidlice byla od ročníku a ono stačí si změřit výšku středu a uhel vidlice.
Vzhledem k Vaším dotazů jako ROFL.....
Asi vás baví si že mě dělat srandu že
proste tohle neres, tohle je tady nas narodni sport. Sestimsmir a pod tim balastem obcas najdes co hledas :)
Čím větší kotouč, tím více Adidas :-)
Momentálně mám vpředu kotouč GALFER Fixed Wave2 – 223 mm , vzadu Fixed Wave2 – 203 mm , destičky GALFER fialové. Myslím, že je to zbytečně předimenzované :-), hlavně vzadu.