Tak co, měřili jste si někdy maximálku, co z toho dostanete?:-) Já dneska 65 km/h. Problémem je, že mám MTB a bydlim v nížině, takže sehnat slušnej kopec je práce a musim se spokojit s málem:D
Tak co, měřili jste si někdy maximálku, co z toho dostanete?:-) Já dneska 65 km/h. Problémem je, že mám MTB a bydlim v nížině, takže sehnat slušnej kopec je práce a musim se spokojit s málem:D
:D
ted nevim, jestli se směješ malý rychlosti, MTB nebo nížině:D
tomu, že už tady několik podobných debat je, stačí najít a přispět :)
o rychlost nejde, ale těch temat s maximalkou je tu už kopec
hej, je ideálne to naťahovať do 1500 príspevkov
…sehnat slušnej kopec je práce…
tak ho vytvari sam ;-)
ponúkame haldu hlušiny a dieru v zemi k odberu v žiari nad hronom a v novákoch. vývoz na vlastné náklady záujemcu
to si teda velky kluk ale na me nemas 80km/h na rovine na biku za autobusem :D – nj pi*ovina z mladi
dej si ten kopec nahoru a snaz se o maximalku
votomtoje ;-)
no, napsal jsem to sem, protože když sem četl tu starší diskuzi, kde borec tvrdil, že po rovině jede 85–90 kmh, nějak mi přišlo trapný se tam zapojovat s mou rychlostí:-) Copak o to, ono by to chtělo víc, ale větší převod už nemám…
jojo, chce to větší pilu :)
Ale prd stačí dva magnety do výpletu :-)
to jenom pro sichr, pila je pila :)
Stačí levný bezdrát a projet se kolem vysokýho napětí. :o) Kamarád takhle dosáhl prakticky na rovině rychlosti asi 300km/h :p
Nebo motorku
:)
Nechtělo se ti přispívat do starýho vlákna, protože by ses se svou směšnou rychlostí ztrapnil, tak jsi rovnou založil nový vlákno, aby ses s pompou pochlubil tam? Dneska tady ty Zlatčiny houbičky fakt frčí..
:D
tak si založil nový téma kde si toho všimne víc lidi:D
ja mam teda nižší maximálku :)
si taká pomalá lemra že nevieš predbehnúť obyčajný prachsprostý autobus a sa musíš ťahať za ním? :-D
1*
1* pekne ;-)
:DD
bych tě chtěl vidět jak šlapeš na těch 44×11…
ten chlap je dlouhý jak 14 dní…
ale za ty brýle by zasloužil vyliskat :-D
ty jsou strašně :D pěkný
:) pojd se vsadit ;-) ( myslim to vazne ) o cca 5 litru chcu si koupit nove kola na silnici ;-)
mám aji dvojnásobek:-D tak klidně:-)
tzn staci kdyz je clovek schopny roztocit kadenci 175–180ot/min
natocim tu kadenci na valcich a pokud to utocim tak mi das ty prachy oki? :)
to je tak kadence 250+ :D
S kámošem jsme jezdili opak. Prudký kopec, 52X11 a kdo vyjede výš. Až nebudu mít co dělat, tak si musím zkusit Pustevny na 53X19, ale chtělo by to vytipovat den, kdy tam bude málo lidí a nebudu za blba :-)
dej vedet prijedu se podivat :D
vcera se na me lidi divali jak na blazna jak jsem jezdi kousek nahoru a pak zad dolu… :D
Nejdřív musím potrénovat, abych si neřízl ostudu a při ostrém pokusu nezjistil, že to nejde :-) Inspirovala mě historka o jednom rusákovi, který to prý na velkou vyjížděl a ještě komplet celé ze sedla. Akorát netuším jak velkou placku a jaký pastorek jel. Je to jen taková 3,14čovina, jestli to zvládnu :-)
A co že jsi jezdil jen kus nahoru a dolů? Včera večer jsem se na Pustky taky chystal, ale podcenil jsem oblečení a už byla zima, tak jen blbnutí po rovinách. Stejně jsem dneska byl 6. den v řadě na kole a tělo už začíná pomalu říkat dost. I noční hypoglykémie už značí únavu.
jezdil jsem 7mi minutove intervaly…
ale stejne mi tam chybi porad prevody… bud si koupim misto 25zuboce kazety 27zubovou nebo budu doufat ze fyzicka jeste o kus poskoči… :D
To bych možná rád viděl.
Takové typické dostihy, co mají v UK, ale akorát v Japonsku. :-)
jediny, na co muzou niponi sazet :-)).
btw. kadenci trenuji ve vleku za motorkou ;-).
to nestaci. musis to utocit v te one rychlosti. je rozdil motat 200rpm na kaspara po rovnice nebo letet kilem na 44/11 ;-)
tak to zas bude problem na tech valcich na ceste to jde lip a takove kraviny uz nedelam…
Rozdíl tam je, ale když se něčím dostatečně sníží odpory (tedy sjezd s dostatečným sklonem nebo ten autobus, který téměř úplně zruší odpor vzduchu), tak taky nevidím v 80km/h takový problém.
Při objemném plášti (2100mm) není těch 80km/h ani celých 160ot./min, což je už o dost méně než zmíněných 180ot./min (na 180ot./min bych si při takové rychlosti už netroufnul, do 160ti ale ještě určitě ano).
Kolem 75km/h dávám ve sjezdu šlapáním ještě bez problémů (na biku), na více vždy kašlu, protože mi to pak rychlost spíš sníží (šlapáním tomu oproti tomu aerodynamickému odporu zase tak moc nepřidám a aerodynamika je při šlapání horší než když pořádně zalehnu).
Takže v rychlosti problém nevidím. Půjde pouze o to, jak moc to potřebuje při těch 80km/h za autobusem výkonu. Tohle jsem nikdy nezkoušel (a zkoušet nebudu), tak nevim. Kdyby to zrušilo zcela odpor vzduchu, tak by to problém nebyl určitě (samotný valivý odpor by překonat při té rychlosti šel zvlášť při volbě trošku rozmných plášťů typu aspoň RaR nebo rychlejší). To ale netuším, jak to přesně vyjde s tou aerodynamikou za autobusem. Zřejmě to ten odpor vzduchu zruší téměř zcela nebo zcela, když při použití vhodných převodů dávají i kolem těch 140km/h za autem (Polc nebyl jediný, kdo tohle předvedl).
pocital jsem tech 160rpm na 80kph, coz se da. 180rpm se tez da vklidu, ale pri devatesati je to uz vyssi liga ;-). teda nikdy jsem to nezkousel, ale mam z toho takovy pocit :-)).
A teď ještě můžu čítovat 29tkou, tam to vychází jen na 146ot./min :-)
S tou aerodynamikou mám dokonce pocit, že v jednom místě tam za hranatejma předmětama vzniká zpětnej tah, takže člověku dokonce ještě pomáhá.
Tohle se jim povedlo :-) Fráze: „Slečinky já nemr*ám, já půlím, já jsem krutor půjdeme si hrát“ je prostě boží.
jj vzniká, ale kousek dál za autobusem, a jeho nevýhoda je ta, že je silně turbulentní a spíš tě rozhodí než potlačí :)
Tak určitě, autobus je něco jiného, než auto.. Já si před měsícem chytl takový ten moderní traktor a bez šlapání jel v háku přes 50 .. Ale mě jde hlavně o to, že aby jel těch 80 km/h – navíc na biku , tak musí jet úplně natěsno . . A když si vzpomenu na to, kdo může být za magora za volantem.. tak je Kuba fakt blázen :D
Hehe, mi připomnělo jak jsem viděl v Milevsku přímo ve městě trénovat borce metr za týmovým pickupem. Ani nechci domejšlet kdyby ten pickup musel víc přibrzdit třeba před přechodem, to by si borec asi nastoupil :D
Metr? Asi začátečník. :-) Většinou se jezdí ve vzdálenosti max do 10 cm při konstantním tempu, v nástupech to bude samozřejmě víc. I když ve městě tohle trénovat je sebevražda…
Milevsko není město :)
No začátečník, spíš vůl, třeba si dal takový odstup kvůli tomu městu :D
btw přečti si co jsem napsal na začátku:-), já neříkal že to nejde, to určitě jde, jen že bych ho při tom chtěl vidět a vysmát se mu jak šlape jak fredka:-D
za 5 litru se mi muzes smat jak chces ;-)
já se nevsadil:-D
ja psal pojd se vsadit a ty jsi napsal tak klidne ;-)
:-Djj a pak sem tě setřel:-D
A nejhorší na tom je to, že nikde nevidím ani nepatrný náznak nějakého setření.
asi tak :D
U vás je stírání když slíbíš prachy a pak k tomu ani nic nepovíš? :D Setřel jsi ho fakt dobře :D
nechte ho uz chudaka :DD
Fredka Mercury?
No, já mám třeba jen 42/11, takže pak už to dá trochu práce =)
Už na silnici je to docela palba ( když nejsi nalepený fakt na maximu ).
Na silnici jsem za autem jel zatím tak 60 km/h maximálně , sice to je mírně do kopce, ale i tak si myslím , že za těch 80 km/h budeš rád i na silnici , po rovině a s větrem v zádech ..
Nechci tě shazovat, ale nepříjde mi to reálné .
Ale je. ;-)
na Filipa Polca nemame nikto …ten dava 140 po rovine
Tak Chuck Noris to tá i bez řetězu.
A ještě kolo tlačí…
jj ten odkopne Polcovi hlavu a hodi mu ju do ksichtu
Chuck Norris to má i bez kol…
Ale celkově vzato, bez takovýhle výstroje…v elasťákách je to šílená hovadina, dávat maximálky. Mám takhle něco přes 76 z Kletě do Holubova…rovinka od Lanovky dál, pro ty kdo znají. Maximálky mě ale nikdy nelákali ani na kole, ani na motorce nebo v autě. Mám rád spíš rychle projeté technické úseky.
Jinak se mi líbí když sjezdaři dávají do finiše třeba 120 (Steve Peat, Garcia a podobní).
Na Crossu u nás jsem dal 75km/h a ten samej kopec na MTB 50.1km/h ale to už jsem přibrždoval protože jsem tomu nevěřil:)
Čemu nevěřil, proboha?
Vloudila se mu tam chyba, správně mělo být 501 ;o)
koľko je pokuta za prekročenie maximálnej povolenej rýchlosti o 411 km/h? :-)
a na krosu si tomu věřil jo :-)))))))))))
Chtěl bych vidět tu situaci, kdy na crossu jsi jistější, než na MTB.
Ta jistota bude asi v použitých pláštích…
plášte sa dajú použit aji na mtb…
Myslel jsem to tak, že jestli měl na MTB nějaký drapáky a na crossu nějaký semislicky, tak ten cross mohl být na asfaltu jistější.
Musel by to být ale opravdu vysoký vzorek. Takový RaR je na asfaltu ještě perfektní. Až třeba NN začíná trošku ztrácet.
U RaR mi připadá, že v zatáčkách dost plave (mám ho na zadním kole). Porovnávám s Crossmarkem a NR.
Asfaltových sjezdů jsem na RaR/RaR UST 2,25 najel nejvíce na Korsice. A samé opravdu dlouhé i typu 25km. A ke konci akce už se zatáčky řezaly opravdu dost slušně (jak toho bylo odjetého hodně ve sjezdech v zatáčkách a všichni v partě se odvažovali více a více) a ani náznak problému.
Ježděno na nízkém tlaku (asi 25–28/30–33psi, nepatrně jsem přifukoval oproti tomu co jezdím normálně když není jen asfalt), i když byl téměř výhradně asfalt.
Už vidím ako ťa MTB odborníci idú upáliť za to že si povýšil cross nad MTB a že cross bol rýchlejší :-)).
Ale máš pravdu. Na MTB som dal dlhý asfaltový kopec na nejakých 75–78 km/h a na crosse som dal o polovicu kratší takmer rovnako naklonený asfaltový kopec na 70 km/h s prstom v nose a ani som sa nesnažil (resp. nekrútil som na najťažšom prevode 48×11). Ten MTB rekord by som preto na crosse hravo prekročil.
Ale nikdo neříká, že cross na silnici z kopce nebude rychlejší, vždyť některé mají prakticky slicky pláště. Mě spíš zaráží, že nastala situace, kdy byl na tom crossu jistější, nedokážu si to představit.
Leda na kvalitním asfaltu a v nějaký prudkých zatáčkách na čisté silnici za předpokladu, že ten cross měl hladké pláště. To se i na silničce jede mnohem lépe. Jinak teda bych na většinu sjezdů bral MTB. Po rozbité silnici s kameny a štěrkem jsem si to mydlil 75Km/h bez obtíží ale strach jsem měl jak sviňa a jet to na crossu s typickými plášti, tak tolik rozhodně nevalím.
Souhlas, zatáčky na pěkném asfaltu jsou jediné, kde má silnička (a tedy i cross) trošku navrch.
To ale stejně nejsou situace kde se pojede 80km/h+, na to musí tam být dostatečně dlouhý úsek, který bude skoro rovný (tedy zatáčky tak mírné, že nebude třeba do nich brzdit).
Na biku mám párkrát kolem 80km/h i mimo asfalt (ale samozřejmě ne už žádný rozbitý terén).
Jasné že len na hladkom asfalte. V teréne maximálky nepokúšam. Na MTB jazdím do kopca rýchlejšie než z kopca, do lesa na MTB si chodím oddýchnuť, vyblázniť sa chodím na asfalt s crossom ;-).
V pohode, nemyslel som konktétne teba , ale niektorí prispievatelia ma budú silou-mocou presviedčať že cross je rovnako rýchly ako MTB, možno pomalší…a že sa na ňom ani ľahšie nejazdí a že nie je ani svižnejší než MTB :-)).
Ináč kvalitný cross má vlastne rovnaké komponenty než MTB, takže určite sa to pod tebou nerozpadne ;-). A navyše ak si zoberieš aké rýchlosti jazdia jazdci na cesťákoch…tak tomu by som už nedôveroval už ani ja :-)).
Taky to nechápu. Na biku jsem i v asfaltových sjezech nejjistější ve velkých rychlostech. Nejlepší je na to full, kde i když při 80km/h vemeš nějakou nerovnost na asfaltu, tak pohoda (samozřejmě dle typu nerovnosti, ani full není všespásný).
Oproti tomu silnička je v tomhle peklo a házet myšky v 80km/h je taky o hubu. A skákat díru to samé.
Tak přijeď na Plzeňsko mi předvést to hravé překročení na crossu.
Kopec: Lhůta (silnice z Rokycan do Štáhlav) – není to žádný extrém, je tam kolem 12% v některých pasážíš a povětšinou méně, jen je to souvisle 2km a zatáčky, které jsou supermírné a nenutí brzdit.
Kolo: bike
Maximálka: 87km/h
Až ji na tom kopci na crossu překonáš, tak dej vědět.
PS: Sólo na silničce tam mám rekord 82km/h, to jen pro představu jak dobře se bude těch 87km/h překonávat. Na to biku to nebylo ani v žádném balíku, pouze jsme jeli ve dvou (oba na biku).
U maximálky rozhoduje z 90% jak kdo předvede dobrý aerodynamický poleh, zbytek jsou minoritní faktory (tedy pokud to není extrém a dané použité kolo zcela nezabraňuje zalehnutí).
hmm tam mám 84km/h na silničce na bajku respekt
Dnes bych do toho už znovu šel (dnes už ve sjezdech ani nepoužívám úchup u představce, nejen, že raději už nechávám ruce na brzdách, navíc mám vedle představce Polar a gpsku, tak se tam ani držet nemůžu, takže mi to zhoršuje aerodynamiku). Jeli jsme to ve dvojici a asi 5× se nazvájem předjeli. Tedy ten zadní se vždy vyvezl z háku a získal tím trošku na rychlosti a tak dokola.
Díky tomu ta rychlost.
Sólo na biku jsem byl rád, že jsem dal 80km/h. I tak je vidět, že rozdíl i oproti silničce minimální.
A to jsem lehký, což mi pro maximálku sólu situaci ztěžuje. O 25kg těžší dva kamarádi z party mi při podobném posedu (tedy ± podobná aerodynamika) lehce ujíždí ve sjezdech i když jedou o trochu pomalejší pláště.
Někdo tu v histroii psal, že ve skupině na silničkách přes 90km/h.
Je to ale výborný kopec na testování kvality zalehnutí, protože není zase až tak prudký, aby to jelo tak snadno extra rychle.
Proti tomu třeba zmíněné Passo Fedaia, tam stačilo se jen lehce ohnout na řídíta a na biku na začátku delšího bezzatáčkového úseku byla hned 90tka. Taky pak tam kde kdo dal 100km/h+.
Ještě je pak docela zajímavý na maximálku sjezd kolem potrupí u střelnice v Lobzích.
Tam je to zase úplně o něčem jiném, protože je krátky, maximální rychlosti se dosáhne až úplně na konci a nejde jet dlouho rovně a kolmá zatáčka.
Takže tenhle sjezd je co se týká maximálky především o tom, co se kdo odváží ohledně brždění v té spodní části, tedy jak moc dlouho se odváží být zalehnutý na úplném konci sjezdu.
Tam je také zajímavé kdo dá a kdo nedá 80km/h (jde tam lehce přes).
Tak to nevím kde je,střelnice samo vím ale tohle ne.
Za střelnicí pokračuješ dále dozadu na Božkov a těsně před tím než tam mají koně, tak doleva nahoru, po zatočení od řeky doleva nahoru už je tam celý kopec asfalt.
Kopeček vyjede na začátku polňačky Božkov-Švabiny.
Tady je vidět celý ten výjezd
začíná v levém dolním rohu a končí v pravém horním
Včera jsem to byl zkusit na silnici . Na poprvé 70km/h ,ale určitě pro toho kdo to tam zná se dá jet o dost rychleji. Takže to ještě zkusím :)
Šlapáním bys stejně tomu nepomohl ani trochu. Při rychlostech 80km/h+ ve sjezdech šlapání pouze zpomaluje, protože v tu chvíli stejně moc nepřidá, zato zhorší aerodynamiku. Dobrým zalehnutím se dá rychlost o dost vyšší než když budeš šlapat.
Opět ověřeno v praxi. Na silničce jsem v tom zmíněném sjezdu pořád nemohl kdysi překonat 80km/h. Až když jsem to zkusil bez šlapání, tak to najednou šlo snadno (tedy šlapat se může na začátku pro rychlejší nabrání 60km/h+).
Ale prosimtě, vždyť tu na crossu dneska jezdí každej druhej, akorát tam dali zubatý pláště, říkaj tomu vzhletně „tventynajnr“ a přijdou si, jak kdyby objevili Ameriku. :)
akurát že keď tam máš vyše než 5% jazdy mimo asfalt, tak sa to stejne neoplatí
Tohle se tu už řešilo myslím že většina tachometrů zkresluje a ukazuje bludy nejenom teda při rušení jiným signálem atd. ale prostě neukazuje pravdivé hodnoty má velké odchylky. Třeba GPS hodnoty jsem si porovnal v několika autech a tak vím jakou má zhruba odchylku. Ale tu maximálku co s tachometrem jsem zatím s gps nedal ani nahodou
Do většiny tachometrů nastavuješ obvod kola v milimetrech. Pokud tam nastavíš kravinu, tak ti to samozřejmě bude ukazovat blbě… A u aut jsem vždycky žil v tom, že je to nadsazený úmyslně.
tachometry jsou opravdu nadsazený úmyslně
no nevím mě tachometr ukazuje stejně jako radar na silnici :-)) a jestli porovnáváš s tachometrem z auta :-))))) tak si zkoukni kolik proměřuje :-))))))))
přesně
mno, jedna mne známa felícia premeráva o 0–1 km/h, merané pri 50, 90, 100 a 130
To by musela stát na 19" hlínách , voe ! :-)
sa prídi pozreť :-)
To je pak těžký, když do tachometru zadáš tabulkovou hodnotu, která je klidně i o několik cm jinde, než reálná hodnota při použití konkrétního pláště a ráfku.
Ono ale i když zadá tu tabulkovou hodnotu, která nebude sedět, tak ani tak nevnikne až tak velká chyba. Myslím, že více jak o 3cm špatně to nebude ani dle tabulek (pokud tedy tabulka obsahuje aspoň hodnoty pro pár různých šířek plášťů).
A 3cm chybou to je chyba do 1,5%. Takže i s takovou chybou nebude ta maximálka až tak špatně (při 80km/h bude chyba jen kousíček přes 1km/h, což zase není nic tragického).
problém je že ani GPS není super přesný :) v mobilu GPS mám a dost si s tím hraju, a GPS aplikace které si berou výpočty z vestavěného GPS programu ukazují trochu jinak, než aplikace které mají svoje algoritmy pro výpočty. Jinak s tachometrem mi to +/- sedí, s tachometrem v autě už ne, ty jsou totiž nadsazené jak už tu padlo (platí jen pro novější auta).
Okmažitá rychlost podle GPSky je přesná srovnatelně s tachometrem v místě s dobrým signálem, ale jakmile vjedu do lesa, tak mi gps ukazuje poloviční až dvoutřetinovou rychlost proti tachometru.
Pokud ale zprůměruju pohyb z několika po sobě změřených bodů, dostanu z GPS přesnou rychlost.
no problem GPSky je ten, ze nemeri porad, ale neustale vsechno prepocitava, a to ji chvili trva. Pokud je dobry signal, tak dostavas udaje cca. kazdou vterinu, ale i behem te vteriny muzes trosku zrychlit a zpomalit, tachometr ti to zaznamena jako top speed, ale GPSka ne. Proto je casto na tachaci jina maximalka nez na GPSce. No a pokud je slabsi signal, tak je to jeste horsi :) nehlede na to ze pak GPSka skace nekolik metru mimo silnici, zkracuje zatacky a opet snizuje rychlost prumernou, maximalni i pocet najetych kilometru. Ale nejak zasadni to neni :)
Rozdíl maximálky na tachometru a gpsce mívám zcela minimální. Vždy do cca 3–5% rozdílu se to vlezlo, většinou je to ale s menším rozdílem.
S průměrnou rychlostí je to horší, protože tam gpska téměř vždy něco málo natočí i když se zastaví (zvlášť když je málo družic). To pak může snížit průměr dost.
Většinou mi to vychází tak, že pokud se vůbec nezastavuje, tak mi to ± sedí s tacháčem, jakmile jsou zastávky, tak na gpsce mívám průměr nižší (gpsku na zastákách nevypínám).
99km/h. Když projdu kolem notebooku.
Řešit maximálku je imho hovadina, zvlášť takhle malou :)
Jak rikal Stybar, v pelotonu se teprv rozkoukava takze na Tour de Swiss zatim jen 103 kmph :))
V balíku je to hned. Co jsem jel jeden z nejlepších sjezdů na maximálku Passo de Fedaia, tak tam jednotlivci i na biku dávali přes 100km/h a nejvíce jeden asi 108 nebo kolik to bylo.
Ve skupině tam silničky dávají až přes 120km/h.
120 v skupine? to keď sa zrazí, tak sa to už môže porád naberať z tej cesty lopatou na tatrovku a z nej do jamy, ani netreba zisťovať, či ešte nejaký žije :-D
Tak v těch sjezdech už to není nikdy kompaktní balík jako na rovině. To už by se opravdu nedalo.
článek o sjezdech v 53×11 http://www.53x11.cz/…9–2/ukazka1/
Už chápu jak někteří těch rychlostí dosahují :o) Pokud to tu někde je pak omluva.
kdyz jsem jel dolu z lyse na mtb, tak to jelo na te nejdelsi rovince 70km/h bez slapani…a v zavode na nejakem KPZ jsem mel 73km/h, myslim ze to bylo ve varech na asfaltovem sjezdu, ale nejsem si jisty
jj, docela to fičelo … :-)
vidim bike takze v terenu jo? tak to smekam ;-) :D
zeby v terene na asfalte ? :-)
da, da :-)
No, to bych se asi pos*al v kině, kdybych to takhle hnal někde po poli z kopce. :-)
Povedlo se mi to na jedné ne moc kvalitní vozovce ve Slovinsku, ale i tak si myslím, že to je slušný, ne? ;-)
neni :D na MTB se bere maximalka jen v terenu… :-p
nevidim duvod jezdit ma biku po asfalte ;-)
ty vole, dyť je to kros :-))
Tak to máš fajn, že se do terénu nemusíš dopravovat. Jen nasedneš na bika, vyjedeš ze dveří bytu a jsi v terénu = sen každého cyklisty :)
tak trochu jinak jezdit na biku dolu po knizeci z pusteven je blbost jezdit z lyse dolu na biku po asfalte je blbost… :)
Dík, žes mi pomohl odhalit, že mám další problém, protože dělám jen samé blbosti :-)
na silnici je silnicka bike je do terenu nebo tohle uz taky neplati? ;-)
Tak zase ne každý má bika i silničku. Ať už z důvodů finančních, z důvodu odlišné geometrie silničky nebo prostě z nějakých jiných důvodů.
to ano ale kdyz je moznost jet terenem nebo po silnici a clovek ma bika tak neni nad cim uvazovat ne? ;-)
si vůl .-) mě taky nebaví furt jezdit v terénu.
Nedá se jinak… dělat blbé děti je blbost, ale tví rodiče to evidentně udělali… promiň.
mi zas prijde trochu ubohe navazet se do rodiny… ;-)
Já se nenavážím do rodiny, já se navážím do tebe. Už je opravdu únavné tvé neustálé kádrování kdo kde a na čem má jezdit.
bez tohohle handrkovani by tady na foru ale nikdo nic nepsal :D avotomtotadyje ;-)
Po Knížecí na silnici je to ale už dost o hubu díky stavu cesty. Na biku je ten sjezd mnohem klidnější a jistější. Na druhou stranu výjezd je zase mnohem lepší na silnici :-)
Před týdnem na nové asfaltce z kopce na Šumavě u Modravy – 84 km/h. na mtb 26´. Na 50tku jsem to rozjel a pak se jen vezl dolů svojí skoro 100. kilovou vahou. :-) Dole jsme měli lidi kteří zastavovali turisty abychom se nepotkali.
To si jel od Filipovky na Modravu, nebo to bylo někde jinde? Tuším, že je tam nový asfalt. Naposledy jsem tam jel, když byly ještě docela slušný díry v silnici a dole je pak paráda brzdit do té pravotočivé zatáčky :)
Pro maximálku kolem Modravy je dobrý sjezd z Tříjezerní slatě na Rybárnu.
Samozřejmě s podmínkou, že více lidí stojí na tom úseku a hlídá, že je celý volný a nikdo nejde (zastavovat turisty je podle mě dost mimo, prostě si počkat až nikdo nepůjde je jediné rozumné řešení – mimo sezónu nebo večer či ráno žádný problém).
Tam určitě půjde překonat i 90km/h (na biku při slušném zalehnutí).
Já tam nikdy vyloženě na rekord nejel, nemám takovou potřebu. Ale když jsem tam jel a po projetí pravotočivé zatáčky v záčátku sjezdu nahoře je už vidět daleko za konec sjezdu, takže jsem to mohl pustit (nikdo zrovna nešel). A bez sebemenší snahy o rekord a zalehnutí přes 80km/h to jelo.
Tam to jezdím vždycky v opačným směru :) Ale vím o čem mluvíš, slušnej padáček.
To je ona cesta z 3jezerní slatě na Rybárnu.
Kdyby mě, jako turistu, zastavoval někdo kvůli nějakému matlákovi, který si chce udělat jako rekord, tak dám přes držku nejdříve tomu, co mě zastavil, a pak i tomu, kdo jel na kole.
Proč?
Proč mě (jako turistu) má někdo omezovat kvůli tomu, že si nějaký cykloturista honí triko? Přijde ti normální, že bys šel někde po nějaké stezce, v tomto případě po asfaltce, a někdo tě zastavil, abys počkal, než projede někdo jiný na kole?
Ano. Kdyby mne někdo zastavil a požádal, jestli bych chvilku nepočkal, proč bych mu měl hned rozbíjet držku? Přijde mi to jako lepší řešení, než kdyby si to zkoušeli jen tak. Ale věřím, že hodně nerudným turistům taková žádost může nabořit denní plán výletu a proto můžou reagovat jak ty naznačuješ :-)
Jo, máš pravdu, beru zpět, ale to co píše nahoře kolega, to je lepší varianta – hlídat, jestli nikdo nejde…
Vsadím se že ne!
To se klidně vsázej :)
305 na CBR 1100 XX v roce 1999
Nespletl sis fórum? :D
Nekdy, kdyz jse zima mi tachometr ukazuje i 99,9 kmh :)
To já mám zase co dělat, aby mi ukázal alešpoň 10 kmh:D
Já na MTB maximálně 63,2 km/h z Radíkova tuším do Dolan lesem. Ale přibržďoval jsem, protože cesta byla rozbitá a byl na ní štěrk a o strom jsem se opravdu rozvěsit nechtěl:D
Moje rekordy jsou ze závodů, při švihu se těmto hodnotám na stejných kopcích ani nepřiblížím:
terén: při letošním Škodabiku v Plzni z Maršálu 69km/h,
následně jsem zmasakroval zadní už notně ojetej RK a šel domů skoro pěšky
silnice: loňský Král asi z Filipky na Modravu, nebo z Hojsovky, koukal jsem se až v cíli, bylo tam 94km/h, v zápalu boje mi to ale tak moc nepřišlo
Na Salzu jsi na tom asfaltu od Gosausee musel jet o dost víc, než 69, já tam měl snad přes 80, už jsem línej to hledat..
Jo. Tam to bylo přes 80,ale já mtb počítám jen v terénu, na louce mám kolem 75
69km/h z Maršálu je hodně slušných. Dávám tam běžně kolem 60km/h (něco málo přes bylo, nevím kolik už kdy přesně), ale jednak na fullu a druhak k 69km/h pořád daleko…
Na 69km/h bude potřebat v tom sjezdu na začátku i celkem přišlápnout, protože ta moje čísla jsou bez šáhnutí na brzdu.
Měl jsem v té době bohužel HT 80/0, vzadu gumu RK 2.0, docela to drncalo. Samozřejmě, že jsem si nahoře sakra přišlápnul, stíhal jsem týpka, který mi v přdešlém výjezdu trošku odskočil. Docela záleží na počáteční rychlosti, proto v závodech dosahuju větších rychlostí. Jednou ze Sv. kateřiny, kde jezdím sám tak 75, tak při závodě bylo 85.
26" MTB, převod 42/11 65km/h
Jednou s větrem v zádech o něco víc.
Na stejném kole, stejný kopec bez šlapání 60km/h. Stačilo pořádně zalehnout.
No z kopce na bajku po asfaltce to bylo kolem 78km/h(Ze začátku jsem to pořádně rozjel.. ale někde v půli jsem přestal šlapat..-takže by to jelo i víc)
PAk na bajku se silničními plášti po rovince za kamionem 75km/h… škoda že nejel rychlejš :-D Jinak to byla kadence kolem 145.. Vydržel jsem to asi 3 minuty a pak jsem toho nechal.. začínali mě bolet nohy… :-D