Ahoj, dokázal by tady někdo určit maximální tlak krosového ráfku Remerx 4519 Dragon?
Chtěl bych na něj dát silniční 28mm pláště, vydržel by cca 6–7 barů? Pokud to pomůže, mám kolem 60kg takže žádné bomby snášet nemusí :)
Ahoj, dokázal by tady někdo určit maximální tlak krosového ráfku Remerx 4519 Dragon?
Chtěl bych na něj dát silniční 28mm pláště, vydržel by cca 6–7 barů? Pokud to pomůže, mám kolem 60kg takže žádné bomby snášet nemusí :)
Dávat do 28 mm pláště 7 barů při hmotnosti jezdce 60 kg je nesmysl. Budeš skákat jak pingpogový míček :-).
To skáču i na 1,7 na mtb :) teď vozím cca 4,5–5 na 35mm, zvládl by ten ráfek třeba těch 6?
Jestli to zvládne, budou vědět v Remerxu. Já bych se toho nebál.
jj, na cca 84 kg + 12 kg kolo vozím vzadu cca 6 barů, vepředu 5,5 :-)
rk1: zkus pro jistotu napsat přímo výrobci nebo jim zavolej.
Musim zeptat – to je nejaka forma pokani? Bude to hur odvalovat, mene drzet v zatackach a jeste to bude uplne nepohodlne … :)
Vazne, co si tim slibujes? Tyhle tlaky nikdo normalni uz nevozi ani na silnici, doby zvonicich galusek jsou uz davno pryc. Zvaz to, delas uplny nesmysl.
Když už vyjedu na silnici, tak jezdím vlastně z 95% po velmi dobrém asfaltu, takže hůř by to odvalovat fakt nemělo. A nejvíc si slibuji od ušetření cca 500g na rotačních částech. Ty vyšší tlaky jsou fakt ais nesmysl, ale radši se budu drkotat na 6 barech než vozit 4 bary a každý den lepit :)
Jako že vyšší tlaky tě zachrání od proražení duše bočnicí ráfku? Vždyť jezdíš téměř výhradně po velmi dobrém asfaltu.
A že tě vyšší tlaky uchrání od běžných defektů je nesmysl. Ve skutečnosti je to přesně naopak.
Čím hladší asfalt, tím vyšší tlak, aby to jelo. Proto se na železnici používají ocelová kola, neboť na hladké tvrdé kolejnici je jejich valivý odpor několikanásobně menší než kdyby byl obuta do podhuštěných pneumatik :-). Čím hrubší asfalt, tím nižší tlak, aby to nedrncalo a hladce se převalilo přes nerovnosti.
takže hůř by to odvalovat fakt nemělo
Selsky rozum rika ze cim vic tim lepe, ale realita je nekde jinde. Tohle je lety zazity omyl, ale pravda to neni. Googli, najdes tech clanku dost.
Pokud to fakt myslis vazne a bojis se defektu – nasad bezduse, dej tam 3–4 bary a budes maximalne spokojeny. A neboj se klidne silnejsich plastu, 30/32 mm – sirka plaste – uzsi→ lepe jede – je jeden z dalsich cyklistickych mytu:)
Ale s 60kg bych se na 4 barech fakt nebal cvakani, zvlast pokud jezdis kvalitni asfalt. Naopak propichnuti apod je na nizsim tlaku mene pravdepodobne.
.