• Macek

    jezdíte někdo pláště Maxxis Crossmark 2.1 kevlar? jsou děsně pomalé? nebo se mi to jen zda? a co defekty? jaké máte zkušenosti?

    0 0
    • jIrI___  

      Jezdím je v drátovém provedení a zdají se mi děsně rychlé a bezdefektové .-). Mám už druhý pár.

      0 0
    • mastihuba  

      tu

      0 0
    • LáďaH  

      Vozíte někdo klasické Crossmarky bez duší? Na některých ráfcích prý hůře drží. Zajímá mě především spojení Red Metal 5 a CM. Přemýšlím co na zadní kolo a rozhoduji se mezi RaRem a CM… Díky.

      0 0
      • jIrI___  

        Vozil jsem je bez duše. Mají dost volné patky a myslel jsem si, že volnější snad už ani být nemůžou. Ale jen do té chvíle, než jsem si pořídil RK 2,2"… Nicméně problémy s tím žádné nebyly, jen při nafukování musíš použít kompresor nebo sakra rychle pumpovat :). Pokud chceš aspoň trochu jistotu jednoduššího nafouknutí, tak bych volil RaR 2011, ten je TLR a podle všeho nemá tak moc volné patky.

        Jo a vozil jsem je na ráfcích Remerx FastDisc a Bontrager Race Disc.

        0 0
        • LáďaH  

          Díky. Už teď NN při nazouvání foukám kompresorem, takže na to jsem si již zvykl. Ale třeba nějak vyzouvat se tedy nechtěly?

          0 0
    • dženžas  

      Jedou rychle, ale vepředu zrovna moc nepodrží. Mám na nich asi 3k a vzadu ho už asi vyměnim. Za tu dobu jsem s nima měl 2 defekty.

      0 0
    • michalrysina  

      CO vzít? TPI 60 nebo 120?

      0 0
      • fousac  

        čim víc TPI, tim víc adidas přeci.. ;)

        Ja mam vzadu ten 120tpi a sem spokojenej, jede fakt pěkne, lehoučkej (ten muj ma 495g) a pritom to neni takova šlupka jak třeba TLR Ralph…

        0 0
        • michalrysina  

          šlupka myslíš jako slabý?

          A nestačil by mi na 50% silnice a 50% terén(upravené cesty, polnacky apod) ten 60TPI?

          0 0
          • fousac  

            šlupka jsou TLR pláště Schwalbe, ty základní verze.. Takovej Racing Ralph má boky z lehce pogumovanýho fáče.. ;)

            Ten maxxis mi přišel takovej „poctivější“, byť při stejný váze..

            Mam ho pár set (800?) kilometrů, bez defektu a vzorek pořád jako novej..

            60TPI verze je tabulkově o 30g těžší a má jinou směs. Teoreticky bude trošku pomalejší, jinak držet a moh by víc (km) vydržet.. Ale myslim, že ty rozdíly budou minimální.

            0 0
      • Kynio  

        U nás se někde prodávají oba? jednou jsem sháněl, ale nesehnal :-/

        0 0
    • l.smetana  

      Vypadá to jako hodně zajímavá alternativa RaR. Podle všeho to není taková šlupka a dobře jede. Jak to má se vzrokem, resp. drží více Rar nebo Crossmark? Co se bezduší týče, tak až na volnější patky žádné problémy?

      0 0
      • Kynio  

        já vozím drátovou verzi jako bezduše už rok :) dostává to pecky, ostrý šutry atd a stále drží. Možná vyměním za kevlar, ale co se týče gripu, tak si nejsem moc jistej. Dost ustřeluje a nevěřím mu. Možná by RaR nebo RoR držel mnohem líp. Na druhou stranu, ale zase hodně nízký valivý odpor, prostě to parádně jede..

        0 0
      • fousac  

        RaRa sem měl před nim a ten rozhodně držel líp.. hlavně na mokru to je znát, v mokrým lese na kamení a kořenech už je ten maxxis docela neposednej proti RaR…

        ale crossmark je znatelně rychlejší..

        bezduše sem ani nezkoušel, nepůsobil moc dojmem, že by se mu chtělo držet v ráfku, měl fakt volný patky.. vezre eXC 120TPI

        0 0
      • l.smetana  

        Tak teď nevím…buď jednou tak drahý RaR co ale můžu proříznout a nebo Crossmark co jede,není drahý, ale na mokru nic moc. (Je to na AM kolo, které moc ani jako AM kolo nejezdí a když,tak nikdy ne úplně ve s*ačkách + sem tam beskydy. Vepředu bude Nobby Nic)

        0 0
        • Kynio  

          přečti si Talk(hangouts) a nevymýšlej blbosti :D

          0 0
          • l.smetana  

            No jo,dyť to čtu furt :D

            Znáš to,když už seš rozhodnutý tak se objeví něco nového. A NN i dozadu se mi dávat nechce :D

            0 0
            • Kynio  

              Crossmark není nic nového :D zakazuju ti dávat dozadu crossmark! :D je to 2.1!jinej neseženeš ;)

              0 0
              • l.smetana  

                Dobře,no..RaR se sjíždí, RoR nedrží, RK se řeže jedna báseň, Crossmark nemůžu a NN nechci…co teď? :D

                Že bych koupil znova Bontrager XR4? :D

                0 0
                • pepek  

                  RoR (2,25) vpředu drží a je pěkně čitelný, RaR (2,25) vzadu se sjíždí normálně-ani málo, ani moc.

                  0 0
                • Kynio  

                  Nemáš to lehký :D vem RaR ve verzi SS a bude klid ;)

                  0 0
                  • l.smetana  

                    Asi bych to taky tak nějak viděl..Budu muset něco málo přišetřit :D

                    0 0
                    • Kynio  

                      jj a pak ho za 14 dní řízneš :D nenaděláš nic, ber Rar SS a je to. Já ho taky pak na karbona vezmu :)

                      0 0
                      • l.smetana  

                        Ty ho bereš sice na karbona,ale já na fulla kde ty máš NN/NN :D Testoval si je už nějak víc?

                        0 0
                        • Kynio  

                          jen to co sem ti psal na talku..ta esej na večerní hodiny :) v blatě mokru atd..

                          0 0
        • fousac  

          imho ten x-mark je spíš XC guma do polabí než na nějaky horský traily.. ke mě se taky dostal spíš omylem, když sem scháněl gumu narychlo a vzal co bylo.. stejne mam v plánu přechod zpátky na TLR RaRa a crossmarky půjdou na kolo drahé polovičce…

          0 0
    • Gigii  

      Ahoj…jsou tyhle pláště opravdu hodně náchylné k defektům ? Kouknul jsem na he…ku a tam májí dvě recenze a obě kvůli defektům negativní…tam to ale vždycky může bejt konkurenční boj…najde se tady někdo kdo pláště dobře zná ??

      0 0
      • ememem1  

        historia…

        0 0
      • Singlespeed  

        Jezdím je na zadním kole ve verzi 29-er od roku 2009. Nějakého zvýšeného množství defektů jsem si nevšiml, prostě takový normální plášť.

        0 0
      • Mychal  

        Jednu z těch recenzí jsem shodou okolností psal já a bohužel opravdu důvodně: odolnost Crossmarku vůči defektu je minimální, nejhorší, co jsem kdy zažil a z tohoto důvodu už je nikdy nechci..

        0 0
        • Goby  

          Jezdil jsem je az skoro do hladka a nemuzu si na defekty stezovat.

          0 0
    • FilipVM  

      Ahoj, vozím na xc kole kombinaci race king 2.0 vzadu a rocket ron 2.1 vpředu a přemýšlím, že bych na podzimní a zimní provoz hodil dozadu něco jezdivého, co by v mezích možností rychlých plášťů i lépe drželo a zabíralo v mokru a zaujal mě crossmark II 2.1 http://www.mojekolo.cz/…-t-r/Podělil by se někdo o svou zkušenost s touhle gumou? Jinak jako druhý v pořadí mám racing ralph 2.1. Jezdím všehochuť, tak půlka je asfalt, zbytek různý terén.

      0 0
      • bezdratova.sprcha  

        Je to guma určená hlavně na rychlost v mírném a středním zpěvněném terénu. Pokud chceš rychlejší gumu se slušným záběrem, tak Ikon – ta prokluzuje až když vyjížďíš kopec po volném mokrém kamení a vlhké hlíně. Na zabírání v mokru to chce něco co je určené do mokra.

        0 0
        • FilipVM  

          Nad ikonem jsem taky přemýšlel. Jinak klasický crossmark jsem i jezdil, ale zajímala mě zkušenost s novou verzí.

          http://www.mojekolo.cz/…29x2-10-t-r/

          0 0
          • ufoncz  

            Jestli chceš mít jistotu, že to pojede a zároveň s tím vyjedeš něco blátivého, tak vybírej mezi Rocket Ronem a Xkingem (Crosskingem).

            0 0
            • FilipVM  

              Ron v zadu asi moc dlouho nevydrží, co jsem četl. Na ten xking jdou stran rychlosti dobré reference. Neví někdo, jak je na tom ve 2.2 s reálnou šířkou, bude výrazně širší než ten Ron 2.1 vpředu?

              0 0
        • biker jura  

          až na to, že ikon není rychlá guma… což oproti RK bude velkej rozdíl…

          0 0
          • bezdratova.sprcha  

            Az na to ze kachna s ryzi. Ikon je rychly univerzal a hodne lidi na nich zavodi, protoze i kdyz nejsou nejrychlejsi ani nemaji nejvetsi grip, poperou takrka se vsim.

            0 0
            • RomanH  

              No nevim. Ja jsem docela fanda Maxxisu a Ikony jsem vozil asi 2,5 roku, ale na predku mi ustreloval a vzadu to byl prumer (v dobrem slova smyslu) – RaR ci WTB Nanoraptor mi teda sedi vice. Ke konci byl navic nachylnej na prorazeni. Jedinou vyhodu Ikona oproti zminovanym plastum vidim v objemu.

              0 0
              • cosmo  

                Aktualne mam 2sadu Ikonu na svem kole v kombinaci s aspenem vepredu, a muzu rict, ze ackoli jiny plast krome Spec.Renegade co mam na druhych kolech jsem nejezdil, tak jsem i pres to co vsechno jsem se tady docetl, jsem spokojen…jen jsem prekvapeny sirkou plastu, mel jsem verzi 2.20 skinwall 60TPI a ten mam 2.20 3Cmaxx 120TPI a ta je proti predchozi dost uzsi a ta verze 60TPI mi prisla v terenu takova pohodlnejsi a lepivejsi, ale je pravda, ze pri sjezdech v terenu jsem si na predni kolo daval bacha, protoze to trochu ustreluje…proste neni mozne to bezhlave pustit a cekat ze te to vytahne z pruseru…je proste treba mit oci na stopkach a dobre balancovat s tezistem a naklonem…Ikon je podle me dobra guma, ktera me v terenu podrzela a ze by byla nejak pomala jsem nezaregistroval…nej­vetsi rozdil spatruji v lepivosti a pohodlnosti mezi temito 2ma verzemi…jeste je rozdil ve foukani, zatimco verzi 60TPI jsem foukal na 20psi a mel jsem to akorat, 120TPI verze je pri 20psech malo, takze ted spise hledam optimalni tlak…co pry je u techto gum alchymie…

                0 0
              • bezdratova.sprcha  

                Na prdek je dobre dat Ikon 2,35". Ma vetsi dezen a lip drzi.

                Ikon je prumerny, nekde i podprumerny. Proste univerzal.

                0 0
    • godmajaman  

      ja jsem na jare koupil crossmark II 29×2'25 TR na zadek a docela me sednul, je fakt rychlej na tvrdsich povrsich a na asfaltu doslova leti a je tichej.. v mirnym terenu docela i podrzi ale v horsim terenu uz ne. no a za mokra to je bida, prokluzy a ustreloval jak divej. za me dobrej treninkovej plast do sucha a lehciho terenu. jezdil jsem s dusi, bezdusaka jsem nezkousel

      0 0
    • team_daddy  

      Jezdí někdo Crossmarka v rozměru 26×2,25? Zajímala by mě reálná šíře. Dle specifikací je to 57mm. Můj stávající 26×2,10 je 52mm. S tímhle pláštěm jsem pro moje použití (mix asfalt + terén) celkem spokojenej, ale poslední dobou se snažím přidat jízdy v terénu a pocitově mi přijde, že by širší kousek nebyl na škodu. Jen těch deklarovaných 57mm mě děsí. Může tuhle šířku někdo potvrdit?

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.