• štája

    nevíte někdo jestli se někde v ČR daji sehnat Maxxis Ikon Tubeless Ready? Nějak se mi je nedaří najít :/

    0 0
    • Lada,s  

      Není tam sice psané TLR, ale kamoši ho normalně vozí s mlíkem

      http://www.mojekolo.cz/…0tpi-26×2.20

      0 0
    • Kubiczech  

      Řekl bych, že ne. Když si vezmu jen to, jak dlouho se k nám dostával Ikon, tak bych to viděl na příští rok. Kontaktuj dovozce, třeba je to jinak.

      0 0
    • JakubCh  

      Výborná plášť, co jsem četl reference. Jen je drahý i v drátu bohužel, jinak by to pro mě byl ideální plášť :( Kevlarová verze, to už je šupa fakt…a základní drát bude tak polovina kevlaru, co do funkčnosti…

      0 0
      • jIrI___  

        Na ceně je napálený brutálně, to je fakt. Dražší než pneu na auto :)

        0 0
        • tomfree  

          Cena vzhledem k užitným vlastnostem je ok,drží moc se nesjíždí,ještě jsem ho nepíchl,vyzkoušel jsem kde co a je lepší o dost.

          0 0
        • JakubCh  

          Jj, cena je fakt dost brutal…

          Já se rozhodl prubnout Micheliny :D

          0 0
          • Kubiczech  

            Ono za tu dobu, co sjedeš Ikony protočíš 4 páry Michelinů a to se vyplatí. (:

            0 0
            • jIrI___  

              Ten Ikon vydrží 4 tis km na zadním kole? Pokud jo, začínám o něm vážně uvažovat :)

              0 0
              • Kubiczech  

                Nevím, kilometry neeviduji. Nicméně odhadem bych řekl, že ano. Kamarád, se kterým jezdím za stejnou dobu otočil tři kousky Schwalbe/Conti­nental. Mám metrák, pod někým lehčí to musí být ještě lepší.

                0 0
    • rj72  

      Mám prosbu ohledně Ikona a jeho šíře, když už je tu konečně vlákno k němu… Na 29 jsem používal nejprve měkkou 128 tpi a u ní se mi pohybovala šíře pláště okolo 53–54mm. Pak jsem zkusil i 3C a na něm mi nesedly dvě věci(ve výsledku 3) –

      1. šíře – roztáhl se mi na 56 mm a fungoval vzadu tupě jako klasická

      2,2 (je ale pravda, že při nasazování jsem ho nafoukal na nejspíše vyšší tlak)

      1. tvrdší směs hůře tlumí nerovnosti a ve výsledku se nedá jezdit na

      tak vysoký tlak jako měkká (a díky šíři to ani nemá moc smysl) a pak ani rychlost nevyjde lépe

      1. ve výsledku pak i cena 3C, protože mi to pak už nevychází jako

      výhodnější

      Jaké máte zkušenosti s šířkou pláštů? Může se to u toho 3c po dalším nasazení snížit?

      0 0
      • biker jura  

        ten 1. bod nechápu, jak se choval „tupě“ jako klasická 2,2? vždyt je to 2,2

        0 0
        • rj72  

          jj. :-) …to je právě ono. Čekal jsem, že bude s šíří níže… ve 29 je jen 2,0 a 2,2… ty starší 128tpi s jinou směsí s šíří 53–54mm odpovídají hraničně spíše 2,1(i když to jsou 2,2)… (jinak ne všechny pláště se v šíři 56mm chovají úplně tupě, i když mají zase jiné nevýhody ..např. RK rs, tak tupý není)

          0 0
          • biker jura  

            furt nechápu to slovo tupě :D

            Jinak já vozím 26ku ikona exo 128 př/zad a nejak nadšený z něj nejsem. na předku se mi zdá že pod brzdou je ten obrovský objem spíš naškodü, je to takový zpomalený, dalo by se říct i tupý :D a na zadku to nijak oslnivě nejede ani po tvé proštípání a záběr taky není nic moc. Jedinou výhodu vidím v odolnosti. Ale celkově mi mnohem více seděly aspeny, rychlejší o 100gr lehčí/kus a na suchu i vlhku držely lépe. Ikony jsou solidní oproti nim jen na mokrých kořenech a kamenech a to hlavně kvůli šířce možnosti nižšího tlaku

            uplně se mi nelíbí ani to že bočnice josu tužší než běhoun

            0 0
            • rj72  

              …právě, že jsem měl pěknou zkušenost se 128tpi měkkou verzí (exc se ve 29 nedělá bez 3c), ale rychlost byla hodně dána právě nízkou šíří 53–54mm a s tím související citlivostí na tlak a dobrým tlumením měkké. 3C jsem nasadil až letos – nafoukal roztáhla se na 56 mm, a jak píšeš ani proštípání a změna moc nepomohlo spíše vůbec…jinými slovy mezi rozdíl těchto dvou plášťů bych upřednostnil v určitých parametrech RK rs 2,2 (lépe tlumí než tvrdé 3c, není funkčně takový balon jako 3c, má však horší grip hlavně na mokrým kamení, ale trojúhelníky by se daly snad upravit – zaříznout hroty a mohlo by to zabrat a dost vydrží)… jenže ono každý má své pro a proti…teď jezdím dokonce vzadu AKA 2.0 na záběr se v terénu vyrovná(přijde mi lepší jak RK rs), v tlumení i při vysokým tlaku je na tom skvěle a na silnici a tvrdým povrchu je pak rychlostně úplně někde jinde, jenže to jen při tlaku ke 3bar, a to už zas do terénu a šotolinový sjezd úplně není. Při nižším to zas lépe taky nejede. Je to takový nekonečný hledání, a upřednostňování určitých vlastností…toho aspena bohužel nemůžu porovnat

              0 0
              • biker jura  

                jo tak jak píšeš, sice jsem je měl za dobrou cenu, ale kdybych to věděl tak taky sáhnu po obyč 128tpi vezrzi protože 3C mě opravdu nepřesvěčila. je to dobrá guma, ale nic víc nic míň…

                0 0
    • Roman1492  

      Hned bych ho zkusil, bohužel dozadu nenacpu nic širšího než 2.1 a bohužel IKON dělá jen 2.2 :(

      0 0
    • RomanH  

      Na 17tce rafku (M717) ho asi nikdo nevozite, ze ?

      0 0
    • mxv  

      vozite vsichni jako tubeless jen EXO verzi, nebo i bez ni? Neni s EXO ten plast moc tuhy?

      0 0
    • JakeF  

      BF má novej hit. Ikon pyčo!

      0 0
      • Kubiczech  

        Aspoň zlevní.

        0 0
      • JakubCh  

        A ty máš s Ikonem nějakou negativní zkušenost? Protože Tě mám tady zafixovaného jako potížistu-smolaře, kterému nefunguje/kurví se to, co 9/10 lidí bez problémů užívá :D :D

        Což není urážka nebo tak, taky mám docela „kliku“ :)

        0 0
        • JakeF  

          Nepleteš si mě s někým? Mně akorát prasknul jeden úplně novej karbec rám :D.

          0 0
          • JakubCh  

            Tak třeba tvé problémy s nějakým pláštěm, myslím, že to byla Karma, pamatuju si nějaké vlákno, kde jsi dával fotky defektů (tedy jejich oprav)…a bylo to „proti proudu“ :D Nejsem si 100% jistý, jestli to byla Karma, ale vím, že jsi tam s tím celkem razil :D

            0 0
            • JakeF  

              Jojo, byla to Karma, ale s tou měli problémy dva kámoši, já byl jen autor těch fotek :).

              0 0
    • hardy.boy  

      Já ho mám na předku, obyč kevlar cca za 650,– Nahodit to šlo dílenskou pumpou úplně v pohodě, dokonce i bez mýdlové vody.

      0 0
    • jIrI___  

      Zkoušeli jste někdo vozit Ikon 3C EXO EXC jako bezdušák? Jak je to s utěsněním patek a bočnic?

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • biker jura  

        jsou tak těsný že mi to drželo týden tlak i bez mlíka, když byly uplně nový

        0 0
    • Neta76  

      Zdravím, prvně musím říct, že jsem pláště na kolo nikdy moc neřešil a nemám žádný přehled.

      Na kole mi dosluhují SpeedKing 2.1 a potřeboval bych náhradu. Dá se toto:

      http://jumpsport.cz/…n-drat-26×22

      normálně použít na předek i zadek a je to horší volba než ty Contíky?

      Ještě mám v hledáčku:

      http://jumpsport.cz/…ptor-21-drat

      Jezdím tak 60% asfalt a zpevněné cesty. Do práce jezdím 15Km po asfaltu a nechtěl bych se moc nadřít.

      Zhodnotíte prosím volbu. Děkuji

      0 0
    • Vejr  

      Zdar, nemáte někdo zvážený plášť Maxxis Ikon eXC EXO 3C 29"? Na e-shopech mají uváděnou váhu 520–535g, já navážil 610–613g – to takhle klamou zákazníky schválně, aby to lidi za tu celkem šílenou sumu kupovali? Jasně, ta uváděná váha se mi zdála nějak podezřele nízká, ale rozdíl skoro 100g už je dost přehnanej. Jinak s pláštěma jako takovými zatím spokojenost, bezdušová instalace na ztr crest proběhla hladce, žádný únik vzduchu, kolo jede skvěle, dokonce se mi zdá že rychlejc než Schwalbe Racing Ralph Evo TLR, PSC, SS 29" – jsem zvědavej na srovnání, jestli mi těch 600kč navíc za tuhle parádu stálo.

      0 0
      • Kublaj  

        Dle výrobce by EXO 3C v rozměru 29×2.2 měl vážit 590g viz http://www.maxxis.com/…in/Ikon.aspx ;)

        0 0
        • Vejr  

          To je jinej typ, ten můj v tabulce uvedenej není. Tady je zváženej ten můj: http://forums.mtbr.com/…73194–2.html, ve srovnání s RaR jsem si aspoň polepšil. Vrtat už v tom nebudu, spokojenej jsem a taky zvědavej jak se vyjádří e-shop…mohli by třeba poslat nějakou kompenzaci:-)

          0 0
          • biker jura  

            jak jinej? je to ten tvůj,3C exo je jen jeden, váha dle výrobce 590gr. a buď rád že má jen o 20gr víc než výrobce uvádí. Hlavně na tak odolnou a širokou gumu je to pecka.

            0 0
            • Vejr  

              Máš pravdu, bude to nejspíš stejný, akorát já tam mám EXCeption a v tabulce mají MaxxSpeed, což je asi nový název pro tuhle technologii kombinující nějaký dvě směsi gumy.

              0 0
    • jIrI___  

      Máte někdo zkušenosti s použitím obyčejné kevlarové verze jako bezdušáku?

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • RomanH  

        Mam, uplne bez problemu, tuk tuk.

        Ale byl to porod nahodit (prvne 17mm a pak na 19mm) rafek – musel jsem dat pryc vnitrek ventilku.

        0 0
        • jIrI___  

          Jak to je s držením tlaku? Bez problémů nebo to ze startu unikalo skrz bočnice a byla třeba delší doba na utěsnění?

          0 0
          • RomanH  

            Drzelo to hned od zacatku. Da jsem tam cca 120ml mlika, pak docela dlouho trepal, a asi po 3–5ti minutach si to sedlo.

            0 0
      • gargamel  

        Měl jsem třísměsovou verzi 3c exo. Byl to kevlar, ale ne vyloženě Tub ready. Měl jsem ho bez problémů na ztr ráfcích. Odolnost byla velmi dobrá (odolné boky), akorát šel blbě nahodit (kompresor).

        0 0
      • ghostik  

        Doma mi nějaký ikon leží, kupoval jsem ho od někoho z BF, a dle předchozího majitele jako bezduš prý držel dobře. Musím se podívat jestli je na něm napsané TR nebo ne.

        0 0
      • Mogadi  

        Hoj, pred mesiem sem ho nahodil pritelkyni na kolo a drzi uplne v pohode…

        0 0
      • Mr.Dan  

        Jojo, uplne v pohode. Tlak drzi lip nez RaR v podobny specifikaci. V 27,5 verzi ma presne 600 g, takze docela masivni. Ale jak to slo nahodit, netusim, nandaval to Hnoj, rafek 21 mm.

        0 0
      • morfeus  

        tak jsem se taky rozhodnul nahodit Ikona v obyč kevlarový verzi na ZTR Crest 29, doufám, že to bude držet

        0 0
    • Arty22  

      zdravím, mohl by my někdo vysvětlit jaký je rozdíl mezi plášti:

      3C EXO TR

      a

      EXO TR viz také na koloshopu

      zavádějící je pro mě, že i ten levnější má v popisu napsáno „S trojicí směsí 3C maxspeed“ a pak v odrážkách zase směm dual compound

      • také na officiálních stránkách mají jiné značení pláštů a tobuď 3c exo TR a nebo 3c TR (bez exo) → což bych pochopil že ten první bude

      mít lépe chráněné boky, ale ztoho cz značení u výše zmíněných

      odkazů netuším

      popř který z těchto 2 by jste doporučily na XC bike (HT 100mm) na zadní kolo, jezdím 15 % asfalt, 60 % cyklostezky 25 % terén

      nahazovat to budu na lowcost ráfek (remerx masterdisc 7320) s vnitřní šířkou 18 mm (snad nebude problém)

      0 0
      • Arty22  

        sry, nějak se my rozhodil text :D alespoň je to pod sebou jak má, akorát to čtěte souvisle bez těch mezer mezi oddstavci (a na gramatiku nekoukejte)

        0 0
        • TJK  

          EXO protection – silnejsi a odolnejsi stena plaste

          TR tubeless ready – vhodne na pouziti bez duse ale s nejakym mlekem apod.

          3C je tri smes.. vsechno ostatni je 2smes.. vetsinou trosku tvrdsi

          0 0
          • Arty22  

            ok díky, maj tedy akorát trochu bordel v popisu

            na moje použití tedy brát raději trojsměs nebo dvojsměs ? 3c bude asi i trochů lépe fungovat s tmelem že ? (v případě defektu) nebo se pletu

            0 0
            • TJK  

              3c smes je kombinace smesi v behounu.. to znamena ze muzou vic rekneme vyladit chovani plaste za pouziti jine smesi na prostredek, jine smesi na kraje atd… na mliko fungujou stejne pokud jsou oba TR… mrkni jakou smes to 3C oznacuje

              tady mas verze

              http://www.maxxis.com/…278–121-ikon

              0 0
        • Ossis  

          Hmm, očividný bordel v popiscích eshopů. Napsal bych jim, cože to vlastně prodávají (s odkazem na stránky výrobce).

          Když to chceš na zadní kolo, tak bych trval na EXO. A podle stránek výrobce jsou obě varianty 3C a liší se tím, jestli jsou TR.

          0 0
          • ememem1  

            bordel resp. totalny chaos v tom maju aj samotny vyrobcovia.

            0 0
            • Mr.Dan  

              Přesně tak, třeba já mám na biku verzi Ikona, která podle stránek výrobce neexistuje a nikdy neexistovala.. :)

              0 0
            • Ossis  

              Ok, bordel v tom maji vsichni ;).

              0 0
    • Arty22  

      ..

      0 0
    • Breakpain  

      Přidám se, kde kupujete 29 × 2.35 Ikon?

      Říkal jsem si, že ho dám dopředu místo 2.20, vzadu ho nechám …

      Původně jsem chtěl dát dopředu klasický Ardent, ale moc teď není a nevím, jestli tohle nebude lepší volba, tak bych tomu dal šanci …

      0 0
    • THORX  

      Maxxis Ikon nebo Maxxis Ikon EXO TR ve 27,5×2,20.

      Který doporučujete a jaký je mezi nimi rozdíl. Váhově 60g druhý zmiňovaný má výhodu v bezduších a lepší ochraně boku?

      0 0
    • motacek  

      Nevíte kde sehnat Ikona v 27,5×2,35 r­ozměru? Kromě US shopů jsem ho nikde nenašel.

      Dík

      0 0
    • RMX  

      Nyní mám Ikon 2,2 EXO/TR 60 TPI. Zjistil jsem že je i verze 3C/EXO/TR 12O TPI. Zadní už je celkem sjetý, tak zda raději nevzít tu verzi 3C 120TPI. Měl by být rychlejší, ale poznám to reálně? Jezdím spíš lehčí terén a dost i asfalt.

      0 0
      • JachymP  

        Nepoznáš pokud nejsi závodník, jedině psychicky. Při slepém testu to bude bez šance, větší vliv bude mít nahuštění, momentální forma/únava, vítr, teplota apod. Ale klidně tu 120 vem, nevýhodou může být jen malinko nižší odolnost proti proražení, ale na bezduších ti to může být jedno.

        0 0
      • mr.antik  

        v případě „dost i asfalt“ bych se na Ikon asi vyprdnul uplně.

        0 0
        • RMX  

          Co bys doporučil místo Ikon?

          0 0
          • mr.antik  

            to nevim, já n nic takového nejezdím, ale ikon tim vzorekm na asfaltu strašně trpí a střed jde hrozně rychle pryč.

            0 0
          • scret  

            Ikon je prekonanej plast a uprimne nechapu jeho oblibu… Me teda osobne nenadchnul. Je to univerzal, neurazi, ale ani nenadchne. Nijak zvlast nejede a soucasne moc nedrzi…

            Ja radsi jezdim Aspeny…

            0 0
            • RMX  

              Ty Aspeny 2,25 budou asi reálně širší než Ikon 2,20? Mám málo místa v zadní stavbě a Ikon je tak maximum.

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.