nevíte někdo jestli se někde v ČR daji sehnat Maxxis Ikon Tubeless Ready? Nějak se mi je nedaří najít :/
nevíte někdo jestli se někde v ČR daji sehnat Maxxis Ikon Tubeless Ready? Nějak se mi je nedaří najít :/
Není tam sice psané TLR, ale kamoši ho normalně vozí s mlíkem
Přesně tak, sám ho jezdím s mlíkem naprosto bez problému. A vypadá i že něco vydrží.
Taky jezdím tohle z no tubes a je to držák oproti continentalu co byl předtím.
a jak to šlo nahodit? dílenskou pumpou asi ne co? mám strach abych to někde nezul…
Já nazouval uplně vpoho dílenskou pumpou na WTB Speed disk i19.
Vozím je už celkem dlouho, vyzout se mi nepovedlo a ani takové to ufouknutí jsem nikdy nikde nezaslechl. S tím problém absolutně není.
Pumpou jsem to nezkoušel.
Vozím to s tlakem 1.8, nikdy s tím nebyl problém že by to ufouklo.
Řekl bych, že ne. Když si vezmu jen to, jak dlouho se k nám dostával Ikon, tak bych to viděl na příští rok. Kontaktuj dovozce, třeba je to jinak.
Výborná plášť, co jsem četl reference. Jen je drahý i v drátu bohužel, jinak by to pro mě byl ideální plášť :( Kevlarová verze, to už je šupa fakt…a základní drát bude tak polovina kevlaru, co do funkčnosti…
Na ceně je napálený brutálně, to je fakt. Dražší než pneu na auto :)
Cena vzhledem k užitným vlastnostem je ok,drží moc se nesjíždí,ještě jsem ho nepíchl,vyzkoušel jsem kde co a je lepší o dost.
Jj, cena je fakt dost brutal…
Já se rozhodl prubnout Micheliny :D
Ono za tu dobu, co sjedeš Ikony protočíš 4 páry Michelinů a to se vyplatí. (:
Ten Ikon vydrží 4 tis km na zadním kole? Pokud jo, začínám o něm vážně uvažovat :)
Nevím, kilometry neeviduji. Nicméně odhadem bych řekl, že ano. Kamarád, se kterým jezdím za stejnou dobu otočil tři kousky Schwalbe/Continental. Mám metrák, pod někým lehčí to musí být ještě lepší.
Mám prosbu ohledně Ikona a jeho šíře, když už je tu konečně vlákno k němu… Na 29 jsem používal nejprve měkkou 128 tpi a u ní se mi pohybovala šíře pláště okolo 53–54mm. Pak jsem zkusil i 3C a na něm mi nesedly dvě věci(ve výsledku 3) –
2,2 (je ale pravda, že při nasazování jsem ho nafoukal na nejspíše vyšší tlak)
tak vysoký tlak jako měkká (a díky šíři to ani nemá moc smysl) a pak ani rychlost nevyjde lépe
výhodnější
Jaké máte zkušenosti s šířkou pláštů? Může se to u toho 3c po dalším nasazení snížit?
ten 1. bod nechápu, jak se choval „tupě“ jako klasická 2,2? vždyt je to 2,2
jj. :-) …to je právě ono. Čekal jsem, že bude s šíří níže… ve 29 je jen 2,0 a 2,2… ty starší 128tpi s jinou směsí s šíří 53–54mm odpovídají hraničně spíše 2,1(i když to jsou 2,2)… (jinak ne všechny pláště se v šíři 56mm chovají úplně tupě, i když mají zase jiné nevýhody ..např. RK rs, tak tupý není)
furt nechápu to slovo tupě :D
Jinak já vozím 26ku ikona exo 128 př/zad a nejak nadšený z něj nejsem. na předku se mi zdá že pod brzdou je ten obrovský objem spíš naškodü, je to takový zpomalený, dalo by se říct i tupý :D a na zadku to nijak oslnivě nejede ani po tvé proštípání a záběr taky není nic moc. Jedinou výhodu vidím v odolnosti. Ale celkově mi mnohem více seděly aspeny, rychlejší o 100gr lehčí/kus a na suchu i vlhku držely lépe. Ikony jsou solidní oproti nim jen na mokrých kořenech a kamenech a to hlavně kvůli šířce možnosti nižšího tlaku
uplně se mi nelíbí ani to že bočnice josu tužší než běhoun
…právě, že jsem měl pěknou zkušenost se 128tpi měkkou verzí (exc se ve 29 nedělá bez 3c), ale rychlost byla hodně dána právě nízkou šíří 53–54mm a s tím související citlivostí na tlak a dobrým tlumením měkké. 3C jsem nasadil až letos – nafoukal roztáhla se na 56 mm, a jak píšeš ani proštípání a změna moc nepomohlo spíše vůbec…jinými slovy mezi rozdíl těchto dvou plášťů bych upřednostnil v určitých parametrech RK rs 2,2 (lépe tlumí než tvrdé 3c, není funkčně takový balon jako 3c, má však horší grip hlavně na mokrým kamení, ale trojúhelníky by se daly snad upravit – zaříznout hroty a mohlo by to zabrat a dost vydrží)… jenže ono každý má své pro a proti…teď jezdím dokonce vzadu AKA 2.0 na záběr se v terénu vyrovná(přijde mi lepší jak RK rs), v tlumení i při vysokým tlaku je na tom skvěle a na silnici a tvrdým povrchu je pak rychlostně úplně někde jinde, jenže to jen při tlaku ke 3bar, a to už zas do terénu a šotolinový sjezd úplně není. Při nižším to zas lépe taky nejede. Je to takový nekonečný hledání, a upřednostňování určitých vlastností…toho aspena bohužel nemůžu porovnat
jo tak jak píšeš, sice jsem je měl za dobrou cenu, ale kdybych to věděl tak taky sáhnu po obyč 128tpi vezrzi protože 3C mě opravdu nepřesvěčila. je to dobrá guma, ale nic víc nic míň…
Hned bych ho zkusil, bohužel dozadu nenacpu nic širšího než 2.1 a bohužel IKON dělá jen 2.2 :(
Na 17tce rafku (M717) ho asi nikdo nevozite, ze ?
vozite vsichni jako tubeless jen EXO verzi, nebo i bez ni? Neni s EXO ten plast moc tuhy?
BF má novej hit. Ikon pyčo!
Aspoň zlevní.
A ty máš s Ikonem nějakou negativní zkušenost? Protože Tě mám tady zafixovaného jako potížistu-smolaře, kterému nefunguje/kurví se to, co 9/10 lidí bez problémů užívá :D :D
Což není urážka nebo tak, taky mám docela „kliku“ :)
Nepleteš si mě s někým? Mně akorát prasknul jeden úplně novej karbec rám :D.
Tak třeba tvé problémy s nějakým pláštěm, myslím, že to byla Karma, pamatuju si nějaké vlákno, kde jsi dával fotky defektů (tedy jejich oprav)…a bylo to „proti proudu“ :D Nejsem si 100% jistý, jestli to byla Karma, ale vím, že jsi tam s tím celkem razil :D
Jojo, byla to Karma, ale s tou měli problémy dva kámoši, já byl jen autor těch fotek :).
Já ho mám na předku, obyč kevlar cca za 650,– Nahodit to šlo dílenskou pumpou úplně v pohodě, dokonce i bez mýdlové vody.
Zkoušeli jste někdo vozit Ikon 3C EXO EXC jako bezdušák? Jak je to s utěsněním patek a bočnic?
jsou tak těsný že mi to drželo týden tlak i bez mlíka, když byly uplně nový
Zdravím, prvně musím říct, že jsem pláště na kolo nikdy moc neřešil a nemám žádný přehled.
Na kole mi dosluhují SpeedKing 2.1 a potřeboval bych náhradu. Dá se toto:
http://jumpsport.cz/…n-drat-26×22
normálně použít na předek i zadek a je to horší volba než ty Contíky?
Ještě mám v hledáčku:
http://jumpsport.cz/…ptor-21-drat
Jezdím tak 60% asfalt a zpevněné cesty. Do práce jezdím 15Km po asfaltu a nechtěl bych se moc nadřít.
Zhodnotíte prosím volbu. Děkuji
Zdar, nemáte někdo zvážený plášť Maxxis Ikon eXC EXO 3C 29"? Na e-shopech mají uváděnou váhu 520–535g, já navážil 610–613g – to takhle klamou zákazníky schválně, aby to lidi za tu celkem šílenou sumu kupovali? Jasně, ta uváděná váha se mi zdála nějak podezřele nízká, ale rozdíl skoro 100g už je dost přehnanej. Jinak s pláštěma jako takovými zatím spokojenost, bezdušová instalace na ztr crest proběhla hladce, žádný únik vzduchu, kolo jede skvěle, dokonce se mi zdá že rychlejc než Schwalbe Racing Ralph Evo TLR, PSC, SS 29" – jsem zvědavej na srovnání, jestli mi těch 600kč navíc za tuhle parádu stálo.
Dle výrobce by EXO 3C v rozměru 29×2.2 měl vážit 590g viz http://www.maxxis.com/…in/Ikon.aspx ;)
To je jinej typ, ten můj v tabulce uvedenej není. Tady je zváženej ten můj: http://forums.mtbr.com/…73194–2.html, ve srovnání s RaR jsem si aspoň polepšil. Vrtat už v tom nebudu, spokojenej jsem a taky zvědavej jak se vyjádří e-shop…mohli by třeba poslat nějakou kompenzaci:-)
jak jinej? je to ten tvůj,3C exo je jen jeden, váha dle výrobce 590gr. a buď rád že má jen o 20gr víc než výrobce uvádí. Hlavně na tak odolnou a širokou gumu je to pecka.
Máš pravdu, bude to nejspíš stejný, akorát já tam mám EXCeption a v tabulce mají MaxxSpeed, což je asi nový název pro tuhle technologii kombinující nějaký dvě směsi gumy.
Máte někdo zkušenosti s použitím obyčejné kevlarové verze jako bezdušáku?
Mam, uplne bez problemu, tuk tuk.
Ale byl to porod nahodit (prvne 17mm a pak na 19mm) rafek – musel jsem dat pryc vnitrek ventilku.
Jak to je s držením tlaku? Bez problémů nebo to ze startu unikalo skrz bočnice a byla třeba delší doba na utěsnění?
Drzelo to hned od zacatku. Da jsem tam cca 120ml mlika, pak docela dlouho trepal, a asi po 3–5ti minutach si to sedlo.
Měl jsem třísměsovou verzi 3c exo. Byl to kevlar, ale ne vyloženě Tub ready. Měl jsem ho bez problémů na ztr ráfcích. Odolnost byla velmi dobrá (odolné boky), akorát šel blbě nahodit (kompresor).
Doma mi nějaký ikon leží, kupoval jsem ho od někoho z BF, a dle předchozího majitele jako bezduš prý držel dobře. Musím se podívat jestli je na něm napsané TR nebo ne.
Hoj, pred mesiem sem ho nahodil pritelkyni na kolo a drzi uplne v pohode…
Jojo, uplne v pohode. Tlak drzi lip nez RaR v podobny specifikaci. V 27,5 verzi ma presne 600 g, takze docela masivni. Ale jak to slo nahodit, netusim, nandaval to Hnoj, rafek 21 mm.
tak jsem se taky rozhodnul nahodit Ikona v obyč kevlarový verzi na ZTR Crest 29, doufám, že to bude držet
…jako bezduš
zdravím, mohl by my někdo vysvětlit jaký je rozdíl mezi plášti:
a
zavádějící je pro mě, že i ten levnější má v popisu napsáno „S trojicí směsí 3C maxspeed“ a pak v odrážkách zase směm dual compound
mít lépe chráněné boky, ale ztoho cz značení u výše zmíněných
odkazů netuším
popř který z těchto 2 by jste doporučily na XC bike (HT 100mm) na zadní kolo, jezdím 15 % asfalt, 60 % cyklostezky 25 % terén
nahazovat to budu na lowcost ráfek (remerx masterdisc 7320) s vnitřní šířkou 18 mm (snad nebude problém)
sry, nějak se my rozhodil text :D alespoň je to pod sebou jak má, akorát to čtěte souvisle bez těch mezer mezi oddstavci (a na gramatiku nekoukejte)
EXO protection – silnejsi a odolnejsi stena plaste
TR tubeless ready – vhodne na pouziti bez duse ale s nejakym mlekem apod.
3C je tri smes.. vsechno ostatni je 2smes.. vetsinou trosku tvrdsi
ok díky, maj tedy akorát trochu bordel v popisu
na moje použití tedy brát raději trojsměs nebo dvojsměs ? 3c bude asi i trochů lépe fungovat s tmelem že ? (v případě defektu) nebo se pletu
3c smes je kombinace smesi v behounu.. to znamena ze muzou vic rekneme vyladit chovani plaste za pouziti jine smesi na prostredek, jine smesi na kraje atd… na mliko fungujou stejne pokud jsou oba TR… mrkni jakou smes to 3C oznacuje
tady mas verze
Hmm, očividný bordel v popiscích eshopů. Napsal bych jim, cože to vlastně prodávají (s odkazem na stránky výrobce).
Když to chceš na zadní kolo, tak bych trval na EXO. A podle stránek výrobce jsou obě varianty 3C a liší se tím, jestli jsou TR.
bordel resp. totalny chaos v tom maju aj samotny vyrobcovia.
Přesně tak, třeba já mám na biku verzi Ikona, která podle stránek výrobce neexistuje a nikdy neexistovala.. :)
Ok, bordel v tom maji vsichni ;).
..
Přidám se, kde kupujete 29 × 2.35 Ikon?
Říkal jsem si, že ho dám dopředu místo 2.20, vzadu ho nechám …
Původně jsem chtěl dát dopředu klasický Ardent, ale moc teď není a nevím, jestli tohle nebude lepší volba, tak bych tomu dal šanci …
řeším stejnej problém jen na 26" kola :D
Tady skladem i 26" x 2,35".
díík :D a jak to je s převodem ? to ti oni přvedou na naší měnu? nebo si jí musíš změnit ty (kupující) ? :D ti to asi normálně převedou ne ? :D
Zaplatíš kartou. Tvoje banka tě pak vojede na kurzu Kč/ Euro.
aha ..
https://www.bike24.com/1.php?…
nevíte jak to je s dopravou ?
DPD. Nějaké další otázky?
a cena dopravy ? jak dlouho to přibližně bude trvat než to přijde… ? :D
jakmile to nejni česky tak se v tom nevyznám :D jen v něčem.. něco anglicky umím a německy opravdu pár slovíček..
takže těch 5 éček co se mi přičetlo po určení čím budu platit… je cena dopravy ? to by šlo… :D
a dodání skouknu, díky..
jo tak to vychází na 5 éček ta doprava mělo by to bejt 2+2 dny.. pracovní
tak díky :D
Myslím, že teď už ho nekoupíš. Leda že by ležel někde v kamenném krámě. Kupoval jsem cca před měsícem, chtěl jsem 2 ks, ale dostal jsem jen 1 ks. V e-shopech nic a dovozce taky nic.
to je v pr*eli toto…
Jak je to s 26'' nevim…
První zahraniční eshop co jsem zkusil a hned ho mají
https://www.bike24.com/1.php?…
A v druhém píšou dostupnost v srpnu, takže zřejmě někde už došly a čeká se na další várku
A tady taky skladem ve 29×2,35"
Maxxis Ikon nebo Maxxis Ikon EXO TR ve 27,5×2,20.
Který doporučujete a jaký je mezi nimi rozdíl. Váhově 60g druhý zmiňovaný má výhodu v bezduších a lepší ochraně boku?
EXO.
Nevíte kde sehnat Ikona v 27,5×2,35 rozměru? Kromě US shopů jsem ho nikde nenašel.
Dík
bike24.com třeba
Tak tento eshop jsem neznal. Díky
Nyní mám Ikon 2,2 EXO/TR 60 TPI. Zjistil jsem že je i verze 3C/EXO/TR 12O TPI. Zadní už je celkem sjetý, tak zda raději nevzít tu verzi 3C 120TPI. Měl by být rychlejší, ale poznám to reálně? Jezdím spíš lehčí terén a dost i asfalt.
Nepoznáš pokud nejsi závodník, jedině psychicky. Při slepém testu to bude bez šance, větší vliv bude mít nahuštění, momentální forma/únava, vítr, teplota apod. Ale klidně tu 120 vem, nevýhodou může být jen malinko nižší odolnost proti proražení, ale na bezduších ti to může být jedno.
Díky za info
v případě „dost i asfalt“ bych se na Ikon asi vyprdnul uplně.
Co bys doporučil místo Ikon?
to nevim, já n nic takového nejezdím, ale ikon tim vzorekm na asfaltu strašně trpí a střed jde hrozně rychle pryč.
Ikon je prekonanej plast a uprimne nechapu jeho oblibu… Me teda osobne nenadchnul. Je to univerzal, neurazi, ale ani nenadchne. Nijak zvlast nejede a soucasne moc nedrzi…
Ja radsi jezdim Aspeny…
Ty Aspeny 2,25 budou asi reálně širší než Ikon 2,20? Mám málo místa v zadní stavbě a Ikon je tak maximum.
Nedokazu rict, nemeril jsem je. Mozna o chlup…