Který z těxhto pláštů se hodí víc na XC? :-)
Který z těxhto pláštů se hodí víc na XC? :-)
oba
nákej kurňa musí být lepší, mě příjde že ten crossmark by byl lepší do terénu a larsen zase na silnici
Mně zas přijde, že v terénu budou na stejno a po silnici líp pojede crossmark :)
Jezdil jsem oba. Crossmark vpředu i vzadu. TT jsem jezdil vzadu a vpředu MiMo.
Sucho – TT je o něco rychlejší, ale hůře drží v zatáčkách (ikdyž podle testu má Crossmark nižší valivý odpor). Crossmark se rychle sjíždí, TT vydrží věky.
Mokro – Crossmark vyhrává na plné čáře.
Bahno – TT nelze použít vůbec. Zalepí se naprosto příšerně.
Defekty – na TT jsem jich měl méně (náhoda?).
Předek / zadek – TT bych dopředu nikdy nedal a nedoporučuji to. Nedrží v zatáčkách.
Můj závěr je možná překvapující – znovu už bych nechtěl ani jeden. Od Maxxisu je mým velkým favoritem Larsen MiMo (2.0). Kromě trvanlivosti vzorku je ve všem lepší než TT a Crossmark. A navíc se s ním dá krásně jezdit i bahno.
Už kdysi jsem tady srovnával Ranchero 2,0 Ignitor 2,1 Dynomite 2,1 a Crossmark 2,1 vsechny v drátu. Jediná slabina Crossmarku byla malá výdrž vzorku na zadním kole (do 1500km). zatímco vpředu jsem po 4000km nepozoroval úbytek. Jinak ve všech ostatních ohledech Crossmark nejlepší. Vpředu vozím teď Crossmark, na zimu jsem nasadil Ignitor, vzadu vozím Ranchero kvůli výdrži, jinak na závody Crossmark.
Výdrž vepředu potvrzuji, ale co se chování v zatáčkách týče, jsou lepší pláště.
Další nevýhoda Crossmarku – je relativně těžkej. Stejně jako TT.
Jsem koupil 2.1 kevlary a jeden váží 550 gr. což není moc.
Já myslím, že mají o 100g víc než je zdrávo :D.. srovnej to s váhami třeba Continentálek 2.2.
To je fakt. Ale jinak těch 550 gr. není zas tak hrozná váha. Ale na kevlar je to relativně dost.
Když chceš závidní gumu, musíš samozřejmě vzít verzi exception, moje mejí v průměru lehce pod 500g, což je podle mě tak akorát, aby to v tomhle rozměru – 2,1" ještě něco vydrželo co se týče defektů. Contiky zas blbě držej tmel, což je pro mě podstatný. A pokud tam dáš duši dostaneš se na stejnou váhu jako s Xmarkem s tmelem s vyrazně vyšší spolehlivostí.
jaké jsou ve srovnání s Karmou?
Co se týče rozměrů, jsou téměř identické jako kevlarová Karma 2.0. Karma je 100 gr. lehčí, ale jízdní vlastnosti zatím nevím. Jen jsem je nasadil a pokud zítra počasí dovolí, půjdu projet. Ale řekl bych, že budou kapku pomalejší, ale líp držet. To je můj odhad.
Jezdil jsem jenom Larsen TT a ten je ve srovnání s Karmou ve všech ohledech horší.
Já zas můžu srovnat Crossmark s Karmou a Crossmark je ve všech ohledech lepší:) Pouze nemůžu porovnat výdrž, tak dlouho jsem Karmu neměl.
Karma docela vydrží. Mám 2.0 kevlar na HT od června, najezdil jsem na ní tak 3–4 tis. km a je tam stále tak 2/3 vzorku na zdním kole. Vepředu je téměř netknutý.
To by pak taky nemusela být špatná kombinace Crossmark vpředu(podržel mě víc než Karma) a Karmu do zadu, když vydrží o tolik dýl jak Crossmark..
To asi nemusela. Já mám Karmu vepředu i vzadu od června a jezdil jsem na ní převážně silnice do práce, zpevněné cesty a lehčí terén. Do těžšího terénu vozím fulla. Ale najezdil jsem na ní hodně. Uprostřed má tvrdší směs, než na bocích. Crossmark je měkčí.
Taky mam Karmu, jsem s ní spokojený. Je rychlá, docela podrží a výdrž taky není špatná… Jen docela chytam defekty, ale to muže být jen náhodou :)
Já jsem letos měl už defekt také, jinak naposled na podzim v říjnu. Teď jsem chytl na silnici špónu ze železa do zadního kola. Nechápu, kde se na silnici mohla vzít :).
Letos musim zaklepat že ještě žádnej… ale minulý rok hodně
…Jinak na ceste se najde spousta věci :D