Třetí defekt na MTB v jednom měsíci..Jaký plášť?

33 nepřečtených
  • Bombík

    Ahoj,

    Jezdím kolem Prahy po asfaltu, zpevněné hlíně, zp. lesní cesty. Poměrně často přes skleněné střepy. Co se týká defektů, pokaždé to vypadalo na proříznutý plášť od skla. Pláště byly levné nonamy. Rád bych koupil něco co víc vydrží do 600/ks. Moje váha 90kg.

    Zdá se mi, že by jeden z těchto mohl posloužit.

    KENDA Small Block 8

    Maxxis Larsen TT MTB

    Máte někdo jiný tip a zkušenost? Díky za každou radu.

    0 0
    • Prtko.cz  

      To není pláštěm to je smůla.

      0 0
    • Ricci  

      pri jazdeni cez sklenene crepy uz jedine plechove plaste…

      0 0
    • martin_bakov  

      proc to delas, proc s temi sklenenymi strepy ?!

      0 0
    • Internaut  

      „Poměrně často přes skleněné střepy.“ – WTF?

      0 0
      • Bombík  

        Bohužel se jedná o jeden úsek cyklostezky – výpadovky z města, kde je nutno přejet dálnici přes most. Nějaká „dobrá duše“ na tom mostě (který se nedá objet), občas rozbíjí lahve (přijde mi, že schválně).

        0 0
        • pepek  

          Aha.. . . . A zastavit a přejít tam můžeš?

          0 0
          • Bombík  

            Asi to takto dopadne. Myslel jsem, že existuje plast, ktery by teoreticky mohl byt odolnejsi, mít např vyšší (hrubší) dezén.?

            0 0
            • pepek  

              Existuje – a dokonce i s dofukováním za jízdy

              0 0
              • DaSnail  

                a nemajú tie gumy cez 500gramov? to by sa stým potom nedalo jazdiť.

                0 0
                • pepek  

                  To nevím, možná. Ale zase s tím nemusíš chodit na benzinku, naskočí to samo na ráfek. A prostupnost terénem je dobrá, skoro jako u kol Dominator. Poměr grip/odpor/cena ale není známý, musíš se zeptat mloka.

                  0 0
                  • DaSnail  

                    tak to je slušné. keď to má kevlarovú patku a aspoň 180tpi, tak ho prubnem.

                    0 0
                  •  
                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                    0 0
    • tyko  

      .Asi jsi mel spatny den

      0 0
    • pepek  

      3 defekty za měsíc? To je peklo!

      0 0
      • tonik666  

        Peklo? Když jsem jezdil RR 2.1 v terénu, tak jsem lepil pomalu každou druhou vyjížďku, protože se mi ho nedařilo nafoukat tak aby se necvakl a zároveň udžel duši. A vzhledem k tomu, že jsem jezdil tak 3×-4× týdně, tak mě to docela brzo přestalo bavit.

        0 0
        • pepek  

          :-) smajlík, měl tam být smajlík, chápeš?

          0 0
          • tonik666  

            To jsem nepoznal, sorry. Zvlášť protože se tu často objevují hlášky jako 6000km bez defektu.

            0 0
            • nox159  

              tech 6000km bez defektu klidne na jedne sade RR a bez sebemensiho problemu ;-)

              0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • mc.loki  

      cca před 5ti měsíci jsem dal na bajk Schwalbe Albert a nyní maj naježděno tak 3 – 4 tis. km. defektů nula. předtím Mountain King každej měsíc. jezdím i po Praze, přes Prahu, každej den. i přes ty podělaný střepy, kterym se člověk někdy nevyhne, protože lidi jsou někdy pěkný prasata.

      Takže kup si Schwalbe Albert 2,35. jop.

      0 0
    • mc.loki  

      cca před 5ti měsíci jsem dal na bajk Schwalbe Albert a nyní maj naježděno tak 3 – 4 tis. km. defektů nula. předtím Mountain King každej měsíc. jezdím i po Praze, přes Prahu, každej den. i přes ty podělaný střepy, kterym se člověk někdy nevyhne, protože lidi jsou někdy pěkný prasata.

      Takže kup si Schwalbe Albert 2,35. jop.

      0 0
    • vanderpoel  

      pridavam se k hlasum ktere tvrdi ze to je zkratka „blbej den“. jezdil jsem sest let prave ty zmineny larseny tt a mel jsem jedinej pomalej defekt. letos 3 defekty za sezonu vsecky na predku kde jeste dosluhoval posledni larsen (prestaly se vyrabet/dodavat v mym rozmeru 2.0). myslel jsem si ze je to tim plastem kterej byl uz vicemene jen takovej hardak („ten neskrabe, ten lesti“) protoze treti defekt uz byl regulerni. kdyz jsem pak menil plast a dusi taxem ale zjistil ze se mi ulomila na rafku takova ta navadeci/balancni desticka nebo jak to nazvat. takovy to co je vevnitr rafku kolem ventilku a udrzuje to ten ventilek aby se nekejklal. no a jak se to ulomilo tak ta ostra hrana rizla dusi. kdyby to navic bylo o pul milimetru vedle tak to rizlo do mist kde uz je guma nalepena na ventilku a nic by se nestalo. proste blbej den a plast na to nemel vliv prestoze uz byl skoro hladkej.

      0 0
    • scalar  

      defekt se řadí mezi jezdecké chyby :-)

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • karliner  

      Původně jsem tento thread ani nechtěl otvírat, ale dobře, že jsem udělal – bombíkův post jednoznačně kandiduje na TOP 10 největších píčovin B-F 2010 :-)))

      0 0
      • martin_bakov  

        nemyslim si je to slabota

        0 0
        • karliner  

          Já tedy nevím, maník, co jezdí poměrně často po střepech a diví se, jak to že často prořízne plášť a celý thread myslí smrtelně vážně ční hodně vysoko nad píčovinama maajkeeho nebo alinceba :-)

          0 0
          • pajan  

            1*

            0 0
          • tonik666  

            Já bych se taky divil, bežné drcené střepy mi nepřijdou nebezpečné. Boky jsem prořízl vždycky o velké šutry, ale o střepy nikdy, protože střepy jsou pod koly zatímo šutry vedle kol.

            0 0
            • JakeF  

              Třeba Schwalbe se dá říznout snad i pohledem :). 2 krát jsem je říznul na normální šotolině, jednou ve sjezdu Fredy ve vzorku a jednou ve výjezdu Ralphy na boku. NoTubes tmel neměl šanci, jak to bylo dlouhý. Říznout plášť střepem ve vzorku není až taková záhada.

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.