Chci si koupit pláště, rozměr asi ±2", rád bych aby vydrželi dýl než 1000km… tak které?
Chci si koupit pláště, rozměr asi ±2", rád bych aby vydrželi dýl než 1000km… tak které?
Karmy neeeee! Defekt na entou.
Takže ty Ranchera budou lepší? Nebo uplně něco jiného? Ještě jsem koukal třeba na Michelin Country Mud koloshop.cz/index.php?vyrobek=2158&soucastka=21 …
Tento plášť je jeden veľký omyl. Zlákanie nízkou cenou znamená že hodláš akceptovať absolútnu nestálosť v bočnom náklone, veľký valivý odpor, podpriemernú prilnavosť a celkovo je to proste nahovno!
Já bych to zas tak černě neviděl, ty pláště co mám teď taky nestály majlat, vydržely přes 6t km, nikdy se mi v zatáčce nepodsmekly, abych si kůli tomu rozbil hubu…
Ono asi jen podle ceny se orientovat nedá.
každopádně, mam je 2tkm, žádnej defekt, malé opotřebení. Vše je vykoupeno smekáním na mokrých kamenech a kořenech :o/ V blátě překvapivě dobrý, řekl bych – testováno letos na Králi Šumavy.
Myslel jsem Ranchera
jaký je valivý odpor. Můžeš jej srovnat třeba s WTB Nanoraptorem ?
nemůžu, nejezdil jsem, ale řekl bych, že valivý odpor je v poho, na to jak hučí. Před tím jsem jezdil takový šajsky semislick od debicy a ňáký authory téměř bez vzorku a mimo vyššího hluku, bych řekl žádný významější rozdíl.
jezdil jsem také nějaké micheliny a ten boční vzorek je fakt hnusný. Problém je v tom, že se při náklonu žmolkuje, protože jsem celkem tenký. Připadáš si, jako bys jel do zatáčky na pichlém kole. Málem jsem kvůli tomu hodil tlamu asi v 50 km/h
Nemuzu souhlasit.. Pusobej sice jen jako duse se spuntama, ale mam je ted na kole a ani jeden defekt. Jezdim normal XC, ale kamenum se teda pri sjezdech nevyhybam. Mam je tam asi 400km a neni ani znat zadny opotrebeni..
Ehm, Beskydy jsou sice samej šutr, ale defekt jsem s Karmou ještě nezaznamenal-klepu.
absolutně mimo, mam karmy v kevlaru, takze do 400 asi ne, ale mels me na tom snad jeden defekt za hodne zavodu, rozhodne podstatne lepsi nez treba RR
Kenda Karma vychazi dobre v testech – viz treba test ve Velu, tusim cislo 7–8/06. Ja do ni jdu (UST verze).
No Ranchero mám vzadu.. Sice už je sjetý (má zasebou 6500km), ale můžu doporučit.. Letošek na něm odjedu už celej…
kup si racing ralphy evo
Co taky jinyho ze:o)
este Rebu
rebu ne, foxe
Zkus Geax Arrojo. Je docela rychlej, vcelku mi vyhovuje. 1000 snese. Pokud chceš drapák, tak samo jiný, ale zdálo se mi, že podle těch co jsi psal chceš i rychle jet. Dopředu možná můžes zkusit jiný, ale i tam bych ho klidně dal.
Vozim Kendu Karmu v zadu jsem s ním velice spokojenej, ve předu mam Flyweight a je to taky bez problémů.Oba pláště mam dráty a oba se vejdou do 770,–Kč.
nevedel sem ze se dela flyweight v dratu, podle me pekne kecas:)
Ranchera jsem koupil nedavno (predek + zadek) a jsem spokojeny. Vedou dobre stopu, v terenu jsou rychle. Akorat v opravdu prudkych vyjezdech ve stoje si obcas prohrabnou a taky me prekvapil trochu vetsi valivy odpor na ceste, coz jsem pri pohledu na stredovy behoun necekal.
co ten valivy odpor? s cim to muzes srovnat .. mel sem na Ranchera zalusk od jara ale zas tohle by me stvalo zvlast kdyz bych to u takoveho plaste necekal skoro vubec
Bude to asi taky smesi, pripada mi ze se vice „lepi“ na asfalt. Muj nazor ale nemusi byt az zas tak objektivni, pac jsem pred tim jezdil semislicky, ktere po asfaltu fakt ficely. Ale pokud budes jezdit prevazne teren je to super plast a kratsi presuny po asfaltu prezijes.
To je divný, Ranchera mají najednou přes noc velký valivý odpor, no stačilo aby to o nich napsali ve Velu a je to. Ale v recenzi někdy předtím si je pochvalovali jak jedou rychle… Nevěřte nikomu a zkoušejte sami.
Velo jsem nikdy nemel v ruce, takze fakt nevim co tam o nich psali. To ale nemeni nic na tom, ze jsme od nich na asfaltu cekal vic.
JJ… asi podle tlaku nebo co :o)
A co tohle? 460 Kč, mají kevlarový patky…
Dopredu vyborne, ale vzadu myslim nesplnuji podminku, aby vydrzely vic nez 1000km
Já nevím, nikdy jsem je nejezdil, jenom jsem ukázal. Já teda, když jsem do 400 vybáral pláště, tak jsem kupoval Maxxis Ignitor 2.1, teď je mám na výlety.
ignitory mam tedka .. prvnich 10–15km strilely kdejaky kaminky , pak se to ojelo ale ten vzorek na silnici docela neprijemne poskakuje :( preckam s nima zimu – a pak zkusim aspon dozadu ten ranchero
Jo jo, ignitory ty střílejí, jak kulomet. Mi udělaly taky pěknou prohlubeň na spodek rámu :-( , ale jsou to držáky, i když na silnici mizí před očima.
To dělá i Calibos. Jinak jezdím Calibose + Krakena nebo pokud si potřebuju zklidnit absťák po silnici tak Wormdrive a nestěžuju si ani na jedny a u Maxxisu asi dlouho zůstanu.
Presne tak, Ignitory hrozne vibrujou a sou silene hlucny. RR nejsou podle nich vubec slyset.
Pokud jde o rychlost, zajímavější se jeví Speedkingy. www.bikesport.cz/detail.php?…
Mam karmy a jsem s nima spokojeny. Mam na nich najeto asi 1000km. V terenu drzi dobre a na ceste maji mensi valivy odpor nez ranchera. Ja bych doporucil Karmy. Ranchera jsem mel pred Karmama a v terenu se citom jisteji na Karmach. Ranchera vice prokluzovali v prudsich vyjezdech a ustrelovali vice na mokru. Davam hlas Karmam
pravda. ranchero bych dal jen do zadu. do predu bych spis bral karmy
Přítelkyně má karmy a co jsem je zkoušel tak jedou pěkně a ona si je taky chválí…a za ty prachy…
ja tam cet ze tvoje pritelkyne ma kramy :D asi uz pudu spat :-D
Ale ty taky jedou pekne.. :-P No nic, to sem zas prase takle na vecer, pudu taky radsi spat.. Snad sem nikoho moc nepohorsil.
spravnej vodak sjede i cervenou reku :-D
Ja jezdim ranchera a jsem s nima max spokojenej … takze ja se jich budu drzet co nejdele a pak je asi koupim zas.. predtim Bonragery nevim uz presne typ a samej defekt…
Teď zkusím tento Bontrager, jsem zvědavej jak se osvědčí. Jinak Ranchero vydrží hodně, navíc je to balon a tak dobře tlumí. Připadá mi, že si na něm člověk může dovolit víc jak na Pythonech či Nanoraptorech. Kendy Karma jsem vozil a kvůli častým defektům jsem se jich zbavil.
vypadají dobře, škoda, že u nás se nikde nedají sehnat, natož vidět. Zřejmě pofrčí. Ale stejně jsem se teď saturoval a musím sjezdit gumy. Když jsou lepší jen na závody a mezitím rubeny 56tpi tak to chvíli portvá, než se to stane. Ale stejně nakonec ještě mezitím něco zkusím, protože gumy jedou!
Olomouc, Náměstí Hrdinů, prodejna v suterénu. Vcelku fajn obchůdek.
No dyk píšu u nás ne. Jinak samo je to do Prahy a do Olomouce stejně daleko.
Tady ve welsu je maji v kramku jakekoliv Bonragery.. dokonce si myslim, ze ty co jsou na tem obrazku jsem vozil , ale jak rikam ja samej defekt.. I kdyz zkusenosti prodejcu s nima jsou jen pozitivni ( az na me )
Tak dnes došlo na tvá slova :o) V ne moc těžkým sjezdu jsem 2× prorazil (podruhé tak po 100 metrech), takže si myslím, že jsou to lehký a ne moc odolný pláště a la Kenda Karma. Ale frčí, to jo.
prorazit takovyhle balon je vetsinou chyba jezdce :-)
Hele me se stzal defekt s nima i na asfaltu (rana jak z dela) a pak teda kde jsem udelal tu chybu?
No ale to neznáš mě, já jezdím opravdu z kopce dost vlažně. S Rancherama jsem tam jezdil i rychleji a pohoda.
Vidis nejsem v tom sam komu se to stalo … jak rikam lehke jsou , ale ty defekty..
sry, ale chcte to naučit se jezdit na kole nebo tam rvát 5 atmosfer a budes co se tyce procvaknuti v klidu
A nebo nejezdit to jsi potom tez v klidu , ze … ja mel problemy jen s Bonragerama po vymene plastu .. pohoda (asi jsem se mezitim naucil jezdit) ;)
Hele nedelej ze sebe vo.. Pokud procvaknes je to VZDY tvoje chyba, pokud nafouknu prakticky jakoukoli gumu na 0,5 atm. a prejedu s tim obrubnik, budu mit stejnou dusi jakou ma na obrazku…s tim tlakem samo prehanim
Nedělám. Jel jsem tam dostkrát a nejrychleji když jsem zkoušel jak chodí vložená pružina do Marzocchi. Dnes to bylo fakt napohodu, jet se tam maraton, někdo mě sejme. Vždy ve sjezdech lidi brzdím, se na mě poptej těch co mě znaj, třeba Vlka. Jen dodám, že na plášti byla slouhá stopa jako bych najel na podlouhlý úzký kámen. To bych pochopil, ale ten druhý defekt teda ne. A to jsem kolo dost nafoukl. Pak už bez další rezervní duše jsem jel domů raději po asfaltu.
Musím potvrdit Pekáčkovy slova. Pekáček jezdí z kopce zcela normálně, nějak moc nahraně to nedrtí a duše pumpuje také docela dost.
Ono co sem si všiml tak dost záleží na konstrukci pláště. Některé mají jakoby pod běhounem něco jako výztuhu a některé jsou jako duše se špuntama.Jde o to že občas se stane , že se duše na ráfek trochu přitiskne třeba i malou silou a tam se pak stává, že u těch plášťů bez výztuhy to automaticky prorazí třeba i malinký kamínek, který působí zrovna na to určité místo i když na velmi malou lokální plochu. Zatímco u těch vyztužených by se ta síla od kamínku trochu rozložila. Myslím, že by to mohlo být tím.
btw k cemu je ten krouzek nebo gumka na pravy vnitrni noze vidle ?
Ukazuje nejvyšší dosažený zdvih. A je to dobrý na měření charakteristiky vidlice.
A to je nejaky specialni krouzek, nebo co se na to pouziva?
Prachobyčejná gumička.
Gumičku tam bez rozebrání vidlice dost těžko navlíkneš. Jednoduše se dá použít plastový stahovací pásek.
kdyz sundas kolo ;-) tak v tom problem nevidim .. ja chtel vedet jestli to neni nejaka moda ze jsem pozadu :-D
Ehm, sundani kola moc nepomuze – zapomnel si na podkovu (nebo ani nevim, jak se tomu odborne nadava)..
Stejně si myslím, že ten plastový stahovací pásek je lepší, určitě bude po nohách klouzat líp než gumička. Chvíli je možná zajímavý na to koukat, ale brzo mě přestalo bavit stahovat pásek dolů, tak jsem ho ucvak a je to, žiju i bez něj.
Hlavne je to kvuli zmereni SAGu…
Zdarec já jsem pro Ranchera, mám je v zdadu i v předu, koupil jsem je letos popré a supr! A valivej odpor dobrej, akrorát do prudších krpálů pokud stoupnu tak někdy ujedou ale jinak fakt supr pláště, ted mám na nich 700Km a jsou jen lehce vojetý takže výdrž budou mít myslím docela dobrou.
Já bych ještě do výběru zařadil pokud jde o rychlé pláště WTB Nanoraptory, popř. WTB Mutanoraptory. Nanoraptory fičí na silnici velice dobrě, docela dost vydrží a moc jsem s něma nedefektil. Dají se použít i v docela náročném terénu, jen je nutno dbát pozornosti v bočním náklonu, protože nemají moc bočního vzorku. Mutanoraptory drží lépe v terénu než Nananoše, mají dobrý boční vzorek, tak jsou to fakt držáky. Ale mají kapku větší valivý odpor, než Nano. Taky se víc sjíždí. Mají celkem ostrý vzorek, ale malé čudlíky.
Mám Ranchero v drátu na zadním. Je super, jen mi přijde, že mám teď nějak těžkou prdel … možná by pomohl kevlar (předtím tam byl kevlar DYNOMITE)
Po delším používání můžu potvrdit, že karmy jsou opravdu náchylnější k defektu.Můj kůň je teď Exiwolf- parádně drží, dobře jede, dobře brzdí, dobře tlumí… jen ta hmotnost… Nanoraptory jsou skvělý fičáky…ale jsou poměrně anorektický…
S Karmama podobná zkušenost jako s tím Bontragerem. Nanoraptory v kevlaru jsou tlustčí jak drátový a ne o málo.
a nechces jednoho toho exika? nechce se mi to zas davat na cyklobazar. Mam kevlar 2,1 za 500…
No já si vždy na podzim pořídím continental traction pro dozadu(kevlar).Ony mají hodně vysoké špunty s výztuhami běhounu i špuntů a mají jiný materiál na bocích. Na podzim je pořizuji právě proto, že do bahna jsou skvělé ty vysoké špunty a když se sjedou na polovinu, tak na jaře na závody je to pak ta nejlepší pneumatika dozadu co znám.Minulá mi vydržela 2 roky a ještě z ní slick není.Akorát člověk nesmí mít tu smůlu, že potká na vyjížce nějakého závodníka co se k němu přidá(jako já včera) a nechá se uhnat do kopce s naraženým žebrem a camelem na zádech.Když jsou nové tak i přes výztuhy špuntů kladou docela odpor-je třeba je prostě trochu sjet.