Máte někdo zkušenosti s mazanim řetězu s wd 40 PTFe. Jak to maže jestli se chytá bordel. Já používám teflux od normfest ale je drahé a blbě se schani cena wd je poloviční
Máte někdo zkušenosti s mazanim řetězu s wd 40 PTFe. Jak to maže jestli se chytá bordel. Já používám teflux od normfest ale je drahé a blbě se schani cena wd je poloviční
WD není mazadlo, ale čistič.
To by platilo pro klasický WD-40, avšak už ne pro PTFE verzi.
Nevim jak u nas, ale treba v UK jsem videl celou radu maziv na kolo od WD40.
Myslím si že WD na BF nepatří. Stříkejte si s tím kola doma, ale BF bych s tím stejně jako pohon nešpinil
Jo vidím samé negativní recenze takže asi zůstanu u tefluxu
WD-40 je registrovaný název přípravku ve spreji s vlastnostmi vytěsňování vody, který je zároveň mazacím olejem.........bingo.:)
název klasického WD-40 je odvozen od slov „Water Displacement“ což znamená „vytěsnení vody“
takže WD-40 bych používal jenom při čištění řetězu
WD není žádný shit, stačí si jen vybrat ze sortimentu ten správný přípravek. WD v PTFE existuje ve verzi Dry i Wet. Není se čeho bát. Klasický WD je ideální při čistění, praní řetězu a k vytěsnění vody a po utření přebytku na namazání použit už pak něco jiného, třeba zrovna to PTFE.
Přesně – že se to jmenuje WD, neznamená, že všechny jejich přípravky jsou jen to klasický „WDčko“, co známe desítky let a používáme jen na to čištění a povolování či konzervaci.
Dnes je pod touhle značkou více sortimentu k různým specifickým účelům.Vzhledem k známosti a letité účinnosti právě klasického „Wdčka“ bych se ani ostatního sortimentu nebál – předpokládám, že dělá co má (dle specifikací) – kazit si zavedenou značku špatnejma či nefunkčníma věcma určitě nebudou…
Ja jsem nekolikrat v nouzi namazal i klasickym wd 40 a nic spatnyho se nestalo
To proto, protoze WDcko normalne maze… Sice to neni jeho primarni funkce a na tom stavi sve reci ti, kteri tvrdi ze to neni mazivo, ale WDcko mazaci slozky obsahuje a normalne maze. Ale protoze to neni cistokrevne mazivo, tak se samozrejme najdou produkty, ktere budou mazat lepe a vydrzi dele.
A řetěz nebude vypadat jak ropná plošina po výbuchu.
:-) :-):-)
Přesně tak. Jen jak píšeš – vydrží málo, cca 40–50km, ale řetěz krásně chodí a oproti i řídkým mazivům zůstává řetěz mnohem čistší.
Rikam v nouzi
Postupem let ljes přišel na jediný účel využití klasického modrého WD-40 a to je leštění rámu kola. A to ještě za předpokladu, že se pak na kole jede až druhý den.
Jakékoliv jiné použití je neúčelné a v podstatě zbytečné. Jen na sebe váže bordel, lepí se a věc k konečném důsledku spíš poškodí.
V mojí práci se často setkávám se zákazníky, kteří se ještě pochlubí, že „ty zámky zlobí a to už jsem je prostříknul WDčkem“. Super, tak to bude o to dražší. Všechno zalepené, plné prachu ve formě rozpatlaného bordelu atd..
Na to povolování zarezlych šroubů dobrý.
Ještě doporučuji prostudovat toto vlákno.
To ne, tady to je retrovlákno. Asi jako: který telefon s otočným číselníkem je nejlepší?
:-D
No jak se to vezme :)
Parafín: 1833
WD40: 1953
WD40 je tedy podstatně modernější než parafín :D
No ale dáváš to na řetěz z oceli:1855, takže to je kompatibilní s parafinem.
Je tam spoustu různých tipů, nejen na mazání parafínem, ale je tam zmíněných i hodně různých mazadel na voskové bázi… Takže bych to rozhodně neodsuzoval, navíc to není hloupost z předminulého století…
Pak také doporučuji nastudovat toto téma…