Měnil jsem po 2000 KM poprve desky a pripada mi, ze to chce i kotouče. Moc to nebrzdi.
Dík
Měnil jsem po 2000 KM poprve desky a pripada mi, ze to chce i kotouče. Moc to nebrzdi.
Dík
jj vyměň je :-)
hlavne ze je prdel :-/
stebou jak z gumovým hovnem
ssssss
hmm. dobre ty. kdyz uz tak aspon poradim a nebo drzim h…u
co chceš poradit na otázku co dal zakladatel vlákna?
spousta uchazejicich odpovedi je pod timhle prispevkem. nechce se mi verit ze zrovna ty nevis ze se desky musej zajet. kdyz je problem napsat tohle tak radsi nepisu nic.
to že se musí nejdřív zajet a vše potřebné je v historii.
Zadavatel má pocit že má špatné kotouče, jasně to v zadání napsal tak co.
Navíc když ty brzdy koupil tak je taky zajížděl, tak to snad není takový Jarin aby to nevěděl, nebo jo?
a navíc trocha srandy neuškodí :-)
tak ja sem z toho vyvodil ze ty kotouce chce menit proto, ze mu to nebrzdi. kdyz se davaj novy desky na starej kotouc tak si dle meho nazoru desky sedaj dyl a i to ze zacatku min brzdi jak kdyz je oboji fungl novy. sranda musi bejt ale tohle mi prislo spis skodoliby
jo tak to taky bylo myšleno, ale taky tam byl smajl
A ty si pro změnu nech vyměnit mozek. Buď korektně poraď nebo si ty přiblblosti nech pro sebe.
LOL teď s mě dostal
kritika od někoho kdo nenapsal nic k věci to fakt sedí
to víš, pořádek musí být!
este jsme nikdy nemel tak dlouho stejny brzdy, tak nevim :D
ale pokdu to nebrzdi : ) tak to muze bejt vsim-moznym a za 2000km bych ja osobne kotouce nesjel
pockej nez se to zajede. treba se to pak chytne. pokud neni kotouc sjetej, coz asi nebude tak neni duvod menit.
brzdy se nemění podle počtu najetých km ale podle odbroušení a to není úměrné.
Realita jeta že je spíš měním podle ohnutí :-)
to by kotoučovky byla hodně drahá sranda … hledej v histórii – desky se musí zajet, kotouč občas odmastit …
to mi je jasne,ale na kotouči je solidni drazka Shimano pise min.1.5 mm. Musím to zmerit.
o drážce si nespsal … asi to chtělo ty předchozí destičky vyměnit dřív. Ty nový máš opravdu zajetý ?
Já měl na hayesech takovou drážku, že uprostřed měl kotouč jen 1/3 tloušťky, co na okraji :)
No nevim, ale na aute v servise kotouce akorat prejedou raspli/pilnikem, aby srovnali kraje, ktery by orezaly ty novy desky a to je vse.
V servise? Desky? Ale benzín si už tankuješ sám, ne? :-)
Nevim, ale servisovat si sam brzdy nebo dotahovat kola a cokoliv co ma primy vliv na bezpecnost, schopnost udrzet se na vozovce nebo zastaveni radsi prenecham nekomu, kdo se v tom vrta denne. To uz bych radsi menil prevodovku/spojku nez brzdy. Bud se to rozjede nebo vysype, ale zastavi to vzdy. Ja si do budoucna vystacim s lepenim tesneni a jezdenim na mycku a vymenou zarovek a baterky apod.
A benzin? Nejvic me fascinuje jedna zenska z prace, co vzdycky nekoho pozada, jestli by nebyl tak hodny a nenacerpal benzin za ni, aby si nezlomila nehty a nezaspinila se apod.
" kdo se v tom vrta denne." nepřeju ti nic zlýho, ale už jsem viděl netotažený kolo, nezajištěnou páku ruční brzdy v bubnu, která tam vypadla, zasekla a auto se muselo nechat odtáhnout, prohnutou hlavu, protože „servisman“ pochopil hlášku systému: „error-cooling“ jako závadu klimatizace…atd, atd.
Neříkej, že se takové věci staly v autorizovaných servisech.
Ano (kterej pneuservis není autorizovaný?) – ne – ano.
Tak hlavně ta poslední chyba mě překvapila, to bych čekal u nějakého „hobby opraváře“ a ne v autorizovaném servisu. Není nad dobrou reklamu :-)
Sorry, ale ty máš vůbec takový idylický představy o životě: politici jsou spravedlivý, v autorizovaným servise se nic nepokazí.atd…(mám eště bavoráka, zvedlýho v servise zvedákem za plastovou nádrž a povolování plastových „matic“ na poklicích :-)
spravedliví, kua !
Ano, jsem ještě mladý, nezkopaný životem a jsem rád, že mám takové idylické představy :-). Ale nevědět, co znamená která hláška systému, mi přijde v servisu s certifikátem fakt divné. Ale neříkám, že se to nestává.
to neni vec mechanika ale spatnyho ridice a auta. Proste teplota vody je docela dulezitej udaj .A v dobrym maute nema pocitac co delat :-D
Kdo se boji za prd stoji :-) Mezi nama kdyz tam narves v 80 dva kvalty najednou tak se taky dejou zajimavy veci.
Nevim jak v servise, ale ja kotouce u auta prejizdim na soustruhu…
Ale větraný se přitom často zkřiví, ne? Nebo to děláš pokaždý a jenom trochu?
Pokazdy a jen trochu :o)
sorry ale ten servis bych docela chtěl viděta auto bych si tam v životě neda…o autech vím myslím si už docela dost, učím se to třetím rokem a zrovna ty kotouče se nebrousí žádnou rašplí, ale budu na soustruhu nebo se sjíždí spešl bruskou přímo na autě…to nevím jak by byl zákazník spokojenej s tím co ty říkáš :-D ale neber to jako urážku, jen říkám co vím…
no ja toho borecka nesledoval. jen jsem zbystril, kdyz zanadaval a odbehl pro pilnik… asi uz byly tak vyjety, ze ta bruska nesla nasadit a kdyz prestal nadavat a zacal zas delat na aute, tak jsem si prestal vsimat…
to bylo na to drtyc
tak je to magor… :-D spíš tu brusku nemá, páč te to dost drahá věc a použít se dá fakt jen na kotouče a byl línej ho sundat a vrazit do soustruhu tak to takhle oklohnil, když sleduju ve škole co se to učí za telata tak se tomu ani tolik nedivím :-) taky bych mohl vyprávět pár historek co vše se dá pos**t na autě :-)
spis bych rek, ze to neslo obkrouzit na prvni nasazeni. byl to autorizak.
pokud ten kotuc neni zkrouceny nebo neni moc sjetej (podle km by nemel byt) tak ho nemen.
Brzdi to malo z techto duvodu 1) spatny oblozeni na druh kotouce 2)jak si to opravoval zamastil si kotouc 3) ten koutouc uz neni uplne rovny kdyz se podivas proti svetlu uvidis ze sou na nem vlnky. To vubec nevadi akorat se ty novy desticky musej zajet tak aby dosedali celou plochou a ne jen na spicky vlnek.
Co stim: Bud vzit origos odmstovac (maj to na benzince) nebo vyjet na nejvetsi kopec v okoli nahore zacít brzdit pri tom slapat aby se to poradne ohralo a odmastiilo (motrkari to maj jednodusi zmazknou brzdu a jedou dokud to nesmrdi) zas to neprezen at to neuvaris.
Kdyz to nepomuze vem to na chvili do blata tam se to zabrousi na hned.
Zadny novy desticky nebrzdej oproti zajetejm.