• juris3

    Měnil jsem po 2000 KM poprve desky a pripada mi, ze to chce i kotouče. Moc to nebrzdi.

    Dík

    0 0
    • kubad  

      jj vyměň je :-)

      0 0
    • kali222  

      este jsme nikdy nemel tak dlouho stejny brzdy, tak nevim :D

      ale pokdu to nebrzdi : ) tak to muze bejt vsim-moznym a za 2000km bych ja osobne kotouce nesjel

      0 0
    • Team6  

      pockej nez se to zajede. treba se to pak chytne. pokud neni kotouc sjetej, coz asi nebude tak neni duvod menit.

      0 0
    • Tomcat  

      brzdy se nemění podle počtu najetých km ale podle odbroušení a to není úměrné.

       

      Realita jeta že je spíš měním podle ohnutí :-)

      0 0
    • makak  

      to by kotoučovky byla hodně drahá sranda  … hledej v histórii – desky se musí zajet, kotouč občas odmastit …

      0 0
      • juris3  

        to mi je jasne,ale na kotouči je solidni drazka Shimano pise min.1.5 mm. Musím to zmerit.

        0 0
        • makak  

          o drážce si nespsal … asi to chtělo ty předchozí destičky  vyměnit dřív. Ty nový máš opravdu zajetý ?

          0 0
        • Blade  

          Já měl na hayesech takovou drážku, že uprostřed měl kotouč jen 1/3 tloušťky, co na okraji :)

          0 0
    • drtyc  

      No nevim, ale na aute v servise kotouce akorat prejedou raspli/pilnikem, aby srovnali kraje, ktery by orezaly ty novy desky a to je vse.

      0 0
      • pepek  

        V servise? Desky? Ale benzín si už tankuješ sám, ne? :-)

        0 0
        • drtyc  

          Nevim, ale servisovat si sam brzdy nebo dotahovat kola a cokoliv co ma primy vliv na bezpecnost, schopnost udrzet se na vozovce nebo zastaveni radsi prenecham nekomu, kdo se v tom vrta denne. To uz bych radsi menil prevodovku/spojku nez brzdy. Bud se to rozjede nebo vysype, ale zastavi to vzdy. Ja si do budoucna vystacim s lepenim tesneni a jezdenim na mycku a vymenou zarovek a baterky apod.

          A benzin? Nejvic me fascinuje jedna zenska z prace, co vzdycky nekoho pozada, jestli by nebyl tak hodny a nenacerpal benzin za ni, aby si nezlomila nehty a nezaspinila se apod.

          0 0
          • pepek  

            " kdo se v tom vrta denne." nepřeju ti nic zlýho, ale už jsem viděl netotažený kolo, nezajištěnou páku ruční brzdy v bubnu, která tam vypadla, zasekla a auto se muselo nechat odtáhnout, prohnutou hlavu, protože „servisman“ pochopil hlášku systému: „error-cooling“ jako závadu klimatizace…at­d, atd.

            0 0
            • jIrI___  

              Neříkej, že se takové věci staly v autorizovaných servisech.

              0 0
              • pepek  

                Ano (kterej pneuservis není autorizovaný?) – ne – ano.

                0 0
                • jIrI___  

                  Tak hlavně ta poslední chyba mě překvapila, to bych čekal u nějakého „hobby opraváře“ a ne v autorizovaném servisu. Není nad dobrou reklamu :-)

                  0 0
                  • pepek  

                    Sorry, ale ty máš vůbec takový idylický představy o životě: politici jsou spravedlivý, v autorizovaným servise se nic nepokazí.atd…(mám eště bavoráka, zvedlýho v servise zvedákem za plastovou nádrž a povolování plastových „matic“ na poklicích :-)

                    0 0
                    • pepek  

                      spravedliví, kua !

                      0 0
                    • jIrI___  

                      Ano, jsem ještě mladý, nezkopaný životem a jsem rád, že mám takové idylické představy :-). Ale nevědět, co znamená která hláška systému, mi přijde v servisu s certifikátem fakt divné. Ale neříkám, že se to nestává.

                      0 0
            • venabch  

              to neni vec mechanika ale spatnyho ridice a auta. Proste teplota vody je docela dulezitej udaj .A v dobrym maute nema pocitac co delat :-D

              0 0
          • venabch  

            Kdo se boji za prd stoji :-) Mezi nama kdyz tam narves v 80 dva kvalty najednou tak se taky dejou zajimavy veci.

            0 0
      • RomanH  

        Nevim jak v servise, ale ja kotouce u auta prejizdim na soustruhu…

        0 0
      • arnostik  

        sorry ale ten servis bych docela chtěl viděta auto bych si tam v životě neda…o autech vím myslím si už docela dost, učím se to třetím rokem a zrovna ty kotouče se nebrousí žádnou rašplí, ale budu na soustruhu nebo se sjíždí spešl bruskou přímo na autě…to nevím jak by byl zákazník spokojenej s tím co ty říkáš :-D ale neber to jako urážku, jen říkám co vím…

        0 0
        • drtyc  

          no ja toho borecka nesledoval. jen jsem zbystril, kdyz zanadaval a odbehl pro pilnik… asi uz byly tak vyjety, ze ta bruska nesla nasadit a kdyz prestal nadavat a zacal zas delat na aute, tak jsem si prestal vsimat…

          0 0
    • arnostik  

      to bylo na to drtyc

      0 0
    • arnostik  

      tak je to magor… :-D spíš tu brusku nemá, páč te to dost drahá věc a použít se dá fakt jen na kotouče a byl línej ho sundat a vrazit do soustruhu tak to takhle oklohnil, když sleduju ve škole co se to učí za telata tak se tomu ani tolik nedivím :-) taky bych mohl vyprávět pár historek co vše se dá pos**t na autě :-)

      0 0
      • drtyc  

        spis bych rek, ze to neslo obkrouzit na prvni nasazeni. byl to autorizak.

        0 0
    • venabch  

      pokud ten kotuc neni zkrouceny nebo neni moc sjetej (podle km by nemel byt) tak ho nemen.

      Brzdi to malo z techto duvodu 1) spatny oblozeni na druh kotouce 2)jak si to opravoval zamastil si kotouc 3) ten koutouc uz neni uplne rovny kdyz se podivas proti svetlu uvidis ze sou na nem vlnky. To vubec nevadi akorat se ty novy desticky musej zajet tak aby dosedali celou plochou a ne jen na spicky vlnek.

      Co stim: Bud vzit origos odmstovac (maj to na benzince) nebo vyjet na nejvetsi kopec v okoli nahore zacít brzdit pri tom slapat aby se to poradne ohralo a odmastiilo (motrkari to maj jednodusi zmazknou brzdu a jedou dokud to nesmrdi) zas to neprezen at to neuvaris.

      Kdyz to nepomuze vem to na chvili do blata tam se to zabrousi na hned.

      Zadny novy desticky nebrzdej oproti zajetejm.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.