Ahoj je tu někdo kdo jezdí nebo jezdil pláště Michelin DRY nebo novější DRY2? Pokud ano jaký jsou a který je lepší koupit?
Ahoj je tu někdo kdo jezdí nebo jezdil pláště Michelin DRY nebo novější DRY2? Pokud ano jaký jsou a který je lepší koupit?
na DRY jsem jel letos prvni zavod – nejkou tu prazskou padesatku, no drzej dobre – jen jeden pad… ale jsou pomaly na asfaltu :-( takze uz jsou dole a na zavody je pouzivat nebudu
DRY 2 mají sic jiný vzorek než DRY, ale na asfaltu jedou stejně blbě tak jak píše petebike , jsou vhodné spíše na nějaké pevnější nebahnivé povrchy
Takže valivý odpor nic moc? A co jezdíte? Vybírám pláště a nevím co koupit.
WTB nanoraptor Schwalbe Fast Fred
A co Continental Speed King? Údajně nástupce Exploreru.
tak ty jsem nikdy nemel, driv sem musel jezdit na Schwalbe – slo to pokud slo o Fast Fredy, Racing Ralpf sem nesnasel – hodne defektu, ted mam WTB a super, mel sem i pythony a taky dost defektu ale jeli pekne…
tak to me valivy odpori prisel skvely, nicmene plast toho moc nevydrzi, vzorek neubyva postupne, ale droli se
jj, DRY na tvrdem povrchu mizejí úplně před očina a valivý odpor není nic moc. Teď mám explorer a ten na asfastu taky moc nejede, ale v terénu je super. Nejlepší zatím Python, ale jeho váha není nic moc.
Pythony a Explorery jsem měl taky chci zas zkusit něco jiného možná Continental Speed King
DRY to je stejny vzorek jako Comp S Light. Ty podle me jely na asfaltu dost dobre a ten vzorek si dokazal poradit i s bahnem. Bohuzel s Michelinem obecne mam uplne ty nejhorsi zkusenosti co se defektu tyce (jak UST, tak klasika), ted uz mi na kolo nesmi i kdyz jizdni vlastnosti mely vyborne. Uz neexperimentuju a vozim v podstate jenom Pythony ;)
DRY mel stejny vzorek, ale dry 2 uz mel takovy jemnejsi a hustejsi → na jednu stranu lepsi pri defektech a horsi vydrz …odvalovali oba velmi slusne …S comp light mozna jeste o chloupek lip
Jezdil jsem DRY a už nikdy více.Špatné odvalování.V terénu,kde se objeví kameny se nesjíždí,ale drolí a trhá.
s odvalovanim nesouhlasim, s drolenim ano
Dry2 je urceny na XC zavody a podle me super udelany na sve urceni. Na asfaltu moc nejede, ale v terenu jede uzasne. V zaberu, brzdeni, a zatackach ma super vlastnosti, lepsi nez vetsina plastu z velkym vzorkem. Bohuzel fakt mizi pred ocima a je snadny ho riznout na boku. Na druhou stranu nemeni vlastnosti s tim, jak moc je ojety, takze ho jde jezdit az „do hola“. Celkove super plast na predek, na zadku je to trochu draha sranda.
XCR DRY2 jazdim v predu, dozadu by si ho dal asi len milionár, fakt z neho ubýva pred očami. Čo sa týka valivého odporu, ten mi v teréne príde vynikajúci, na asfalte tak te tiez v pohode, ale na asfalt nedoporucujem, ak nechces kupovat 5 plastov za rok. V terene drzi vynikajuco stopu, je to taký fajn držák, vobec sa nebojím prudko zatočiť, taktiez pri sikmom náklone nestráca stabilitu. Dezén je vyrobený z velmi makej zmesy a ma dobru prilnavost aj na mokrých a hladkých povrchoch ako su koreme, velke mokré skaly a kamene. Jedine minus, co by som tomu plastu pripisal je pocit neistoty pri prudkom zatacani v náklone na asfalte vo vacsej rýchlosti, dost tazko sa ta odhadnut ta krajna hranica, kedy este plast podrzi a vydava pritom taky dost divny zvuk, ale nastastie som sa tak este nevysekal (klop, klop), je to mozno sposobene tými výraznejsie hustými bocnými výstupkami, ktoré sa pri tom tak zvlástne ohýbajú.
Kazdopadne dopredu ho doporucujem a dozadu nejaký lepsi drzám koli zabetu na rozmacanom povrchu a brzdeniu, napr XCR MUD je v tomto prípade skvely.
a ešte jedna zblízka
a dozadu XCR MUD (na to aky je to drapak ma az prekvapivo maly valiva odpor, uvidim, aka bude zivotnost, tatial ma tak 2000 km, obuvam ho len do lesa, asfaltu sa snazim vyhybat, tam je ho skoda)