• iron.hide  

      :(((

      0 0
    • Yura  

      ***** hodne smutny.. A zrovna takovej starej mazak, dric, kteryho kazdej rad sledoval.. :(

      0 0
    • tromboonen  

      Ať mu to lítá

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • zdenek  

      Už jsem to četl na iDnes. Ovšem číst komentáře pod článkem je jen pro silný žaludek. Většina má jasno, že si za to mohl cyklista sám a v podstatě mu to přejí. Někteří jedinci jsou překvapeni, že silniční cyklisté trénují na silnici. Národ odborníků na všechno…

      0 0
      • Yura  

        Tak zajimalo by me jak se to stalo. Proste ridic vidi cyklistu. Rekne si ten je daleko jedu a nepocita s tim, ze to je profik ziletkar co leti 50 po rovine treba..

        0 0
        • dopi  

          Ve vyjádření stojí, že ho řidič přehlédl.. Bude souzen pro zabití z nedbalosti.

          0 0
          • tromboonen  

            Hele stát se může hodně věcí, jednou jsem v rychlosti pěšáka „málem přejel“ paní na Malostraňáku, teda ne že by hrozilo přejetí, trochu se tam asertivně vrhla na přechod, ale musel jsem dupnout, A sloupek velikosti polena od slušně vzrostlýho stromu nadělal svý, prostě jsem ji neviděl, přitom o nic nešlo, ale dovedu si představit podobnou situaci, možná plus nějaká nepozornost/nez­nalost/únava a je to hned, kolikrát jsem kličkoval kolem auta co nečekalo, že tam budu, že mám přednost, nebo že vůbec existuju nebo jak rychle takový kolo jede.. (a po pravdě v Itálii je na silnici boj a i když tam maj cyklisty rádi tak se to moc neprojevuje, ale Michele to měl jistě pod palcem, jenže občas se to prostě nepovede)… Je to na hovno, ale ten řidič z toho asi má peklo, kor v Itálii, a neříkám, že není nevinný, ale stane se, když naboříš za podobných okolností auto, je z toho pojistná událost a max body dolů, blbý je když to není auto ale cyklouš, fakt blbý…

            0 0
            • Sugar67  

              No a právě proto neustále bojuji s názorem cyklistů, že stačí jezdit v tmavém/nevýrazném oblečení s reflexními prvky. Přes den a za šera jsou uplně k ničemu. Zvláště, když třetina řidičů blbě vidí.

              0 0
              • orm  

                <nadsazka>Takze za to muze letosni dres Astany, ktery je vyrazne tmavsi nez predchozi … .</nadsazka> Jinak souhlas, je potreba byt videt.

                0 0
                • scoty  

                  A jak se dozvíš, že tě vidí?

                  0 0
                  • orm  

                    Nedozvis, ale uznas, ze kdyz na sobe budes mit zarivou barvu, tak budes lepe videt nez kdyz pojedes ve tmavem obleceni. Kdyz pozorujes auta pred sebou, tak dokazes odhadnout co udela a pripravit se na to. Neni to 100%, ale lepsi nez nic.

                    0 0
                    • scoty  

                      Určitě ti to pár % přidá. Skutečnost je ovšem taková, že jedeš-li po krajnici v provozu a zezadu tě míjí jedno auto za druhým tak podepisuješ bianko šek na svůj život…

                      0 0
                      • Yura  

                        A kolik tech zavodaku zabilo auto stylem, ze ho smetl zezadu, coz se opravdu ovlivnit neda? V drtive vetsine pripadu to je krizovatka, kdy kolu auto skrizi cestu. Coz se da ovlivnit tim jak rychle pojedu a tim padem pak muzu zareagovat ze.. V tomhle pripade to bylo asi tak, ze vyletel z mirne zatacky, mirne z kopce a to proste tomu v te dodavce za zle davat nemuzu. Mozna nebyl 100% soustredenej, ale kdyby jel 30, tak je proste stale mezi nama.. To se rika zavodakum tezko. Lidem, kteri jezdit bezne pres 50 v baliku, kde nevidi ani na krok pred sebe njn…

                        0 0
          • Yura  

            Pro me nepochopitelne.. Kolik tam musel letet? To jel z kopca? Asi nedaval vubec pozor a proste do toho auta vletel bez nejake reakce? Neni mozny, abych daval pozor a proste cekal na celni srazku. zmacknu brzdy nadoraz a jdu na zem ne? Pro normalniho cyklistu nepohopitelne, protoze po meste jet na kole vic jak 30 je proste hovadina a ze 30ti zabrzdis proste vzdycky. Jo kdyz letis 60 tak se reaguje na silnicce fakt blbe..

            0 0
            • mastihuba  

              rekl bych zes opet sezral salamounovo hovno… :(

              0 0
              • Yura  

                Tady jde videt, ze ti jsou roky a roky zkusenosti jezdeni na kole uplne na hovno, kdyz letis na silnicce mestem tak, ze nemuzes nijak reagovat na nejakou krizovou situaci.. Ja nemam najezdene ani z jedne sedetiny co Michele, ale tyhle situace se stavaji bezne vsem, ze ti vjede auto z vedlejsi apod.. Rozdil je pouze v tom, ze jedes jednou tak pomaleji, coz je naprosto zasadni faktor, jestli stihnes nejak zareagovat nebo ne.. Jak pise mr.antik jestlize letis, kor mestem na silnicce, tak pokud nemas misto mozku hovno, tak ti je moc dobre jasny, ze si zadelavas na pruser..

                0 0
            • jonti  

              Kdyz si takhle vjede auto z protismeru nemas skoro sanci zareagovat. Ani v aute, ani na kole. Podle obrazku tam je mirna zatacka, tak ho ten ridic ani nemohl driv videt a pry jel z kopce, teda minimalne 40.

              0 0
              • mr.antik  

                jakmile jedeš na silničce z kopce takhle rychle, jseš jednou nohou v hrobě, s tim se musí počítat… auta, lidi, srnky, vlastní nepozornost.

                0 0
                • jonti  

                  To neni tak rychle, stejne rychle jako auta. Treba na Jeremenkove v Praze mi takhle jednou vjelo auto z vedlejsi, a to jsem jel uprostred pruhu za svetla. Nastesti na MTB a brzdy na doraz, na silnicce bych to neubrzdil. Podobne mi hodnekrat vjelo auto kdyz jsem jel autem. Ono staci, kdyz vystrci predek 1m do silnice. Vetsinou to uz tak nejak predpokladam, davam pozor, ale staci, ze se min soustredim a muze to skoncit blbe.

                  0 0
                  • mr.antik  

                    Tak jasně, je to o tom předvídání. Prostě je furt potřeba myslet na to co se stane a pokud je někde hustší provoz nebo situace tak mě příbrždění o 10kmh nezabije a těch 10kmh hrozně moc pomůže

                    0 0
                    • scoty  

                      Předvídání je dobré. Já se snažím předvídat tak, abych se silnici pokud možno vyhnul. A když někde kousek přejíždím, tak koukám, aby mně pleška netrefila i když otevře dveře…

                      0 0
                      • orm  

                        Chyby se stavaji, to neovlivnis, muzes se to jen snazit minimalizovat. Kdyby byl clovek porad priposrany, ze umre, tak nedela v zivote nic. Ja na silnici a v mestkem provozu najedu pres 10Kkm/rok a neprijde mne to tak hrozne jak tu nekteri prezentuji. Parkrat si zanadavas, ale nehodu jsem nemel zadnou. Ceska republika je proti Slovenku jeste zlata :-).

                        0 0
                        • scoty  

                          Kamaráda v Semilech rozšmelcovalo zezadu auto po 20 letech dojíždění do práce…denně 50km…

                          0 0
                          • orm  

                            Ted jsem cetl, ze auto sejmulo pri predjizdeni jine auto. Prestanes kvuli tomu jezdit autem? Je pravda, ze tam kde jsem jeste pred 15 – 20 lety jezdil na silnici na kole to uz nejde a musi clovek volit jinou trasu. Provoz houstne. Porad se ale da vybrat.

                            0 0
                            • vik  

                              Souhlas. Je to přesně o tom, kde člověk bydlí a jaký má štěstí na silnice. Já to štěstí mám (Česká Kanada, Vysočina), takže naprostou většinu švihů jezdím po třetích třídách, kde je v 90% novej asfalt a kde za celej švih potkám třeba jen jedno dvě auta…

                              0 0
                              • vitan  

                                ahoj, třetí třída a nový asfalt?

                                Můžeš prosím přiblížit jen zhruba oblast, kde se pohybuješ?

                                V létě bych tam rád zajel.

                                Díky, V.

                                0 0
                                • vik  

                                  Jak jsem psal, hlavně v Český Kanadě, kde jsou opravený, až na malý výjimky, snad všechny silnice. Takže plus mínus kosočtverec :-) J. Hradec – N. Bystřice – Slavonice- Kunžak- J. Hradec. Dá se tam namotat i nastoupat hafo kilometrů i metrů, je tam nádherně a není tam nikdo. Akorát zrovna v tom létě tam budou cykloturisti, ale ty se dají předjet :-) No a kousek od Kanady začíná Vysočina, kde je taky klid…

                                  0 0
                            • Jezevec70  

                              Přesně tam. O Velikonocích u nás auto zabilo ženskou, co šla po chodníku. To abych raději ani nevycházel z domu. :-(

                              0 0
                              • MiKED  

                                Ale co když ten na dům spadne letadlo?

                                0 0
            • ememem1  

              co to trepes za chujiny? ak je to tak ako na videu –

              a o tom sa bavime pricom je mozne ze skutocnost bola trocha ina – tak je to jednoznacne nedanie prednosti v jazde jak vysite. ukazkovejsi priklad snad uz ani nemoze byt. ci snad u vas v brokovo pytlikovu prednost v jazde nejak zavisi od rychlosti toho komu ma byt prednost v jazde dana? nejsi ty okrem specialitu na vyzivu aj specialista na dopravu?

              0 0
            • raw 4  

              Jeste tady chybi pan 3022 se svym nazorem, ze helma je na nic…:-(…scarponiho jsem mel moc rad..byl to bojovnik…r.i.p.

              0 0
      • iron.hide  

        ok, ked taku diskusiu vidis prvy krat, tak to vyzera mozno zle, no ja si pamatam casy iba par rokov dozadu, kedy ta diskusia na iDnes vyzerala ovela horsie a mozno by ju museli aj vymazat. Vtedy pod kazdym clankom o cyklistoch mali negativne komentare najviac plusiek, a naopak pozitivne boli hlboko v minuse. Najhorsie bolo, ze tie negativne sa nedali ani nahlasit, lebo na to bolo treba mat konto, ktore mi vtedy redakcia dvakrat zablokovala a tak som sa na to potom uz vysral.

        Ked si tu diskusiu pozries teraz, tak je situacia opacna – negativne komentare maju kopec minusiek, najhorsi tam ma –44. A na vrchu diskusie su pozitivne prispevky, ktore maju cca +30.

        Podla mna je toto velky posun, ze konecne aj na ceskom internete vidno pozitivny vztah k cyklistike, kedze v reali u vas ma aspon jedno kolo snad kazda rodina a je to celkovo jeden z popularnych sportov. Donedavna u vas na nete vladli cyklisticki odporcovia a trollovia, no konecne sa to zacina obracat inym smerom.

        0 0
        • tromboonen  

          Podle kretenu co davaj hejty pod mainstream media se to fakt neda posuzovat, u vas mozna kazdej druhej ridickdyz uvidi cyklistu bude slusnejsi protoze Sagan, u nas doufejme proste jen proto, ze uz neni cool bejt panem silnice co srazi vsechny do prikopy (ne ze bych takovy kreteny nezazil, bez duvodu, protismer byl prazdnej), ono se to casem zlepsi, doufejme, Scarponimu to zivot nevrati, ale zrovna v Italii bych to nehazel na nenavist vuci cyklistum, proste riziko povolani, na hovno, ale co uz…

          0 0
          • iron.hide  

            ja som pisal len o hejte na ceskom internete. Idnes citam uz velmi dlho, asi tak ako bikeforum, a tak viem porovnat ten vyvoj diskusie.

            btw, u nas je to stale dost zle, a to ako v reali, tak aj na internete. Sagan nezmenil vobec nic.

            Akurat ludia kricia po kazdom cyklistovi s lepsim bajkom „sagan, sagan“, vodici nas tiez pausalizuju ako „sagani“ („sagani na jar znovu vyliezli na cesty“ atd…), a tym akurat nasieraju tych z nas co sme jazdili este ked Peto tahal kacera po detskej izbe.

            0 0
      • OstravakTu  

        Pocitacovi magove..

        0 0
      • unavix  

        I Dnes je bolševický plátek který už měl být dávno zakázaný. List komunistických svazáků který je dneska sluníčkově korektní. Slejzá se tam samá havloidní lůza. Tak co chtít od takových lidí? Ty se řídí tím co je kdysi učili komunisti – motorky jsou dopravní prostředek chudých ze západu a kolo je dobré akorát v Číně. Socialistický člověk pojede do komunismu v autě.

        Podle tohohle se dneska řídí většina řidičů. Jezdit dneska po silnici na kole je adrenalinový zážitek pro otrlé.

        0 0
        • tromboonen  

          Seš fakt takovej *******, nebo to jen děláš? Dávat svazáky a komouše dohromady s „havloidy“? iBěs je plátek, kdysi relativně středovej, pak zakoupenej ex-komoušem a od tý doby hlásná trouba, ale zpráva o smrti cyklisty opravdu nepatří mezi ty, kterými by kdokoli chtěl a mohl ovlivňovat… a jestli se bojíš na silnici tak radši zůstaň doma.

          0 0
          • unavix  

            Nepsal sem nic o tom, že idnes někoho ovlivňuje. Psal sem o existencích které tam píšou v diskusi pod články a o jejich vyjadřování. Ze silnice už jsem dávno přešel na polní a lesní cesty.

            A toho kreténa si nech pro fotra.

            0 0
        • mr.antik  

          Tohle je nějaka citace z idnes diskuze?

          ještě tam chybi něco proti Kalouskovi, muslimákům, protože všichni můžoou za nehodu tohodle cyklisty

          0 0
    • klobrch  

      Scarponi byl fakt dobrej závoďák. Ve sportu je pořekadlo „… že když nejde o život …“. Bohužel tentokrát šlo. Jeden blbej a nezodpovědnej řidič a děti jsou bez táty a závodní profi cyklistika bez fajn chlapa. Čest jeho památce a ať mu to šlape i v tom nebeským pelotonu.

      0 0
    • OstravakTu  

      A jeste tak blbe.. Chudak rodina :(

      0 0
    • scoty  

      Přesně kvůli této situaci už dlouho nejezdím silnici. Jsi menší, rychlý, zranitelný a zcela odkázaný na to, jestli tě někdo nechá žít. Nepřijatelná představa.

      Určitě to auto viděl a myslel, že ho nechá projet…osudový o­myl.

      Kdybych si měl tipnout jestli ho řidič viděl, tak říkám, že viděl…Myslel že stihne odbočit a nechtělo se mu zastavit.

      Vzpomněl jsem si na Vlastu, v podstatě to samé…

      http://mojekohoutovice.cz/…mila-moravce

      Škoda dobrých kluků…

      0 0
      • unavix  

        Tak tak. Jízda na kole po silnici je dnes obrovské riziko. Neochota plechovek tolerovat jiné účastníky provozu je zřejmá. O kamionech nemluvě.

        0 0
        • cubista  

          Ale no tak, nedělejme z toho vraždu. Od narození do smrti je to jedno velké riziko. Nikdo z nás neví dne ani hodiny. Stačí v nesprávným čase na špatným místě a je hotovo. A to se stalo Michelovi a řidiči. Ať Michele jezdí v naší paměti navěky.

          0 0
          • Yura  

            Tohle mi pripomina jako kdyz na motorkarskem foru fnukaji, ze jim zabil plechovkar kamarada.. Jel chudak po hlavni (aspon 180) jeste lepe komplet v cernym a plechovkar „mu nedal prednost“…

            0 0
          • scoty  

            ?

            Silniční provoz takové situace generuje denně po desítkách. To nemá nic společného s vraždou, možná se sebevraždou, když jedeš stylem, který řidiči aut nejsou schopni akceptovat ani tolerovat.

            0 0
            • cubista  

              Souhlas, tisíckrát denně probíhá vše normálně. Pak najednou u jednoho z účastníků střetu nepozornost, zkrat a neštěstí je na světě. Opatrností a předvídavostí se to dá hodně eliminovat, ale nikdy vyloučit. Ale stejně je vždycky škoda života.

              0 0
              • scoty  

                Osobně mám problém v tom, že to neovlivním. Když za mně na vedlejšce přifuní 30 frustrovaných tun, v jedné ruce telefon, kde zrovna uklidňuje ženu, kterou tři dny neviděl a v druhé rohlík se salámem, tak je to o štěstí, které bývá vrtkavé…

                0 0
          • krabica  

            Ale hodně řidičů mě sere i v autě, opravdu jsou tak leniví, že se jim nechce ani točit volantem, brzdit a zase se rozjíždět.

            0 0
        • Kubiczech  

          Zase taková kovbojka to není. V podstatě od té doby, co mám krosku a jezdím víc i na silnici, se můj obrázek o českých řidičích jen vylepšuje.

          0 0
          • Yura  

            Hlavne kdyz jezdis ty sam ohleduplne a klidne a ne jako mistr sveta nadopovanej testosteronem ze? Me se to taky potvrzuje. :)))

            0 0
            • pepek  

              Co ty víš o ježdění na kole? Sám jsi psal, že jezdíš jen do posilovny a kohosi, kdo tady psal, že ujel 100+km jsi myslím označil za lháře. :-)

              0 0
              • Yura  

                Pche sem valil za zavodakem ze sporitelny z Olomouce na Praded a zpet za 6 hodin cisteho casu a to se me celou cestu zpet snazil setrast. Az ve Sternberku se na to vysral a delal ze si de na pumpu koupit tatranku.. :))

                0 0
                • mastihuba  

                  seš borec :)

                  0 0
                • pepek  

                  Tady jezdí plno závoďáků, hlavně z italských týmů. Některé závoďáky, kteří mají tak 65+ předjedu taky.

                  0 0
                  • Yura  

                    Hochu ten byl v idealnim veku tak 35let, oholene namakane nohy a hlavne ziletka tak za 50 klacku minimalne. Ja na starem horaku s 26 kolama. :)) Rozdil ale asi bude v tom, ze pro me to byl zivotni vykon a pro nej to byl beznej trening.. :))

                    0 0
                    • MiKED  

                      A nebrzdil tě? :-D

                      0 0
                    • oberleutnant Weiss  

                      Nenech se mýlit – kluk se vyjížděl po tréninku a na tu pumpu uhnul jen proto, že ho neskutečně sralo to neustálý funění za zády…;-)

                      0 0
                      •  
                        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                        0 0
        • IndyCZ  

          Nevím odkud jsi, ale asi to u vás bude pěkný divoký západ, u nás na jihu je klid ;-).

          0 0
    • Yura  

      Tak podle toho rozbiteho celniho skla to vypada, ze nemel fakt ani vterinu na nejakou rekaci a vletel do neho celne. Ten ***** v te dodavce to musel zatocit tesne pred nim to neni mozny.. Je to z kopce, letel tam asi fest, ale zadna neprehledna krizovatka. No fakt divny..

      https://www.youtube.com/watch?…

      0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce