MTB 29 HT cca 45tis. - výběr mezi Merida vs Giant vs Specialized

58 nepřečtených
  • deBragelonne

    Hezký den,

    rád bych Vás požádal o radu a názor ohledně výběru MTB kola pro mou osobu.

    Výška cca 185cm, váha lehce přes 100kg, určení 70% asfalt, pevnější podklad, 30% polní a lesní cesty, atp. Nejsem žádnej závodník, zamlada jsem jezdil hodně, s věkem postupně skoro vůbec a nyní bych se rád vrátil po letech na kolo. Takže spíš víkendové ježdění (+/- 60km denně), občas v týdnu kratší vyjíždy (cca 20km).

    Víceméně jsem skončil u výběru HT a hliníkový rám, kola 29. Přijde mi, že FULL neuživím a zdržoval by mě na pevných cestách, Carbon v této cenové relaci není asi výhodou, a asi i k mé váze mi přijde vhodnější :) Ale mohu se mýlit.

    Po dlouhém čtení a vybírání (jako totální laik a někdo kdo se v tomto neorintuje už řádu desítek let) jsem skončil u zůženého výběru níže:

    Specialized Epic HT

    Giant Fathom 29er 0

    Merida Big.nine 900

    Který z nich by jste mi spíše (ne)doporučili a proč, případně jestli jsou v nich nějaké zásadní rozdíly a/nebo nedostatky a slabiny jako takové anebo v některých komponentech. Nebráním se případně ani doporučení jiného kola, lepšího složení a vybavení v podobné cenové relaci, tj. cca 45k. V případě hodně velkého kvalitativního skoku směrem nahoru a vysvětlení proč by to pro mě byla výhoda, jsem ochoten jít až na 55–60k.

    Díky moc za pomoc

    Anketa: Kterému vy by jste osobně dali přednost?

    0 0
    • JFtryall  

      Za 50–60 bys slozil perfektni a vyvazene HT na karbonu, myslim ze vydrzi vic nez lehky hlinik a vaha bude stale lepsi. Pak treba 2×11 SLX nebo klidne starsi 2×10 XT, bezdusove obuti, kvalitni rafky a vidlice jsou zaklad pro dobrou funkci. U stavby je dobry, ze si to krasne prizpusobis a vis, ze mas vyzkouseny a kvalitni veci. Ale neni to pro kazdeho to je jasne. Mrknul bych jeste na nemecky znacky a zkusil bych tam tech 50–60 dat. Vyplati se to.

      0 0
      • deBragelonne  

        Díky moc za názor. Na druhou stranu jsem „znovu“ začínající amatér, který ročně nejspíš nenajezdí přes 2.000km a výše a vůbec nebudu honit časy anebo chodit na závody.

        Proto pro mě zůstává otázkou, zda příplatek v tomto smyslu +15k je pro mě adekvátní. Je mi jasné, že když dám víc, kolo bude lepší, ale hranice by se takto dala zvyšovat vždy.

        Z tohoto důvodu jsem zatím nepostřehnul tu přidanou hodnotu si „připlatit“, v čem bude můj zážitek o tolik lepší, aby pro moje účely se vyplatilo přihodit další 1/3 původní ceny.

        Ono totiž nejspíš bude pravdou, že by mi stačilo asi i kolo za 25k pro moje účely, ale zase chci mít aspon trošku kvalitní „káru“, do které už moc financí krom servisu, tedy nějaké zásadní upgrady, cpát nebudu.

        Jinak v podobné cenové relaci jsem viděl i carbony: Merida Big.Nine 4000, BMC Teamelite 02 SLX/XT 2016, ale nějak mi neseděla úroven ostatních komponent, navíc tak nějak mám pocit, že carbon za tuhle cenu nebude žádný zázrak, tzn. přidaná hodnota (pro mě) žádná. Ale je to jen dojem …

        0 0
        • JFtryall  

          U premiovych znacek je vetsinou kompromis i na kole za 100, takze i proto se vyplati bud slozit nebo ruzne poladit, aby tam nebyly napr. zbytecne tezky a obycejny kola. Mozna zkus popremyslet, jestli by se nevyplatilo mirne jete kolo kolem 30 tisic s tim, ze bys za rok vedel co potrebujes a vymenil to za nove. 29ery kolem podobnych sum si cenu drzi, takze to pak bez problemu prodas a budes aspon vedet, co ti sedi. Na takhle maly najezd je vicemene jedno, jestli mas BMC, Spesla nebo nejakou katalogovku, potrebujes jen vhodnou geometrii na tvoji postavu a ucel pouziti. Nejakych par gramu nebo pul stupne na hlavovce pro tebe nebude hrat velkou roli. Spis bych sel po nejlepsi kvalite vidlice, zapletenych kol a plastu. Ty delaji hlavni projev HT kola. I sebelepsi ram je bez dobrych kol a vidle nevyuzity. Jestli je na tom ve finale SLX, XT, karbon riditka atd., neni tak zasadni. Spis zalezi, jak si pak chces delat radost. :-) takze kdyz pohlidas tohle a doplnis rozumnou kvalitou ramu a sady, tak chybu nikdy neudelas. A radsi, nez zbytecne utracet za premiovou bizuterii jako sedlovka a kokpit, tak radsi koupit nahradni obuti- treba hodne rychle na suche vyuziti( Race King, Thunder Burt, Zefyros, Renegade atd.) Takovej bike ti bude delat radost.

          0 0
          • deBragelonne  

            Díky, tomuhle už trošku líp rozumím :)

            Možná by jsi mi tedy mohl uvedená kola trošku zhodnotit právě z pohledu použitých vidlic, kol a toho plastu. Zde jsem totálně nepolíbený :)

            0 0
    • Kotis  

      Pokud nevadí jednopřevodník, tak bych volil Meridu Team Issue. Teda já jsem si si aji koupil:-) Stojí 38 tisíc.

      Jinak za cenu 45 tisíc už pomalu začínají i karbonové rámy a třeba Merida BigNine 6000 stojí 57 tisíc + plno dalších značek Cube, Ghost, …

      0 0
    • lukas24  

      Tohle je hodně dobrý HT a taky dost zlevněný https://jizdni-kola.heureka.cz/…bon-29-2017/#…

      0 0
      • deBragelonne  

        Mě u toho „Spešlu“ trošku mate portfolio použitých komponent, …od každýho trošku …z čehož jsem mírně rozpačitý.

        Jinak ceny uvedených si myslím, že dokážu srazit tak lehce pod 40 ;-)

        0 0
    • Juráš76  

      U Spešlu není k zahození doživotní záruka na rám

      0 0
    • Juráš76  

      Sleva deset procent se dá také

      uhádat

      0 0
    • deBragelonne  

      Proč se nikomu nelíbí ten Giant? :)

      Mě přijde jako kombinace čistých komponent z Meridy a kvalitního rámu a technologií srovnatelných se Spešlem …asi mylný dojem? Já byl naopak trošku rozpačitý z toho, že mi tam vypadla do výběru ta Merida :)

      Komponenty bych asi už nechal stranou, protože tam je to myslím jasné, resp. zde mi přijde Spešl nejslabší s použitým různorodým mixem. Ale mohl by mi prosím někdo zkusit srovnat u zminovaných kol

      1. vidlice …
      2. kola/výplety …
      3. rámů? (je ten u Meridy ok – srovnatelný s ostatními?)

      .

      Narovinu toho Spešla mám ve výběru pouze kvůli kvalitnímu (asi) rámu a renomé a proto, že se přes kolegu dostanu přímo ke „zdroji“ a ze známosti k zajímavější nabídce. Původně by jinak v mém výběru asi vůbec nebyl

      Jinak Canyon jsem koukal, ale tohle kolo si nikde nevyzkouším :(

      0 0
      • Atilla  

        Tak když koukneš na ten canyon, tak zjistíš, že je o 10tis levnější a ve výsledku když vyměníš řadící páčky za XT, tak máš to samé jako Trek. Nápis SLX na klikách a brzdách a 10g na komponentu je jediný rozdíl oproti XT

        0 0
        • deBragelonne  

          Popravdě mě se taky líbí, že nemá XT ale SLX mi vůbec nevadí, tohle je asi právě ta věc, kterou já nejspíš moc při jízdě nepoznám.

          Cena je taky super.

          Jen nevím, kde si tohle kolo reálně zkusit, tot ten problém. Dále tahle značka mi moc neříká, ale vygooglil jsem tu spíš pozitivní ohlasy.

          Pak jen zda a jaký je rozdíl (zásadní) ve vidlicích RockShox Reba RL vs Fox Performance 32 Float?

          Jinak je to asi silný kandidát do přidání do výběrového listu :)

          0 0
          • Atilla  

            Nemyslím si, že by mezi vidlema měl být zásadní rozdíl Reba je vyzkoušená vidlice, stejně jako Fox 32. Na aktuálním foxu jsem nejel, takže nemám srovnání. Váhový rozdíl 00prd. Pevné osy mají obě. U RS je servis o mnoho levnější a jednoduší samodomo.

            0 0
      • JFtryall  

        Nema napr. pevnou osu. To povazuju za docela zasadni nedostatek v roce 017..:-)

        0 0
    • deBragelonne  

      No, a když jsme zatoulali ke Canyonu, tak se otevírá „znovu“ otázka carbonového rámu za „přijatelnou“ cenu:

      https://www.canyon.com/…-sl-6-9.html

      http://www.merida-bike.cz/…bignine-4000

      Kde jsem ve stejné cenové kategorii, okolo 40k na carbonu a lehce sníženém vybavení (XT → XLS), což by asi pro moje účely nemuselo nutně vadit.

      A co ted? :)

      0 0
      • JFtryall  

        Canyon za tu cenu je top nabidka. Vymenil bych kola a nahodil bezdusaky a bude to super.

        0 0
        • deBragelonne  

          Ta chybějící pevná osa, byla na Gianta?

          Asi usměvná otázka, ale k čem je to dobré ..tato osa?

          a nyní se bavíme o tom Exceed CF SL 6.9, že je good nabíka, ano?

          Kola jsou špatná? :-(

          Pak ještě vidím, že má převodník 28/38 vs 26/36 u ostatních kol většinou, není to problém?

          Sorry, že furt takto otravuju, … ale situace se začíná vyjasnovat :)

          0 0
          • JFtryall  

            Pevna osa je lepsi. Celek je mnohem tuzsi a je to proste modernejsi komponent, ktery rychloupinaky poslal jen na levna kola a i ty maji casto pevny osy. montaz je jednodussi, nemusi se taky ladit brzda a to kolo je stazeno mnohem lepe.

            Canyon je velmi dobra nabidka. Kola bych dal nejaka lehci, sirsi a na standartnim zapletu na 32derach. Neco na ZTR, WTB, DT rafkach a napr. DT nabach. Takova investice se jeste vyplati. Tyhle Mavicy jsou dost prumerny a celkem tezky, ke karbon ramu bych dal neco lepsiho, prodal bych je i s gumama. Prevody 38–28 jsou myslim idealni. U 11sp sady je vetsi rozsah na kazete, takze velky rozsah na obe strany.

            0 0
            • deBragelonne  

              Ahoj, díky moc. Pokusil bych se Tě ještě trošku zneužít :o)

              Myslíš, že by jsi mi sem mohl hodit odkaz/doporučení na nějaké ta lepší kola jak zminuješ, prosím? Ale něco cenově rozumného, nemusím do toho zase cpát dalších XX-tisíc navíc.

              Jak na ty ráfky, tak „naba“ (co to je „naba“?)

              A proč širší? Nebudou na aslfaltu moc „valivé“ …

              Tady jsou pláště 2.2 a to jsem někde na kolech viděl i 2.0–2.1 nebo dokonce tuším vepředu užší 2.0 a vzdadu širší 2.1–2.2. Má to význam rozdílné velkosti vepředu a vzadu?

              Navíc jsem tedy ještě koukal, že dle reakcí použité brzdy jsou nic moc, takže asi do budoucna na výměnu rovněž za XLS?


              Jinak bych pořadí asi zatím viděl následovně:

              • Canyon Exceed CF SL 6.9 (CARB) 41.999 +1.400
              • Grand Canyon AL SL 8.9 33.799 +1.400
              • Merida BIG.NINE 4000 (CARB) 39.990 // tady kdyby byla jiná vidlice, tak je to rázem favorit č.1 pro mě asi
              • Merida Big Nine 800 37.990
              • Merida Big.Nine 900 44.990

              Giant a Spešl tedy odpadávají, ačkoliv Spešl vyhrává anketu, nikde jsem se nedočetl vlasně proč krom infa, že Spešl je super

              0 0
              • JFtryall  

                Rafky ZTR Crest MK3, pro narocnejsi pouziti treba sirsi Arch MK3 a k tomu rychla kombinace plastu. Uzky plaste jsou zlo, ze jedou min je takova obecna fraze nekolikrat vyvracena. Uzky plast ma pouze vyhodu ve velmi silnem vetru nebo rychlostech kolem 40+, kdyz se vitr opira do mensi plochy a pak teoreticky lepsi valivy odpor na perfektnim povrchu jako beton nebo asfalt. Jenze ten rozdil je strasne maly a ve prospech sirek 2.2–2.3 je hlavne vetsi objem a moznost prace s tlakema. Do terenu se fouka dost malo a guma stale perfektne jede a na spatnem povrchu jede mnohem lepe, nez prefoukana uzka guma. Chce to mit realnou sirku alespon 55mm+. Ja mam dobre zkusenosti s Schwalbe v TLE verzich- Rocket Ron, Racing Ralph a Thunder Burt. Chybu neudelas ani se Specialized Fast Trak nebo Renegade. Solidni gumy ma i Maxxis, WTB nebo Mitas. Vsechno je ale potreba vozit bez dusi a foukat na rozumny tlak.

                Naby jsou naboje kol. DT350 je takovy zlaty standart, dobre poslouzi i levnejsi Novatec, Max1 nebo Bitex. Draty bych nehrotil a dal bud klasicke nerezove 2mm nebo zeslabene 2–1.8 od Sapimu, DT Swiss nebo Pillaru. Solidni kola jsou kolem 10 tisic, kdyz stary prodas, tak to nebude nijak zavratna investice a vyplati se to hodne. Ram bych volil karbonovy.

                0 0
                • MlokCZ  

                  Souhlas s tím co jsi napsal, kromě jediného:

                  uzky plaste – teoreticky lepsi valivy odpor na perfektnim povrchu jako beton nebo asfalt

                  Ani pro ten asfalt to neplatí. Hezky to ukazuje měření pro Schwalbe Big one (škoda, že ještě nebyl změřený G-one speed ve 2,35"), který je na tom s valivým odporem lépe než velká část silničních pláštů a jen pár nejlepších silničích ho o malý chlup překonává.

                  Thunder Burt už tedy většina silničních plášťů o kousek překoná a horší jsou jen ty nejhorší kousky silničních plášťů, ale pořád tam ten rozdíl není moc velký.

                  Silniční plášť ale samozřejmě chtít nebude a v mírně užších než 2,25" nic s nižším valivým odporem než Thunder Burt není (co má ještě aspoň trošku vzorku). Tedy ani pro asfalt si ohledně valivého odporu nemůže žádným užším pláštěm pomoct. Jedině Thunder Burt ve 2,1" a to bude ± stejné (bral bych určitě 2,25").

                  0 0
                  • JFtryall  

                    Ano proto jsem psal „teoreticky“ :-) ze ta vyhoda je tak mala, ze je to v podstate venku nemeritelne kvuli vetru, pokud vubec nejaka je. Kdyz by se delalo mereni na draze ve 40+ a stejnych wattech, tak verim tomu, ze by 50mm plast mel lepsi cas nez 55mm. Ale kolik to na 60 minutach muze delat? Par vterin? :-)

                    0 0
                • deBragelonne  

                  Moc děkuju, dle uvedeného jsem i já dokázal na internetu něco podobného cyklistickému vybavení najít :)

                  Jen ty ráfky ZTR Crest MK3 jsou tuším do 84kg, pokud jsem dobře četl … to by asi nebylo to vhodné pro mě .-DD


                  Jinak bych Vám tu chtěl obecně poděkovat za Váš čas a ochotu při pomoci s výběrem … už mám favorita, kterého jsem už i objednal:

                  Canyon Exceed CF SL 6.9 (v té variantě s modrou)

                  Pokud jsem dobře koukal, tak slevy vlastně naběhli teprve nyní v posledních dnech a souvisí se začátkem Tour de France, přičemž platí do 24.7.

                  Tak snad ještě aby to dodali letos, protože co jsem tak četl, s dodávkami obecně mají trošku problém a lidé čekají kolikrát týdny, …měsíce …mnoho měsíců ..

                  Snad budu pozitivní vyjímka ;-)

                  0 0
                  • MartinM  

                    Do měsíce to máš doma, problémy byly jen když přecházeli na nový systém.

                    0 0
                  • JFtryall  

                    Crest se da uplne v pohode vozit i se 100kg, chce to hlavne mosazne niple a klasicke draty. V zavodnim nasazeni ty rafky dostanou nazrat hroznym zpusobem i pod lehkym clovekem a funguje to, takze pro bezny jezdeni bych se toho vubec nebal. Samozrejme smula muze byt, ale pokud nebudes spurtovat na kazdej kopec nebo nebudes jezdit CP v XC, tak toho snesou dost.

                    0 0
                  •  

                    Dobrá volba a ještě lepší cena

                    0 0
                  • Madtomas  

                    Mam v podstate to stejny kolo jen s hlinikovym ramem (Grand Canyon AL SL 8.9) a urcite budes spokojenej. Cena je paradni a po te sleve nestoji o moc vic nez sem dal pred mesicem za hlinik…

                    0 0
                    •  

                      Neporovnávej karbon s hliníkem alobal bych nechal lowendu:-)

                      0 0
                      • Madtomas  

                        To nebyl ucel, „jen“ zbytek komponentu je stejnej…lisi se jen ram

                        0 0
                        •  

                          Právě, rám je základ, zbytek bižu a za ty prachy supr kauf, v hlíně si mohl koupit klidně gate 50

                          0 0
      • Atilla  

        Jo to je top. Má to pevné osy a ten rozdíl pár kaček za karbon se vyplatí. Zajímavé, že jsem si ho tam na poprvé nevšiml

        0 0
      • Czechak  

        Případně ještě Radon http://www.radon-bikes.de/…/jealous-60/

        0 0
      • plzakj  

        No nevim, ja bych ten karton zas nedemonizoval. AL stejne osazeny je o vic jak 10k levnejsi https://www.canyon.com/…-sl-8-9.html a muzes si poridit ty lepsi kola. Vaha vice mene stejna jako karbon.

        0 0
        • deBragelonne  

          Ahoj, abychom byli přesní, tak rozdíl je přesně 8.200 Kč. Máš samozřejmě pravdu, že za ty prachy mohla být kola.

          Na druhou stranu, stejně vybavené kolo „pouze“ na carbonu je většinou potřeba si připlatit zásadně více jak zminovaných 8tis., navíc jsem se dostal za nižší cenu než původně plánováno na kolo ve slušném carbonu na stejném podobném osazení – viz. původní výběr mezi Giant / Spešl / Merida – vše kolem 45k.

          Spíš jediné co je ted pro mě trošku ve větru je datum dodání, jak mi kolo sedne geometricky a následně případný servis kola obecně.

          0 0
          • bedyna  

            Dovolím si jeden dotaz, protože máme docela podobné míry a váhy. Kterou velikost si zvolil ? L-ko? Já seděl na několika Lkách (BMC, PELLS, GIANT) a všechny mi byly a podle geometrie by i canyon měl sedět L. Tak jenom pro kontrolu.

            BTW. názor zde zkušenějších na toto BMC po slevě https://www.sport95.cz/…-l-2017.html

            Před slevou to bylo mimo mísu, ale teď trochu váhám.

            0 0
            • deBragelonne  

              Ahoj, vyšlo mi „M“, protože mám prý krátké nohy, resp vzdálenost rozkroku k zemi, že jim to přijde nesymetrické k mé výšce a proto tedy M, i když jinak spíš L.

              Kdybych měl o 2cm více v rozkroku, tak už jsem jasné L.

              Nicméně jsem vzal „L“ i proto, že jsem se podobnou věc dočetl u jiných a také vzali L, tak snad bude sedět :)

              Jinak po zkušenostech – nastudovaných a i tady přítomných – bych si dovolil říct, že to BMC za tu cenu není zrovna nejlíp osazený a na základě výše svého „výzkumu“, pokud chceš hliník rám, tak bych doporučil následující:

              • Merida Big Nine 800 // 37.990 CZK // vidlice: FOX Performance 32 FLOAT SC 29" // osazení full SLX
              • Grand Canyon AL SL 8.9 // 33.799 CZK +1.400 CZK doprava // vidlice: RockShox Reba RL// osazení full SLX, přehazovačka XT

              Osobně kdybych nevzal toho Carbona, tak jsem se nejspíš rozhodl pro tu Meridu 800, protože cena VS ten Grand Canyon je sice cca +2.800 (ale věřím, že nějakou slevu ještě uhádáš, i třeba jen v nějakých doplncích na kolo), ale hlavně připlatit necelé 3k za kolo které si zkusíš, má tady servis, odvezeš si ho seřízené, atp. mi přijde jako dobrý deal.

              Názor laika, já asi nejsem ten, který by tu měl někomu zrovna dvakrát radit, ale …dělal jsem ted podobné rozhodnutí :)

              0 0
              • bedyna  

                Moc děkuji za odpověď a názor. U tvého rozpočtu je carbon jasná volba. Já začal na 30, ale co jsem zde nastudoval, že by kolo mělo mít, tak za 30 to v krámě moc nejde – nepočítám Kellys, to zase nesplňuje můj požadavek na pěkný kolo.

                Raději bych právě kolo v krámě se servisem a příplatek na obchod a prodavače chápu. Zatím jsem si na kole nic nespravoval, a vzduch. vidlice a hydro brzdy budou pro mě zcela nové. Navíc si to vyzkoušíš, oni okolo tebe skáčou – skoro jak když kupuješ káru – no v Giantu teda ne.

                Takže jsem již hranici posunul na 35 ( https://www.bike-life.cz/…-2017/d10171 ) . Ta Merida je lepší (a trochu dražší), akorát dnes tu prší, tak počkám než se tam zajedu na ni posadit. BMC je dost kompromis, ale zase když na tom člověk jede, tak kompromisy necítí a vidí to BMC. :-)

                Vedle domu mám PELLS, Race 9 ( http://pcshop.pells.cz/…_d40152.html ) mi v _L_ sedl jak prdel na hrnec, ale má jen převody 1×11 a to jsem pro mne zavrhl, nejsem moc na výkon, spíš potřebuji pravidelný pohyb na herznu, K tomu ty brzdy… Provedením se mi líbil, ten Giant Fathom 0, ale tam docela neochota v g. storu, o slevách ani nemluvím.

                Takže jsem v hliníku skončil přesně jak píšeš – Merida Big Nine 800 nebo Canyon GC AL SL 8.9 (horší kola -pevná osa jen vpředu). A teď ještě váhám nad druhým navýšením rozpočtu na ten carbon, ale to už asi spíš ne, ona ta cena není konečná – doprava 1400 + pedály 1400, computer 1500, podsedlovka, košík ??? Takže ten hliník bude asi ok.

                Přeju ti, ať brzo jezdíš, jestli byl skladem tak příští týden ho máš. Hlavně si to ježdění užívej.

                0 0
    • G.B.  

      Z hlediska tvé vyšší váhy bych, stejně jako další, hledal spíše pevné osy…a ještě lépe provedení Boost. Ze stejného důvodu bych vynechal doporučované ráfky, které mají sice skvělou váhu, ale váhový limit pro jezdce tam není jen tak. Stejně tak bych se asi vyhnul prozatím bezduším – výhoda pro někoho, kdo bude foukat spíše menší tlak – což opět při vyšší váze není úplně in. No, a když jsme u té váhy – dle záruk u Specialized je kolo vhodné pro max. 100 kg – ale jedná se o sestavu jezdec+kolo+bagáž. Jinak ono to všechno nejspíše vydrží, jenom ta životnost bude trochu horší…

      0 0
      • deBragelonne  

        Ahoj, ten Spešl tuším je víc než jen 100kg, byl tuším lde katalogu do 115kg. Nicméně když jsem tam byl osobně, tak prý no problém.

        No nicméně jsem vybral toho Canyona Exceed kterej má jak pevné osy i boost jestli jsem dobře koukal.

        Popravdě kola nevyměním ihned, nejsem závodák, takže nejdřív vyzkouším ty co tam budou a uvidím jestli mi to nějak zásadně překáží či nikoliv – do nových kol a bezduše bych šel až pak na základě své osobní zkušenosti nejdříve příští jaro, takže asi tak :)

        Ono se to nezdá, ale koupit kolo … tak mi půlka vybavení ještě stále chybí :) Pedály, boty, nějaké příslušenství jako držáky na pití, lahve, nějakou kapsu na blbosti, světla na podzimní ježdění atp. a jsem tam za dalších 10tis a na výměnu kol jsem ještě nešáhl :-DD

        0 0
      • Spidder007  

        Ahoj, víceméně jsem též řešil nákup tohoto kola (Canyon CF SL 6.9) v solo příspěvku dnes napsaném. K věci. Má toto kolo pevné osy? Z diskuze mi to z toho nějak nevyplynulo. Já mám 80 kg/189CM a spíš víkendové vyjížďky, občas SingleTrek. Je v této chvíli na trhu lepší nabídka než tato? Nebo je lepší lépe vybavený hliník ala AL SLX 9.9 či úplně něco jiného, např. Radon Jelous 6.0?. Co kromě téměř nutné výměny brzd a popř. kol za bezdušáky může být problém? Netušíte, jak je provedena sedlová objímka -Canyon Race Clamp.. Nechci si pořídit kolo s 10+1 kompro­misama, i když cena je lákavá…

        Link na kolo: https://www.canyon.com/…-sl-6-9.html

        Díky,

        M.

        0 0
      • vojtechposmourny  

        Pevné osy ok, ale proč bazírovat na boost?

        Moc marketingu…

        0 0
      • JFtryall  

        Boost ano a bezduse ne. To ma logiku. :-) rafky bez problemu drzi i pres limit. To bys na silnicnim kole nemohl vubec vyjet. :-)

        0 0
    • deBragelonne  

      Tak jen pro info, čtvrtek 6/7 objednáno, pátek 7/7 jsem posílal peníze, v pondělí 10/7 peníze připsány na účet Canyonu a dnes je středa 12/7 a UPS mi klepe na dveře, že mi vezou kolo.

      Takže za mě na výbornou :)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.