MTB karbon pro ženu kolem 30 tis.

100 nepřečtených
  • Charles2k

    Kamarádka právě vybírá nové kolo. Co byste teď doporučili?

    Požadavky jsou celokarbonový rám, nechce fulla a nechce jeté. Cena kolem 30 tisíc, max. 35, ale pod 30 by bylo lepší :-)

    Má 160cm a najede do 3 tisíc km/rok spíše v lehčím terénu.

    Zatím jsem koukal na starší ročníky Authora (Modus, Revolt) a pak třeba něco od Haibike. Ceny letošních modelů mi přijdou dost vysoké.

    0 0
    • scalar  

      Ty Authory jsou dost tragické, nic moc vidlice a hmotnost je hrozivá, pokud to je ještě bez pedálů, tak karboňák přes 12,5 kg je zoufalství.

      Napadá mne Pells X6 Race (Recon Gold, SLX, Crossride):

      http://pcshop.pells.cz/…_d25895.html

      Poku by Ti to pomohlo, za 34 ho můžu zajisit.

      0 0
    • Výběr z produktů
      Mondraker F-Podium Carbon 29 kolo, carbon/orange Skladem > 2 ks

      Black Friday -22% Mondraker F-Podium Carbon 29 kolo, carbon/orange

      od 66 299 Kč -22% MOC 132 999 Kč

      BULLS WILD EDGE TRAIL 29 kolo, šedé/modré Skladem 1 kus

      Výprodej -19% BULLS WILD EDGE TRAIL 29 kolo, šedé/modré

      98 099 Kč -19% MOC 121 999 Kč

      Giant Stance 1 29 kolo, rosewood Skladem 1 kus

      -12% Giant Stance 1 29 kolo, rosewood

      od 47 199 Kč -12% MOC 62 999 Kč

      Přejít do shopu (Kola / Horská)
    • camlost  

      kamarádka mi dnes shodou okolností přivezla ukázat svůj nový Haibike Challenge SL 2010 (vel. S).

      sice má vepředu zbytečně velký kotouč a 680 mm vlaštovky mi na tom Sku připadají taky jako zbytečně moc, ale jinak to snad 3000 km ujede. 11.5 kg.

      0 0
      • Charles2k  

        Na ten jsem právě koukal…

        0 0
      • Azmir  

        Jako 11.5kg v Sku v carbonu mi teda přijde celkem ******** hodně.

        0 0
        • JakeF  

          Kolik bys chtěl v tomhle osazení? Váha je hodně slušná…

          0 0
          • Azmir  

            Jako 11.5 kg ny kolo na carbec rámu,slxku,rebě ti přijde lehké jo? Navíc když výrobce uvádí 10,8 to by mě zajímalo jak to vážily. Váhu bych si v sku představlval tak max těch 11.

            0 0
            • JakeF  

              Nemáš reálnej pohled na váhy kol, co na to říct… A to si ještě vezmi, jak to dopadne, až se tam daj normální pláště, místo těch Larsenů. Kolo na kotoučovejch Crossridech, základním karbec rámu, se základníma FSA klikama a zbytkem osazení na úrovni střední třídy a se starší Rebou prostě nemůže mít 11.

              Že jsou udávaný váhy výrobců nesmysly, je obecně známej fakt…

              0 0
              • maajkee  

                má pravdu, je to eSko, malinkatej rám, 11.5kg maj kola co stavím na hlinikovým rámu force (cca 1600g) s epiconem, cridama rebou a deore výbavou a vlezou se do 20 tisíc.

                0 0
                • JakeF  

                  Ten rám bude mít stejně tak 1,2kg… Když si vezmu, že můj původní Trekouš měl kolem 11, kde byl teda 600g navíc rám, ale Foxka, lehčí kola, komplet XTčko, určitě lehčí kokpit…

                  K tomu kolu za 20 a daným osazení prosím hoď fotku na váze, nechce se mi tomu věřit, když mám doma 10,6kg na pevný, véčkách, UB Crossridech a komplet XTčku. Skoro samotná ta pevná mi dá ten rozdíl proti Rebě a rám má tuším 1700g. UB Crossridy tuším kolem 200g proti diskovejm, kokpit asi v tý ceně nedáváš o moc lehčí, než Stylo a někde mi prostě chybí ten rozdíl XT vs Deore a véčka vs kotouče.

                  0 0
                  • maajkee  

                    Tohle bylo za 21 tisíc, je to eMko

                    0 0
                    • JakeF  

                      No a jsme u toho… X-7 je tuším lehčí, než Deorko, Aeriska o dost lehčí, než Epicon a stejně to má blíž 12, než 11,5.

                      Ale čaruješ s tím pěkně, za 21 litrů je to každopádně parádní stavba!

                      0 0
                      • Azmir  

                        A teď si vem že místo aerisky je tam reba, místo X-7 je tam SLX a místo hliníku je tam carbec a je to o 300g lehčí, navíc v menší velikosti? Promiň ale mi tohle mi nepřijde normální, prostě mi ten haibike vzhledem k osazení a že je to carbon přijde těžký a zatím si stojím.

                        0 0
                        • JakeF  

                          Aeriska bude právě možná i lehčí, než starší Reba…

                          A možná si to neuvědomuješ, ale levný karbec rámy můžou bejt klidně těžký, jak nejlehčí hliníky a těžší, než scandiový… Tady jde hlavně o to, že proti tomu hliníku bude ten karbec výrazně pohodlnější a než ten lowcost Force půjde nejspíš i ochotnějš za pedálem… A je to dobrej základ na další vylepšování do budoucna, u toho maajkeeho kola bys musel začít rámem, takže další investice mi přijdou logičtější do Haibiku, pokud bys teda nechtěl přestavovat na fulla.

                          0 0
                          • Ruprt2  

                            no hlavně na levném karbonu budou těžké pláště a duše, deore kazeta, kokpit bude mít půl kila bez gripů a sedlo 300g

                            Další věc, že váha těch 11,5 je jistě s pedálama a to kdoví jakýma.

                            0 0
                            • JakeF  

                              Mám pocit, že zrovna pláště tam jsou Larseny TT, který maj snad 500g i v drátu… Alespoň teda pokud jsem to dobře poznal z obrázku.

                              0 0
                          • maajkee  

                            On to chce ale pro holku ne? Ten Force rám je pro holku myslím dost dobrej, vypadá pěkně, je celkem lehkej, monostay zadní stavba, prostě dobrej kauf :)

                            Ještě by mohli udělat nějakou delší verzi pro sportovní účely :)

                            0 0
                            • JakeF  

                              Zkoušel jsi už někdy karbec? Ono to fakt je docela rozdíl, jede a hodně dobře tlumí… Neříkám, že to má na nenáročný ježdění význam si za něj připlácet, ale určitě karbon tomu pocitu z jízdy umí dost přidat.

                              0 0
                              • maajkee  

                                No jel jsem na nějakým KTMku a přišlo mi to naopak dost nepohodlný a tvrdý.

                                Ale myslím, že se to dá právě dost těžko poznat. Větší vliv budou mít vždycky spíš pláště a tlak co se pohodlí týče.

                                0 0
                                • JakeF  

                                  Já měnil jenom rám, osazení stejný (chvíli jsem jezdil i ten 2*10 pohon ještě na 8500ce) a je to fakt hodně znát… Já teda neměl tu výhodu tuhosti, protože 8500ka je fakt hodně tuhej rám do záběru, takže za pedálem jde ± stejně, ale pohodlí šlo fakt dost nahoru.

                                  Ale tím nevylučuju to KTMko, karbon není problém udělat jak pohodlnej, tak super tuhej… Proto se mi taky líbil Flash, ten mi přišel, že vyniká v obou těchhle vlastnostech a ještě k tomu je nejlehčí… Vážně neskutečný.

                                  0 0
                              • nox159  

                                a co pak teprve ful.. :)

                                0 0
                                • JakeF  

                                  Hele, Anthema jsem zkoušel chvilku a nějak mě neuchvátil… Top Fuel v karbonu byl takovej pocitově divnej, ale fungoval slušně a Scalpel by šel, ten jel skoro jako hardtail, ale skoro i podobně tlumil :D. Bavil by mě Gary Fisher HiFi (2012 Superfly 100 Al), ale na závodění bych si ho představit nedokázal…

                                  0 0
                          • camlost  

                            rebu jsem loni vážil, hmotnost jsem uvedl do sekce Hmotnosti.

                            váží takřka stejně jako Epicon.

                            ten Haibike je osazen prakticky stejně jako to kolo na výše uvedeném odkazu, a je o 300 g lehčí. (navíc bůhví, co je tam za představec, řídítka, pedály – byly tam nějaké SPD kompatibilní, atd.)

                            za těch 33 tis., nebo kolik stojí, mi to přijde použitelné.

                            hlavně to tak neřešte, hlavně, že to udělá radost :-).

                            0 0
                      • maajkee  

                        No jo no, ale cenově je Deorko a X7 srovnatelný.

                        Prostě jen mi příjde carbonový kolo za 30 v S velikosti s 11,5kg nic moc lehký, kdyby to bylo eL, tak budiž.

                        0 0
                        • Turbo  

                          Hele myslím, že by ses do těch 35 vlez kdybys tu tvojí Force stavbu hodil na rám od MRX (2012 16") :-)

                          0 0
                          • Turbo  

                            A Rebu pičo samozřejmě :-)

                            0 0
                          • maajkee  

                            No to by bylo hodně fousový s cenou :)

                            Ale pěkný, pěkný, ***** proč si nepostavím karbonový mrx místo cannona :)

                            0 0
                            • Turbo  

                              A proč ne? :-)

                              0 0
                            • JakeF  

                              Postav si karbec Flashe, ten rám je naprosto neuvěřitelnej, nic s tak super vlastnostma jsem v životě nejel a to má 900g… Bohužel stejně neuvěřitelná je i cena rámový sady :D.

                              0 0
                              • maajkee  

                                jj, ta cena je zabijácká :)

                                0 0
                                • VLAN  

                                  Když to vezmeš z Ebay aukce, tak tam občas nový končí v Lku za cca 25Tis. komplet doprava, případně clo.

                                  0 0
                              • Turbo  

                                Si může koupit taky rámovku O-nine nebo Scale…

                                0 0
                                • Turbo  

                                  O nine můžeš mít za dvacku, ale hodně lidí se ho zbavuje. Prej moc měkký, tak nevím.

                                  0 0
                                • JakeF  

                                  Scale jsem nejel, taky ho někdy musím zkusit, ale Flash je vážně super rám.

                                  0 0
                                  • Turbo  

                                    Ona hlavně dělá hodně ta jejich sedlovka, měls jí tam? Ta pruží jak divá!

                                    0 0
                                    • JakeF  

                                      Právě ani neměl… S tou to asi bude teprve pohodlná raketa.

                                      0 0
                          • Charles2k  

                            A co je zač ten MRX? Někdo ji to rovněž nabízí, ale neznám nikoho, kdo by to jezdil. Na stránkách mrxbike mi nabídka nepřijde nijak zajímavá.

                            0 0
                          • folty.hans  

                            chudák holka, co bude jezdit na černém kole :-))

                            0 0
                • VLAN  

                  11.5 je IMHO s rámem Force, Epicon, Deodre nemožné… Stará merida co mám v profilu původně měla 11.4 a bylo tam o dost lehčí osazení. FOXka měla kolem 1600g, rám měl 1445g, byla tam X9tka, řazení X0 gripshift… u toho kola bylo 11.4 reálná hmotnost.

                  To co píšeš bych viděl tak na 12Kg, nevím jaký bude kokpit, pláště … nechci se hádat, ale 11.5 je podle mě v sestavě jakou píšeš nemožné.

                  0 0
                  • maajkee  

                    bude to možná lehce nad 11.5kg ale to už je pár gramů a rozdíl v ceně ale 10 000,– Kč

                    0 0
                    • VLAN  

                      Za ty peníze je to celkem dobrý kup, pokud by to měl být za každou cenu karbon, tak by myslím nebyl problém udělat podobné kolo, prohodit rám za něco z hongfubike- když to počítám vzhledem k tomu co jsi dělal tak rozdíl +5Tis, jsme na 26 a s hmontostí tak na 11.2Kg. Za zbývající 4 tisíce bez problému karbon sedlovku, řidítka a lepší přehazovačku nebo brzdy. Za 30tis by nebyl podle mě problém dostat se na přibližně 11kg.

                      0 0
                    • JakeF  

                      Kolik má ta Aeriska reálnou váhu? Na internetu se píše kolem 1500–1600g, to by znamenalo jenom proti Epiconu přes 200g a nejspíš by ses teda s Deorkem nevešel ani do 12kg.

                      A jak už jsem psal, alu vs karbon je o výhodách nejen ve váze…

                      0 0
                      • maajkee  

                        Cca 1600g a furt s tím deorkem se neoháněj :) místo toho jde dát X7 a to je fakt lehčí sada.

                        0 0
                        • JakeF  

                          A ty se furt neoháněj tím 11,5kg, když i ta evidentně lehčí sestava má skoro 12 a na rozdílu jedný velikosti rámu budeš mít úsporu tak 100g. To bys to musel postavit na karbonovým rámu, aby ses na tu váhu dostal a jsme u toho… Za stejnou cenu bys měl stejně těžký kolo na velmi podobným osazení, jako je v zadání a proti kterýmu tady argumentuješ, jak je těžký :D.

                          Ano, teď mi tu můžeš začít, jak bys to odlehčil jinde a levnějš, ale o tom to není, rám je základ a oni se člověku ve stáří ty kilometry na hliníkových hardtailech v páteři sečtou…

                          0 0
                          • maajkee  

                            To vůbec ale není o rámu, ale hlavně a primárně o plášti. Jinak v HT rámu prostě velkej rozdíl v pohodlí neuděláš a záda tě budou bolet z jakýhokoliv. Pokud chce trochu pohodlí na HT tak musíš dát balóny a vozit nízký tlaky, to ti žádnej rám nenahradí.

                            a jestli 11.5hg za 30 tisíc nebo 11.7kg vidím jako docela dost velkej rozdíl ve financích a 200, 300g na kole nikdo nepozná.

                            0 0
                            • JakeF  

                              Ano maajkee, jistě maajkee… Já jsem přeci hliník za karbec na stejným osazení nevyměnil a nevím, jakej to je rozdíl, narozdíl od tebe, kterej jsi tohle udělal, tak mě to poučuj, dokud to nepřiznám.

                              A sakra, tady neni o tom, že to nikdo nepozná, ale o tom, že tý váhy v tomhle osazení nedosáhneš a navíc to bude na nějakým absolutně lowcost rámu. A teď mě začni poučovat, že rozdíl v rámu nepoznám, protože já nikdy lowcost Taiwan a top-end hliník srovnat přece nemoh a vlastně vůbec nemám ještě jeden low-end hliník doma :).

                              0 0
                              • maajkee  

                                ???

                                Vidíš v tom co jsme napsal něco co tam není.

                                Jen nechápu jak tady pořád mluvíš o větším pohodlí carbonovýho rámu. Pohodlí na HT ale rozhodně nedělá rám, ale pláště, to je vše co jsem ti chtěl říct.

                                0 0
                                • JakeF  

                                  Ano nechápeš, protože jsi to pořádně nevyzkoušel :). Mě na delších trasách v terénu na hliníku záda začínaly bolet, na karbonu jsem v pohodě objel dlouhý Sudety a i když jsem v tom mokru neměl záda zrovna v teple, byly snad jediná část těla, co mě netrápila :D.

                                  Pláště samozřejmě taky pomůžou, ale já už tlakem níž chodit nemůžu a širší pláště by se na závody nevyplatily už jenom kvůli vyšší rotující váze. Takže ten karbon pro mě má hodně velkej přínos. A myslím, že u lidí, co jezdí spíš nenáročný terény a asfalt to je podobný, jen důvody jsou jiný. Nehledě na to, že proto low-end hliníku maj i základní karbony většinou daleko lepší tuhost do záběru.

                                  0 0
                                  • maajkee  

                                    V S ku bude každej rozumnej rám tuhej dostatečně.

                                    A mám pocit že to pořád nechápeš, primární pohodlí na všech HT obstarávaj pláště, pak sedlo a pak až rám.

                                    0 0
                                    • JakeF  

                                      Každej rám dostatečně, ale karbonovej tužší :).

                                      Nevím, co nechápeš ty na tom, že někdo najde sedlo, co mu sedí, šířku plášťů zvyšovat nechce, tak pak je pro něj karbon opravdu velký krok kupředu, co se týče pohodlí. Ono je to kolo i v rozbitejch sjezdech výrazně klidnější.

                                      0 0
                                      • maajkee  

                                        Myslím, že bys měl pořídit fulla :)

                                        0 0
                                        • JakeF  

                                          Zkoušel jsem jich už dost, ale kromě karbec Scalpela nic nestálo za úvahu na závodění. A Scalpel zas zrovna zázračně netlumí, navíc konkrétně ten kus, co jsem na něm jel, asi 2 hodiny potom prasknul, takže radši zůstanu u hardtailu :).

                                          0 0
                                          • maajkee  

                                            a HT ti neprasknul? :)

                                            0 0
                                            • JakeF  

                                              Prasknul, opravil, jedeme dál :). Tak prasknout může všechno, jen mě to u toho Scalpelu trochu překvapilo, zvlášť když se obecně říká, jak ty jejich planžety jsou skoro nesmrtelný. Nějak si nedovedu v tom místě představit opravu, která by zachovala pružnost, kdyby to bylo třeba pádem a na reklamaci by mi to nevyměnili…

                                              0 0
                                              • maajkee  

                                                No tak scalpel není kolo na dlouho, to je kolo na závody a po závodě vyměnit nejlíp za novýho :)

                                                Ono to že roud ho dvakrát reklamoval něco značí že :)

                                                0 0
                                                • JakeF  

                                                  No, jenže tohle byl už ten novej celokarbon, ne ten jeho lepenej… Ale tak asi náhoda a nějakej špatnej kus. Co jsem se bavil s opravcem, tak karbec Cannondaly moc nepraskaj a když se mu tam objeví, tak to bývaj proražený trubky z pádů.

                                                  0 0
                                              • folty.hans  

                                                můj Scalpel jezdí víc jak 5 let a v cajku :-)))

                                                0 0
                          • nox159  

                            staci vymenit ten force ram za neco od supu za podobnou cenu a jsi o 300g nize… toho stareho supa jsem mel za 2500,– a vazil cca 1300g v 20" :)

                            to jen tak slovo do pranice jak se rika at mate diskuzi zajimavejsi…

                            osobne bych do karbonoveho HT nesel ale pouze z toho duvodu ze karbonove HT stoji podobne jak hlinikovy full a to je pro me jasna volba :)

                            0 0
                            • JakeF  

                              Tak ale to není zrovna běžná cena na krámech a počítám, že by ho dneska vůbec byl problém sehnat, že ;-).

                              To už je o preferencích každého soudruha, co se týče pohodlí, tak samozřejmě bude slušnější hliníkovej full pohodlnější, o tom žádná.

                              0 0
                              • nox159  

                                ano v tom mas pravdu ale na to se nikdo neptal :D

                                jinak bych rekl ze mas pravdu v tim tvrzenim o tom karbonu mel jsem moznost ale jen fakt chvili… testovat top HT od ghostu a oproti tomu mojemi hlinikovemu supu to bylo fakt neco jineho krasne to jelo za pedalem pohodli bych si netroufl resit… jel jsme fakt jen kousek…

                                obecne jsem top karbon nemel moznost jezdit tak se k tomu nevyjadruju protoze jsem asi na urovni majkeeho tzn. nezkousel jsem lepsi laboroval jsem jen s plastema a tam to poznat slo… :)

                                a jeste se vzrustajici vykonnosti se budou rozdily prohlubovat… takze v tom muze byt taky problem protoze majkee oproti tobe nebude mit takovou akceleraci… technicky to podle me neni mozne vazi skoro dvojnasobek co ty a vykon (W/kg) bude jiste nize…

                                0 0
                                • Ruprt2  

                                  Hoši hoši nebuďte svině.

                                  Napište, že ten Force je úplně boží, jinak ho Maajkee neprodá.

                                  0 0
        • maajkee  

          To je fakt dost těžký.

          0 0
    • Turbo  

      A co spíš smysluplný kolo na hliníkovým rámu (třeba force)

      Vidle Reba 2012 1500g

      XT sada + SLX brzdy

      Kola ZTR Alpine + Novatec 1350g

      Karbonová sedlovka a rodla + super sedlo.

      Bude to pohodlný, bude to valit hodně lehce a vidle co si nastavíš přesně podle potřeby.

      http://cyklobazar.cz/…ine-novatec/ (nové!)

      0 0
      • JakeF  

        A s těma kolama je na 40, při požadavku 30… Navíc na bůhvíjakým rámu.

        0 0
        • Turbo  

          37, a osazení je maximální.

          0 0
          • maajkee  

            Myslím že do 35ti bych to měl zvládnout pohodlně :)

            0 0
          • JakeF  

            Alpine a Novatec na 1350g se IMHO nevejdeš ani se Sapim CX Ray a už vůbec ne do 8 tisíc!

            0 0
            • Turbo  

              ALPINE + CX RAY + ZTR náby mají 1300

              Takže těch 1350–1380 je Pro ty kola v nabídce naprosto reálný.

              0 0
              • raf007  

                Dovolím si nesouhlasit. Na 1300g se dá dostat s Pillar Ti, nebo Sapim Superspoke. Tyhle konkrétní kola mají 1375g-včera jsem je vážil :-)

                0 0
              • JakeF  

                1300? Ani kdyby ses na hlavu stavěl… V 6ti díře jsou náby o 20g lehčí, než moje DTčka s CL, který s CX Ray a Alpine maj 1402g. Pro kola v nabídce je reálnejch o 100g víc.

                0 0
                • raf007  

                  Opět si dovolím nesouhlasit. Kola v nabídce mají přesně 1375 reálných gra­mů.

                  0 0
                  • JakeF  

                    Tak z mýho výpočtu to vychází na 1382 ty, co píše… Těch 7g je v toleranci běžnýho rozdílu různejch kusů. Ty „v nabídce“ jsou Novatecy s horšíma drátama ;-).

                    0 0
                    • raf007  

                      Ta vyrobni tolerance plati hlavne u naboju. Zatim jsem navazil nejtezsi 1405g a nejlehsi 1370g – vse stejna konfigurace. Draty jsou na tom vahove stejne jako DT Aerolite.

                      0 0
                • nox159  

                  mam lehci kola nez ty… pod 1350 maji :) ( pokud se nepletu :D )

                  0 0
                  • JakeF  

                    Archy na Hopech? To snad ne… Hopy jsou podobný jak 350 a Arch by měl mít o 90g proti Alpine na jeden…

                    0 0
                    • nox159  

                      A2Z + olympiky a neco k tomu :D a nezkousej me nastvat s tuhosti :D

                      0 0
                      • JakeF  

                        Chce to CX Ray, jinak tě s tuhostí naštvu :). Jinak já tam taky moh dát lehčí náby, ale tak nějak těm DTčkám jsem víc věřil. A taky jsem to dával na 8500ku, tak jsem si řek, že nemá cenu kvůli pár gramům brát něco, kde bych musel po jízdě v bahně čistit ložiska atp. Dneska s karbonem už bych se asi taky rozhodoval jinak…

                        0 0
                        • nox159  

                          na tuhost se te nikdo nepta dulezita je vaha :D

                          jinak ja to mam na 5 zavodu za sucha na sezonu a to je pak jedno jak dlouho to vydrzi :)

                          0 0
          • Turbo  

            Jestli do 30, tak si tam hodí normální řídítka – 1000

            Rebu 2011 – 1000

            Kola v úrovni Crossride/RM5 – 4000

            A je na 30…

            0 0
            • JakeF  

              A na Haibiku má Rebu, Crossridy a karbec rám… Osobně jasně moje volba proti lowend Force rámu, stejným CRidům, Rebě a o maličko lepšímu osazení.

              0 0
              • maajkee  

                Tak, jako pokud člověk nemá alespoň malou slevu na díly a kupuje to klasicky přes obyč e-shopy, tak se stavět nevyplatí.

                0 0
                • nox159  

                  stejne o moc niz nez pod kupkolo se nedostanes ne?

                  0 0
                  • maajkee  

                    jak na co, kdybych se nedostal, tak bych to nedělal ;)

                    Jediný kde se nedostanu níž jsou debilní Epicony, který prodávaj zbytečně pod cenou :)

                    0 0
            • nox159  

              a co mu zbyde? hovno :D

              0 0
              • Turbo  

                Uvidíme, jsem zvědavej na čem skončí, dnes končím čus :-)

                0 0
    • siafu  

      na 160 cm už může být problém s velikostí, dle délky nohou může klidně potřebovat rám kolem 15" – tedy ať si na to dá pozor, třeba Meridy 16" jsou spíše delší, Haibike 44 cm na 160 cm nemusí být úplně ideální a Author osazením ne

      Haibike Light RC 15.7

      0 0
    • Joseph de Sax  

      normálně jsem na skládačce dříve taky ujel 3tis km a nestálo mě to nic…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.