Chtěl bych se zeptat někoho, kdo vlastní Pike Air U-turn, jestli fouká stejný či odlišný tlak do negativní komory a pozitivní a ev. proč? Díky
Chtěl bych se zeptat někoho, kdo vlastní Pike Air U-turn, jestli fouká stejný či odlišný tlak do negativní komory a pozitivní a ev. proč? Díky
ahoj,nastavoval sem RVL airuturn a rebu coz je oboje stejnej system co pike. co se tyka nastaveni: princip je takovej ze cim vyssi tlak nastavis v negativce tim citlivejsiho chodu dosahnes,ale zase kdyz ji nafouknes moc tak ti vydlice bez zatizeni zajede a nedostane se na plnej zdvih prootze se proste jakoby neroztrahne. Vevnitr ty komory jakoby pusobej proti sobe.Obecne se da rici ze to chodi docela idealne za stejnejch tlaku.Jinak receno: 1)tlak je vyssi v pozitivce-vidlice je mene citliva ale zase min reaguje na slapani a nehoupe se 2)vyrovnane tlaky-temer idealni stav 3)vyssi tlak v pozitivce-sice v podstate nejcitlivejsi mod ale kdyz to prezenes tak nema vidle k dispozici celej zdvih jelikoz negativka jakoby na zacatku pretlacuje pozitivku a tudis se vidle nenatahne.
Me se osvedcily stejny tlaky plus minus
sakra preklep to za treti je vyssi tlak v negativce samozrejme
Děkuju za vyčerpávající odpověď. Z krátkého testu jsem došel ke stejnému zjištění. Také to vidím na vyrovnaný tlaky. Trochu mě jen zmátlo doporučení technika z RS foukat 120/100. Půjdu to ještě někam prohnat…Díky!
valim do negativky cca o 5–10psi vic a to ze mi vidle zajede o par mm niz bych rek nevadi;)
Já se přidám,když jsem rs jezdil tak jsem foukal negativku o 10 psi více.
Souhlas, jen u bodu 3 bych to upřesnil, že výrazným přefoukáním negativky oproti pozitivce se vyšší citlivosti (oproti stejným tlakům) v podstatě téměř nedocílí (nepatrně lepší to je, ale minimálně). A ještě to zvýší progresivitu vidlice (počátek chodu se změní, na konec chodu přefoukaná negativka nemá žádný vliv).
Nebudu zakládat nové vlákno, ale může se stát, že se tahle vidlice během jízdy sníží cca o 3 cm? Tlaky byly před jízdou vyrovnané . Z toho co píšete to znamená, že klesnul tlak v pozitivní komoře. Jo a navíc při pumpování nebo odpouštění vzduchu se na ventilkách objevuje trošku oleje (řekněme kávová lžička) – to je normální? Byla to prakticky první pořádná jízda, vidlice je uplně nová…
jinak předpokládám že ty střeva jsou stejný i na rebách, tak jestli nemáte někdo podobnou zkušenost…
Pokud je vidlice v pořádku, tak se během jízdy nesníží (tedy pokud myslíš před i po jízdě nezatížený stav) vůbec. Tohle vypadá, že ti nedrží vzduch a z pozitivky utíká do negativky.
Při pumpování/odpouštění vzduchu je nějaký olej normální. U negativky můžeš foukat kolo vzhůru nohama pro menší únik oleje.
Tedy servis vidlice bude pravděpodobně nevyhnutelný.