Zdravim,
asi v septembri som objavil na mojom rame problem. Zadne koleso nesedelo so sedlovou trubkou, proste jazdenim sa zadna cast ramu zacala ohybat dolava (neskor uz suchala zadna kotucovka a neslo to doladit). V obchode, kde som bike kupil, mi povedali, ze to budeme riesit nafotenim a zaslanim foto vyrobcovi.
Prisiel som teda s bicyklom, urobili fotky (na ktorych bolo vidiet len to, ze zadne koleso je odsadene). Po cca tyzdni aj nieco som volal, ako to vyzera, bolo mi povedane, ze dobre ze volam – ze zabudli odfotit seriove cislo ramu, takze to mam odfotit a doniest. Tak som siel do obchodu znova.
Uplynul dalsi tyzden aj nieco, tak som do obchodu volal znova. Bolo mi opat povedane, ze dobre ze volam, ze tie fotky, co urobili, nestacia – ze musim prist znova. Tak som prisiel, urobili dalsie fotky (take iste) a isiel som s bicyklom prec. Jazdit sa na tom dalo, ale so zvukmi suchajucej zadnej brzdy.
Asi po dalsom tyzdni mi z obchodu volali, ze distributor (alebo vyrobca, sam neviem) fotkam neveria a ze musim doniest na reklamaciu cely bicykel. Do predajne som musel znova. Nechal som tam cely bike a spisali sme reklamacny protokol. Bolo to 12.11.
Za cely cas plynutia zarucnej lehoty som nebol informovany o tom, ci bude reklamacia uznana alebo ako cely proces pokracuje. Ked som tam 10.12. zavolal, ako sa cela vec ma, majitel obchodu mi povedal, ze nevie. Ze to pojde zistit. Zakratko mi volal druhy pan z predajne, ze reklamacia bola uznana, ze dostanem novy ram (a vyssi model). Na otazku, ze kedy to asi bude, mi bolo povedane, ze nevedia (zo strany majitela uz s dost neprijemnym podtonom).
Tento piatok som skusil zavolat znova, bola 17.12. (5 dni po uplynuti lehoty). Majitel mi povedal, ze nevie (kedy ram pride). Ze mam zavolat o 30 minut, vraj zisti. Tak som volal. Stale to vsak bolo priskoro, a tak mi povedal, ze mi zavola. Asi o 20 minut volal. Vraj je ram niekde na colnici, ze by sa to malo vybavit buduci tyzden. A ze bicykel mi poslu priamo domov, na co mu hovorim, ze si ho chcem prevziat na predajni, kde som reklamaciu aj vybavoval. Na otazku, ze ktory den to mam cakat, mi odpovedal, ze mam byt ku*va rad, ze dostanem novy, lepsi ram – na to som si mu dovolil odpovedat, ze preco sa so mnou bavi tymto stylom, ze 30 dni uz pred piatimi dnami uplynulo a kludne som mal narok na vratenie penazi. Odpoved bola: bozaj ma v r*t ty zasran a zlozil mi telefon. Vcelku sok.
O pat minut mi volal druhy predajca z tohto obchodu (ochotny chalan, vzdy sa snazil pomoct), ze sef hovori, ze ked sa nieco posiela do USA, tak ziadnych 30 dni neplati. A ze bicykel pride buduci tyzden.
Nedalo mi to, a tak som sa do predajne v ten den vydal osobne este s jednou osobou. Ked sme sa chceli s majitelom slusne dohodnut a porozpravat, povedal ze on sa nema cas rozpravat, ze ma inu robotu. Okrem toho samozrejme klasicky vystup. Tam sme teda nepochodili a na poznamku o obrateni sa na SOI nam povedal, ze takych bolo.
Sam som bol s bicyklom spokojny a myslim, ze by som aj nadalej bol. Lenze pre mna to odovzdanim bicykla nekonci, stane plynie zaruka a mozno sa tam budem nuteny vratit. Z tohto dovodu by som si radsej zobral peniaze a s tymto obchodom uz nemal nic spolocne – vzhladom na pristup.
Viem, ze reklamacie mozu trvat dlshie, ale uz s povodnym riesenim sa to taha 3 mesiace a okrem jedneho hovoru som sa musel o vsetko zaujimat sam, nikdy som nebol informovany. A pokial som na konci bol, tak celkom neslusnym sposobom.
Ako by ste postupovali vy? Vdaka.