• Radunak

    Mám nový NOBBY NIC TLR ready- a nejde mi přehodit na bezduše.

    Ráfek mám vylepenej notubes páskou naleju mlíko notubes, plášť nahodim kompresorem. Po nafouknutí pěkně protřepu a protočim kola aby se rozlilo mlíko. Vše je ok ,mám radost z dobře odvedený práce.

    Kolo si postavim ke kompu, koukám na film. A najednou se vždycky ozve PSSSSSSSSSSSS­SSSSSSSS. Tak vstanu přotřepu kolem v místě díry kde uniká vzduch a je to ok. Za 10 minut zas Pssssssssssss. A takhle pořád dokola. Včera jsem to zkoušel a ráno kolo uplně prázdný. Už fakt nevim co s tim. Ty díry jsou většinou na boku a pokaždý v jinym místě.

    Nemáte někdo podobnou zkušenost?

    0 0
    • JakeF  

      Pokračovat, časem pochytáš všechny a příště si místo něj koupíš Ground Control :).

      0 0
    • Cryzyy  
      • jezdit na tom
      • polozit na bok (treba na kibl)
      • sundat plast a nechat den-dva tmel zaschnout
      0 0
    • roman 3D  

      stačí dát duši a budeš mít svatek klid:-)

      0 0
    • MlokCZ  
      1. Pokud nechceš absolovovat pakárnu se zatěsněním, tak si příště

      nekupuj obyč TLR verze u Schwalbe. Pokud chceš zůstat u NN, tak příště vezmi snake skin verzi. Tu nahodíš, ani nemusíš protřepat tmel a bude okamžitě těsnit, naprostá pohoda.

      1. Když už jsi vzal obyč TLR verzi Schwalbe, tak nejdříve pořádně

      protřepat tmel v plášti. Např. můžeš nahodit kola už na kolo. Celé kolo položit na bok, aby plášť nebyl úplně rovnoběžný se zemí a točit kolem. Tím se dobře dostane plášť na boky. Tohle je u takhle špatného kousku určitě dobré udělat, jinak bys ani nemusel vyjet jak rychle by ztrácel tlak.

      1. Předchozím krokem zajistíš, že nebude ztrácet tlak okamžitě.

      Špatný kousek tak ale zdaleka těsnit ok nebude. V dalším kroku to vezmeš a jezdit a jezdit.

      U blbého kousku se klidně stane, že to jednou projedeš třeba 30km a ono to zdaleka nebude stačit. A i po takovém projetí bude plášť druhý den ráno prázdný.

      Blbý kus začne těsnit klidně až po 200–300km. Dobrý kousek může těsnit mnohem dříve.

      A ani po zatěsnění nebude nikdy tak dobře držet tlak jako třeba snake skin verze (o UST ani nemluvě).

      0 0
      • ememem1  

        howgh.

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Radunak  

        Snake Skin bych koupil ale tyhle pláště byly na novém kole. Takže až je sjedu bude snake skin. Jinak jsem tak dlouho točil a třepal až to tak nějak už drží, ale myslím, že nějaký úbytek tam taky je. Takže doufám že tim zajetím se to vyřeší.

        Jinak díky, už jsem to chtěl zahodit a nasadit zas duše.

        S kterýma se mi minulej týden povedlo 5 defektů najednou:) 2 na předním a 3 na zadním. Když jsem projel větvema z prořezanýho ostnatýho keře:)

        0 0
    • jonti  

      Dofoukat, projet se a bude to dobré.

      0 0
    • alinceb  

      A máš TLR ráfky nebo nějaké obyč? Mně obyčejný NN normálně naskočil napoprvé. Je pravda, že třeba během zimy mi někde tlak utíká, ale za noc rozhodně ne.

      Teď jsme nahazovali FF2.25 na poměrně hluboké neTLR ráfky Ritchey. Povedlo se to až s vložkou do ráfku od Rubeny a po různém protřepávání a protáčení (celkem ojeb), ale od nahození mi to už 14 dní v pohodě drží.

      0 0
      • MlokCZ  

        Ráfky ale nemají žádný vliv na to, že u netěsní boky. Ty jsou hlavní problém (hodně se to ale liší kus od kusu).

        Patky jsou ok i na obyč TLR verzi.

        0 0
        • alinceb  

          Aha, tak jsem to špatně pochopil. S tímhle jsem ale problém taky neměl (FF ani NN nejsou v SS). Je fakt, že boky byly celkem jak řešeto, ale tmel to postupně všechno ucpal…

          0 0
          • MlokCZ  

            Ty dírky kde to přímo fičí a vidíš/cítíš to hned se zacelí celkem rychle vždy.

            U horších kousků ale pak zůstává ta fáze, kdy to tlak udrží už více hodin nebo i třeba půl dne, ale po 2–3 dnech je plášť stejně úplně prázdný.

            V snake skin verzi není akorát FF, jinak úplně všechny ostatní ano (NN byl vždy, RoR až teď s přepracováním na novou verzi).

            0 0
        • alinceb  

          Nemohl by na to mít vliv třeba neprotřepaný tmel?

          0 0
          • MlokCZ  

            Problém je v pláštích samotných, že mají prostě moc papírové boky, které jsou občas děravé jak řešeto.

            Neprotřepání by jen snížilo obsah větších kousků, což je problém u defektů. Pro zatěsnění by to ale moc vliv mít nemělo. V praxi jsem to tedy nezkoušel srovnávat, protože vždy dávám řádně protřepaný tmel.

            I tak jsem měl kousek obyč TLR RaR, který se zatěsňoval těch uvedených 300km.

            0 0
            • Mr.Dan  

              Platí tohle třeba i pro nový verze Performance verzí? Jsou to 60TPI, ale RaR 2,25×650b váží jen 530 g, takže se taky bojim papírovosti… Ikon je mnohem masivnější, halvně co se boků týče, ale taky má 600g.

              0 0
              • MlokCZ  

                Nevim, nikdy jsem performance verze nepoužíval. Ty hlavně nejsou vůbec TLR, takže nemají TLR patky.

                Já bych plášť bez TLR patek bez duší nejezdil vůbec, i když to nějak fungovat může. Rizika jsou pak daleko vyšší.

                Jsem teď nedávno jen na chvíli zkoušel Super moto bez duší (jezdil jsem je delší dobu na latexových duších) a i když nahodit jsem to nahodil (po chvíli laborování kdy to nejdříve nešlo ani s celou jednou předem nahozenou patku, druhou nahozenou ručně více než z poloviny + tam byl rovnou tmel + kompresor a vyšroubovaná vložka ventilku), tak jsem je zase předělal zpět na duše.

                Právě nejsou taky TLR. Boky na tom byly lépe než spousta kusů obyč TLR verzí. Ale ty patky, s tím bych fakt nejezdil po tom vyzkoušení.

                Moc volné, blbě těsní (tmel je nejdříve nějak zatěsní, ale stačí když se na chvíli patka dostane mimo patku ráfku což se sem tam může stát při nějaké větší síle z boku v reálu a po navrácení zpět zase netěsní i když nedošlo k většímu podfouknutí).

                TLR/UST patky tohle nedělají. I u nich se může stát, že v nějaké extrémnější situaci to podfoukne, jenže po vrácení patky zpět hned zase dobře těsní.

                Možná kdybych do ráfku přidal ještě gumovou NoTubes pásku, že by se to zlepšilo, ale to už jsem tak bastlit do UST ráfku nechtěl.

                A na latexových duších chování za jízdy ok, to je nerozeznatelné od bezduší. Zůstává jen ten oprozu častého dofukování a horší chování při defektech oproti bezduším (oproti butylovým duším je to pořád o hodně lepší).

                0 0
    • KOLOMECH  

      Pokud to stále i přes rady odbotníku nepůjde, tak není nic jednoduššího než reklamovat.

      0 0
    • TJK  

      je to presne jak pise MlokCZ .. vice mene je to o stesti zvlaste u schwalbe TLR… mel jsem kusy ktere tesnily raz dva bez jedinyho uniku a pak i kusy s tak papirovejma bokama ze penily i hodinu po nafoukani… vesmes jediny Schwalbe ktery fakt tesnej super i bez mlika sou SS jak rika mlok… a dokud TLR plaste neprojedes tlak poradne drzet nemusi… je to vzdycky lepsi a kilometry kolik musis najez zasvisi na plasti a kvalite… rovnice je spis cim papirovejsi bok tim vic je potreba najet…

      0 0
    • mkzvk  

      řeším teď podobný problém na předním kole mého bratrance…stejný plášť…zadní kolo v pohodě, přední po naplnění do 3 dnů prázdná …tlak neutíka přes boky, ale přes běhoun !!! , mezi kostakmi dezénu je přes 20 míst kde se dělá bublinka unikajícího tmelu …tomu říkám „kvalitní plášť“ … micheliny, geaxy, tiogy …vždycky v pohodě …schwalbe nikdy víc

      0 0
      • TJK  

        kliiid nedel z toho drama… mas krabicak nebo OEM… vis kolik takovejch kusu vyrobej? .. holt mas smulu to je blby… ale na druhou stranu je to jeden kus z XXX tisucu vyrobenejch.. neni to standart stav…

        0 0
        • mkzvk  

          krabičák:) vím kolik jich vyrobí, ale proč to jedni umí i při podobné hmotnosti (micehlin i tioga lehčí) a nělteří ne :)

          0 0
          • scret  

            zrovna tebou uvadeny vyrobci se nepohybujou na spicce, co se tyka vahy…

            0 0
            • mkzvk  

              na špičce ne, ale taky ne moc výš než uvedený Schwalbe…

              o váhu mi v případě plášťů nejde …teď vozím Geax Datura …krásných 950g jeden kus … MIchelin byl pod 600 g Tioga kolem 550g …

              0 0
              • scret  

                o jakych plastich konkretne mluvis? at muzeme porovnavat:)

                myslim, ze conti a schwaby budou jedny z nejlehcich na trhu…

                0 0
                • mkzvk  

                  jak jsem psal nejde mi o vahu ale o funkcnosti i v bahne …takže motocrossový vzorek je ideál :)

                  0 0
                  • scret  

                    „ale proč to jedni umí i při podobné hmotnosti (micehlin i tioga lehčí) a nělteří ne“

                    0 0
      • Georrge  

        taky srovnej hmotnosti tech plastu :) kup si SS a nebude problem, proste sis koupil slupku… ale i ty se zatahnout, nesmis do toho zezacatku rvat silene tlaky, protoze se ty dirky zase rozlepuji.

        0 0
        • mkzvk  

          nafoukáno na cca 2,5 baru :) jedna co2 bombicka na usazení a pak ručo fučo :)

          0 0
          • Georrge  

            my se ty dirky rozlepovaly klidne pri tlaku 1,6+ atm, proste zezacatku kdyz je plast novy, tak se musi na vnitrni strane plaste udelat takovy nanos tmelu, pak zasycha rychleji, ale zezacatku trva dlouho nez se ty mini dirky zaceli tak, ze vydrzi libovolny tlak i v terenu. Dej tomu cas, je ostatne docela zname ze cim je plast tenci, tim hur tmel funguje. A kvuli tomu vnitrnimu nanosu se doporucuje po par sto kilometrech dolit tmel.

            0 0
            • TJK  

              Standartne fucim kompresorem do tlrschwalbe i vic nez 4 atm nez naskocej patky a tesnito cajk i s tim… kdyz jsem onehda zkousel mliko do dusi na fixku tak jsem to asi na6 mistech napichal injekcni strikackou s jehlou a dal tam mliko, nabusil na 8 atm a vsecko drzelo skoro sezonu… takze tlak imho neni problem… chce to nechat mliko v tom miste dele

              0 0
      • McBlacky  

        tak tohle jsme u novýho neviděl nikdy. To už bych se bál jezdit

        0 0
        • TJK  

          no v pripade ze mas oddelenej behoun od vnitrku tak to jde mezi vrstvy a probulbava.. ale tyhle plaste co vim dost hazely a celkove byly naprt.. jo a byly to OEM.. nikdy ne krabice

          0 0
    • Blahycz  

      Čau, mám prosbu. Mám tu kolo,, a na něm ráfky remerx sting 29,,, na ráfkách nevidim nápis TLR,,. Mohu na to hodit pásku a nějaké solidní pláště (např. ikony) a tmel,, bude to držet? diky

      0 0
      • novas752  

        Záleží na tvaru vnitřku ráfku. Jestli to uvnitř vypadá takhle tak by to s bezdušovou páskou mělo fungovat ok. Pásku o 2mm širší než je vnitřek ráfku, možná 2 vrstvy.

        0 0
      • JFtryall  

        Melo by to fungovat. Neboj se vyssi vrstvy pasky i vetsi sire, jak pise kolega. Ale obyc rafky vetsinou bez zaruky v kompresich a nizkem tlaku. Na bezne pouziti by to melo byt ok.

        0 0
        • Blahycz  

          Pásku používám jedině Gorilla tape,, to že to udělám mechanicky se nebojím, jen nevím jakej je rozdíĺ mezi patkama normálníma a patkama tlr. Nebo ráfkama konstručne jako celek.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.