• ManInBlackCZ

    Ahoj, všichni píšou, že mají vzadu RR, ale myslím, že je hrozně tenkej a chtěl bych NN i dozadu. Jezdím většinou velice ostrý terén, nahoru i dolu, ale občas jedu třeba i 70km asfalt…

    Má někdo zkušenosti NN vzadu? popř. jaká šířka…

    Díky.

    Anketa: Jakej zadní plášť ?

    1x
    6%
    0 0
    • nox159  

      Hans dampf pacestar 2,35"

      0 0
    • ClAyD  

      Jezdil jsem Nobby Nic2.1 EVO vzadu (ještě ho mám) vydržel něco kolem 2 tis, než zmizely vroubky na vnitřních figurkách. srovnání mám jen s 2,1 Nevegalem, kterej měl nejenom horši trakci, ale byl taky pomalejší…

      0 0
      • ManInBlackCZ  

        Můj favorit je NN, ale pokud ho vyberu, nevím jakou šířku, chci si dát na příští sezonu dopředu NN 2,4..

        0 0
    • MlokCZ  

      Pokud jde o to jak moc je RaR papírový, tak oproti NN se to liší pouze u obyč verze a UST verze. Tam je RaR 127tpi a děsný papír a NN je 67tpi.

      Snake skin a double defense verze je pak úplně stejná, tam je i RaR 67tpi, stejně jako NN a mají totožnou kostru pláště a liší se čistě jen vzorkem.

      Takže pokud chceš pouze o něco větší odolnost než obyč verzi RaR, tak stačí příště vzít snake skin nebo double defense. Double defense bych osobně nebral, sice je nejodolnější, ale už zase nejede a pak to tak trochu ztrácí smysl a místo double defense RaR lze použít i něco s pomalejším vzorkem.

      0 0
      • ManInBlackCZ  

        Všichni píšou, že mají RR, že je dobrej, ale hrozně ho proráží a u NN ne, tak nevím…

        0 0
        • ManInBlackCZ  

          A navíc ten RR je v tejhle verzi hrozně předraženej podle mě, ten NN se dá sehnat za 700 Kč…

          0 0
        • MlokCZ  

          Nevím co myslíš tím všichni. A je to jak jsem psal výše. Tedy rozdíl je pouze pro obyč verzi.

          A pokud někdo vozí obyč verzi RaR, tak se nesmí divit, že nic nevydrží, to je závodní tenoučká šlupka.

          Při požadavku aby to trošku něco vydrželo je nesmysl vozit obyč verzi RaR.

          U NN je výhoda v tom, že obyč verze jak je 67tpi, tak až taková šlupka není (i když i obyč verze NN nemá třeba boky nijak odolné). A tedy i ti co nepřemýšlí při nákupu pláště se u NN nemohou až tak splést jako u RaR.

          0 0
          • MlokCZ  

            Do pořádného terénu bych si ale nedal ani obyč verzi NN. I když je to lepší s odolností než obyč verze RaR, tak pořád nic moc a řízneš ho taky raz dva.

            0 0
            • ManInBlackCZ  

              Nechci obyč verzi, chci Evo Snake Skin a proto nevím, co mám nakonec zvolit…

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
            • ClAyD  

              Zvláštní je, že všichni furt řežou všechny typy plášťů, ale já jsem ještě nikdy žádnej neříznul (a to vozím 2,1čky), a to u nás není o rock gardeny nouze.

              0 0
              • MlokCZ  

                Všichni ne. Někdo nemá problém ani s obyč verzí RaR nebo i FF, někdo řeže i odolnější pláště. Je to jen o tom co a jakým stylem se jezdí.

                Já letos říznul jeden UST RaR (což díky 127tpi taky už není žádný zázrak, i když v UST verzi je to pořád o hodně lepší než obyč) a to zrovna na akci, kde náročnější terén v podstatě téměř nebyl (říznul jsem ho v České Kanadě). Ani netuším, kde přesně jsem k tomu přišel.

                0 0
                • ClAyD  

                  Právě že já nějakou ultra závratnou techniku nemám, ale prostě se nebojím to do šutrů docela pustit (a to občas jezdím se sjezdařema nebo dirťákama), ale prostě jsem nic neřízl, spíš občas cvaknu duši, co vyřeší v budoucnosti přechod na bezduše.

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    K říznutí boku dochází dost často ve výjezdu (u zadního pláště).

                    0 0
                  • ManInBlackCZ  

                    Osobně jsem taky neříznul a to jsem až do teď jezdil druhou sezonu Bontrager Jones 2,1 a hodně se tomu divím, jelikož moje technika je dle mého názoru docela dobrá, ale i brutální, skoro každý den to pouštím na ostrých a volných kamenech…

                    Mám rád ale i dlouhé výlety na asfaltu/ pevném povrchu…

                    0 0
                    • ClAyD  

                      Přesně… já mám spustu ostrých šutrů (občas i střepů) i cestou do školy a i když jedu tím největším prasostylem, prostě to neříznu.

                      0 0
                      • ManInBlackCZ  

                        Přesně, ale chce to něco svižnějšího a něco co víc drží než ty Jonesy…

                        0 0
                        • ManInBlackCZ  

                          Prosím poraďtě už konečně, co mám zvolit…

                          0 0
                          • MlokCZ  

                            Co se týká volby grip x rychlost, to si musíš vybrat sám. Osobně NN vzadu jsem vozil zejména na dovolenou do hor, když bylo více pořádného terénu.

                            Na Plzeňsku vozím téměř pořád vzadu RaR, tady je pořádného terénu naprosté minimum.

                            Nejezdím ale moc v extrémních podmínkách (hodně bahna), na bahenní část roku (když se v takových podmínkách někdo vyžívá) se tu NN vzadu využije.

                            0 0
                            • ManInBlackCZ  

                              Také bydlím na Plzeňsku, konkrétně přímo v Plzni, Moje nejoblíbenější tratě jsou spojené s vyjížďkou na Radyni a obzvlášť po žluté turistické značne a tam podle mě je potřeba asi spíš ten grip, ale jak říkám, u babi na Šumavě není vyjímkou těch 70km přes hory a doly, ale asfalt…

                              0 0
                              • MlokCZ  

                                Pokud je sucho, tak mi na žlutou z Radyně (na obě žluté, do Plzence i na Plzeň, i na odbočku po červené směrem na Štáhlavy, kde se to dá po těch kořenech taky slušně pustit) stačí RoR/RaR a není problém to na fulu pořádně pustit a ani trochu mi to nelimituje (pro srovnání jsem to jel i na Hans Dampfech).

                                A ani směrem nahoru tam na RaR vzadu nemám problém. Ta od Plzně úplně v pohodě celá, od Plzence nemám na ten konec fyzičku a schody (s objetím části schodů z pravé strany) jsem vyjel jen jednou jedinkrát (a zrovna jsem měl vzadu RaR).

                                Hodně záleží jak moc jezdíš i za hodně mokra a bahna. Tam pak RaR začne ztrácet hodně i vzadu.

                                0 0
                                • ManInBlackCZ  

                                  Po dešti to tam mám právě že docela rád a taky nemam fulla…, nakonec asi skončim u NN. A jinak Když se to pustí po žlutej směrem na Plzeň na Hardtailu, tak už to podle mě docelá dává :)a po červený směrem na Plzenec jsem to jel jenom jednou, po šlušnym dešti, který byl den předtím a ty schody vážně síla a to jsem to nejel nahoru…

                                  0 0
                                  • saddik  

                                    Tak zrovna na Radyni bych si na své HT NN dozadu nedal. Pokud je mokro, tak jsou v těch výjezdech určitě kritičtější mokré kameny a kořeny, kde NN nepomůže, možná dokonce naopak. Opravdu rozbahněné to bývá jen od Plzně místy, kde to ještě není takový stoupák, aby to moc vadilo, a navíc tam v takovém marastu jedu málokdy. Za sucha pak RaR stačí s přehledem, teď mám na doježdění dokonce RaceKing v drátu a za sucha výjezd po žluté v pohodě. Schody a červenou jsem na tom nahoru nezkoušel.

                                    0 0
                          •  
                            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                            0 0
                • ememem1  

                  To je to fakt aj v ust taka slabota?

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Je to znát i u UST, že je o něco méně odolný než starší ročníky UST.

                    Zatím jsem ale říznul jen ten jeden a už je jezdím déle, tak to opravdu vypadá, že to bylo jen ojedinělé a že mi budou odolností stačit.

                    Zase parádně jedou, lépe než starší 67tpi.

                    0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
            • Peslezedirou  

              Vozím teď Pythony 2,00, jsou uzounký, tak akorát na XC, na podzim budu na přední kolo nasazovat NN 2,1, aby si trchu přední kolo poradilo s listím a tak, docela mě mile překvapilo, že tato verze NN není až tak šlupkovitá, tak snad to bud ena předním kole ok a nebude moc defektů.

              0 0
              • Peslezedirou  

                NN nasazen, jen mě překvapila orientace pláště, pokud bych ho nasazoval a nepodíval se na šipky, tak bych ho dal do šípu.

                0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
    • capo  

      Není moc co dodat k tomu co již psali ostatní. Pokud neuvažuješ o obyč verzi, tak si vyber podle vzorku který potřebuješ. Já třeba teď na sobotní velkou cenu Úval dozadu beru NN, protože to bude po dešti chtít lepší trakci, než má RaR :). Jen se mi asi nebude chtít plýtvat tmelem na jednu jedinou akci, tak tam asi půjde duše a budu se modlit :)

      0 0
    • gargamel  

      Pokud jezdíš velice ostrý terén, tak bych po zkušenostech o NN do zadu vůbec neuvažoval.

      Utrhaji se ti špunty a řízneš ho.

      0 0
    • cyborg  

      pro me ideal dozadu 2,4NN UST Pacestar..

      Proti 2,25 se mi libi ze muzu vozit trosku nizsi tlaky a to pohodli je rposte nevykove. Jede to krapek hur nez s 2,25 ale stoji mi to za to.

      Ve predu mam ted na dojeti 2,25 NN UST Pacestar a az doslouzi pujde tam HD 2,4 trailstar.

      0 0
      • tonik666  

        Hm, to mám a 70km po asfaltu bych na tom jet nechtěl, je to peklo.

        Za mě cokoliv 2.25 se zesílenou stěnou. Jezdím od Maxxise Ardent, budu zkoušet IKON. NN 2.25 bude taky ok, ale asfaltu bych se zača vyhýbat.

        0 0
        • Pijer  

          Když máš to přímé srovnání mezi Ardent a NN ve 2.25 na zadku, co vzít? Do teď NN, je Ardent velký rozdíl, případně v čem?

          0 0
          • tonik666  

            Vzadů mám NN 2.4, s 2.25 srovnání nemám. Každopádně Ardent EXO je oproti docela rychlej a hůř drží :)

            0 0
            • bluma  

              Pochopil jsem správně, že je Ardent rychlejší a hůř drží než Nobby Nic?

              0 0
              • Pijer  

                Jestli se nepletu, tak podle testů co dával Mlok by to tak být nemělo, NN by měl mít menší valivý odpor.

                0 0
                • bluma  

                  Právě že mi to taky nesedí, jak tak rychlost, protože na tvrdym je Ardent dle mého pomalejší a taky ten grip, minimálně v náklonu je Ardent lepší jak NN.

                  0 0
                  • tonik666  

                    Jenže já mám jen pocitové srovnání NN 2.4 na 21 mm ráfcích s Ardntem 2.25 na 18,5mm ráfcích. A tam je to přesně obráceně.

                    0 0
                    • bluma  

                      Já oboje 2,25 na 23mm ráfku (ZTR Flow) a i směs na Ardentu mi přijde měkčí než u NN – mám tu klasickou 60a a NN PaceStar. Ale na druhou stranu mi přijde Ardent 2,25 na 19mm ráfek hodně velkej balon, to taky může udělat svoje co se gripu týká.

                      0 0
        • ManInBlackCZ  

          Jakto? nezdá se mi, že by někdo takhle protestoval proti NN na asfalt, myslím, že když ho trochu přifouknu tak to pojede docela dobře a koukni na to schwalbe.com – rychlost má dobrou

          0 0
          • newbie  

            teď jsem vyměnil zadní NN 2.35 za RaR 2.25 a rozdíl je to teda nečekaně velkej

            0 0
            • ManInBlackCZ  

              Daleko rychlejší teď?

              0 0
              • newbie  

                na asfaltu a tvrdém určitě… :-) jinak ale i NN se tak po dvou tisících na asfaltu trošku rozjel, poté co se mu figury uprostřed ojely na poloviční výšku

                0 0
                • ManInBlackCZ  

                  Tak teď jsem na rozpacích, protože už jsem sehnal ten NN evo snake skin za 850 , ale ten RR stojí ve verzi Double defense přes 1300…

                  0 0
                  •  
                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                    0 0
        • cyborg  

          njn ja beru asfalt jako nutny zlo a vyhejbam se mu jak cert krizi.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.