Máte někdo zkušenosti s novým tmelem NoTubes Quart RACE? Měl by mít dvojnásobné množství tmelících krystalů, doplněné o nové „XL“ tmelící krystaly.
Máte někdo zkušenosti s novým tmelem NoTubes Quart RACE? Měl by mít dvojnásobné množství tmelících krystalů, doplněné o nové „XL“ tmelící krystaly.
Anketa: Vaše volba?
Mám ho doma, ale zatím čeká na test :-)
Ahoj, někdo další, kdo už by měl zkušenosti? Jak těsní, dělá „pucky“? Je oproti klasickému No Tubes skutečně o tolik lepší? Díky.
Ty XL krystaly budou asi jezci. Ted uz nebude co reklamovat.
zase takovej XL ježek dobře ucpe i velkou díru…ale, mám zbytek klasiky, ten novej zkusím.
No, já používám klasický No Tubes celkem dlouho a ježka jsem našel zatím asi jenom jednou. Bylo tu popsáno mnoho řádků a teorií proč a kdy No Tubes puckovatí (dělá ježky) – nové pláště, těsnící páska apod.
Každopádně, v popisu NT Race se píše, že lze aplikovat pouze rovnou nalitím do pláště, že při aplikaci do ventilku přes stříkačku rovnou ucpává hrdlo stříkačky. To je pak otázka, jak se to zachová k ventilku při dofukování, když se tam dostane trochu tmelu, vždy tam trochu zůstává i když se otočí ventilek směrem dolů.
Já na svých stávajících rávcích nahodím pláště, aby zaskočily patky, jedině kompresorem u čerpačky, kterou mám minutu od baráku, doma žádný kompresor nemám (zatím) a pak tam leju tmel právě přes ventilek, jak jsou jednou patky zaskočené, tak už to pak jde v poho nafouknout pumpou. Nalít tmel přímo do pláště přes patku, byť otevřenou jenom přes kousek a jen na jedné straně ráfku a pak se snažit to nahodit pumpou by mohla být pro mě komplikace, asi budu muset vyzkoušet. Ale když to nepůjde, tak za mě buď šaškovat s tmelem u čerpačky nebo rovnou s tmelem koupit i kompresor. Nebo kecaj a zas takový zázrak to nebude a půjde to aplikovat stříkačkou jako klasický NT, to pak ale nemá cenu Race kupovat, že :-)?
mne obcas ucpal striekacku aj klasicky notubes.tiez sa chystam skusit race, uvidime.
V nějakém vláknu jsem četl, že snad klasický je lepší a nový se fakt nedá procpat stříkačkou :-) Ale zkušenost s defektem zatím nebyla
Mam ho a používám na kros a silničních pláštích, otvor ve stříkačce jsem zvětšil, ale občas se stejně ucpe a ideální plnění to takto není – zbytek bordelu co mi zůstal v odměrce jsem tam nacpal ventilkem.
V tmelu je víc bordelu a to nové mi připomíná kousky nasekané skelné tkaniny na laminování, dolévání tmelu bokem pláště, je docela pruda, alespoň u těch úzkých plášťů, u MTB, by to tak hrozné být nemuselo.
Když jsem nedávno měnil plášť, byl vnitřek docela slušně polepený tmelem a přišlo mi, že v tekutém zbytku už moc bordelu neplave, protože se nalepil na zaschlí tmel a při defektu už nemá větší díru stejně co ucpat.
No já ho používám asi od srpna 2016, pláště Conti Mountain King 2.4. Naléval jsem z boku jak se má a v pohodě. Po zimě jsem koukal jak to tam vypadá a žádný ježek. Nemám ale srovnání, jiný tmel jsem nepoužíval a neměl jsem ani žádný defekt.
No nic, vyzkouším sám a uvidím. Už jsem to objednal. Dám sem pak vlastní zkušenosti, ale nečekejte to hned, budu teď na jaře asi ještě dojíždět staré pláště a mám v nich (a ve flašce ještě zbytek), klasické NT mlíko a nechce se mi to moc míchat s novým.
Já to nandal včera (Race) – první bezduš… Pokud to bude fungovat tak, jak se s tím pracuje, tak to si budu chrochtat:) (DT Swiss 1900 + Continental Mountain King II – již rok ježděné s duší)… Nemám srovnání s ničím, ale po nafouknutí a zatřepání se to hned zatáhlo a drží dosud v pohodě…
Jsme na tom stejně. Já tam tuhle delikatesu nalil předevčírem :-D
:-)
Použím od loňska, klasik už neberu, loni v září zacelil spolehlivě ďouru po velkým hřebíku, takže za mě zkušenost pozitivní.
Tak po více cca 10 měsících co sem to měl v zadním kole sem sundal plášť a budu dávat nový. Ani jeden defekt kvůli kterému bych musel sundat plášť, vše to zalepilo. Mám plášť Minion SS 2,3 EXO TR dával sem 120ml nového NT Race, doplňoval sem až asi před měsícem, v plášti nejsou žádní ježci nic, napočítal sem asi 30 děr kudy sákne mléko převážně trny atd… Zalepil i díry které mě normální nepobral a díry se neotevírají, ale asi na tom bude mít i zásluhu silnější plášť. Za mě rozhodně se vyplatí připlatit je to asi první tmel který mě vyhovuje. Najeto cca 3000 km…
120ml? A minion ss 3k km? To snad ne:)
Proč jako?
Tak prvně mi přijde 120ml až dost. A jak ti mohl vydržet SS 3k, tak to fakt nechápu. Krom toho, že jsem ho procvakl asi na 10 místech tak se sjel tak na 800km.
Je normální, že v zimě (<0°C) mlíko nefunguje? Dvakrát se mi teď stalo, že jsem dojížděl a podél ráfku hlasitě uniká vzduch… Doma jsem to jen nafouknul a od té doby to furt doma drží… (Kombinace DT Swiss 1900 + Continental Mountain King II ProTection + NT Quart Race)
Někde jsem tu četl, že to tak je… tak jen jestli všichni (ti, co jezdí) na zimu dávají duše?
Zkus Maxxis a bude po problému.
Díky, mám to už v plánu… jen má šetřivost by ráda toho Contíka ještě trochu ohoblila:-) Ale asi to teda vyřeší za mě, no…
mlíko není od toho aby těslilo patku, ta by měla těsnit sama od sebe
ten Contík je Tubeles ready
ten Contík je Tubeles ready?¨
tam mělo být
Jojo, je
A nemáš tu patku poškozenou? U OEM verze Conti RK ProTection se mi patka v jednom místě urvala a bylo po srandě. Někam jsem dával i fotky.
Zkontroluj patku na tom MK. U tohohle pláště se patky rády trhají. Stačí, aby se patka natrhla a jak se to pohybuje, tak to mléko moc nebere. Já s tím chvíli bojoval, a potom šel plášť i s 90% vzorkem do popelnice.
U tý starší verze Continentálů byla hůř těsnící patka normální, měl jsem několik Xkingů a pár Mountain Kingů a u velký části z nich se u novejch dobře nasazenejch plášťů na neťuknutejch DT ráfcích plášť přes den odfouknul na nejetelnej tlak (ze 2 bar pod 1 bar). Stačilo se podívat k ráfku a bylo vidět, jak kolem něj probublává vzduch, ve 2,4" jsem měl něco přes 90 ml klasickýho NT, kterej díry těsnil dobře, ale zatěsnit patku na boku při stojícím/točícím se kole se většinou povedlo až po 1 – 2 tejdnech pravidelnýho dofukování a ježdění. Kdyby se dalo ještě víc mlíka, tak by to asi šlo rychlejc, ale na vyjížďku to stačilo, tak jsem víc nelil a čekal co to bude dělat. Jen je třeba kontrolovat zda tam zustalo dost mlíka, ono to prosakuje, prosakuje a za 1 – 2 měsíce je plášť bez mlíka…
Hmmm, tak jsem šel kouknout, jak to vypadá, a skutečně je to probublané podél ráfku, nejvíce hydrostaticky dole (byť tlak pohmatem po 14 dnech dobrý).
Jinak to mlíko teda i v zimě funguje stejně nebo alespoň ± stejně?
Musim zaklepat, že moc nedefektim :) Ale na NoTubes stránkách píšou do –34°C, takže by to mělo bejt v pohodě. Jestli je na to zatěsnění nějakej trik nevim/nehledal jsem. Ferdus na to prodává nějaký lepidlo (teda jestli jsem si to s něčim nesplet), ale to bude spíš na auta a zapatlá to celej ráfek.
Mlíko funguje i v zimě naprosto bez problému. Chčije mi to asi na deseti místech a i když jedu v zimě, mlíko je pořád aktivní a prolíná a prolíná…problém hledej spíš v ráfku anebo je plášť k.o.
Díky oběma
Čau, používám notubes klasiku, ale přijde mi, že poslední lehev (kupovaná někdy v květnu) vůbec nefunguje. Na gravelu za poslední 3 měsíce 4 defekty a vždy mlíko všude a jel jsem na prázdným. A to všechny defekty byly tak do 2mm. Pozoruje někdo to samé? Změna receptury? Vadná šarže? Nejspíše se vrátím ke caffe…
Podle mě nutnost vzorně protřepat, také po otevření dojde podle mě k degradaci tmelu, tedy litrovka maximálně na sezónu.
Stalo se mi, že 2 mm díru neudržel klasický S NT nad 3 bar tlaku, pak stříkal ven. V pořádku jsem dojel a doma raději podlepil.
Pozoruji neustálé unikání tmelu skrz mikrodírky. Takže za mě tmel asi vůbec nefunguje.
Právě že funguje, zaceluje ty mikrodírky. Já mám někdy celou bočnici jakoby úplně poblitou, kór, když vymetu nějaké ostružiní a právě ty fleky mi dávají jistotu, že tmel funguje, jak má.
A neni to spis tim, ze je ridkej kord plaste? ;-)
To může dělat i starší plášť, který jezdil s nižším tlakem a bočnice tak dostali sadu :-)
Starej Shorty, který jezdil vždy jen pár měsíců ročně v blátě, je bez mlíka pod vodou z boku jak v bublifuk. S mlíkem to stále drží tlak přijatelně.
Je to tak, jak říkáš, přesně, buď starší plášť, po půl roce ježdění je už ta bočnice prostě křehčí a teče to všude.
Anebo nižší tlaky, jezdím max 20 PSI, mám rád, když cítím, jak se to na kořenech žvejká :), ale právě proto to tak foukám…že to pak nejede po asfaltu je mi úplně fuk. Grip je grip.
Tak když by to fungovalo, tak to tmel zatěsní a není důvod aby to pořád slzelo, ne? Nebo jako funkce tmelu je nonstop vytejkat z defektu? To asi těžko :D
Však to těsní, akorát že bočnice může už být trochu řídká, takže to prosakuje furt.
Důležité je, že to funguje, a ne jak to vypadá…
Protejká to,protože ta stěna neustále pracuje a do děr nepronikne „žmolek“ který by to pořádně ucpal..
Sakra blbě editováno ..na krattera
Takže tohle je známka toho, že ten tmel funguje? Na kole jsem neseděl 3 týdny, tmel je asi měsíc a půl „čerstvej“ a mám tam jak obyč, tak RACE verzi