V hlasování o kolo roku 08 ve VELU je v kategorii fullů RB Revoluzzer a v pevňácích RB CR 1.2 (není to náhodou ten z Brna s prodlouženou sedlovou štanglí?). Nikde jsem o tom nic neviděl a Vy?
V hlasování o kolo roku 08 ve VELU je v kategorii fullů RB Revoluzzer a v pevňácích RB CR 1.2 (není to náhodou ten z Brna s prodlouženou sedlovou štanglí?). Nikde jsem o tom nic neviděl a Vy?
neměl ten s prodlouženou trubkou přihozený ještě jedno R- RB CRR?
JJ, CRR je s tou „pevnou“ sedlovkou.
jo to byl crr
Nemas k tomu neco novyho?
mně říkal náš místní prodejce Rb že na S-L budou představovat šest nových prvků na rámech. možná sem se nedíval pozorně, ale kromě té sedlovky sem neviděl nic. co vy ?
ja viděl ještě převodouvku
ta je nová?
jedno znich je možna i tohle uchyceni sedlovky na silnicnim ramu racebike.cz/foto.aspx?show=gal&id=148
Vůbec RB se teď nějak rozjelo s inovacemi. Integrovaná sedlovka (to se mi líbí moc), tohle upnutí sedlovky (to se mi už líbí míň) až po vícebarevný design a jiné logo (což se mi nelíbí vůbec, ale zase je tu tím pádem víc možností individualizace)
Jiné logo? Ukaž.
Podívej se na odkaz od Omara. Myslím tím, že na rámu už není stylizované RB, ale napsáno Race Bike, osobně se mi to moc nelíbí a předtím jsem to na jiných RBéčkách neviděl.
Jo tohle.
hele s tou sedlovkou okopírovali starý rámy Ritchey např moje P-20 to takhle má
:-D
zdarec, ta verze z brna bude krome integrovany sedlovky i v klasickym provedeni, mam potvrzeno slovy Mr.Heinika :) fotky jsou tady v tom reportu, pokud se chce nekdo mrknout www.bikenet.cz/?…
„…toto řešení přinese zlepšení jízdního komfortu.“ Hehe to určitě:) Ale moc se mi to líbí a doufám, že tahle možnost bude i na silničních kolech.
si piš že jo :))) jízdní komfort, ne že pojedeš nějak na měkko, což jsem teda na žádným pevným rbéčků nejel, ale komfort ti přinese fakt, že nebudeš muset štelovat výšku sedla, bát se že si odřeš při posunování sedlovku, nebo pokud máš 120 kg že ji ohneš, ani si nemusíš lámat palce s heldáním kritického bodu, no a když budeš chtít někam, kde je potřeba dolů se sedlovkou, tak jedině pilku na železo :)) koukám, že je tam namontováni gobi, což je taky pěknej tvrďák, no aliante by bylo měkčejší, ale účel byl splněn a o rb se všude mluví :))
To bych tu pilku na železo potřeboval pokaždý, když budu převážet bike autem:-D
no právě pro lidi s malým autem bartoš vyrobí sérii s objímkou :) mě se do pandy nevejde ani bmx, takže todle naštěstí neřešim :))
já zas až tak malý auto nemám, ale většinou ty kola vezu uvnitř tak 2–3, takže sedlovka musí vždycky pryč:)
Myslis, ze ten kdo ohne klasiku sedlovku, ten neni schopen ohnout tuhle integrovanou?
no hele mozny je asi vsecko, ja mam tezce pres 90 kg takze hodne jich padlo…a navic mam este stary GT LTS, kde je sedlova trubka extremne ohnuta sama o sobe, proto bych asi nemohl mit Maverick a podobne, me se ohly Bontrager, Race Face i nejaky shity jako Kalloy, JD a pd :)))Ale docela bych rad tu integrovanou vyzkousel
Jasne ze to ohnes, staci skakat 5m dropy s dopadem na prdel! :-D Jinak asi tezko..
To je docela pozitivní zpráva protože v současnosti mizej pěkný Ht rámy..
No ja se hlavne informoval na custom barvy. a treba ten airbrush na silnicce vysel na 2000, coz je celkem pekna sumicka.
no když to srovnáš třeba se štěrbou nebo jinýma tak asi cena super, jestli to ale není je „airbrush“ z nálepky:)
Nevim. Bylo mi receno, ze je to air brush. Bylo to potom, co jsem se ptal na jinou barvu nez ze vzorniku RB na Monstra, tak ze praskem by to vyslo asi pomerne hodne (minimalni mnozstvi co vetsinou sezenou, vyjde na 1000 ramu :o) ). No a pak mi doporucil airbrush, ze by to mohlo vyjit docela dobre. Takze jim budu verit.
Trochu doplnim informace ohledne barev. Jina barva nez ze standardniho vzorniku, v tomto pripade ze vzorniku RAL je mozna, cena je nejcasteji v rozsahu 1500 az 2000Kc. Cena a moznost nastriku ve vybrane barve je zavisla na dostupnosti dane barvy – ne kazdy odstin je mozne ziskat v odpovidajicim mnozstvi. Metoda Airbrush je klasicka forma nastriku, nejedna se o samolepky. Zde je mozne si vymyslet defacto cokoli, cena je odvisla od slozitosti, poctu barev, atd. Bezne se pohybuje okolo 2000Kc ( napr. silnicka na vystave Sport Life ).
Ok. Dik. No tak to by slo i jenom jinou barvu ze vzorniku. Ja myslel, ze to vyjde draz. Budu mit zase o cem premyslet :o)
A ten airbrush bude možno objednat přímo u Vás?
Ano, k objednavce ramu se pripoji nacrt/schema jak by mel nastrik vypadat. Na zaklade tohoto nacrtu je pote zkalkulovana cena, pripadne se nacrt poupravi tak aby byl realizovatelny.
Jenom dotaz. Bude integrovaná sedlovka i u silničky? Já jenom, že bych si počkal.
Ano, s touto verzi se u silnicnich ramu pocita, predpokladany termin vyroby prvni serie je konec unora.
jaký jsou Vaše zkušenosti co integrovaná sedlovka přinese na Duralovém
rámu, co se týče všech možných vlastností pohodlí,váhy.....
Většinou je to záležitost karbonu
Bohuzel chybicka se vloudila. Oznaceni CR 1.2 bylo internim oznacenim pred schvalenim definitivniho oznaceni – CRR, proc proniklo do VELA netusim. Jedna se tedy o CRR, ram s integrovanou sedlovkou, ktery bude nasledne k dispozici i ve verzi pro standardni sedlovku.
A full RB Revoluzzer ?
leda že by dostali rozum a udělali 4čep/VPP, pak by se to dalo nazvat revoluční počin;-)
Hele, šoupej canyonem:o)
no problem, dá se… btw: už je u vás sníh?;-P
hmmm, dost:o( Nedá se. Přemejšlim, že snad pojedu aspoň kroužit v lázeňskejch lesích v KV – tam neni.
Ale bike se stejně do věčně rozmrzlé Prahy nevezmeš:-D
po tolika letech ježdění pořad nechapu posedlost nekterých jedincu řešících čep, vpp a jednočep :-),
Hele ja zas nechapu jednocep, takze na tom jsme vice mene stejne :-D…
RB Revoluzzer je ram s prevodovkou, v soucasne dobe v provedeni DH, s jehoz uvedenim na trh se pocita v prubehu cervna/cervence.
díky
z odpovědi vyplývá že se s ním počítá nejen na DH ? :-))
máte fotky příp. odkazy na zajímavý kola postavený na rámu RB?
i tady se dá něco najít www.velo-plzen.cz/…nformace.php?…
nebo:)