• lolek55

    Ahoj,

    po zajetí Pika (80km) jsem ho odnesl na výměnu oleje, ale zdá se mi že je teď vidlice méně citlivá a trochu víc jsou slyšet zvuky „šoupání“ když se hýbe.

    Mám to řešit a nebo raději vyčkat? Předem díky

    0 0
    • Tomáš  

      Výměna oleje po 80 km, to jako fakt? Myslím si, že to nebude šoupání, ale spíše přepouštění oleje v tlumící části…

      0 0
      • lolek55  

        No spíš šlo taky o to, že RS byly celkem pověstní tím jak do vidlí dávali velmi málo oleje. Takže jsem ho chtěl pro jistotu doplnit.

        0 0
        • mr.antik  

          No tak tim se snad nedá nic pokazit,pokud tam nezanesli nějaký bordel do stíráků

          0 0
          • lolek55  

            Nene, je to šoupání:přepuštění oleje zní jinak. Když to porovnám se starým Reconem (má najeto 2500km) tak ten chodí hladčeji a ani „nešoupe“. Nemůže to být tím že nová gufera u Pika jsou více těsná ?

            0 0
        • scret  

          jj, to mas pravdu.. Kazdopadne stacilo dat po cca 300–400km.. ikdyby byla vidle sucha, tak malo km ji neublizi…

          Jinak pokud vidle byla v servisu, melo by byt vse ok… Mozna se uplne blbe zeptam, mas tam stejnej tlak vzduchu?:)

          0 0
          • lolek55  

            Jojo tlak je stejnej to jsem si pohlídal. Napadla mě ještě vyšší těsnost gufer/stíráku u nové vidle viz. můj příspěvek výše.

            0 0
            • scret  

              muze byt, pockal bych az se zajede… RS jsou vseobecne zname, ze jim obcas ujedou tolerance a tak nektery vidle maj vakl, jiny jsou trochu tesnejsi – coz je ostatne lepsi varianta:) i stiraky se obcas musej „zajet“..

              Uvidis po 400km, jestli si to sedne…

              0 0
              • lolek55  

                ok díky za uklidnění, já byl nervní že jsem koupil nový kolo s horší a dražší vidlí :D

                0 0
                • logoman  

                  No ja tim nevim, kdyz ti vidle sla na zacatku ok a ted po vymene oleje jde hur, mi neni jasny co se tam bude zajizdet?

                  0 0
                  • scret  

                    predpokladam, ze to mel v nejakym kloudnym servise, kde vedi co delaji… Zajizdet se vidle musi vseobecne, ikdyz u Piku to nebyva myslim uplne zvykem, to je spis domena foxu:)

                    Otazka jestli se to skutecne po servisu tak zmenilo…

                    0 0
                    • deekay  

                      Prosimte, pripomen mi, jelikoz jsem sklerotik, tys mel vidli v nakym nekloudnym servise kdyz baslili dohromady soloair a DPA a nepoznali ze nefunguje negativka? :D Ja jen abych vedel :D

                      0 0
                  • mr.antik  

                    Kdoví co tam dali…

                    0 0
                    • deekay  

                      Tak, nebo tam muze bejt blbe danej, prekroucenej ten molitanovej krouzek apod, moznosti je mnoho.

                      0 0
              • MirosPikos  

                Pokud jim ujedou tolerance, tak by neměly vidlici pustit do projede, zvlášť jejich vyšší modely. Leda by jim ujely jen regulace :)

                0 0
                • mr.antik  

                  spíš v servisu ujelo něco… třeba vazelína pod stíráky

                  0 0
                  • lolek55  

                    vazelína pod stírákama je klidně možná. Mám to tedy nějak řešit ?

                    0 0
                    • deekay  

                      tak ja nevim, dyz das do servisu auto na vymenu oleje a po vymene ti pride ze ti klepe neco v motoru coz predtim nedelalo tak co udelas?

                      0 0
                    • MirosPikos  

                      Spíš řekni, kdo ti to vlastně servisoval, pak bude jenodušší identifikovat možný *******. Je divný, že jede hůř než předtím.

                      Obyčejně když vidlici rozeberu, vyčistím a namažu tak chodí vždy lépe, nikdy hůře.

                      0 0
    • File12  

      Ahoj. V Pike mi lupe nejspíš v korunce. Zkoušeli jsme to s mechanikem ve svěráku a ruplo jen jednou a pak ok. Ale při jízdě to při nadlehčení stejně lupe. Ještě mě napadlo že ze začátku to nedělalo. Mohl by to dělat přidaný token?

      Já vím, zkusit ho vyndat. Ale jen jestli už to někdo neřešil.

      Popříadě má někdo zkušenost s reklamací korunky? nerad bych ted v sezoně byl měsíc ne-li víc bez kola.

      0 0
      • scret  

        jj, deekayovi to dela taky… a je to 100% v korunce… Jestli i u tebe, to nemuzu vedet… Tokeny jsou dle myho blbost…

        Ale vyzkouset to znamena cca 2minuty, tak to zkus:)

        0 0
        • File12  

          Dneska to vyzkouším. Stejně jsem tam chtěl dávat dva. A dotahoval jsem ho rukou, tak možná nebo spíš kéž by jen tím. Vidím že už nejsem teda sám. Kamarád co reklamoval Revelationa s tím samým tak čekal 4 měsíce, Proto se mi nechce to ted dávat reklamovat.

          0 0
      • deekay  

        Jj polupava mi to semtam taky, kdyz jsem reklamoval u koloshopu patronu, reklamoval jsem i tohle, ale nic s tim neudelali.

        Tokenem to fakt nebude :D

        Normalne s tim jezdi a vyreklamuj po sezone.

        0 0
        • File12  

          Jo asi to budu reklamovat až na podzim. Ne že bych nejezdil ale dá se to aspon vydržet. Mě řekl mechanik že to prej už jako reklamaci uznávaj. Ono to neni tak hrozný. Je to jen trochu. nejdřív jsem myslel, že jsou to bovdeny a neřešil.

          0 0
          • deekay  

            vsak jo.. ja nak nemam nervy cekat dalsi mesic na koloshop, kdyz si z reklamacniho listu umi precist jen pulku…

            0 0
          • goofy  

            Jestli vás to potěší, tak mě lupe i můj Van… Pravda je to ročník 2008… :-)

            0 0
        • honhav  

          polupavani poznas tak, ze pri zabrzenym predku v tom jakoby pri zatlaceni a nadlehceni cvaka, prestoze mas vsecko dotazene jak ma byt ? jestli jo, je to nemile – budu to muset poslat zpet do germanie…

          0 0
          • JakeF  

            Aha, to mi taky dělá… Tak že tohle by byl zdroj praskání? A já podezíral, že budou vymlácený ložiska v hlávku…

            0 0
            • honhav  

              ja nevim ktera vec to dela, prave proto se ptam, na co se zamerit…

              0 0
              • tyko  

                Dělá mi to taky.Asi krk vidlice.Hlávko to není.Kdysi jsem to měl na foxu.

                0 0
                • File12  

                  Me to delalo na levy noze nahore az pred spojem. Uz je na reklamaci tak uvidime. Uz se to nedalo a delalo to porad. I kdyz na Moravce si to sedlo. Takze jedine jezdit kudlu a bude to ok :D

                  0 0
                  • tyko  

                    Dej vědět,jak dopadla reklamace.Já se na ní chystám na podzim.

                    0 0
      • Pili  

        Ahoj, nechci zakladat novy vlakno kdyz je rec o tokenech do Piku. K cemu jsou presne dobry?

        Chapu to spravne ze tim snizim objem vzduchu a tim se zvysi citlivost na malych prekazkach ale nedorazim ji dokonce pri tvrdsim narazu?

        0 0
        • MirosPikos  

          Víc tokenů, menší objem vzduchu, progresivnější chod vidlice – reaguje méně na menší podněty. A naopak.

          0 0
          • JakeF  

            No… A přesně tak to není :).

            0 0
          • kubad  

            Citlivost to moc neovlivní :)

            0 0
          • MirosPikos  

            Máte pravdu, ale o linearitě to platí. Citlivost řeší pasivní odpory a ty se řeší jinak než změnou objemu.

            0 0
          • scret  

            az na tu citlivost OK:)

            0 0
          • Pili  

            No nejak se v tom ztracim :)

            Na netu pisou ze pro agresivnejsi jizdu doporucujou dat tam 1–2 tokeny.

            Jezdim hlavne RS a chystam se na nejakej enduro zavod – mato smysl?

            0 0
            • bruco  

              Ano. S dvoma tokenmi pojdes agresivne ako svina.

              0 0
              • Pili  

                a co teprve se trema co?

                Myslel jsem spis jestli tim muzu predejit nejakymu poskozeni nebo tak neco..

                0 0
                • bruco  

                  Zalezi, ako mas nafukane a ako vyuzivas zdvih. Ak nechodis po dorazoch, tak to nepotrebujes.

                  0 0
            • mr.antik  

              záleží kolik vážíš… ale neznám nikoho nad 70kg kdo by to vozil bez tokenců

              0 0
            • scret  

              ja osobne bych tam vrazil alespon 1 token, jinak je ta vidle linearni a na muj vkus na konci malo tuhne…:) a to jezdim skoro jak baba s nusi:)

              0 0
              • goofy  

                No ona lineární není, ale propadá se v blbé části zdvihu… :-)

                0 0
                • scret  

                  ok:)

                  nastesti plati jen u SA… u meho DPA je prubeh slusnej…

                  0 0
              • Pili  

                Vrazil jsem tam dva a proti tabulce jsem na svoji vahu ubral cca 10psi.. o vikendu to vyzkousim na RS, tak se uvidi :)

                0 0
                • Fredos  

                  Není lepší napřed vyzkoušet bez tokenů a v případě že budeš snadno chodit po dorazech tak podle potřeby přidávat?

                  0 0
                  • Pili  

                    Neco na tom odjeto mam.. rychleby sce ne, ale vyndat se to da vzdycky :)

                    0 0
                  • scret  

                    bez tokenu je to stejne zbytecny:) ale osobne bych zacal s jednim…

                    0 0
                    • Fredos  

                      To máš asi pravdu. Bez tokenů to jde pomalu zatlačit na doraz rukama.

                      0 0
    • Concorde  

      Zdravím, potřebuju nutně radu, začíná mi z toho hrabat. Mám RS Pike dual position s RC chargerem. Při jízdě po rovině začne vidla zajíždět pomalu až na doraz. Když zastavím a vidlici odlehčím, tak vyjede do plného zdvihu (rychlostí asi jako při změně zdvihu), ale poté zas začne během chvilky postupně zajíždět. Myslel jsem, že je poškozené těsnění na pístku a našel jsem na obvodu rýhu – viz foto. Dal jsem nový okroužek, projel kolem baráku a během chvilky stejný problém. Vidlici jsem opět rozebral a na okroužku opět stejná rýha. Důkladně jsem prohlédnul vnitřek nohy, jestli někde není otřep, ale nic jsem nenašel (opticky ani hmatem).

      Tak mě začíná hlodat, jestli není problém někde v samotném DPA, ale kde? Kdyby to bylo tím porušeným těsněním, tak předpokládám, že vidlice tak rychle sama nevyjede.

      0 0
      • pavlik6022  

        podivej se oi vlakna o dpa, resil jsem zajizdeni a nefunkcni dpa u rvl. bohuzel po spoustě neúspěšných pokusech jsem se nasral dpa vyhodil a koupil dpc :)

        0 0
        • scret  

          jenze na rozdil od RVL a staryho DPA, u piku DP funguje a je relativne slusne spolehlve…

          0 0
          • Concorde  

            Já si právě myslím, že by to neměl být problém samotného dual positionu, ten přece funguje jen 30mm. Takže teoreticky, kdyby se podělal tak vidla zajede na 130mm, jenže mně to po určité chvíli konstantního „pohupování“ jede až k nule. Snižování jako takové funguje v pohodě. Co mě ale zaráží je to, že když zastavím a vidlici odlehčím, tak vyjede poměrně rychle, vzhledem k tomu že do zdvihu ji zatluču až po pár minutách. Čekal bych, že bude vyjíždět hodně pomalu, pokud vůbec..

            0 0
          • pavlik6022  

            takto je jiná

            0 0
    • kudlanka32  

      Prazaci, kam chodite pro tesneni, kdyz to nechcete kupovat na netu…nikde to nemaji skladem. Driv sem to objednal u Zitnyho, ale ti uz prodavaji jen zivnostnikum.

      U Kraba ho maji, ale bez servisu mi to nechteji prodat…smejdi.

      0 0
    • kudlanka32  

      Techseal s.r.o. vypada jako ekonomicka varianta…protoze z ty predrazeny sady spotrebuju akorat tak stiraky, jedno tesneni do tlumice a jedno do vzduchove casti :(

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.