• Habanero

    Zdravas bikeři! Kupuju nové kolo a jelikož na fulla není peněz, musím se spokojit s pevňákem.

    Vyhlížel jsem bike od Meridy,Authoru,Pe­lls,Spešly atd. a nic mě nějak nezaujalo za těch max 17tis., prostě to ojebávaj, cpou tam levné komponenty a platí se za značku (aspoň v téhle kategorii). Potom jsem našel Cyklo Němčík a zajímavě postavené kola na českých rámech Maxbike a Apache.

    Geometrie obou ve velikosti 21" (měřím 193cm) je téměř na chlup shodná, takže nevím co vybrat. Tady jsou ty, které mám v oku:

    MAXBIKE

    APACHE

    Mám pocit, že na moje ježdění 80% silnice 20% les,polní stezky atd. mi stačí vidle Suntour XCR, ale je tam možnost mít vzduchového Raidona s připlatkem 1500,– , což bych finančně ještě zvládnul. Ale ptám se: Stojí to za to? V čem je ten vzduch lepší a jak je to se servisem vzduchové vidle?

    Co byste vzali vy?

    Víte ještě o nějaké jiné zajímavé „skládačce“ ?

    Díky za odpovědi, rady, zkušenosti.

    0 0
    • Danikklotz  

      Za tu cenu mě to přijde v pohodě.

      Vidlice neporadím, neznám ani jednu. V této cenové kategorii se toho moc vymyslet nedá…

      0 0
    • Výběr z produktů
      GT Avalanche 29 Sport kolo, šedé Skladem 1 kus

      savings GT Avalanche 29 Sport kolo, šedé

      15 999 Kč savings MOC 23 399 Kč

      Orbea OIZ H20 29 kolo, moondust blue/leo orange Skladem 2 ks

      Novinka -9% Orbea OIZ H20 29 kolo, moondust blue/leo orange

      76 499 Kč -9% MOC 84 099 Kč

      Přejít do shopu (Kola / Horská)
    • Bull77  

      Apache rozhodne libivejsi, bral bych indiana.

      0 0
    • JakeF  

      Ten Maxbike jsem měl v ruce a je to pěkně těžká mrcha a ten Apache nebude o moc lepší. Zkusil bych kontaktovat scalara, jestli by něco nedokázal vymyslet, jakože by asi dokázal :).

      0 0
    • michomin  

      Z těch dvou jsem pro Apače. Výbavou jsou stejná, ale víc bych věřil rámu Apač kvůli výztuze mezi řetězovou a sedlovou vzpěrou. Rozhodně bych ale šel do alternativní brzdy za uváděných 500,–, protože dodávané 445 jsou dost tragické, z vlastní zkušenosti radši V brejky než tohle.

      0 0
    • Necris  

      Na 80 procent silnice a 20 procent lesní cesty potřebuješ Fulla ? Ne, potřebuješ padnoucí rám a pevnou jak zadní stavbu, tak přední vidlici. A nějaké užší pláště. Pak to bude parádně odsýpat. (váha, valivý odpor) ;)

      Vážně, pokud trváš na přední odpružené vidli tak proč ne, ale odpružený zadek je možná trochu moc.

      0 0
      • Habanero  

        Přední určitě odpruž, nedávno jsem jel lesem přes kořeny asi 3 km s otcovým ocelákem celopevňákem a to byla smrt :-D mě bolely ruky parádně, ale je pravda, že zase do kopce se nic neprohýbá a ta ztráta výkonu je minimální. Jinak Fulla bych chtěl, protože je to prostě paráda jet si přes kořeny, skočit si a cítit, jak to pode mnou pracuje a nic nějak dramatický neodskakuje a nebolí, ale jak říkám nejsou peníze, takže někdy jindy:))

        Spíš by mě zajímal ten mechanický (funkční) rozdíl a cena servisu, mezi vzduchovou vidlí a tím XCR-kem, jestli má cenu si za tu vzduchovou připlatit. Vážím 75kg. Tak kdyby k tomu měl někdo co napsat, byl bych rád ogaři :-)

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.