Pláště , horské kolo , HT, podzim zima

19 nepřečtených
  • kostik

    Zdravim,

    Potřebuji radu . Jaké pláště vybrat na podzim do bláta a mokra(HT), jezdim hodně teren , ale i silnici , ale po silnici to nemusí zase tak dobře valit. A pokud možno aby byly částečne použitelné i na snih. Cenove bych chtel dat za jeden max kolem500 kč … Potrebuji aby držely za mokra ve sjezdech apod. Diky za rad

    0 0
    • kostik  

      Rozmer – 26× 2.0 – 2.4

      0 0
    • Bombos3  

      Oživím mrtvolu

      Rád bych požádal o osvědčenou kombinaci (přední i zadní) plášťů 26 * 2.1 pro použití v mokru, blátě a občas i na malé vrstvě sněhu. Naprostou prioritou je ovladatelnost, jistota, stabilita. Nároky na výdrž mám minimální, stejně tak je mi úplně lhostejný jízdní odpor.

      Primární použití je na lesní trati s pár menšími skoky, která je ovšem neustále rozbahněná. Jsem začátečník a potřebuji pláště, co mi dovolí nějakou tu chybu. Využití na asfaltu bude naprosto minimální.

      Cenu si představuji pokud možno do 1000 za kus s kevlarovou patkou, ale pokud to bude mít velký vliv na výsledek jsem ochoten dát i více.

      Díky moc za tipy. Nemám zkušenosti a je pro mě opravdu těžké něco vybrat. Momenálně mám nové Smart Sam 2.1 vepředu i vzadu a nezdá se mi, že by ve výše zmněných podmínkách zrovna fungovaly, takže bych je asi přesunul na městskou 26".

      0 0
      • Bombos3  

        Tak menší změna – Smart Sam nepůjde na městské kolo, ale na reklamaci (slušně řečeno).

        Tohle se prosím pěkně stalo z bokem při nahuštění na max. tlak (4 bar) v naději že si sedne v patce a přestane házet. Najeto cca 10 km.

        0 0
      • scota  

        Maxxis

        Ardent/Ardet

        Tomahawk/Aggressor

        0 0
        • Bombos3  

          Díky za tipy, ale mám obavu, že by mohly nastat problémy – ráfky mám jen 17mm a podle dobové recenze nezbývá moc místa při instalaci větších plášťů jak 26×2.1.

          Cituji:

          „The bottom of the rear triangle of the frame gladly accommodates a tire with a width of 2.10, but I’m not sure if after installing one of 2.25 there will remain enough space. You must take this into account if at some point you want to replace your tires with thicker ones, which I wouldn’t recommend.“

          (http://bike-advisor.com/…00-2012.html)

          0 0
          • LM  

            Zkus Specialized Storm Control, ten je do bahna a jenom 2.0'' – ale je trochu přes limit, nejlevněji jsem ho našel za 799,– Kč

            0 0
            • Bombos3  

              Ta tisícovka byla myšlena za kus, takže cena v pohodě. Klidně bych dal i 1200, 1300 za jeden plášť. Jde mi hlavně o to mít kola, která podrží.

              0 0
      • RomanH  

        Na predek Maxxis Meduza

        Skoda, ze neni i v rozmeru 26×2,25. Vozil jsem nekolikrat starsi verzi 26×1,8. Drzela vyborne, ale byla to uzovka. 26×2.1 jsem mel 1× a taky mi prisla uzka.

        0 0
    • Bombos3  

      Tak jsem se díval na popisy všech navržených plášťů Maxxis a kromě Beaver jsou všechny jenom v provedení větším jak 2,1.

      Myslíte, že bych měl koupit Specialized Storm Control navržený LM, či toho Beavera? Popřípadě něco jiného?

      Jinak v rámu opravdu není moc místa navíc, raději bych tam nic širšího než 2,1 necpal.

      0 0
    • Bombos3  

      Začal jsem přemýšlet o WTB Velociraptor. Jak ty by fungovaly v mých podmínkách? Nevadí drátová patka něčemu?

      Jak by na tom byly v porovnání třeba právě se Specialized Storm Control?

      0 0
      • Bombos3  

        Tak jsem zjistil, že WTB Velociraptor se dá sehnat akorát přední, zadní je bez šance. Volal jsem i do bikezone (dovozce pro ČR) a nic.

        Tím se dostávám zase na začátek s tím, že bych teoreticky objednal přední Velociraptor, ale na zadek pořád netuším. Nabízel by se Bronson a Exiwolf, ale nemám z recenzí dojem, že by na zadku udělali takovou službu jako Velociraptor.

        0 0
    • TeryPV  

      Já bych šel cestou nejmenšího odporu, vzal bych osvědčenou Kombinaci Schwalbe NN/ RoR (Nobby nic/Rocket ron). Ženě jsem taky dal, tuhle kombinaci, když se seznamovala s terénem, aby měla lepší grip a něco málo jí to pomohlo a je maximálně spokojená již nějaký rok s touhle kombinací. NN vozím v předu na fullu a drží jak přibitý a nejlépe se cítí za vlhka. Za mě je o volba číslo jedna, i vzhledem k tomu, že se teď ty 26 dají koupit za rozumný peníz.

      0 0
      • Bombos3  

        Díky za tip

        Rocket rona má nově nahozenýho kamarád na předku. Sice jsem na tom nejel, ale mám pocit, že má poměrně nízké špunty na to, aby dobře fungoval v blátě.

        O peníze v tomhle případě nejde. Rád bych hlavně kombinaci, která bude fungovat dobře i když se trať změní v hromádku bláta a prochcanýho štěrku, což je v podmínkách Dánského podzimu/zimy naprostá tutovka.

        Momentálně mám sjeté Michelin country dry 2 (předek i zadek) a začíná to být dost o hubu.

        0 0
        • TeryPV  

          Tak pokud jde vyloženě o bláto, tak pak bych šel cestou NN a HD (Hans Dampf) s tím asi není co pokazit. Dal bych NN dozadu a na předek HD a dle mě bez problémů i v blátě. Je fakt, že u RoR mi přijde, že se v bordelu tak dobře nečistí.

          0 0
          • Bombos3  

            U HD je problém se šířkou – 2,1 max.

            0 0
            • TeryPV  

              A jo, promiň, to mi vypadlo. Tak pak NN/NN asi nejlepší volba. Jezdil jsem to leta na FULLu a bez problémů. Drží to parádně.

              0 0
              • Bombos3  

                Momentálně dost přemýšlím o Maxxis Beaveru s karbonovou patkou ve verzi EXO a šířce 2.1 na přední i zadní.

                Bude to horší než kombinace NN/NN? Nějak se mi po výše popsané zkušenosti nechci moc jít do Schwalbe. Podle téhle recenze: https://dirtmountainbike.com/…-beaver.html mi to přijde jako docela slušný plášť do mých podmínek. Rozříznutí o kameny bych řekl moc nehrozí, byť umělec teda občas být umím pořádný :D

                0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.