• delfyn

    o pláštích jsem si přečetl dost, když už si myslím že jsem přesvědčenej pro Ralphy, tak někdo je sepsuje a chválí karmy..a tak by to mohlo pokračovat pořád do kola, PROTO PROSÍM HLAVNĚ HLASUJTE(škoda že se nedá zadat víc možností)

    Anketa: rychlé pláště pro XC a marathony?

    9x
    7%
    34x
    25%
    0 0
    • delfyn  

      hlasujte zodpovědně, budete se podílet na tom na čem si příště namelu držku:)

      0 0
    • miťo  

      Hlasuju ještě za velmi povedený Maxxis Ranchero v kevlaru! Na zadku oproti RR téměř neubývá.

      0 0
      • delfyn  

        trošku ale víc váží ne? Kdybych chtěl něco co neubývá tak mám doma WTB Velociraptory nebo Mythosy I

        0 0
        • miťo  

          Hmotnost neřeším. To bych mohl začít hladovět, abych shodil těch pět kilo, co mám navíc.

          0 0
          • miťo  

            PS: Na lehkých gumách jsem měl tolik nepříjemných defektů při závodech, že na to už s..u. To raději povezu pár deka navíc.

            0 0
          • mara53  

            takytak – jezdím drátový Z-maxy 2,1"

            0 0
      • Radek Broz  

        Ono udelat plast, ktery bude minimalne ubyvat, neni problem – ma ale zas mnohem horsi vlastnosti. Jde o to, co preferujes.

        0 0
      • GTman  

        A není oproti RR moc pomalý? Nemám s ním žádné zkušenosti a neznám nikoho kdo ho jezdí, takže se musím spolehnout na litereturu. Ve Velu byl v testu snad nejpomalejším z testovaných plášťů. To by se mi na maratonek moc nehodilo…

        0 0
        • sis  

          a Z-max byl druhy nejpomalejsi. jestli teda nekecaji tak az nekdy toho z-maxe vymenim za RR nebo tu karmu tak cekam ze to pojede samo. z- max se mi nezda pomaly na to jaky je to drzak

          0 0
    • sportovni_biker  

      Omlouvám se, že do toho vstupuji, chci se zeptat, jestli je velký rozdíl mezi Schwalbe RR 2.1 a 2.25. Pláště by jsem chtěl, ale nemám peníze na verzi kevlar, takže bych vzal drát. Jenomže se dělá už jenom 2.25 a tak nevím, jestli to už není moc. Měl bych ty pláště schované hlavně na závody a různé vyznamnější příležistosti. Co myslíte?

      0 0
      • miťo  

        Vozím drát 2,25" a spokojenost. Ale jak píšu výše, vzadu to vyhrál Ranchero.

        RR 2,1" je trochu menší. 2,25" se ale neboj, je to lehká guma.

        0 0
      • Vojtas  

        2,25 je uzsi, skutecna sirka je tak tech 2,1

        0 0
        • miťo  

          Kámoš -Gerša, má ten 2,1 a je užší než můj 2,25

          0 0
        • sportovni_biker  

          No a kdybychom to porovnali s tím co jezdím teď-Ignitor 2.1 drát. Tak nejprve jízdní vlastnosti a taky tu šířku. Můžu se zeptat, jak si to tak přesně změřil?

          0 0
          • miťo  

            Občas jedu s Geršou na kole a na pohled to bylo vidět při přímém srovnání. Někdo tu už řešil rozdílné tloušťky u RR 2,25", asi rozdílné série.

            0 0
            • sportovni_biker  

              No tak teď jsem změřil svoje Ignitory a je to přesně 2.1, takže pokud výše zmíněný příspěvek je pravdivý, tak bych měl zůstat na úplně stejné tloušťce

              0 0
              • miťo  

                Pozor, nezaměňuj značení šířky různých výrobců. Např. Ranchero 2", RR 2,25" a Python 2" jsou všichni téměř stejně široké! Dokonce v rámci Maxxisu jsou rozdíly, Ranchero 2" je širší než Ignitor 2,1".

                0 0
                • sportovni_biker  

                  No jasný, ale změřil jsem to pravítkem před 5 minutami a je to přesně 2,1. Vojťas mi napsal, že skutečná šíře je u RR 2,25 2,1, takže teoreticky by měly tyto dva pláště být shodně široké.

                  0 0
                • MlokCZ  

                  No jak který Python. Manželka má Pythony MRC kevlarový a jsou jen 50mm široký (což by ale přesně odpovídalo 2 palcům). A moje RR a NN mají 53mm a už i na pohled jsou jasně širší a objemnější. No a švagrová jezdí UST Pythony (a teď nevím jakou verzi) a ty jsou širší a mají taky 53mm.

                  0 0
          • Vojtas  

            vychazel sem z toho co sem tu nekde cetl, ale tedka sem to sel teda premerit a suplera mi ukazala 5,2 cm, coz je na palce 2,01… nemam je nafoukly na zadnej velkej tlak, ale tohle je divny no, kouknu do historie co se tam o tom pise

            0 0
            • MlokCZ  

              5,2 je celkem ok (ale je to 2,05 palce). Z měření již většího množství kusů už vim, že maj nejvíce 5,3 (což je 2,09palce – takže většinou všichni uvádí, že to odpovídá 2,1). Záleží samozřejmě na tlaku, ten dá rozdíl až 2mm.

              0 0
        • gobike  

          No jeste doted jsem prekvapenej, jak to mas uzky:)

          0 0
          • Vojtas  

            a jak sou siroky ty tvy Ignitory ? schvalne to zmer

            0 0
            • gobike  

              rekreacni_biker to tady kdesi meril, tak se mrkni. Ale zase ver mu, ze:)

              0 0
      • miťo  

        PS: Mám ten rám co máš ty, na zimáku. Tlustý gumy mu jen pomohou, moc komfortní totiž není (relativně k Duratec Carrer).

        0 0
        • sportovni_biker  

          No tlusté je to už dost. Mám taky strach, aby se to nějak špatně nevalilo po silnici, když je to tak široké.

          0 0
          • miťo  

            Na té fotce RR 2,25" nejsou, ale tlusté jsou stejně. Na silnici neměj strach, jedou dobře. PS: Na fotce Durateca už RR 2,25" jsou.

            0 0
            • sportovni_biker  

              A dají se vůbec na pohled nějak rozeznat od kevlaru? Nemyslím to tak, že bych někde chtě dělat machry, že mám RR, ale jenom mě zajímá, jestli je tam i jiný design. Normálně je tam velký nápis Schwalbe a označení…

              0 0
          • gobike  

            voe sem ti uz prece rikal, jak je to uzky… Sem tomu neveril, ze to je 2.25 co ma Vojtas.

            0 0
    • Tleskač  

      Schwable Fast Fred race guard 26×2,0

      0 0
    • raceman  

      a co rikate na ritchey Z-Max 1,9 ?????? www.koloshop.cz/index.php?…

      0 0
    • Lister  

      hlasoval, jsem pro RR, protože je jezdím a sedí mi skvěle, ale když vezmu v úvahu tohle: kupkolo.cz/pro­duct_info.php?pro­ducts_id=1650 tak bych je určitě zkusil :)

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • MlokCZ  

        I za tu cenu bych do nich nešel. Nejsou to špatný pláště, nějaký čas jsem je jezdil, ale rychlostně mě přišly cca jako RR + NN a v terénu díky NN vepředu jsou jasně o dost horší. Pokud srovnám oproti RR/RR, tak jsou podle mě Pythony o malý chloupek horší.

        0 0
    • miťo  

      Ranchero se mi pomalý nezdá. Na dráťákách jsem objel na silnici skoro celou zimu.

      0 0
    • MlokCZ  

      Hlasoval jsem pro RR, ale jezdim ho jen vzadu. Ve předu NN. A jak už jsem tu několikrát psal, moc povedená kombinace. Co jsem otestoval, tak rychlostně (i na silnici) to jede prakticky stejně jako RR/RR a v terénu je to o třídu lepší (NN prostě na předním vede mnohém lépe).

      A šířku u RR (a i u NN) brát určitě 2,25. Ona ta 2,25 vůbec extra široká není. Má jen 53mm šířku.

      0 0
    • delfyn  

      dneska jsem se byl mrknout na marathon přes tři vrchy vysočiny, schálně jsem jak Hňup každýmu na kole koukaljen na pláště a musím říct že nejvíc tam bylo Hutchinson Pythonu, pak Maxisy, Ralphu tam bylo dost málo, shruba jak WTB Nanoraptoru Nobi nic tam bylo jen pár, jinak dost pestrá směska:)

      0 0
      • delfyn  

        koupil jsem si tam pro porovnání Kenda KArmu jen v drátu, tak jsem na ní zvědavej

        0 0
        • MlokCZ  

          Ale pozor na známou věc, že drátová verze může být naprosto jiný plášť než kevlar verze (jiná směs, jiný detaily). U Karmy netušim, ty neznám.

          0 0
      • kafac  

        A maxxisy jaky?

        0 0
    • Darkson  

      jakožto čerstvý spokojený majitel Pythonů MRC 2,0 v kevlaru Ti je můžu jen doporučit. Váhu má dobrou, valivý odpor dobrý, poměrně drží i na mokru a blátě(daleko víc než RR). Mám na něm přes 500 závodních (24h MTB + 200 km Salzkammergut) a 200 km v Alpách (moc jsem je nešetřil) a zatím bez defektu. jsem zatím maximálně spokojenej.

      doufám, že jsem to nezakřik:/

      0 0
      • delfyn  

        ty stejně tak píšou i čerství majitelé RR, teď na maratonu mi to takle jeden řekl:)Proto jsem dal hlasovat

        0 0
        • MlokCZ  

          Tak to já třeba ne, Pythony třeba na mokru a v blátě drží asi fakt líp než RR/RR, s tím souhlasím. Ale taky proto dopředu patří NN a pak bych řek, že jsou na tom Pythony už zase hůř.

          0 0
    • Daník  

      Kde je Noby Nick?Právě ho chci nacpat dopředu místo RR 2,25 :)

      0 0
      • MlokCZ  

        Neni, taky jsem musel hlasovat pro RR i když vozim RR/NN.

        0 0
        • delfyn  

          dal bych ho tam kdyby bylo víc možností, přemýšlel jsem že udělám dvě ankety

          0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Splinter  

      Já dávám hlas Ignitor/Ranchero, 2.1/2.0, přední/zadní… Mám na dost a skoro neubývaj, ale hlavně v terénu podrží a jsou čitelný… Od bláta se čistí obstojně. Ignitor sice chytá kamínky, ale to neřeším.

      0 0
      • Splinter  

        (na nich dost najetý)

        0 0
      • gobike  

        bud rad, ze nemas Ignitora vzadu, se sjizdi rychle az hruza…

        0 0
      • Komi  

        1300km a mám vzadu slicka :-( (Teď silně uvažuju, že tam hodím Ranchero a uvidí se)

        0 0
        • Splinter  

          Na Ignitoru/Rancheru mám 4tisíce.. A vzorek je pořád solidní… Tipuju, že těch 7–8 vydrží… Až je ojedu tak jdu do nich 100% znova..

          0 0
    • gobike  

      Jo a mam jeste otazecku, mohlo by byt mozny, ze treba verze RR 2.25 v kevlaru je sirsi nez v dratu? Jo a potom by me jeste zajimalo, jestli se NN sjizdej stejne rychle jako RR nebo jestli je to lepsi?

      0 0
      • MlokCZ  

        Tak tohle nevim v podstatě ani jedno, drátový verze jsem nikdy neměl, ale jak jsem tu v jiném threadu řešil, tak jsem koupil jeden užší RR, který se nakonec nevytáhnul dostatečně, byl fakt užší (nový měl obvod patka-patka o 2–3mm menší než všechny ostatní kusy, co jsem pak ještě měřil). A sjíždění bude podle mě podobně rychlý, ale nemám ověřeno, jen že vepředu drží hodně dlouho, ale to by vepředu nejspíš i RR. I když je ze tří různých směsí, takže by to mohlo být o chlup lepší. Ale hodně dělá ta silnice, tam prostě ubejvají rychle.

        0 0
    • prodi  

      hlasuji pro Nobby Nic vepředu a Smart Sam dozadu

      0 0
    • vt  

      Dozadu je Python jasna volba, ale nevim jestli ho ted nenasadit i dopredu ? Co vy na to ?

      0 0
      • MlokCZ  

        Tak v tomhle ti asi těžko poradí, pokud sis všimnul ankety, tak 82% lidí by žádný Python nepoužila, takže s tou jasnou volbou no není tak jasný :-)

        0 0
        • delfyn  

          co říkáte na Ritchey Z.E.D.(asi PRO)?Nebo Maxis Minotaur

          0 0
          • Toams  

            Mam Z.E.D.a vzadu, 2.1 PRO (kevlar), zatial furt len asfalt (bohuzial … cca 200km) a vyzera, ze snad nieco vydrzi … vzorok vyzera netknuty, oproti prednej Tioge Extreme XC, je uplne tichy a bez vibracii (aj v naklonoch, co o tioge neplati), ak nie je nafukany na beton, tak ide obcas na hranu, ale furt drzi, zatial ziadny problem … ak neratam jeden pozdlzny prejazd cez kolajnice, kde sa trochu smykol:-)

            0 0
      • Greyhound  

        Já už několik let k zadnímu Pythonu vozím k maximální spokojenosti IRC Mythos. Zrovna včera jsem si koupil další, za 650 Kč v kevlaru řek bych good deal.

        0 0
      • Daf  

        Na suchu je python v predu OK. Na mokro davam dopredu Bulldog.

        0 0
        • Pospa  

          Jezdil někdo NN i vzadu, zajímala by mě jeho výdrž oproti RR? Vozím RR ve předu i vzadu v UST provedení 2.1 a jedinej problém vydím, že vzadu mi vydrží tak 1500 km a je hotovo, ono než se z Ostravy dojede někam do Beskyd tak to máš min 30 po asfaltu.

          0 0
          • MlokCZ  

            Já jen testoval jak se chová a to mi nepřesvědčil. O chlup lepší byl než RR, ale vzadu se to už dost projevilo, jak to jede (narozdíl od předku). Takže s výdrží nemůžu sloužit, vrátil jsem tam zas RR.

            0 0
            • delfyn  

              přes kritiku Kendy Karma jí mám prvních 200km a naschvál jsem jí jezdil v šutrech, štěrku abych vyzkoušel odolnost plášťů a pláště kupodivu drží jejich vlastnosti na suchu zatím super, no zatím je jen v zadu:)

              0 0
              • delfyn  

                dal jsem vyhledávat fotky biků podle pláštů a jednoznačně při zadání RRi plným názvem oproti Pythonům zvítězil RR, gratulujeme:) Jinak kopíruje to i anketu

                0 0
        • Veeteck  

          Takhle to jezdim cely rok. Podle me dokonala univerzalni kombinace…

          0 0
    • bikaf  

      Ranchero

      0 0
    • delfyn  

      psal jsem to v recenzích, ale dám to i sem

      dal jsem na rady a ankety zakoupil- a odrovnal plášť Schwalbe RR 2,25 kevlar po necelých 300km, nechci to přepočítávat kolik mě stál kilometr jízdy:(Bylo to ve Žďárských vrších, nevím jestli to s ním mám zkusit ještě jednou, holt smůla. je hezky rozervanej na boku Jinak ještě jednou jsem ho nafoukl(v duši byla jen malá dírka) a při mytí jsem zjistil že plášť utíká po celých bocích, všude to syčelo a byly bublinky, máte někdo takový zkušenosti? Boky nejsou jinak až na tu jednu díru odrbaný jsou jak nový a utíkaj, nechápu. Jinak podívejte se všichni co máte možnost na šedým boku(patce)je Made in Indonesiajsou všechny RR odtama?

      0 0
      • Darkson  

        neboj, já se o RR spálil taky:-).

        čím víc plášťů jsenm zkoušel, tím líp vychází na nezávodní ježdění v poměru výkon/cena/váha drátovej Z-max 2,1.

        0 0
        • delfyn  

          schválně vyjmenuj co jsi zkusil?

          0 0
          • Darkson  

            co si vzpomenu: nějaký Panaracer, Tioga Extreme XC 2.1, IRC Notos, RR kevlar 2.25, nějakou Rubenu, Maxxis Larsen 2.0 a 2.35, Hutchinson Python 2.0, Ritchey Z-max 2.1

            především v bahně je Zmax držák, nahoru i dolu

            0 0
            • repa  

              Z-max. Do mokrého terénu je dobrý jak na přední tak i na zadní kolo. Ale na asfaltu na zadním kole při stoupáni do vrchu řve bolestí.

              0 0
    • repa  

      Já mám jasnou volbu. Do předu Noby Nic v UST a do zadu Smart Sam v UST. Oboji ve 2,1 . UST plášť mě připadá o něco širší než drátové nebo kvlarové provedení.Navíc se nemusí tolik foukat.Proto by se jízdni vlastnosti mohli podobat 2,25.Za to váha ještě bude přijatelná. SMart sam bude mít o proti RR mnohem delší životnost. Taky mě připadá v terénu stabilnější, ale asi o něco pomalejší. Na silnici je výborný.Jo než vjedu do Beskyd tak mě nejprve čeká 30km asfaltu.

      0 0
      • delfyn  

        2,25 už asi ani nechci protože musím ufukovat, když nasazuju kolo:)mám Včka tak 50mm na šířku je akorát

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.