Nikde nemůžu najít odpověď na svou otázku. Jde o to, že asi každý na silničce někdy vlítne do nějaké větší či menší díry. V lepším případě lze ráfek vycentrovat, v horším, což je zřejmě můj případ, už nerovnost vycentrovat nelze. U mě jde po vymetení díry – už někdy před rokem a půl – asi o 3 mm vertikálního „hupu“ u obou ráfků- od té doby jsou pořád vlastně ve stejném stavu, co se týká toho vertikálního problému. Podle jednoho oblíbeného pražského servisáka nelze vycentrovat, nelze opravit, ale lze jezdit a to prý bez jakýchkoliv problémů. Je fakt, že to necítím ani na rovným asfaltu. Když se k tomu ale přidá ještě pár mm u pláště, tak už mě to štve. Jak to máte s ráfky po nějakém potkání díry – jak velkej hup považujete za hranici, kdy už spíš ráfek vyhodíte? Kolik mm?