Máte někdo zkušenosti s prasklinama na Monsteru v tomhle místě?
Na jedné prasklině jsem seškrábnul lak, a vypadá to, že to není jen barva :(, už tím umístěním.
Máte někdo zkušenosti s prasklinama na Monsteru v tomhle místě?
Na jedné prasklině jsem seškrábnul lak, a vypadá to, že to není jen barva :(, už tím umístěním.
Sorry, ale proc to neposles primo do RB?
Dostanes rychlou a jasnou odpoved co s tim plus navrh reseni.
Tady muzem akorat debatovat jestli je to nebo neni to praskle :-(
Netřeba debaty, je to prasklé:-)
:-)
upřímný smajl potěší :-)
praskle to je, proc by praskala barva na obou stranach na ± stejnem miste, navic pod vrypem je videt prasklina v materialu.
Dotaz jsem pokladal proto, jestli s tim nekdo nema zkusenosti.
…do RB s tim pujdu tak jako tak, ale kazdy napad bude dobry, takze proto to sem davam ;).
Jedna vec me napada. A to zavarit:) Co vic o tom chces debatovat to nevim.
Presne tak a proc to navic nenechat na vyrobci ktery s tim ma kopec zkusennosti.
na tomhle místě to prasklo tolika lidem, že si myslím, že ti to zavaří zadarmo klidně i po záruce.
hmm, tak prej mně to zavaří + sundání laku + nový lak = předběžná cena 3 litry.
Tak trošku váhám, jestli do toho jít, či ne, s Monsterem se ještě nechci loučit, někde jsem viděl rám 08 EN bez tlumáku za 8-ičku, tak si říkám, co se ještě vyplatí a co už ne, jednou svařený rám už je svařený rám… :/
celá nová zadní stavba už se nedá sehnat?
Na co novou zadni stavbu ?
nějak mě uniklo kde to je prasklé, myslel sem že je to zadní stavba
aha. Nicmene stojim si za tim ze bych to zatim nedramatizoval.
zadní stavba je v cajku, praskliny jsou na rámu u čepu, ve kterém je uložený zadek ;)
Tak ještě můžeš ušetřit tim, že lak si sundáš a následně přestříkáš sám, pak by ta cena nemusela být tak hrozná.
Spíš bych se ptal, jestli to zavaří a uchytí líp, aby to neprasklo znova.
Asi bych si tam udelal lihovkou carku a resil bych to az za predpokladu ze se to bude nejak fatalne rozlejzat.
ty bys jezdil na takovém kole v bordelu v lese v danému stylu ježdění odpovídajících rychlostech?
Já bych měl furt v hlavě ty čtyři praskliny a jízdy bych si moc neužil. Kor když je to prasklé v tak fatálním místě jako je uložení zadní stavby v rámu ;)
Jo na tomle bych v klidu jezdil
tobě fakt čtyři praskliny na stejném místě, po obou stranách uložení zadní stavby připadají normálně jezditelné?
Prostě i kdyby se ty praskliny „nešířily“, bál bych se jezdit skočky apod., že mně to prostě při nějakém „větším“ prdne pod prdelí
Tak zase lepsi, nez kdyz upadne hlava:)
Ja te nenutim abys na tom jezdil, jen rikam co bych udelal ja.
V pohodě, já to tak ani nebral, jen mně udivuje, že je někdo ochotný jezdit na kole, které má čtyři praskliny délky od půl do 2 cm v místě značných tlaků a zavěšení zadku. Kdyby to bylo prasklé někde v těch frézovaných dílech, tak se nad tím vůbec nepozastavuju a jezdím dál ;)
já bych chtěl vidět jak bys tam po jedný pořádný vyjížďce tu čárku lihovkou hledal hehe :O)
Klepnout tam kerner a hotove ni?
neobhajuj ho :O)
V cem je problem ? aplikovano vicekrat bez problemu ? Jako ze ti ta carka zmizi ? nechapu…
ANO
No pravda, tvoje kola vzdy vypadaji trosku shampoo, takze tezko rict, zda se muzou s takovym problemem setkat:)
No myslim ze sem toho zlomil uz dost :-) Vicmene vsechny ramy u me skoncily na nekolik kusu…Takovyhle maly trhlinky se zacinaj tvorit uz klidne ve tretine zivotnosti…, a cara lihovkou nezmizi.