zdravím,
má někdo zkušenosti s předěláním cannondale lefty na klasickou vidlici 1 1/8 nebo 1.5"? vnitřní průměr hlavové trubky je cca 51mm. a pro chytráky a radílky tady neřeším změnu geometrie kola!!! :-)) díky za rady.
zdravím,
má někdo zkušenosti s předěláním cannondale lefty na klasickou vidlici 1 1/8 nebo 1.5"? vnitřní průměr hlavové trubky je cca 51mm. a pro chytráky a radílky tady neřeším změnu geometrie kola!!! :-)) díky za rady.
koupíš redukované hlavové, nebo redukční kroužky do hlavového nic složitého
napadlo mě, že bych si tam nechal udělat po celé délce vložku, a do ní to hlávko zalisoval, ale nevím, jak bych vyřešil vrchní krytku ložiska, protože to je průměr cca 50 mm + ještě tloušťka rámu + té vložky.
Aneb, proc to delat jednodusse, kdyz to jde slozite :)
Udělej to jak pise kubad a není co řešit.
a to redukované hlávko seženu pouze cannondale, nebo je i jiný výrobce?
Ale je to teda hrozný počin…
Buď koupit hlavové složení jak píší výše (myslím, že bylo pro mě drahé tuším 2000,–) nebo najít člověka co ti ty vložky do rámu vyrobí. Nemusí být po celé výšce jak píšeš, pouze tak co si pamatuji cca 1,5–2 cm do rámu. Vnější průměr je průměr rámu, vnitřní je už na klasické hlavové složení. Já je měl ocelové, lépe raději z hliníku.